Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Ebben egyetértek Gabival, az M0-nál, ha jól rémlik valahol valami pár madár fészkelőhelyére hivatkozva állították le a dolgot, holott a madarak nem is voltak konkrétan az építkezés útjában, csak a közelében. Ráadásul a madarak nem hülyék, ha jól rémlik, vándormadarakról volt szó, azok következő évben, mikor visszajönnek tavasszal, kicsit arrébb fészkelnek, ennyi...

A másik, hogy mindig arról szónokolnak, hogy megújuló energiaforrásokat kell alkalmazni... ja, csak mikor valaki pl. szélgenerátor-telepet akarna építeni egy egyébként erre szélviszonyok és egyéb megfontolások szempontjából megfelelő helyen, akkor azzal jönnek elő, hogy a hangjuk zavarja a madarakat, meg nekirepülhetnek... sztem komplett idióták. Valami politikai vagy gazdasági érdek állhat mögöttük, mert normális, józanul gondolkodó ember ilyen nyilvánvalóan környezetbarát dolog ellen nem tiltakozik kézzel-lábbal.

Arról nem is beszélve, hogy a madarak sem "hülyék", hogy nekirepüljenek azoknak a rohadt nagy lapátoknak.

Link to comment
Megosztás:

így van, sajnos az esetek többségében a zöldeknek nevezett csoportosulások dilettáns fapicsákból

állnak, akiket már rég nem dugnak, és ezért ilyen hülyeségekben élik ki a viszketésüket. :huh:

nekem kb ennyi a véleményem róluk :)

Hogy jobb legyen a sorsuk a fiatal szebb példányokat szivesen kigyógyítom a zöldségből... :lol:

Link to comment
Megosztás:

így van, sajnos az esetek többségében a zöldeknek nevezett csoportosulások dilettáns fapicsákból

állnak, akiket már rég nem dugnak, és ezért ilyen hülyeségekben élik ki a viszketésüket. :huh:

nekem kb ennyi a véleményem róluk :)

Na igen. Az M0 ügyében biztosan sok politikai, és gazdasági érdek húzódik. :lol:

A szélerőművek miatt pedig nem értem a zöldeket, ahogy előbb is említve volt vmit, vmiért. Mindazonáltal támogatni kell a környezetvédelmet, nagyon nagy szükség van rá. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez már megint nem itteni problémákat fejteget... nemtom mi köze van az únión belüli bioüzemanyag

gyártásnak az esőerdőhöz. Az összes ebben a cikkben felvetett probléma teljesen független magyarországtól,

az meg egyenesen hazugság a cikkben, hogy a bioüzemanyaggal nem csökkent a károsanyag kibocsájtás. :lol:

Úgy látom ebbe a szférába is beférkőzött a más gazdasági érdekeket védő negatív lobbi... mondjuk ez

várható is volt, hiszen a foszilis üzemanyagok iránti kereslet legkisebb visszaesése is érzékenyen

érint pár gazdasági szereplőt... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hogy fogyasztási adat is legyen:

44,95/616=7.29

Ami nem különösebben jó, bár a körülményekre sem emlékszem, mert 2 hónapja tankoltam utoljára, ami magamhoz viszonyítva elég ritka. Nagy szerepe volt benne, hogy 4 hétig nem is ültem az autóban. :huh:

Viszont eszembe jutott egy másfajta mérési módszer. Az elmúlt 63 nap alatt 0,71l/nap átlagos fogyasztásom volt. :lol:

Egy évre vetítve ez "csak" ~77000 forintos benzinköltséget eredményezne. :)

Link to comment
Megosztás:

Mai tankolás: 43.2L / 595km -> 7.26L/100km. Ez az eddigi legnagyobb :huh:

Mondjuk ebben volt pár városi autózás, diesel gép bikázás, bevontatás, ilyenek...

Nekem színtiszta város,általában napi 2x4 km,hideg motorral decemberben 12l.Mondjuk minden reggel járatni kellett,amig le nem szedte a párát.Nyáron 8l szokott lenni,de nem csodálkozok,ez szerintem így reális.Legkevesebb Szfvár-Pest-Kékestető-Eger és ugyanez vissza (nem autópályán) 6l volt,3 személy+csomagok.

Link to comment
Megosztás:

Nekem színtiszta város,általában napi 2x4 km,hideg motorral decemberben 12l.Mondjuk minden reggel járatni kellett,amig le nem szedte a párát.Nyáron 8l szokott lenni,de nem csodálkozok,ez szerintem így reális.Legkevesebb Szfvár-Pest-Kékestető-Eger és ugyanez vissza (nem autópályán) 6l volt,3 személy+csomagok.

Az előzőt én sem mertem beírni, annyira botrányos volt. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az előzőt én sem mertem beírni, annyira botrányos volt. :huh:

Én hosszú út semmi város és nagyon lábújhegy ami annyit jelent hogy 110 es utazóval szerencsére nem kellet fékeznem gyorsítanom csak minimálisan és voalá

Fogyasztás

Amúgy városban 9.1-11 liter között mozog szóval városban flangáni nagyon gazdaságtalan. :lol: Bár nekem is volt már valóss 11 liter de akkor -8 és város.

De igazából anyira nem érdekel a fogyasztás merthát ha egy ató erős és megy azt bizony nem a legyek hordják össze :)

C20XE a motor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es Astra 1.6 C16NZ-nél soknak számít a 10literes fogyasztás? Félig autópálya félig városi úton jött ki. Teletankoltam a kocsit most éri el a számláló az 500km-t és már lassan fekszik a mutató. Szóval közel 10 literre jön ki. Én kicsit soknak gondolom.

Az sok, de ne a mutató hanem telitank alapján számolj.

Link to comment
Megosztás:

Attól a mocitól az gyönyörű :) .

Hát igen az de az élmény annyira nem :lol: Hogy figyelni kell hogy na akkor gazdaságosan jöjjek ki egy hosszabb útból elveszi a vezetési élményt sztem most volt ekkora csak ezt is csak próbából mert az előző tulaj mondta hogy hát igen tud ez csak ennyit is enni. Gondoltam kipróbálom, és sikerült. Ez előtti autóm egy 90 CRX volt na azzal volt hogy 60km-en beetettem 11 litert :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es Astra 1.6 C16NZ-nél soknak számít a 10literes fogyasztás? Félig autópálya félig városi úton jött ki. Teletankoltam a kocsit most éri el a számláló az 500km-t és már lassan fekszik a mutató. Szóval közel 10 literre jön ki. Én kicsit soknak gondolom.

Pár sorral feljebb írtam,nekem 12-re jött ki ugyanerre a mocira,városban járok csak,hideg motorral. Szerintem nem sok a 10 liter :huh: A mutató tényleg csalóka,tankold tele,majd akkor megtudod,mennyit evett.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.