Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Azért ne tegyünk felelőtlen kijelentéseket, mert most ez készül abban a gyárban: http://img171.imageshack.us/img171/5839/zastava101ly2.jpg :)

Hajdanán gyártottak nálatok I-es Golfot is. De mit is jelentett a TAS rövidítés?

Tudom, nem Kragujevácban készült, mivel ott FIAT és Iveco licensz alapján gyártottak/gyártanak "Zászló"-kat.)

Ezeken mindig jókat derültem!

Link to comment
Megosztás:

Hajdanán gyártottak nálatok I-es Golfot is. De mit is jelentett a TAS rövidítés?

Tudom, nem Kragujevácban készült, mivel ott FIAT és Iveco licensz alapján gyártottak/gyártanak "Zászló"-kat.)

Ezeken mindig jókat derültem!

Ha minden igaz, Tvornica Automobila Sarajevo, vagyis egyszerűen Sarajevoi Autógyár, tehát a mai Bosznia-Hercegovina területén volt. Egyébként gyártottak itt Kikindán Opeleket is (vagyis raktak össze, bizonyos alkatrészek voltak hazai gyártásból), azokat IDA jelzéssel látták el: http://en.wikipedia.org/wiki/IDA-Opel, de az IDA nem tudom, hogy mit jelenthet. A mai Szlovénia területén Koperben szereltek össze Citroeneket, anyámnak volt Citroen Dyane, amit ott raktak össze. Illetve rémlik valami Renault dolog is, mert közös ismertetőjegyük volt ezeknek az autóknak a sok, tipikusan Bosch helyett Iskra gyártmányú elektromos alkatrészük, és apámnak volt egy Renault 4-ese, amiben mintha Iskra generátor lett volna.

Azt tudtátok, hogy Dél-Afrikában egészen 2009-ig, gyártották az I-es Golfot, szinte változatlan formában? Illetve hogy volt már annakidején 1,6-os 70 lovas TD motor is hozzá? Ez azért enyhén nevetségessé teszi az Opelt a G Astra X17DTL motorjának 68 lóerejével, de még az Y17DT-t is a 75 lóerővel...

Link to comment
Megosztás:

Azt tudtátok, hogy Dél-Afrikában egészen 2009-ig, gyártották az I-es Golfot, szinte változatlan formában? Illetve hogy volt már annakidején 1,6-os 70 lovas TD motor is hozzá? Ez azért enyhén nevetségessé teszi az Opelt a G Astra X17DTL motorjának 68 lóerejével, de még az Y17DT-t is a 75 lóerővel...

ez csak a környezetvédelmi besorolás miatt van így,agr ,katalizátor,...

X euro2

Y euro3

Link to comment
Megosztás:

ez csak a környezetvédelmi besorolás miatt van így,agr ,katalizátor,...

X euro2

Y euro3

Azért a Volkswagennek voltak kicsivel magasabb literteljesítményű dízelei ugyanezekben az időkben, nem csak az EuroX-en múlott a dolog. Meg ha azon múlna, inkább visszább estek volna, nem lenne most 1,3-as 95 lovas a J Astraban. Nekem inkább úgy tűnik, hogy az Opel (GM) eléggé elhanyagolta a dízel vonalat, és csak az utóbbi időben kaptak észbe...

Link to comment
Megosztás:

Azért a Volkswagennek voltak kicsivel magasabb literteljesítményű dízelei ugyanezekben az időkben, nem csak az EuroX-en múlott a dolog. Meg ha azon múlna, inkább visszább estek volna, nem lenne most 1,3-as 95 lovas a J Astraban. Nekem inkább úgy tűnik, hogy az Opel (GM) eléggé elhanyagolta a dízel vonalat, és csak az utóbbi időben kaptak észbe...

Nemtom :)

De azért 1.3d-ből 95 ló az már meredek.

ez olyan mint a rönyó 1.5dci 65le-107le-ig.

Engem lebeszéltek a 107lóról ...mondva az elégé túl van húzva

opelnek nem tudom volt-e saját diesel-e.isuzu és fiat amiről tudok.

az említett 1.3 95le az is fiat multi jet.

