imy Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Astra G 350e km !!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=835139 Grat! :D alkud bele a gázt is :P :P Egy dével kevesebb ám... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=835139 Grat! :D Egy dével kevesebb ám... :P köszi,hát majd kiderül...bizom hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolo Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Jó estét! Tudna segíteni valaki abban, hogy 2005-ös G astrához, hol lehet kapni szőnyeget? Nem baj, ha utángyártott, de a formája olyan legyen mint az eredeti, 2 lyukkal(rögzitő). Aki tudna segiteni megköszönném! Csak a bal első kellene, ha egyáltalán lehet külön is csak azt az 1 db-ot kapni vagy rendelni. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Jó estét! Tudna segíteni valaki abban, hogy 2005-ös G astrához, hol lehet kapni szőnyeget? Nem baj, ha utángyártott, de a formája olyan legyen mint az eredeti, 2 lyukkal(rögzitő). Aki tudna segiteni megköszönném! Csak a bal első kellene, ha egyáltalán lehet külön is csak azt az 1 db-ot kapni vagy rendelni. Előre is köszönöm! www.cromax.hu -nál kérdezd meg! Olcsóbbak jóval mint a szervizek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 Astra G 350e km !!! :P villanyablak hátul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 villanyablak hátul :P minek,ugyse ülsz hátul...vagy igen? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 villanyablak hátul :D Mos' mér' izélitek. A képek teljesen alátámasztják a leírtakat. Teljesen korrekt. :P :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 sziasztok. rég voltam már erre. van egy kicsi problémám. a visszapillantó tükrömön elengedett a ragasztó. szinte csak a lélek tartja. vissza lehet azt ragasztani egyszerűen valamilyen kétoldalú ragasztóval vagy valami spéci kell a tükörfűtés miatt? Szia, a tükörfűtés miatt gondolom külső tükörről van szó. Nekem is a nyáron engedett el a ragasztó, egy bukkanó után már csak a fekete tükörlapot nézegethettem. Én a Bárdinál vettem 2000-ért tükörlapot, amit fel lehetett ragasztani kétoldalúval (azt is adnak hozzá), de az enyém nem fűthető, nem tudom arra is jó-e ez vagy csak drágább. Van olyan is ami nem ragasztós, hanem patentos, de én abban kevésbé bíztam. Annyi hátránya van ennek, hogy a balos tükröm most már nem aszférikus, hanem olyan, mint a jobb oldali. De ezzel együtt lehet élni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember22, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2011 (edited) andris83 írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Szia, a tükörfűtés miatt gondolom külső tükörről van szó. Nekem is a nyáron engedett el a ragasztó, egy bukkanó után már csak a fekete tükörlapot nézegethettem. Én a Bárdinál vettem 2000-ért tükörlapot, amit fel lehetett ragasztani kétoldalúval (azt is adnak hozzá), de az enyém nem fűthető, nem tudom arra is jó-e ez vagy csak drágább. Van olyan is ami nem ragasztós, hanem patentos, de én abban kevésbé bíztam. Annyi hátránya van ennek, hogy a balos tükröm most már nem aszférikus, hanem olyan, mint a jobb oldali. De ezzel együtt lehet élni. nagyon köszi. ma akkor fölragasztom kétoldalúval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 villanyablak hátul :D Az enyém tök sz@r, nekem le se lehet húzni hátul az ablakot... még kézzel se, nemhogy villamosan. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Az enyém tök sz@r, nekem le se lehet húzni hátul az ablakot... még kézzel se, nemhogy villamosan. :D van az a tégla ... :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 (edited) Mc-elek írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 '88-ban nekem is így húzták le az ablakot. A bal ablakon be, a jobb kárpit állította meg. (szegény Trabi) :D pfff kafa... elvittek valamit ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 (edited) Mc-elek írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
timoboy Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség egy X14XE és egy Z14XE motorkódú autó között? Tulajdonképpen mit jelentenek ezek e jelzések? Addig stimm, hogy a -14- az a köbcentit jelenti. Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség egy X14XE és egy Z14XE motorkódú autó között? Tulajdonképpen mit jelentenek ezek e jelzések? Addig stimm, hogy a -14- az a köbcentit jelenti. Előre is köszi a válaszokat! az X14XE-es euro2 a Z14XE-euro4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség egy X14XE és egy Z14XE motorkódú autó között? Tulajdonképpen mit jelentenek ezek e jelzések? Addig stimm, hogy a -14- az a köbcentit jelenti. Előre is köszi a válaszokat! X14XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Multec S Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13) Z14XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Multec S Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: E-Gas, Tempomat Verwendung: Astra G (F13CR, AF13-II), Corsa C (F13WR/CR, AF13) Nagyjából ennyi,majdnem ugyanaz. A Z14 XE elektromos gázpedálos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2011 Nagyjából ennyi,majdnem ugyanaz. A Z14 XE elektromos gázpedálos úgyis mondhatnánk hogy ugyan az a motor :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
timoboy Elküldve Szeptember24, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2011 X14XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Multec S Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Astra F (F13WR/CR, F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F13CR, F17CR, AF13(-II)), Corsa B (F13CR, F15CR, F17CR, AF13), Tigra A (F13CR, F15CR, F17CR, AF13) Z14XE Bauform: R4 Steuerung: DOHC Anzahl der Ventile: 16 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 66 / 6000 Drehmoment (Nm bei min-1): 125 / 4000 Verdichtung: 10,5 : 1 Motormanagement: Multec S Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator Besonderheiten: E-Gas, Tempomat Verwendung: Astra G (F13CR, AF13-II), Corsa C (F13WR/CR, AF13) Nagyjából ennyi,majdnem ugyanaz. A Z14 XE elektromos gázpedálos Köszi a válaszokat mindenkinek. Akkor tulajdonképpen a Z14XE motorkódú autóba gyárilag vezetékezve van a tempomat? Az X14XE-ben ez nincs? Vagy ez mitől függ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Szeptember24, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2011 Astra G 350e km !!! :P Női tulaj+rendszeresen karbantartott?Az eddigi tapasztalataim szerint ez a kettő nagyon ritkán jár együtt. :P Az esetek 99%-ában a női tulaj inkább hátrányt jelent.Én biztos nem írnám bele a hirdetésbe. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember24, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2011 (edited) timoboy írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
timoboy Elküldve Szeptember24, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2011 Nem! A Z-s elektromos gázpedállal, de vezetékezés nélküli. Az indexkapcsolón van 3 gomb, a kuplung kapcsoló, és a plusz féklámpakapcsoló, ami nincs bekábelezve. Azután, ha ez megvan, a Tech2-vel "engedélyezni" kell a tempomat funkciót. Az X-es, bowdenes gázpedál. Viszont, némelyikbe van, némelyikbe nincs vezetékezés. Az enyémbe volt... :P Bár X16XEL. Köszi! Tehát - ha jól értelmezem - akkor az X14XE-be (ha van kábelezés) elég csak egy tempomatos indexkapcsoló, és tech2 engedélyezés? Az Z-s motorkódúba viszont kábelezni kell? Egyébként hol keressem a kábeleit az X14XE-s autómban? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Szeptember24, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2011 (edited) timoboy írta: Módosítva Április8, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts