Jump to content

Kukacka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    87
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Kukacka last won the day on Június 2

Kukacka had the most liked content!

Hírnév

14 Segítőkész

Kukacka névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

393 profile views
  1. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Akkor passzolom, homogén felület mellett nem kéne kiszúrni, az biztos. Nyilván ha van egy viszonyítási pont onnantól már fehéregyensúly-beállítás módjára a szemed egyből pánikol, hogy hej, hát ez tényleg sötétebb.
  2. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Dátum kijelzőbe 2 izzó kellett és 2 különféle volt csak otthon mielőtt eljöttem. Laikus nem látja, de én igen. Van köztük diffi. De ha mind a kettő egyforma lenne soha az életben nem mondanám meg, hogy mi van benne. Venni kell azt ami van és olcsó
  3. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Még 3 decivel is. Rengeteg fog eltűnni még belőle nagyon gyorsan. Nekem 2 deci hiányzott a flakonból és azt totál elnyelte a kocsi úgy, hogy elvben légtelenítés után hagytam úgy mindent.
  4. Ha ennyi bekötés kell akkor TIS-ből a megfelelő részeket be kell szerezni.
  5. Persze, hogy akkor jelentkezik, mint ahogy másnál is. Gombát, penészt ölni vagy fizikailag tudsz takarítással vagy ózon. Nincs más.
  6. Digitklímához remélem tudod, hogy konkrétan az autó belsejét csontra ki kell pakolni
  7. Még sosem bontottam le autósat, házit igen. Abból kiindulva feltételezem, hogy azért ha maximális tisztítás a cél akkor bontás. De amúgy nyilván ki van ez találva, okosan habozva is működnie kell a dolognak. A lényeg a szivacsok a kiömlőknél és a ventinél stb. Ez a hab durván megeszik mindent, köztük ezeket a szivacsokat is. A generátor ezy szerkezet, bekapcsoló van rajta, meg egy kis tekerő, beállítasz 1 órát, kocsit becsukod, utána kiveszed, szellőztetés és cső. Klímás is ezt csinálja. Plusz még rengeteg mindenre jó. Cipőt is totál szagmentesít, nem mosható dolgokat. Ügyes szerkezet. Még van 2 hetem, eljutok haza, addigra megjönnek a motyók Angliából is, aztán indul az ipari karbantartás session
  8. Nyilván a legjobb a minden kibontása lenne. Ózonozni érdekes dolog amúgy. 40k körül már van gép. Klímások 10k körül tolják. Igazándiból 2-3 ember összedobja és körbeadogatja 1 év után pluszban vagy Esőelvezetőnél a légbeömlőnél tud megállni a sok levél. Az tud eleve egy szagot adni. Utána ugye pollenszűrő is el tud használódni hipp-hopp. Belül meg van sok csöved és egy fűtőradid. Plusz a kondenzvíz kivezetés. Ízlés szerint ezekből tudsz válogatni. Én úgyis festeni fogok a középkonzolt meg szigetelni még tűzfalat és üléseket cserélni meg kárpitot takarítani géppel, szóval le fogom bontani a belsőt rendesen, kíváncsi leszek milyen a radi másik oldala. Amúgy az ózon lenne a legjobb. Az teljesen magabiztosan szivacstömítések károsodása nélkül is kinyír mindent, ami él a kocsiban. Hab tud oldani dolgokat sajnos.
  9. Sok türelem, bontás, némi habozás és ózongenerátor megoldja. Ja, meg aktívszenes szűrő is segíthet kicsit vagy ha régen volt cserélve a sima pollenszűrő is.
  10. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    XEP-en ilyen kis csonk termosztáton már nincs.
  11. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Munkámból kifolyólag tudom sajnos, hogy a DOA, mint olyan is erősen létező dolog, az 1 év ehhez képest rengeteg idő. De amúgy igen, gyertya. Olcsó is, 40-50-60k km alatt ledobálni nem tétel.
  12. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Same sztori. Első körben gyetyák mentek a lecsóba. Utána jobb lett. Utána első lambdaszonda, azóta minden király.
  13. Cikkszám sem kell. Eltérőek.
  14. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Szerintem egyszerűbb a vízpumpa, de az való igaz, hogy garázs-akna ilyesmik nélkül az tényleg ingoványosabb terep. 1 lökös patenthez csak ha visszagondolok kellett egy kisebb arzenál anno, szóval lehet abba így nem ugrasztanálak bele. Ha elég kicsit akkor közlekedj aztán majd egyszer valahova elrakja magát Amúgy persze, segít ha frissül a dolog. Teljesen tényleg csak úgy lehetne, hogy kört bontani, kintről táplálni, áttolni ioncserélttel és majd utána ezt visszapótolni a fagyállóval. Körülményes, nyakamat ráteszem ezt a szerviz sem csinálja meg.
  15. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nem vészes, ha valaki egy szívósort-légszűrőházat és akkut kivesz tálcástól gyakorlatilag mindenhez hozzáfér a blokkon. Ebből a szempontból hálás jószág. Nyáron kiderül, mert lesz szívósor-csere, teljesen kinyalom a motorteret meg tűzfalat is szigetelek. De nincs para, néztem nagyobb motoros változatokat, na ott vannak bajok.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.