Jump to content
OPEL FÓRUM

Kukacka

Forummember
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Kukacka last won the day on July 23 2019

Kukacka had the most liked content!

Community Reputation

34 Segítőkész

About Kukacka

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

1,141 profile views
  1. Nincs az a pörgetés ami leszedi azt a lerakódást amit az EGR és környezete összegyűjt. Csavarhúzó élével 1mm-es darabokban vakartam órákon át. Ezek a "pörgesd" javaslatok lehet jók valamire, de ezeket a lerakódásokat nem szedik le. Ami tekintve milyen kemény dologról van szó, abszolút nem is gond.
  2. Biztos tőke és nem lánc és/vagy szívósor? Mind a kettő nagyon gusztustalan hangot ad és én is meg sokan hidrotőkét mondtunk: lánc lett. Így most halk a motor és lehet hallani, hogy a szívósor is cserés. Ez a lámpa pedig EGR-re jött elő nálunk 2 hete. Nagyjából hasonló módon, de ehhez jött a hibakód is meg az alapjárati dadogás.
  3. A tisztogatás sajnos sokat nem ér, ha amúgy el van kopva az egész a francba.
  4. Ezért van minden szezonban levéve a felső rács és a dobbetétek és az egész kimosva és waxozva. Nincs gond
  5. Pedig ott lesz a hiba. Én meguntam és újracsináltam az egészet rendes csatikkal és szépen megtoldott vezetékkel. Régi G-ken ütni kell, a lengyelekben már nincs külön légzsák modul, ott amint rendben van a csatlakozás elalszik.
  6. Gombnyomás: csukódik. Megint gombnyomás: kinyílik.
  7. Kukacka

    Karosszéria

    Olyan mint a lefogató klipszek. Kész, vége, nincs több. Nekem is épp ez a bajom. Univerzális sárfogó lett, az legalább télen nem szakad le és Ford rögzítő, mert az meg még van.
  8. Igazándiból ezt megoldja az autó, mert ha beáztattad, kocsikázol, úgyis melegszik. Utána megint megpancsolni és másnap megint autókázás. Én úgy tekertem ki mind a kettőt, mintha vajazva lettek volna. És nem kellett acetilén meg gázlámpa.
  9. Csavarlazító hegyek kellenek akkor. És vagy 3 napnyi türelem.
  10. Egy durva hajtás után nálunk kellett 3 hét intenzív 50m-es utazgatás, hogy köbö fél egységet nőjön a szint. Sajnos nem tudok én sem mit kezdeni a jelenséggel, majdnem maxra rakott olajjal töltöm a cseréknél az autót, kövi cserére is maxon van. Közben meg ingadozhat ahogy akar. Ja és lambdaszonda. Nem lesz check engine, de bele tud fáradni a drága elég hamar az életbe, az kifejezetten tud ilyet csinálni.
  11. Gyári GM olajat ezer meg egy helyen lehet kapni. Cromaxban 11k, 2-3 másik megbízható boltban meg 6.5k. De ezen az olajváltás aligha fog változtatni. Szerintem most sem olajat evett az a motor. Csak az eddig beledúsított benzint égette el.
  12. Ha marha sokat van röviden használva gusztustalanul sok benzint képes az olajba bekeverni. Pályán jól kivereted és egyből el is tűnik 1 csík. Tapasztalat, hogy ez így megy.
  13. Akkor hajrá. Lehet tesztelgetni mit bír a műanyag szelepfedél. Sok sikert.
  14. Tudod mi lesz? Vetemedik a szelepfedél vagy a tömítés nem fog tömíteni. Hajrá, lehet otthon nyugodtan játszani 60k-s alkatrészekkel, a hülye mérnök azért ült a CAD előtt még azért számolt, mert Mucsaröcsögén a kocsma tulaj Józsi úgyis jobban tudja majd.
  15. Nem abból van. Ahogy ezek az autók sem 30-40 éves cuccok, hogy ehhez mérten szereljék vagy tartsák őket karban. Lehet vele próbálkozni, csak a végeredmény egy vödör csavar lesz. Ahogy lehet most is B30-al falazni úgy lehet kézzel lehúzni egy mostani műanyag szelepfedél tömítést is. Csak egyiknek sincs értelme, mert ezen már átléptünk.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.