Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok,

Használ valaki közületek valamiféle utólagos gerinctámaszt az autóban?

Sajna úgy néz ki előjött némi komoly probléma a gerincemmel és jó lenne ha a kocsival is a legkényelmesebb / legkímélőbb módon tudnék közlekedni...

Tudom hogy a legjobb megoldás egy gyári gerinctámaszos ülés lenne, de ennek ahogy láttam nem túl nagy piaca van, az utólagos megoldások meg kicsit lutrinak tűnnek (lehet hogy rosszabb lesz mint volt, nem kényelmes, stb)

Tapasztalat / vélemény?

Köszi ^_^

Pont hogy nagy piaca van, mert be sem ér az országba a jobbkormányos, de a gerinctámaszos ülést már eladták belőle.

Szerintem az utólagosak nem sokat érnek, mert ez a modern gumis rögzítés egy beszálláskor is elmozdul, innen kezdve az előnye a hátránya, nem ott tart ahol kellene nem úgy tart. Szóval szerintem kezdj keresni egy jó sport ülést bontottba, nem lesz egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is gerincsérvem van több éve három csigolyában is.

Nem vészes a dolog, ha tudsz magadra vigyázni.

Engem sem kell még műteni, nem is fáj semmi bajom, csak tudni kell mit nem szabad.

Igen, ez van. ^_^

Most már nekem sem fáj, de az elmúlt 1.5 hét nagyon nem volt kellemes...

Röntgeneztek meg kaptam doki beutalót, majd gondolom tornáztatni kell, meg úszni stb.

Sajna olyan a munkám hogy egész nap ülök, ha meg néha nem akkor jó nehéz vasakat pakolászok, szóval nem épp egy gerinckímélő üzemmód :D

Ahol lehet ott változtatni kell, ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Próbálj a környezetedben keresi egy olyan gyógytornászt aki mckenzie tornát is tud. Nekem sokat segített!

Igen, ez van. ^_^

Most már nekem sem fáj, de az elmúlt 1.5 hét nagyon nem volt kellemes...

Röntgeneztek meg kaptam doki beutalót, majd gondolom tornáztatni kell, meg úszni stb.

Sajna olyan a munkám hogy egész nap ülök, ha meg néha nem akkor jó nehéz vasakat pakolászok, szóval nem épp egy gerinckímélő üzemmód :D

Ahol lehet ott változtatni kell, ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Igen, ez van. ^_^

Most már nekem sem fáj, de az elmúlt 1.5 hét nagyon nem volt kellemes...

Röntgeneztek meg kaptam doki beutalót, majd gondolom tornáztatni kell, meg úszni stb.

Sajna olyan a munkám hogy egész nap ülök, ha meg néha nem akkor jó nehéz vasakat pakolászok, szóval nem épp egy gerinckímélő üzemmód :D

Ahol lehet ott változtatni kell, ennyi...

Esetleg cranio sacralis terápia? Láttam a nénit a Duna tv-n, korrekt dolognak tűnik, vagy a budai, Királyhágó u.-i Gerincgyógyászati Központ. Itt személyes érintettségű nagyon jó tapasztalataim vannak. Gerinc-témában a legjobbak az országban.

Link to comment
Megosztás:

Elmész egy üzletbe ahol kevernek festéket. Kikeverik a szint, egy deci elég lesz. De azt majd megmondják ott mekkora a legkisebb mennyiség amit eladnak. Veszel lakkot is meg polírozó cuccot és megcsinálod. Szerintem 10ből kijön.

Polírozó cuccon mit értesz? csiszoló papírt vagy gépet?:D

És mivel kenjem fel? Lakkstiftem van de annak a kis ecsetfeje elég durva nyomot hagy.

Vagy fleknem, szárad, megpolíroz és lakkal lefúj?

Pls steb-by-step guide, mert nem akarom elbaxni ^_^

Link to comment
Megosztás:

Pont hogy nagy piaca van, mert be sem ér az országba a jobbkormányos, de a gerinctámaszos ülést már eladták belőle.

Szerintem az utólagosak nem sokat érnek, mert ez a modern gumis rögzítés egy beszálláskor is elmozdul, innen kezdve az előnye a hátránya, nem ott tart ahol kellene nem úgy tart. Szóval szerintem kezdj keresni egy jó sport ülést bontottba, nem lesz egyszerű.

Hát nem tudom...

Nekem a Coupéban gyári gerinctámaszos ülés van, és bár semmi baj a gerincemmel, azért aktívan használom mert érzékenynek érzékeny, de sztem nem sok mindent ér... Egy kis tekerőgombbal lehet állítani a támasz erősségét, de még teljesen rátekert állapotban is elég halovány nekem, talán ha egy centivel jobban támaszt, mint ha nem is használnám.

