Jump to content

Kukacka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    168
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    5

Kukacka last won the day on Január 24

Kukacka had the most liked content!

Hírnév

32 Segítőkész

Kukacka névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

638 profile views
  1. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Akkor nem kérdés, az aligha gyertya.
  2. Akkor kb. jól raktam össze a sztorit. marad a lábállásos megoldás.
  3. Kukacka

    Elektromos

    Gyújtáskapcsoló elektromos betét. Egy rakat hulladék a gyári, nekem 10 darabban sikerült konkrétan széttörve kiszedegetni, mert szanaszét égett már a foglalatban. Le kell bontani hozzá a dolgokat rendesen, de utána pöcc-röff.
  4. Minap ezt nézegettem én is. Engem a kipörgésgátló érdekelne. ClassicII az áldozat és ugye ebben nincs. Mennyire durva beavatkozást kérne ennek a működésre bírása?
  5. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Diagnosztika annyi volt, hogy legjobb esetben opcomra rá lett dugva és kész? Kezdetnek jó, csak pont emiatt cseréltem majdnem első szondát második helyett. Az EGR működése is mérhető, hajrá.
  6. Jajaja, ilyen van nekünk is, csak Behr. Akinek Delphi volt és ilyen évjárat abban is tört, nem változott ott semmi, ugyanaz az egész. Semmi nem figyeli, ez a gond, ezért törik. Ellentétes irányba kis kábelezéssel meg tudod nézni, hogy forog-e.
  7. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Patentes. És a párásodás ilyen, lehet taknyolni de semmi értelme, amint kiment a pára többsége a kocsiból onnan is eltűnik többnyire.
  8. Ismert hiba, rákeresem ontja a net és fórum a hiba megoldását, javítását és egyéb körülményeit. Tengelyt töri el a motor és beáll a lapát. Neked pont zárt állásban azért párásodik. Motorhibát még nem is láttam.
  9. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Megtörtént az eset. Egy sor gyertya után már jobb lett, aztán lambdaszonda csere elöl és kész is volt minden. Hibakód nem volt, semmilyen egyéb okosság nem volt, csak ez. Attól, mert a trafónak fizikailag kintről nincs baja, még lehet rossz. Ez nem ennyire egyszerű, bár így lenne.
  10. Gyárilag is kérhető volt, de nálam vezeték sem volt meg, nekem kellett behúzni mindent.
  11. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Nagyjából ennyit ér a márkaszerviz, tegnap raktak fel képet egy légszűrőről, örvendetes, hogy annak a cseréje sem megy egyes helyeken. A vízpumpa megállt az azt jelenti, hogy megállt és addig mentél amíg a motor fel nem főtt?
  12. Igen, de ha találsz bontót, nem kicsit olcsóbb lesz, ezresért vettem 2 hátsót plusz csomitartóba valót. Egyben. Minden máshol meg neked kell tudni mi van a kocsiban meg mi nincs. És ha nincs mennyire megy a vezetékelés. Hátsó középső pilács is lehet opció, nem drága és akkor kevesebb a vezetékeléses tökölés.
  13. Nem, nem kell. 2 pici csík kell a vezérlés fedelénél és ennyi. Mikor kaparni kell cserénél és őszülsz bele akkor megköszönöd. A tömítés és gyári technológia így jó, ahogy És működik, hidd el. Jah és nyomatékkulcs, ofc.
  14. Kukacka

    Általános műszaki problémák!

    Ilyesmit kell majd venned, persze infózva melyik váltóhoz jó.
  15. BGA-t vettem nyáron valami 2300 pénzért. 4 évente ledobálni tökéletes. Cromax kicsit borsos ebből a szempontból.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.