Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sztem várjál meg a Bmw-vel,mostanában rengeteg a behozott fos.. Mindenki azt keresi,mert divat kacat lett.. De ha nagyon azt akarsz akkor felejtsd el ezeket az 1.8-2.0 motorokat. Ezek a szegény Bmw ék.. Az igazi a sor 6-tol indul..!

Nem várni kell. Attól, hogy vár, nem lesz majd egyszercsak jó vétel a többsége. :) Rendesen meg kell szűrni a kínálatot és olyat keresni, amire vigyáztak és rendesen karban volt tartva.

Na de ilyet csak a felső ársávban fog találni, vagy akkor érdemesebb lehet alapból külföldön nézelődni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Így egyben szeretném mindenkinek megköszönni, hogy szánt rám időt! :icon1: Igazából egy sportosabb, pár pacival erősebb, hátsó kerekes gépet szerettem volna. De a leírtak alapján hamarabb lesz az Astrába air-ride rendszer, mint a helyén bömbi. Inkább költöm azt a pénzt a családra meg erre a verdára, és lesz egy pöpec caravánom, minthogy feszítsek mint pók a lucernásba, aztán tankolni meg kölcsönkérek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen részletes ellenjavaslatokat kapok, de örülök neki! Köszi mégegyszer.

Módosítva : Zig
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Zig, on 06 Jul 2015 - 3:43 PM, said:

Így egyben szeretném mindenkinek megköszönni, hogy szánt rám időt! :icon1: Igazából egy sportosabb, pár pacival erősebb, hátsó kerekes gépet szerettem volna. De a leírtak alapján hamarabb lesz az Astrába air-ride rendszer, mint a helyén bömbi. Inkább költöm azt a pénzt a családra meg erre a verdára, és lesz egy pöpec caravánom, minthogy feszítsek mint pók a lucernásba, aztán tankolni meg kölcsönkérek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen részletes ellenjavaslatokat kapok, de örülök neki! Köszi mégegyszer.

Szerintem jól döntöttél. Én is szeretem az erős sportos autókat, imádnék egy Audi Quattrot, vagy egy Subaru Imprezát, Forestert. (A hátsókerék nem esetem, télen nagyot szopnék vele, a garázsból se tudnék kijönni.)

Van az Ossiánnak egy száma:" A szív és az ész, egy józan, egy merész. A kettő párharcából dől el, merre mész."

Én az észt választom. Veszek egy fiatalabb Swiftet. Nem vagyok rajongója, kompromisszumokat követel néhány téren, de anyagilag szerintem értelmes választás. Nem keresek havi 4-500 ezret, és hitelem is van.

Ha meg pár paci hiányzik, vedd meg az enyémet. Ha nem megy el rövid időn belül, úgyis beszámíttatom kereskedőnél, de jobban örülnék ha olyan venné meg, aki kicserélteti a vezérlést, rendberakatja a klímát, és lesz egy frankó autója. Ezt legalább érdemes fejleszteni, ha tuningolni szeretsz. Van hozzá 17-es kerék is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

potyo, on 07 Jul 2015 - 3:01 PM, said:potyo, on 07 Jul 2015 - 3:01 PM, said:

Rendelni sem lehetett bele ESP-t? Mobile.de-n van egy rakás C Corsa ESP-re szűrve is.

Nem tudom, magyar oldalon hirtelen nem találtam értelmes infót róla. De ha van is, az egykettesbe biztos nem raktak.

Az EPS-t nagyon sokan írják ESP-nek, erősen elterjedt ez a dolog Suzukis körökben. Fapados Swift, tekerős ablak, még rádió sincs, de "ESP" az van. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, az az őrült gondolat fészkelte be magát a fejembe, hogy, hogyan lehetne még egy sebességet varázsolni egy g astrába... hallott már valaki olyanról, hogy hatos váltó van benne? létezhet ilyen? :D

M20, M22, M32... H Astrából tudod kibontani. Feltéve, ha szánsz rá 1000-1200 eurot...

Egyébként meg minek?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Helló!

Engem is elért az egyik Astra "népbetegség", tekintettel arra, hogy a légzsákburkolat a bal oldali dudagomb mellett -nem tudom jobban megfogalmazni- felfeslett. Ezt is csak cserével lehet orvosolni, ha jól láttam.