(Korábban ültem egy régi amerikai Chryslerben, abban levegővel lehetett a gerinctámaszt meg a combtámaszokat is felpumpálni, de ha megtettem alig bírtam kiszállni az ülésből, mindkét támasz majd' 10 centire kiemelkedett a támlából illetve az ülőlapból. Na az tartott.)

Link to comment
Megosztás:

Az én páromat 2008-ban műtötték 26 évesen először gerincsérvvel. Tegnap meg másodszor...!!!

Pedig fizikai munkát nem nagyon végez mert tanárnő (angol-szám.tech).

Ne mán, huszonévesen ^_^ :D

Egyébként érdekes módon a gerincbetegségek jelentős része lelki okokra vezethető vissza (stressz, stb.), nem feltétlenül függ össze a fizikai aktivitással.

Link to comment
Megosztás:

Ne mán, huszonévesen ^_^ :D

Egyébként érdekes módon a gerincbetegségek jelentős része lelki okokra vezethető vissza (stressz, stb.), nem feltétlenül függ össze a fizikai aktivitással.

Valóban.Akit ez a téma részletesebben is érdekel az olvassa,lapozza,töltse le a:

Ruediger Dahlke :"A betegség mint szimbólum" című könyvét!

Link to comment
Megosztás:

Na lányok az a helyzet, hogy anyagi megfontolásból elhagyni kényszerültem a villámos márkát!

Próbálkoztam már hetek óta egy nekem megfelelő Opel autót venni (nem voltak túl nagy elvárásaim), de nem jött össze, ezért picit olcsóbban vettem egy tengeri állatot.

Ilyen jószágom még nem volt, de így első benyomásra nagyon tetszik (1,6 dízel, 110ló), megy mint a vaddisznó és nagyon bízom benne, hogy nem bánom meg márkaváltást.

Azért nem tűnök el teljesen innét, hátha tudom még segíteni "hatalmas" hozzáértésemmel a fórumlakókat.

Üdv mindenkinek!

Jó volt itt lenni!! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Kicsit sokat jártál az állatkertben mostanában :D

De a tengeri állatról egyik autó sem jut eszembe. Mi lett végül az utód pontosan?

Na lányok az a helyzet, hogy anyagi megfontolásból elhagyni kényszerültem a villámos márkát!

Próbálkoztam már hetek óta egy nekem megfelelő Opel autót venni (nem voltak túl nagy elvárásaim), de nem jött össze, ezért picit olcsóbban vettem egy tengeri állatot.

Ilyen jószágom még nem volt, de így első benyomásra nagyon tetszik (1,6 dízel, 110), megy mint a vaddisznó és nagyon bízom benne, hogy nem bánom meg márkaváltást.

Azért nem tűnök el teljesen innét, hátha tudom még segíteni "hatalmas" hozzáértésemmel a fórumlakókat.

Üdv mindenkinek!

Jó volt itt lenni!! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Kicsit sokat jártál az állatkertben mostanában ^_^

De a tengeri állatról egyik autó sem jut eszembe. Mi lett végül az utód pontosan?

Ja volt itten némi képzavar az állatokal, de a tengeri a lényeg, Fóka lett végül (Ford Fókusz) 1.6 TDCI az erősebbik motoros, kombi, 2006 05.-ös.

Link to comment
Megosztás:

Az én páromat 2008-ban műtötték 26 évesen először gerincsérvvel. Tegnap meg másodszor...!!!

Pedig fizikai munkát nem nagyon végez mert tanárnő (angol-szám.tech).

Ne hidd, hogy nem végez, a tanárok sokat állnak, terhelődik a gerinc. Meg majd visszér is lesz a lábán, a sok állástól...

Link to comment
Megosztás:

TDCI... hát nem vagyok biztos benne, hogy olyan jól döntöttél... A szerelőm FORD-ban dolgozik, nincs jó véleménnyel ezekről a kocsikról.

Azt mondja, nem teljesen megbízható és veszett drága hozzá az alkatrész.

Ja volt itten némi képzavar az állatokal, de a tengeri a lényeg, Fóka lett végül (Ford Fókusz) 1.6 TDCI az erősebbik motoros, kombi, 2006 05.-ös.
Link to comment
Megosztás:

Ja volt itten némi képzavar az állatokal, de a tengeri a lényeg, Fóka lett végül (Ford Fókusz) 1.6 TDCI az erősebbik motoros, kombi, 2006 05.-ös.

