Jump to content
OPEL FÓRUM

Kölyök

OPC Club Hungary
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Kölyök last won the day on September 5 2018

Kölyök had the most liked content!

Community Reputation

60 Segítőkész

2 Followers

About Kölyök

  • Rank
    Nemo nyomában
  • Birthday 02/27/1992

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G OPC
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

4,304 profile views
  1. Szia Hemi! Milyen autó van nálad? Crossland X, kipróbálod? ŐŐŐŐ, milyen motor? 1.2, 3 henger...82 lóerő... 118 nm... Tulajdonképpen felkeltette az érdeklődésem, hogy a 21. századra jellemző downsizing, hogyan jelenik meg Opeléknél. Volt már szerencsém 3 hengerhez Suzukinál, így előítéletekkel teli érkeztem az autóhoz. Nézzük a formát. Ahogy sétáltam a parkolóba az autóért, elég messziről szemet szúrt, a magasságának és színének köszönhetően. Kicsit teherautós feeling, de nekem nagyon bejön. A két első fényszóró, nagyon karakteres. Ezzel telitalálatot lőtt az Opel már az első megjelen
  2. 6:30 - Csörög az ébresztő. Kimásztam az ágyból, gyors zuhany + fogmosás. -Öltözés- Az előkészített fehér inget végig gombolom, a nyakkendőm igazítása közben pedig egy pillantást vetettem a tükörben a mai szettre. Lesz egy kemény tárgyalás, de megcsináljuk.. Óra felcsatol, irány a garázs. 7:00 - Ahogy közelítek felé, megint elcsodálkozom a méretein. Gyönyörű fekete, tökéletes a forma. A hátulján még lenne mit javítani, de ennyi hibája legyen. 7:01 - Kilincsre ráfog - Gomb megnyom - Ajtó nyílik. Start gomb és az autó beindul. A telefonom bedobom a szokásos helyére ahol az induktív tölt
  3. Sziasztok! Egyik lány ismerősömnek van egy 1.7 GTC-je. Viszonylag sokat közlekedem én is vele és azt vettem észre, hogy mindkettő ablak leengedéskor hozzáragad a belső vízlehúzó gumihoz. A jobb oldalon ablakkal együtt le is megy, majd ha kicsit feljebb húzom az ablakot akkor visszaugrik a helyére. Egyértelműen látszik, hogy ráragad az üvegre valami, ebből következik, hogy ha hideg van, akkor semmi baj nincsen, de amint a nap megsüti kicsit, már rossz lesz. Próbálok valami képet is csinálni róla, de egyébként csak azt szeretném megtudni, hogy találkozott e már valaki ilyenne... Fura egy an
  4. Sziasztok! A H astra már nekem űrtechnika ezért a segítségeteket kérem! Adott egy kedves lány ismerősőm 1.7-es astra-ja. Beindította elindult, majd utána nulla gázreakció mellett fenn akadt az alapjárat 1500 on. Bármit csinált nem reagált a gázpedálra, menni nem tudott vele. Számtalan újraindítás után is megmaradt a hibajelenség. Levette az akkusarut majd visszarakta és utána megjavult, haza ment vele. Természetesen megy szerelőhöz mert ez nem jó így, viszont nem tudom eldönteni, hogy egyáltalán így elinduljon e vele. Sajnos akkusaru levétel miatt nincs meg a Checkengine, mondtam nek
  5. Most a huto repedt el egy kis helyen. Ezzel fogjuk ragasztani első körben: http://bolthely.hu/bpracing/id/02039_Hosch_Kleber_ipari_ragaszto_szett_-_20g
  6. Hali! Ha lesz 1 kis időd, majd javíts az első soron, nem ölet, hanem ötlet...

    1. Kölyök

      Kölyök

      Szia! Igazad van bocs!

    2. Omegatd

      Omegatd

      Hali! Most néztem rá a cikkre. A padlizsán Omegáról nem volt kép, vagy csak eltűnt? Köszi!

