Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

luk? hol?a lökösben? mert a lámpa mellett van egy kis luk,kézikönyv szerint ott kell kipattintani a lámpát a cseréhez de ez a valóságban nem igy van (ls nem astrárol beszélünk hanem corsáról :D )

Ne legyél ennyire korzás. :D Nyilván korzáról beszélünk, de mivel nekem nincs korzám csak astram, így arról tudok nyilatkozni. Márpedig ott a rendszámvill plexijében van egy lik, oda bekotorsz, és elhúzod a fület.

Ott eee Ez astraé :)

150236-20110106-xQ9muk.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ne legyél ennyire korzás. :D Nyilván korzáról beszélünk, de mivel nekem nincs korzám csak astram, így arról tudok nyilatkozni. Márpedig ott a rendszámvill plexijében van egy lik, oda bekotorsz, és elhúzod a fület.

Ott eee Ez astraé :)

http://pics.coldline.hu/pics/150236-20110106-xQ9muk.jpg

az elmélet az ez, de gyakorlatban nem sikerült...te is ilyen gondolatban szerelő vagy? :D

Link to comment
Megosztás:

eszembe jutott vmi: kiégett a hátsó rendszámtábla világításom..kb két éve. Próbáltam anno a kis müanyagot feszegetni,nem ment,eltörni nem akartam,így hagytam. Majd egy autószerelő azt mondta hogy azt csak úgy lehet cserélni h hátsó lökös le...na mondom akkor ez így fog megrohadni :D Szóval ki lehet kultúráltan cserélni vhogy vegy soha nem lesz már hátsó rendszámtábla világításom? :)

Nekem simán kijön, egy-egy kampó fogja be és kész.

Link to comment
Megosztás:

luk? hol?a lökösben? mert a lámpa mellett van egy kis luk,kézikönyv szerint ott kell kipattintani a lámpát a cseréhez de ez a valóságban nem igy van (ls nem astrárol beszélünk hanem corsáról :) )

Kijön, Astra Coupéban pont olyan a rendszámvilágítás búrája mint a B Corsában, és én is kiszedtem lökös levétele nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Jövő héten megy a verdám műszakira, ma voltam leméretni. Van egy pár hiba de szerintem a legdurvább, hogy a co-ja még fordulaton is majdnem 4.

Holnap kap új légszűrőt, vissza megy rá a gyári hátsó dob, és öntök bele egy kis spurit. Mit lehetne még neki ártani? ( katalizátor cseréhez nincs kedvem)

A motor x12sz.

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Jövő héten megy a verdám műszakira, ma voltam leméretni. Van egy pár hiba de szerintem a legdurvább, hogy a co-ja még fordulaton is majdnem 4.

Holnap kap új légszűrőt, vissza megy rá a gyári hátsó dob, és öntök bele egy kis spurit. Mit lehetne még neki ártani? ( katalizátor cseréhez nincs kedvem)

A motor x12sz.

Ha csak a katalizátor rossz önmagában,akkor jellemzően 1körül van a CO%.

Lambda értéked milyen volt? Ha az is rossz (nem 1.03-és 0.97 között volt) akkor lehet Lambda-szonda vagy Map szenzor hiba.Persze ettől még lehet,hogy a katalizátor is kuka.

A levegő-szűrő csere jó gondolat,esetleg új gyertyák is javíthatnak az égésen.

Link to comment
Megosztás:

Hy! Itt van nektek powerbox :)

Kint hagytam a kocsit a szabad ég alatt valamelyik nap másnap beülve nagy esőcseppek voltak az szélvédőn, na mondom rátolom az új ablaktörlőt, meglesem mit tud.

Legkisebb sebességgel végigtöröltettem, de pattogót a szélvédőn a törlő lapát. Egy kis ablakmosó folyadékot hozzá spriccelve már frankon törölt.

Ami az én esetemben nem is baj mert gyakran eltömődik a befuvoka mert nem használóm. De egyszeri esetről van szó.. lehet én raktam rá rosszul.

Nem is tudom, megnézem most a kocsit előröl olyan fura a nagy ablaktörlő lapát. lásd

Link to comment
Megosztás:

Hy! Itt van nektek powerbox :D

Kint hagytam a kocsit a szabad ég alatt valamelyik nap másnap beülve nagy esőcseppek voltak az szélvédőn, na mondom rátolom az új ablaktörlőt, meglesem mit tud.

Legkisebb sebességgel végigtöröltettem, de pattogót a szélvédőn a törlő lapát. Egy kis ablakmosó folyadékot hozzá spriccelve már frankon törölt.

Ami az én esetemben nem is baj mert gyakran eltömődik a befuvoka mert nem használóm. De egyszeri esetről van szó.. lehet én raktam rá rosszul.

