Jump to content

Kukacka

Forummember
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Kukacka last won the day on January 24

Kukacka had the most liked content!

Community Reputation

32 Segítőkész

About Kukacka

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

716 profile views
  1. Nekem megér 40 ropit egy ilyen móka. Lehet meg tudnám csinálni, de akinek van benne rutinja ezerszer jobbat csinál úgyis negyed annyi idő alatt.
  2. Az a baj, hogy nem csak LEGO, ahogy néztem elég szépen van fúrás-faragás. Én se nagyon szórakoznék vele, pedig ezt tolom napi 10 órában.
  3. Gödöllőre mehet is a szívósor, 40-50k befizetése után azonnal küldik is a cseredarabot átalakítva.
  4. Akkor a legjobb rész pont. Szakmabeliként, csak másik területen merem mondani, hogy ez a leghúzósabb része.
  5. Lehetséges, de erről szerintem tudnának a szakemberek is. Az a gond, hogy alapvető dolgok hiányoznak a működéséhez ennél a motornál.
  6. Olyat ha bárhol találsz is jól leszel. Még elméleti szinten sem nagyon volt kész a tempomat ilyen motoros verdába.
  7. Ilyen alapon itt is cseréltetnél láncot. Totál feleslegesen. Ezért kell elvinni egy megfelelő helyre ahol el tudják ezt a 2 jelenséget különíteni és nem fogják lebombázni a motort és fizettetni 80k-t azért, hogy utána melegen megint csattogjanak a tőkék.
  8. Kimoshatod az egészet akár, de ezek közül egyiknek sincs köze a traktorozáshoz. Ennek 2 oka van: lánc és hidrotőke. EGR.nek ehhez semmi köze, a többi csőnek sincs, a kartergáz visszavezető ugyanolyan lesz 2-3 nap múlva megint. A fizika már csak ilyen.
  9. Akkor nem kérdés, az aligha gyertya.
  10. Akkor kb. jól raktam össze a sztorit. marad a lábállásos megoldás.
  11. Kukacka

    Elektromos

    Gyújtáskapcsoló elektromos betét. Egy rakat hulladék a gyári, nekem 10 darabban sikerült konkrétan széttörve kiszedegetni, mert szanaszét égett már a foglalatban. Le kell bontani hozzá a dolgokat rendesen, de utána pöcc-röff.
  12. Minap ezt nézegettem én is. Engem a kipörgésgátló érdekelne. ClassicII az áldozat és ugye ebben nincs. Mennyire durva beavatkozást kérne ennek a működésre bírása?
  13. Diagnosztika annyi volt, hogy legjobb esetben opcomra rá lett dugva és kész? Kezdetnek jó, csak pont emiatt cseréltem majdnem első szondát második helyett. Az EGR működése is mérhető, hajrá.
  14. Jajaja, ilyen van nekünk is, csak Behr. Akinek Delphi volt és ilyen évjárat abban is tört, nem változott ott semmi, ugyanaz az egész. Semmi nem figyeli, ez a gond, ezért törik. Ellentétes irányba kis kábelezéssel meg tudod nézni, hogy forog-e.
  15. Patentes. És a párásodás ilyen, lehet taknyolni de semmi értelme, amint kiment a pára többsége a kocsiból onnan is eltűnik többnyire.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.