  7. "Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet, de legyen!" - Omega TD Mikor kezdtél Opelezni? A rövid válasz nagyon régen! A hosszabb a következő: A legelső saját nevemen lévő autó, egy 1982-es évjáratú OPEL KADETT D 1.6D volt. Sötétbarna színben, 4 ajtós kivitelben. 1997-ben aztán jöttek a többiek. A mai napig megvan a 1995-ös 2.5TD, padlizsán színű Omega Caravan, ami 2002-ben került hozzám. Ezt követően jött a 3 literes 24 szelepes piros A Omega Sedan 2005-ben, majd 2006-ban az első Kadett Cabrio kék színben, 2 literes 8 szelepes, a legendás C20NE motorral. Utána 2008-ban szürke szí
  8. Először is gratulálni szeretnék az Opel Vectrádhoz! Nem egy átlagos témáról van szó. Miért erre esett a választás? Köszönöm szépen! Igyekeztem szívemet és lelkemet is beleadni a dologba. Az autó története vagy 2003-ig nyúlik nálam vissza. Édesanyám akkor ismerte meg a mostani a nevelőapámat, az övé volt az autó egészen 2006-ig. Én pont akkor voltam abban a korban, hogy elkezdjenek érdekelni az autók, de már akkor is tudtam, hogy ez picit kilóg a sorból, mert nem sok diamant (vagy diamond) felszereltségű jön velem szemben az utakon. Ezt konkrétan akkor így még nem tudtam, de a küszöb
  9. Biztosan sokan emlékeztek a piros kis Corsa-ra, amit már 2 km-ről hallottatok, hogy jön. Recsegett, durrogott, nem az a szolíd hangú autó volt. Tomi egy igazán ritka autóra tett szert, de, hogy mennyire ritkára? Olvasd tovább is kiderül! Hol is kezdjem a kis Opelos sztorimat… Igazából mondhatom, hogy Opelban nőttem fel. Apám nagyon szeretett Asconáján tanultam meg vezetni. Nagyon extrás Ascona volt… Már fordulatszám mérős és 5 sebességes meg minden kiskutya füle, de nem volt gyenge sem… 1.8-as volt, repült mint az álom. Amikor a kis drága Asconánk lecserélésre került, Édesapám hu
  10. Zsir uj bontatlan gyari legtomegmero. Hasonlot vegigjatszottam veztengely jeladoval.
  11. Lassan jönnek a mínuszok, így nem árt foglalkozni az autóban található folyadékok fagypontjával. Az ablakmosó folyadék megfagyása esetén számolhatunk egy új ablakmosó motorral, ha szerencsénk van nem reped a tartály, de a motor hűtőfolyadék fagyása esetén komoly károk keletkeznek. Hogyan álljunk neki? Bemehetünk egy benzinkútra, ahol megkérhetjük a helyi szakembert, hogy mérje meg nekünk, de ingyen ugye senki nem csinál semmit, (néhány hozzáállásáról nem is beszélve, na meg az se baj ha idegen nem nyúlkál az autónkhoz) szóval amennyi pénzt adnál Neki, abból már beszerezhetsz eg
  12. Kölyök és a p0340. A teljes sztori: Technikai hétfő - P0340
  13. Beindult az autó, várom, hogy minden visszajelző lámpa elaludjon, de egy az istennek sem alszik ki. Hogyan tett fel szopórollerre a p0340 hibakód? Mindannyiunk rémálma, amikor a híres neves Checkengine szépen sárgán világítva jelzi, hogy a fizetésed egy részét ideje elkülöníteni valamilyen alkatrészre. Amint érzékeltem a problémát, motor leállít, majd OPCom hiányában azonnal elővettem a GEM-COM-ot és kivillogtattam mi bántja az autóm édes lelkét. (Az itt olvasható módszert alkalmazva) 10 3 4 10. Némi google keresés után rájöttem, hogy a 10 villogás az 0-t jelent, és az így megfejtett
  14. Valakinek régebben írtam, hogy nézze meg azt a "harmónika" csövet, ami a légszűrőházról a folytószelepházra megy rá. Ki szokott repedni és félreszív. Egybéként a hibakódod üzemanyag ellátásra panaszkodik, tehát AC is lehet. Benzinhídon üzemanyagnyomás mérés kell, aztán néznék lambda értéket. Katalizátor?
  15. Na elmondom hogy állunk ezzel a rohadt trágya autóval. Az előzmények olvashatóak itt az elmúlt 25 oldalon kb. Ma kibontottuk a veztengely jeladó kábelét az injektor fölött húzódó csatornából, majd ellenállás mérésébe kezdtünk az ECU-ba menő nagy csatlakozó és a veztengely csatija között. Eleinte elmászkált, szarul lett rogzitve a mérőeszköz, de a későbbiekben 10 mérésből 10 szer 0.01 volt az ellenállás mind a 3 lábon megmérve. Tehát nem kábelszakadás. Volt olyan is, hogy mérés közbe szana szét rángattam mindent és úgy se változott, sőt HŐLÉGFÚVÓZTAM is az egész kábelt, hátha a hőre (
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.