Valójában mindegy.

De ez nekem is feltűnt pl 10S jelű 33kw kontra c12nz 33kw.

Link to comment
Megosztás:

Jah értem, minden autónak van valamilyen típushibája

Jah és egy szakmai kérdés hogyhogy nem Opel?

az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem.

Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna.

Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül.

Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :)

amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó....

pl ez egy kicsit más mint egy opelbe:

kep%20020.jpgű

azért kicsit más mint az Astra H.... :)

Link to comment
Megosztás:

Nemtom :)

De azért 1.3d-ből 95 ló az már meredek.

ez olyan mint a rönyó 1.5dci 65le-107le-ig.

Engem lebeszéltek a 107lóról ...mondva az elégé túl van húzva

opelnek nem tudom volt-e saját diesel-e.isuzu és fiat amiről tudok.

az említett 1.3 95le az is fiat multi jet.

Valójában mindegy.

De ez nekem is feltűnt pl 10S jelű 33kw kontra c12nz 33kw.

ez kb olyan mint a robogósok, hogy 50ccm de megy 70km/h-val de még bírta volna, röhej

Link to comment
Megosztás:

az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem.

Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna.

Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül.

Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :)

amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó....

azért kicsit más mint az Astra H.... :)

elég gazdagon van felszerelve

Link to comment
Megosztás:

Illetve rémlik valami Renault dolog is, mert közös ismertetőjegyük volt ezeknek az autóknak a sok, tipikusan Bosch helyett Iskra gyártmányú elektromos alkatrészük, és apámnak volt egy Renault 4-ese, amiben mintha Iskra generátor lett volna.

Novo Mesto-ban az IMV gyártott Austinokat, később Renaultokat, vagyis inkább R 4-et de azt sokat :)

Link to comment
Megosztás:

az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem.

Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna.

Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül.

Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :)

amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó....

pl ez egy kicsit más mint egy opelbe:

azért kicsit más mint az Astra H.... :D

Szép :)

Antinak a bubuja az izgalomba hoz :D ?

Link to comment
Megosztás:

az asszonyom a Hondában dolgozik, és ezt az autót ő szerezte nekem.

Ez egy tesztautó volt németországban, a legelső type-s tipus, és annyiért adták amiért Te is megvetted volna.

Amugy terveztem már az opel lecserélését egy nem opelra, mert 10 éve csak opeleket látok, és már nem hoz lázba ha beleülhetek egybe. mindegyiket ismerem kivül-belül.

Ez most egy új, és izgalomba vagyok amikor beleülök....... :)

amugy szeretem az opelt, jó autó nagyon, ez viszont más, ez másképp jó....

pl ez egy kicsit más mint egy opelbe:

azért kicsit más mint az Astra H.... :)

Futurisztikus... Tetszik. Nekem a Citro BX Jut róla eszembe, az is legalább ennyire különleges volt a maga korában, szerintem, gyerekkorom nagy autószerelme volt... :D

Link to comment
Megosztás:

Nem akarom védeni az Y17-et de azért (kikapcsolt klímával) nem megy rosszul!

Bár néha úgy érzem magam a többi közlekedő között mint egy lassan vánszorgó narancsos KPM-es ótó! :)

Ez az egyhetes Isuzu motr nemrossz konstrukcijó (a gyermeki betegségei ellenére is), az egykilences Dígó vonulat meg nem megy rosszul, de azért ott is van szívás doszt (pl. kettős tömegű lendkerék, bár ez már a modernség átka)!

Link to comment
Megosztás:

Nem akarom védeni az Y17-et de azért (kikapcsolt klímával) nem megy rosszul!

Bár néha úgy érzem magam a többi közlekedő között mint egy lassan vánszorgó narancsos KPM-es ótó! :)

Ez az egyhetes Isuzu motr nemrossz konstrukcijó (a gyermeki betegségei ellenére is), az egykilences Dígó vonulat meg nem megy rosszul, de azért ott is van szívás doszt (pl. kettős tömegű lendkerék, bár ez már a modernség átka)!

1800-ig vánszorog, aztán mint akit seggberúgtak... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.