Megéri megvenni az ebay-ről vagy a jófogásról a gyárinak hirdetett utángyártott burkolatokat, vagy pedig vadásszak egy jó állapotú bontott gyárit, illetve mennyire bonyolult ezt otthon kicserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Engem is elért az egyik Astra "népbetegség", tekintettel arra, hogy a légzsákburkolat a bal oldali dudagomb mellett -nem tudom jobban megfogalmazni- felfeslett. Ezt is csak cserével lehet orvosolni, ha jól láttam.

Megéri megvenni az ebay-ről vagy a jófogásról a gyárinak hirdetett utángyártott burkolatokat, vagy pedig vadásszak egy jó állapotú bontott gyárit, illetve mennyire bonyolult ezt otthon kicserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Ami csak burkolat az nem gyári. Illetve van egy féle gyári burkolat, de az a légzsák nélkülihez való. Jó állapotú bontott ritka, és meg is kell fizetni az árát.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Helló!

Engem is elért az egyik Astra "népbetegség", tekintettel arra, hogy a légzsákburkolat a bal oldali dudagomb mellett -nem tudom jobban megfogalmazni- felfeslett. Ezt is csak cserével lehet orvosolni, ha jól láttam.

Megéri megvenni az ebay-ről vagy a jófogásról a gyárinak hirdetett utángyártott burkolatokat, vagy pedig vadásszak egy jó állapotú bontott gyárit, illetve mennyire bonyolult ezt otthon kicserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Itt fórumon vettem kb egy éve, magam cseréltem, de nem passzol bele olyan szépen mint az eredeti. Félreértés ne essen, nem azt hibáztatom akitől vettem. Másnak is láttam és neki szépen beilleszkedik. Én így jártam.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Helló!

Engem is elért az egyik Astra "népbetegség", tekintettel arra, hogy a légzsákburkolat a bal oldali dudagomb mellett -nem tudom jobban megfogalmazni- felfeslett. Ezt is csak cserével lehet orvosolni, ha jól láttam.

Megéri megvenni az ebay-ről vagy a jófogásról a gyárinak hirdetett utángyártott burkolatokat, vagy pedig vadásszak egy jó állapotú bontott gyárit, illetve mennyire bonyolult ezt otthon kicserélni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Átszakadt teljesen? Kiesett belőle egy rész? Hátulról nem lehet megragasztani rálapolással (valami gumilapot a Loctite Flexibilis pillanatragasztóval)?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szerintem jól döntöttél. Én is szeretem az erős sportos autókat, imádnék egy Audi Quattrot, vagy egy Subaru Imprezát, Forestert. (A hátsókerék nem esetem, télen nagyot szopnék vele, a garázsból se tudnék kijönni.)

Van az Ossiánnak egy száma:" A szív és az ész, egy józan, egy merész. A kettő párharcából dől el, merre mész."

Én az észt választom. Veszek egy fiatalabb Swiftet. Nem vagyok rajongója, kompromisszumokat követel néhány téren, de anyagilag szerintem értelmes választás. Nem keresek havi 4-500 ezret, és hitelem is van.

Ha meg pár paci hiányzik, vedd meg az enyémet. Ha nem megy el rövid időn belül, úgyis beszámíttatom kereskedőnél, de jobban örülnék ha olyan venné meg, aki kicserélteti a vezérlést, rendberakatja a klímát, és lesz egy frankó autója. Ezt legalább érdemes fejleszteni, ha tuningolni szeretsz. Van hozzá 17-es kerék is.

Már tegnap irtam, de fiam varázsolt valamit és eltüntette. Mikor közzé tetted itt fórumon, hogy eladó az autód, akkor nézegettem hogy nem lenne rosz vétel (sőt!), de nekem nem érné meg ide forgalomba helyezni (Románia), márcsak a 2.2-es motor miatt sem. Ha jól tudom 2ezer köbcentin felül jócskán nő az adó. E46-ról meg kb le is mondtam, most E36-os szériával szemezgetek, de csak hobbi szinten. Igazán el sem akarom adni az astrát, csak hiányzik valami vérpezsdítő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tuti én vagyok a béna, de nem találok adok-veszek topikot Astra G-hez. Én keresek hátra középső fejtámlát és egy gyári CDR500-ast. Esetleg valaki nem akar ilyesmitől megszabadulni?

CDR500-ast a vaterán találsz szerintem nem is egyet. A középső fejtámla meg bontoból.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.