Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

most akkor nálam mi a helyzet? (99-es a gép, 2011. 09-ig műszakis és 2010. 09-ig kapott zöldkártyát)

Majad 2011.-be kell vinni műszakira addig semmi gond?

Akkor az eddig írtak szerint nekem ugye 2010-ben 10 éves a kocsi és most április elején lejár a müszaki + zöldkártya.

Akkor én 2 évre kapom meg és eggyüt fog majd lejárni 2012 április eleje körül csak 2011-ben nem kell zöldkártyára vinnem.

Ugye jól vettem ki?

Link to comment
Megosztás:

Akkor az eddig írtak szerint nekem ugye 2010-ben 10 éves a kocsi és most április elején lejár a müszaki + zöldkártya.

Akkor én 2 évre kapom meg és eggyüt fog majd lejárni 2012 április eleje körül csak 2011-ben nem kell zöldkártyára vinnem.

Ugye jól vettem ki?

Igen, jól!

Én meg 14 napért fizettem ki a zöldkártya árát. :rolleyes: (dec. 17-én volt 2 éves)

Link to comment
Megosztás:

Bár nekem mindig Benzines kocsim volt, szerintem nem kell leírni a modern diesel kocsikat.

Vezettem már TDCI (vagy milyen) motoros Ford mondeo-t... hát nem mondtam volna meg, hogy diesel, még a hangjából sem.

Pusztán az utalt diesel mivoltára, hogy alacsony fordulaton pörgött, meg hogy a 2 literes 150 LE körüli motor evett vagy 5 litert...

Link to comment
Megosztás:

Bár nekem mindig Benzines kocsim volt, szerintem nem kell leírni a modern diesel kocsikat.

Vezettem már TDCI (vagy milyen) motoros Ford mondeo-t... hát nem mondtam volna meg, hogy diesel, még a hangjából sem.

Pusztán az utalt diesel mivoltára, hogy alacsony fordulaton pörgött, meg hogy a 2 literes 150 LE körüli motor evett vagy 5 litert...

Amit leírsz az igaz, a baj ott kezdődik, amikor az ember ( user ) nem tudja kiválasztani magának a megfelelő konfigurációt!

Általánosságban igaz, hogy a legtöbb ember a " szomszédjának " vásárol autót, vagyis nem a saját szempontjait veszi figyelembe egy modell kiválasztásánál.

Aztán az az ember, aki naponta 10 km-t használja a kocsit, meg évente elmegy nyáron egy hosszabb útra, vesz magának egy " dízeleset ", mert az gazdaságos! ( meg mert occsóbb a gázolaj egy 20-assal... )

Ez igaz is, de csak akkor, ha évente lenyomsz vele 60-90ezret, mert különben az életben nem térül meg a benzineshez viszonyított többlet beruházási költség.

Ezt a kérdést szerintem ne is feszegessük, mert elszabadulnak majd az indulatok pro - és kontra, meg itt a fórumon mindenki úgy is tudja, hogy mi a jó neki... :rolleyes: :blink: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bár nekem mindig Benzines kocsim volt, szerintem nem kell leírni a modern diesel kocsikat.

Vezettem már TDCI (vagy milyen) motoros Ford mondeo-t... hát nem mondtam volna meg, hogy diesel, még a hangjából sem.

Pusztán az utalt diesel mivoltára, hogy alacsony fordulaton pörgött, meg hogy a 2 literes 150 LE körüli motor evett vagy 5 litert...

Nekem is eddig benzines autóm volt de lehet, hogy a következő az dízel lesz. Sőt... Vagy ha benzines akkor min. 1.8-as motorral. Dízelek közül ami nagyon tetszik, bár még nem vezettem olyat az az Opel Vectra 1.9 CDTI. Szép is nagy is meg gondolom megy is.

Ez ebben a színben meg is felelne!

vectra.jpg

Link to comment
Megosztás:

... az Opel Vectra 1.9 CDTI. Szép is nagy is meg gondolom megy is.

Mint a mozdony, Barátom !

315Nm, az már oda...teszi magát :rolleyes:

( Bár sok a probléma is velük, mert sok olasz cuccot tartalmaz a motor - főleg elektromos alkatrészekre gondolok...,

ez egy Alfa JTD licenc alapján gyártott portéka )

Link to comment
Megosztás:

Mint a mozdony, Barátom !

315Nm, az már oda...teszi magát :rolleyes:

( Bár sok a probléma is velük, mert sok olasz cuccot tartalmaz a motor - főleg elektromos alkatrészekre gondolok...,

ez egy Alfa JTD licenc alapján gyártott portéka )

Ezzel a karosszériával benzines készült belőle??? Dízel az qva drága még egy 5 éves is 2-2,5millió között mozog.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel a karosszériával benzines készült belőle??? Dízel az qva drága még egy 5 éves is 2-2,5millió között mozog.

Hát persze, mindent a vevőkért! 110 éve! :rolleyes:

Létezik Z16XEP, Z18XE, Z18XER, meg 2.2-es benzines is..., Tiéd a választás lehetősége! :blink:

Ohh, bocs, de kifelejtettem a 2.0-ás Turbot, meg van 3.2-es V6-os ill 2.8-as OPC Turbo is....elnézést! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát persze, mindent a vevőkért! 110 éve! :rolleyes:

Létezik Z16XEP, Z18XE, Z18XER, meg 2.2-es benzines is..., Tiéd a választás lehetősége! :D

Ohh, bocs, de kifelejtettem a 2.0-ás Turbot, meg van 3.2-es V6-os ill 2.8-as OPC Turbo is....elnézést! :D

Én akkor is inkább mondjukezt a dízelt szeretném. Csak kár, hogy nem 150LE. A 120 kicsit gyengének tűnik ;) :blink: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ti tudjátok,de ha diesel akkor 1.7 cdti motor ( Z17DTH),mert inkább isuzu mint fiat............

Én azt mondom hogy ha cserélek akkor csak diesel! Ez hogy keresem hogy miért fogyaszt sokat meg kis fordulaton nem megy. Hát köszönöm elég volt! Aztán lehet az 1,8as vagy 2000 es igaz hogy abba több a nyomaték de a fogyasztása tragédia. Fater 1,8 as H sedanja vegyesben 8!!!!! Liter, pedig aztán neki nem nehéz a lába. Ellenbe haver 1,7es CDTI H ja meg megáll 5!!!!!! lityibe akár mit csinál vele. Sőt azt nem is kell mondanom hogy gázoljat nem kúton szokás tankolni. Onnantól már nem is 20 ft a külömbség. Szóval ez volt a 3. benzinesem DE SOHA TÖBBET!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sőt azt nem is kell mondanom hogy gázoljat nem kúton szokás tankolni. Onnantól már nem is 20 ft a külömbség.

A common rail dízeleket azért nem árt, ha nem az MTZ-ből leszopott " occsó" gázolajjal tankolod, mert akkor valóban nem 20 Ft-lesz a különbség...,

...mikor a magasnyomású rendszered beszarik a szeméttől, aztán kiénekelnek a " lehúzós gyerekek " a szervizben fél millát a zsebedből! :lol:

Ez már nem az 1.6D-s korszak!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.