Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

akkor elég rosszul láthatod az út jobb szélét sötétben, ha egy vaddisznó áll az útszélén akkor azért számít az a pár méter amit a balos lámpák világítanának!

Persze, nem a legjobb, de ültem már sokkal rosszabban is. Kicsit kitekertem jobbra, meg a jobbost kicsit feljebb, mint a balost.

Majd egyszer veszek egy párat...

Link to comment
Megosztás:

Ma vezetgettem egy 1.4 TSI DSG váltós Octaviát.

A kocsi szerintem frankó, meg a TSI is, durván tol, de ez a váltó...

Normál D-ben nem bírtam úgy elindulni vele hogy ne pörögjön el a kerék, aztán 50nél már kapcsolja a 7est - 1100on forog... nemtom ez mennyire jó így a motornak...

Sport-ban meg ugyanez fordítva - nyugis haladásnál is üvöltés.

Nem vennék ilyet... :icon11:

Link to comment
Megosztás:

sárcok!

egy ismerősnek lemerült az aksija...

ezzel nincs baj...

de a kocsbai PAJZS rendszer van...

és nem lehet nyitni a géptetőt..

valahol tápot lehet adni neki és akkor kinyílik..

na ha valaki ismer olyan embert aki ezt bevállalja és elmegy BP 6 kerbe a kocsihoz az jelezze

köszi

Link to comment
Megosztás:

Minket is utolért az akksivírus!Ma este már nem indult be,mikor járatni akartam úgyhogy behoztam melegedni az akkut,holnap

meg feltöltöm,aztán ha vacakol kap egy újat!

Természetesen a GM-LA,kkSi-0025 szabványnak megfelelőt! :D

Töltöttem délelőtt az akksit ,azóta jó!Majd nézek egy újat,belevalót!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné.

Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné.

Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Ha termosztát nem lehet, mert: ha zárva marad az nem baj, 5 perc alatt nem melegszik fel annyira... Ha nyitva lenne akkor meg a nagyvízkörben keringene a folyadék, ami miatt lassabban melegszik...

Vagy valahol valami kontakt hiba van, vagy a gomba hallt be szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Töltöttem délelőtt az akksit ,azóta jó!Majd nézek egy újat,belevalót!

Akksitöltő építésén töröm e fejemet én meg. :) Van bőven trafóm, csak egy áramkört kell építeni, de már azt is kinéztem.

Ami van az 1 óra alatt már 15V fölé tornássza a feszültséget, ami nem jó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Talékozott e már valaki olyan hibával, hogy a kocsit beindítva, ebbe a nagy hidegben(-9fok), még 5 perc sem telt el és a hőfok mérő máris 80 fokot mutatott? Nem járkálok a kocsival ilyenkor és csak a bátyám megy ki reggelente beindítani, hogy az aksi ne krepáljon be. Ő vette észre. Kénytelen voltam csapatni vele egy két karikát, hogy megnézzük mit csinál. A hőfok mérő nem ment feljebb 80 foknál, de hektikusan mozgott a mutató a minimum mérési határt jelző dupla vonal és az említett hőfok között. Tehát nem forralja a vizet, csak nagyon zavaró. A hűtőfolyadék túlfolyó tartályába töltöttem fagyállót, mert hiányzott belőle majd 1 liter. Sajnos a régi szerelőm volt csak otthon és ő azt mondta, hogy termosztát, meg az opel boltos is azt mondta. A fagyállót megmérettem, -32 fokos. És a szerelő is azt mondta, szerinte nem hengerfely tömítéses. Az autóval több, mint 1 hónapja nem mentük, csak néha be volt indítva a garázsba, hogy járjon egy kicsit a nagy hidegre való tekintettel. Én is a termosztátra gondolok, meg örülnék is, ha csak ennyi lenne. Viszont azt nem tudom hova lett belőle 1 lityi fagyálló, ez is aggaszt. Nincs a garázsban tócsa, még mielőtt valaki megkérdezné.

Mi okozhatja a problémát? Valaki tapasztalt esetleg valami hasonlót, tanács? Kicsivel több, mint 1 éve van opelem, még tapasztalatlan vagyok ebben típusban.

Válaszotokat előre is köszönöm!

nem fagyott az be??

Link to comment
Megosztás:

Akksitöltő építésén töröm e fejemet én meg. :) Van bőven trafóm, csak egy áramkört kell építeni, de már azt is kinéztem.

Ami van az 1 óra alatt már 15V fölé tornássza a feszültséget, ami nem jó.

Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet?

nem fagyott az be??

Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal.

Link to comment
Megosztás:

Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet?

Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal.

Rosszul fogalmaztam, alapból ha hideg a motor az nem baj ha nem nyit ki akkor a termosztát, mert akkor jó, és akkor nem megy a nagy vizkőr. ;)

Link to comment
Megosztás:

Az miért nem baj, ha nem nyit ki a tdermosztát? Nem fogja felforralni a gépet?

Nem hiszem, mert mint írtam, -32 fokig bír a fagyálló és a garázsban a hőmérséklet is melegebb a kintitől 4-5 fokkal.

-32-t az 1l fagyálló betöltése előtt, vagy után mérted? Ha utána, akkor még lehet fagydugó valahol, mert esetleg csak azt a keveset vitte le -32-re amivel keveredni tudott....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.