Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Igazából mire egy nz ből se-t csinál az ember, addigra már többe van mint hat másik.

Én is inkább vettem egy komplett donor autót, oszt kész.

Nem értek egyet. Ha azt akarjuk, hogy megmaradjon a motorszám, akkor ár-érték arányban az SE-sítés a legjobb. Viszonylag olcsón meg lehet kapni (igen, akár donorautóval együtt), illetve ha elég kreatív vagy, akkor pl. C20NE motyóit is használhatod (ezek a motorok sincsenek horror áron kompletten) ;)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Nem értek egyet. Ha azt akarjuk, hogy megmaradjon a motorszám, akkor ár-érték arányban az SE-sítés a legjobb. Viszonylag olcsón meg lehet kapni (igen, akár donorautóval együtt), illetve ha elég kreatív vagy, akkor pl. C20NE motyóit is használhatod (ezek a motorok sincsenek horror áron kompletten) ;)

A motorszám speciál nálam már nem olvasható!

Ugy hogy a követekező vizsgán... vagy amikor észreveszik mert soha nem nézik... kap egy Af számot max eredetiség vizsga mégegyszer.

Link to comment
Megosztás:

Nem értek egyet. Ha azt akarjuk, hogy megmaradjon a motorszám, akkor ár-érték arányban az SE-sítés a legjobb. Viszonylag olcsón meg lehet kapni (igen, akár donorautóval együtt), illetve ha elég kreatív vagy, akkor pl. C20NE motyóit is használhatod (ezek a motorok sincsenek horror áron kompletten) ;)

Ha akarjuk. Viszont ha az ember megbont egy működő motort, akkor minimum kellenek új tömítések, szimeringek, csapágysor, gyűrűk, ez meg jelentősen megdobja a költségvetést.Plusz egy jól működő motort kár is megbontani.

Af-s szám már ugyan nincs viszont végre nálunk is lehet motorkódozni. Szerencsére kívülről a kutya meg nem mondja hogy az egy se vagy egy nz motor, a vezérműtengely nem látják kívülről, az meg hogy más befecskendezés van rajta, nem tilos.

Ettől fogva szerintem egyszerűbb a motorszámot eltűntetni majd beíratni hogy természetes elhasználódás miatt nem olvasható,és kap egy motorkódot.

Még ha meg is köbölik, a motor ugyanúgy 1.6 (nem szokták) fékpadra meg tuti nem rakják fel.

Link to comment
Megosztás:

szerintem tuti se az enyém is csak nem látni a motor számot!

de minden se rajta de ha megmérem a kopreszió viszonyt az megmondja ahogy wookie is javasolta!!!

Menyi az nz nél és menyi az se a viszony ???

És más dolog néze ezt már meg valaki aki ért németül:http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-F-Programmspeicher-Steuergerat-1-6-C16SE-NEU-/180608585701?pt=DE_Autoteile&hash=item2a0d1c4fe5

Ez egy új, és eredeti programtároló (eprom) a vez.komp-hoz.

Az alábbi járműhöz illeszkedik: Opel Astra F 1.6

A következő motortípushoz: c16se

Az alkatrész száma: (csak az összehasonlításhoz)

Opel: 6237856 ( 62 37 856 )

Opel: 16209323 ( 16 209 323 )

A többi már csak bla-bla.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy új, és eredeti programtároló (eprom) a vez.komp-hoz.

Az alábbi járműhöz illeszkedik: Opel Astra F 1.6

A következő motortípushoz: c16se

Az alkatrész száma: (csak az összehasonlításhoz)

Opel: 6237856 ( 62 37 856 )

Opel: 16209323 ( 16 209 323 )

A többi már csak bla-bla.

Köszönöm szépen!

Link to comment
Megosztás:

Szép jó napot Mindenkinek!

Az aláírásomból is kiderül, hogy egy X20XEV-vel járok, ami már túl van a 400.000-en.

Nagyon szeretem eszméletlen gép, de már nagyon fogy az olajam.

(Ha árulnának keveréket a kúton, akkor azt tankolnék. :icon1:)

Tudtok abban segíteni, hogy mennyi lenne egy komplett motorfelújítás?

Páran azt mondják ne költsek rá egy fillért sem,

inkább cseréljem le az ecotec motort egy C20NE-re vagy C20XE-re.

Vélemény?

Mit tegyek?

Kösz a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Ha neked megéri akkor ujitsd fell ha nem akarod eladni stb. Kb 200 e ft

Ha motort cserélsz akkor kintről vegyél vannak akik ezzel foglalkoznak hogy kintről hoznak be motort!

Más: Van valakinek kristály lámpálya? szét lehet ezt szedni ugyanis én kromosat vettem de nagyon elronditja az autómat és ugy gondoltam hohy akromos részt lefujom feketére tehát szét lehet valahogy kapni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ferdehátú 'A' vectra elől elektromos ablakokkal.

Ma volt egy kis alvázkezelésen a kocsi, a bölcsőnél kellett kicsit heggeszteni, de szinte csak felületi rozsda volt. Nem tudom, hogy a szűnyeget kiszedte-e a csávó, vagy tényleg annyira kicsi volt a hiba, hogy anélkül is megoldotta, de a jobb első ablakemelő azóta meg se nyikkan.

Kérdés:

- Hol futnak a kábelek? A szőnyeg szerelés, vagy a heggesztés folyamán megsérülhetett-e a kábel? Nem a motorháztető alatt fut véletlenül? Ott látok egy kábelkorbácsot befutni az A oszlopba, de akkor ahhoz meg semmi nem járt közel...

- Milyen motor kompatibilis vele? Nézegetem a vaterán az ablakemelő motorokat, de csak B vectrához találok. Egyéb típus ?

Nem biztos még, hogy a motor lesz a gubanc, majd holnap megnézem.

Link to comment
Megosztás:

A turbómhoz kellene víztér tömítés, de sajnos nem lehet kapni, szereztem klingerit lapot, ha abból kivágom az bírja majd a hőt vagy kellene még valami paszta is?

Szia!

Persze simán birja én paszta helyet alu szalagot ragasztanák mind két oldalára a kivágot klingeritre !!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tegnapinap vásároltam egy 2000-res autómata-váltós Opel Vectrát, vannak hiányosságai de nagyon tetszik az autó. Lenne egy kérdésem, nem müködik a duda, és a motorháztérben nem is találtam meg, a kérdésem,hogy hova helyezték el a dudát hol keressem?

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg így állunk :)

Szép a motortér! Gratula! :icon1:

A nívópálca mellett mi az a kb. ø25-ös cső a szelepfedélből,

mert nekem ott van egy kis doboz.

Az mire való?

Neked miért nincs?

Illetve még egy dolog: szintén a szelepfedélen, a bal oldalon,

az utastér felől a vastagabb cső nekem össze van kötve a levegő cső könyökén levő kis csonkkal.

Neked hova vannak ezek kötve?

Link to comment
Megosztás:

Úgy őszintén neked az kicsit sem gyanús hogy néggyel kevesebb lába van a chipnek mint kéne?

A meleg levegő meg nem tesz jót a teljesítménynek.

Gyári chipnek is ennyi lába volt, és ugyanígy volt benn!

Egyenlőre nem tudom hova tenni a direktszűrőt. Gyári szűrőház kibelezve is kevés volt, így hamarabb felpörög, és persze a hangja is jobb.

Link to comment
Megosztás:

Szép a motortér! Gratula! :icon1:

A nívópálca mellett mi az a kb. ø25-ös cső a szelepfedélből,

mert nekem ott van egy kis doboz.

Az mire való?

Neked miért nincs?

Illetve még egy dolog: szintén a szelepfedélen, a bal oldalon,

az utastér felől a vastagabb cső nekem össze van kötve a levegő cső könyökén levő kis csonkkal.

Neked hova vannak ezek kötve?

1kérdés: ott folyik vissza az olaj a teknőbe, tiéden ezekszerint az újabb rendszerű van, valami szűrődoboz az vagy mi a fene, enyémen még csak cső.

2kérdés: az a kartergáz visszavezetés. Nekem ami kiáll ott a csonkból az le van dugózva, a és a kartergázt a kasztni alá vezettem a szelepfedélből. Így nem szívja be azt a mocskos olajgőzt, és folyamatosan tiszta marad a szívósor, és a folytószelepház is.

Link to comment
Megosztás:

Gyári chipnek is ennyi lába volt, és ugyanígy volt benn!

Egyenlőre nem tudom hova tenni a direktszűrőt. Gyári szűrőház kibelezve is kevés volt, így hamarabb felpörög, és persze a hangja is jobb.

Akkor elnézést kívánok, én csak kisblokkban vagyok otthon. Annál meg a chip kitölti a rendelkezésre álló helyet.. :)

Inkább egy air ram rendszert kéne csinálnod. A direktszűrő hamar megöli a motort.

Link to comment
Megosztás:

1kérdés: ott folyik vissza az olaj a teknőbe, tiéden ezekszerint az újabb rendszerű van, valami szűrődoboz az vagy mi a fene, enyémen még csak cső.

Kösz a válaszokat.

Ha fogom azt a "szűrődoboz az vagy mi a fene"-t, :D és kidobom a p....ba,

és csak egy csövet rakok a helyére, akkor szerintetek nagy kárt csinálok?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.