Nem is tudom, megnézem most a kocsit előröl olyan fura a nagy ablaktörlő lapát. lásd

Béci!!!

na

a katt :)
Link to comment
Megosztás:

eszembe jutott vmi: kiégett a hátsó rendszámtábla világításom..kb két éve. Próbáltam anno a kis müanyagot feszegetni,nem ment,eltörni nem akartam,így hagytam. Majd egy autószerelő azt mondta hogy azt csak úgy lehet cserélni h hátsó lökös le...na mondom akkor ez így fog megrohadni :D Szóval ki lehet kultúráltan cserélni vhogy vegy soha nem lesz már hátsó rendszámtábla világításom? :)

Próbálgassad úgy ahogy a kézikönyvben van, nekem 5 perc alatt sikerült lepattintani a fedelet, pedig béna vagyok....:DD

Asszem csavarhúzót vagy bicskát használtam.

Link to comment
Megosztás:

Próbálgassad úgy ahogy a kézikönyvben van, nekem 5 perc alatt sikerült lepattintani a fedelet, pedig béna vagyok....:DD

Asszem csavarhúzót vagy bicskát használtam.

fogtam két vékony laposfejü csavarhúzót és hipphopp a parkolóban megoldottam...de köszi azért :)

most már inkább az a bajom h túlságosan is jól látszik a rendszámtábla :D

Link to comment
Megosztás:

Az a pénz kéne amibe belekerült! :D

Totalcaron volt még tavaly zsiguli hét és ott mutattak egy olyat,amibe a tulaj belelapátolt 8...azaz nyolc....8....millió forintot. :)

ja erről jut eszembe,ha sikerül elbótolnom és a csillagok is úgy fognak állni akkor lehet nemsokára egy nagyon jó állapotú c20xe tulajdonosa leszek :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő a problémám, remélem tudtok segíteni:

X12XE B-s Corsám van, és néha menet közben (MIKOR MÁR MELEG A MOTOR) leáll, és nem indul be.

Utána csak akkor fog beindulni, ha teljesen lehűlt, vagyis pár óra múlva.

Vagy másik eset, hogy leállok valahol, pár perc múlva újra indítanám (MIKOR MÉG UGYE MELEG), és nem indul be, majd csak megint akkor, ha teljesen lehűlt.

Nagyon ritkán jön elő, de most utoljára pl. az útkereszteződés közepén, mondanom sem kell, milyen kellemetlen és balesetveszélyes.

Van valami ötletetek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő a problémám, remélem tudtok segíteni:

X12XE B-s Corsám van, és néha menet közben (MIKOR MÁR MELEG A MOTOR) leáll, és nem indul be.

Utána csak akkor fog beindulni, ha teljesen lehűlt, vagyis pár óra múlva.

Vagy másik eset, hogy leállok valahol, pár perc múlva újra indítanám (MIKOR MÉG UGYE MELEG), és nem indul be, majd csak megint akkor, ha teljesen lehűlt.

Nagyon ritkán jön elő, de most utoljára pl. az útkereszteződés közepén, mondanom sem kell, milyen kellemetlen és balesetveszélyes.

Van valami ötletetek?

Hibakód?

Ha jól értem, az indítómotor teker-teker eredmény nélkül, s nem arról van szó, hogy semmi sem történik a kulcs elforgatására. Az én tippjeim: gyújtáskapcsoló (de nem biztos, csak ha olyan kiképzésű, amire gondolok); gyújtómodul, akksi, vagy bármelyik eletronikus vezérlőcumó, hőmérséklet-érzékelő.

Amúgy persze szervíz... gyújtás-ellenőrzés, stb...

Sok sikert, és ha meglesz a megoldás, mesélj!

Link to comment
Megosztás:

Ha csak a katalizátor rossz önmagában,akkor jellemzően 1körül van a CO%.

Lambda értéked milyen volt? Ha az is rossz (nem 1.03-és 0.97 között volt) akkor lehet Lambda-szonda vagy Map szenzor hiba.Persze ettől még lehet,hogy a katalizátor is kuka.

A levegő-szűrő csere jó gondolat,esetleg új gyertyák is javíthatnak az égésen.

Injektor tisztító, meghajtani valami jobb benzinnel, mint a 95 ös, E85 résztankolása. Ez utóbbi biztos változtat a CO értéken, de az a 4 % igen magas- máshol is méresd meg

Megnézném, hogy a légszűrőház- fojtószelepház környékén van e mocsok, féktisztítóval/benzinnel/brigéciollal átmosni.

Nem tom van e a Corsákban ilyen kartergáz visszavezető slag, na azok az Astrámon tegnap lettek gyors menetben nem túl alaposan kipucolva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.