Nekem először a Cápa ugrott be az meg ugye a BMW volt valamikor. De utána gondolkodtam is, hogy mondom olyan öreg autót minek vennél ^_^

Link to comment
Megosztás:

TDCI... hát nem vagyok biztos benne, hogy olyan jól döntöttél... A szerelőm FORD-ban dolgozik, nincs jó véleménnyel ezekről a kocsikról.

Azt mondja, nem teljesen megbízható és veszett drága hozzá az alkatrész.

az az igazság, hogy a mai diesel motorok mind szarok. nem a motorok miatt, hanem mert túl sok a motorhoz kapcsolódó segédberendezés, ami kurvadrága.

az opelnek talán 1 db motorja van amit szivesen megvennék az pedig a Z17DTH, vagy DTL. semmi más.

a többi a trágya, amire 100.000 km alatt az autó árát el lehet költeni.

és ez ugyanígy igaz minden autóra.

aki jót akar az öreg autót vesz elektronika nélkül. ( vagy öreg Hondát ^_^ )

és hozzáteszem a japán autók sem különbek.

Az én autómat 18.000 km rel vettem, azóta cseréltrem elöl - hátul féket, komplett kuplungot, lendkereket AGR stzelepet. és most 52.000 km van benne.

A kuplung gyáriban + lendkerék + szerelés kb 600.000 Ft

Az AGR szelepet nem tudom, de ha az opel isuzuhoz nézem az árát az 150.000 Ft

a fékbetétek elöl + hátul kb 60.000 Ft

és akkor a reviziós költségeket nem számoltam.

szerintetek ez normális egy 50.000 km-t futott autónál????

( igaz ami igaz, az én autóm újságírók álltal használt tesztautó volt.)

Link to comment
Megosztás:

Lett? (vagy litván? - na jó ez fosch volt...) Ezexerint kész, vége megvan? de azér jársz erre még majd?

Igen megvan, tegnap óta használom is, és mindenképpen visszajárok majd ide (de nem Fordos témákkal), pláne mert az a fórum egy halott sz@r ehhez képest.

Bár ahogy itt olvasom a hozzászólásokat egy fost vettem, de ez abszolút nem szegi kedvem.., majd az idő és a használat eldönti milyen a gép!

Link to comment
Megosztás:

Igen megvan, tegnap óta használom is, és mindenképpen visszajárok majd ide (de nem Fordos témákkal), pláne mert az a fórum egy halott sz@r ehhez képest.

Bár ahogy itt olvasom a hozzászólásokat egy fost vettem, de ez abszolút nem szegi kedvem.., majd az idő és a használat eldönti milyen a gép!

Rá se ránts,a lényeg,hogy jó legyen a gép!

A dieseleket nem nagyon ismerem,benzinesben meg úgy általában a Focusról jókat írnak.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap menet közben húztam fel az ablakot, de már fent volt. Ekkor csak kattan egyet (amivel kell ugye a végállást betanítani aksilevétel után).

Ez ok, csak észrevettem hogy a kattanással együtt a tompított gyengül, "látszik rajta a kattanás".

Ez normális, nálatok is így van? Vagy valami nem teljesen jó az elektromos rendszerben? Semmi nagy fogyasztó nem ment eközben.

Link to comment
Megosztás:

A én szeremlőmnek régi hondája van :D:D:D

az az igazság, hogy a mai diesel motorok mind szarok. nem a motorok miatt, hanem mert túl sok a motorhoz kapcsolódó segédberendezés, ami kurvadrága.

az opelnek talán 1 db motorja van amit szivesen megvennék az pedig a Z17DTH, vagy DTL. semmi más.

a többi a trágya, amire 100.000 km alatt az autó árát el lehet költeni.

és ez ugyanígy igaz minden autóra.

aki jót akar az öreg autót vesz elektronika nélkül. ( vagy öreg Hondát ^_^ )

és hozzáteszem a japán autók sem különbek.

Az én autómat 18.000 km rel vettem, azóta cseréltrem elöl - hátul féket, komplett kuplungot, lendkereket AGR stzelepet. és most 52.000 km van benne.

A kuplung gyáriban + lendkerék + szerelés kb 600.000 Ft

Az AGR szelepet nem tudom, de ha az opel isuzuhoz nézem az árát az 150.000 Ft

a fékbetétek elöl + hátul kb 60.000 Ft

és akkor a reviziós költségeket nem számoltam.

szerintetek ez normális egy 50.000 km-t futott autónál????

( igaz ami igaz, az én autóm újságírók álltal használt tesztautó volt.)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.