Jump to content

Krajcso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    542
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

35 Segítőkész

Krajcso névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-06-10

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G 2.0 DTI
  • Város
    Budaörs

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

Legutóbbi látogatók

4.092 profile views
  1. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ez általában szoftver verziót jelent.
  2. Általános műszaki problémák!

    Szia, Komfort modulra nincs szükséged, mert akármelyik távirányítót rá lehet programozni akármelyik modulra, Op-Commal belépbe van egy távirányító lista amit lehet módosítani, illetve Op-Com nélkül gyújtást adva a távirányítót működtetve is hozzá lehet adni új kulcsot (vagy a régit újra, mikor hosszú táp kimaradás esetén törlődik a lista) A két fajta gyújtáskapcsoló és a másik két zár elsőre képről azonosnak tűníik, de azért le kellene ellenőrizni élőben. Az új kulcsok, ha használtan veszed, már fel vannak tanítva egy másik autó immobilizerére, a kulcsban lévő chip egyszer írható, így azt kell majd üreset venni (ebay-en kb 1500Ft/db) és Op-Commal felprogramozni. Egy már felprogramozott kulcsot el lehet távolítani (pl ellopott/elvesztett kulcsot), de feltanítani csak egyszer lehet. Az immobilizerben való matatáshoz szükség van az autó security kódjára, ezt egy kártyán adják új korában az autóhoz (a rádió kódjával együtt), anélkül nem lehet belépni.
  3. Általános műszaki problémák!

    Ha szerencséd van, "csak" hidrotőke. De annak a hangnak olajcsere után változnia kell, és hőmérséklet függő is.
  4. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Szia, A motor hátulján van, az önindító környékén, egy csavar fogja. Igazán jól aknáról lehet hozzá férni. Érdemes az újnak az O gyűrűjét kicsit megolajozni, így szépen becuppan a helyére és nem fog szivárogni. 1:50-nél a lényeg https://www.youtube.com/watch?v=wj0IxduMgaM
  5. Corsa C - Általános -

    Csatlakoznék Zotyához, mi az ami annyira rá tud égni a szelepszárra, hogy megszorul miatta? Ez lehet hülyeség, de nem a szelepszár szimmering anyaghibás? Feloldja a a benzin a gumit es rasul a szelepszarra?
  6. Corsa C - Általános -

    Unix-on néztem, ott listáznak HÜCO AC pumpát, bár nincs készleten, szóval lehet, hogy már nem beszerezhető. Az üzemanyagnyomást szerintem alapvetően a tankban lévő nyomásszabályzó állítja be, valószínűleg ezért kezelik ilyen lazán a nyomás értéket, az unixnál is 3.5, 3.8 és 4 baros is van. Gondolom erre azért is van szükség, hogy mindegy legyen, hogy pontosan mennyi a tápfeszültség (ami az AC bekötése miatt a mindenkori akku/generátor feszültség lesz). http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/16/306/4280/36020/ https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71it9j5zITL._SL1400_.jpg
  7. A csavar kicsavarása a nehéz rész. Nagyon fontos volt 7 centis csavarral rögzíteni, nehogy elvesszen útközben.. :D És nyilván minden útban van.
  8. Általános műszaki problémák!

    A leírás alapján az önindítód mágnese behúz, de a motor benne nem kezd el tekerni. Ha szerencséd van, csak csatlakozási hiba, bár csavarral rögzített a saru, mint a generátornál, így lecsúszni nem tud. Ha multiméterrel mérve megvan indítózás közben a megfelelő helyeken a feszültség, és mégsem megy, akkor sajnos le kéne venni az önindítót és belenézni, vagy autóvillamosságissal átnézetni.
  9. Corsa C - Általános -

    Szia, Személyes tapasztalat alapján még a HÜCO-t ajánlanám (német cég, amit megvett a japán Hitachi), az Astrába feszültségszabályzót vettem, a Corsába pedig gyújtásmodult ilyen márkájút, mindkettő rendben van.
  10. Corsa C - Általános -

    Szerintem az a baj, hogy a Corsák felének női tulaja van, így ők szerelőhöz hordják. Vagy túl egyszerű motorokkal szerelték az autókat
  11. Általános műszaki problémák!

    Pontosan, összedrótozod a rendszert, aztán lehet nézegetni, hogy szikrázik-e szépen mindegyik gyertya, vagy hogy van-e köztük különbség
  12. Általános műszaki problémák!

    Szia, Én Z12XE motoron próbáltam ezt, gyújtásmodul ki (azon egyben van a 4), beledugdostam a gyertyákat, majd letesteltem őket a blokkhoz. Szépen ki is derült, hogy az egyes hengerhez tartozó trafó valahol belül letestel, kattogott de szikra nem ment ki a gyertyához.
  13. Szia, Két dolog van rákötve a 40-esre: A Motor Hűtő Modul (Motorkühlungsmodul) kapja innen a tápot, valamint egy relén keresztül a klíma kompresszor mágnestekercse. Egy multiméterrel le kellene ellenőrizni, hogy a mágnestekercs nem menetzárlatos-e, magán a komresszoron van egy csatlakozó, ott a tekercs kivezetése, 3-4ohm körüli ellenállás értéket kell mérni rajta. Ha ez rendben van, akkor a motorhűtőmodult kell lehúzni, és megnézni úgy is kivágja-e a biztosítékot.
  14. Az Op-Com tesztet én sem tudom mindig megcsinálni, ilyenkor gyújtás le, majd előről kezdeni a diagnosztikát és hibakód olvasás előtt egyből a teszt menüvel kell kezdeni. Nálam 5 fokozata van a ventinek (Y20DTH, két ventillátoros) Ha a venti csatlakozásával van baj, akkor simán lehet, hogy álló helyzetben sikerül tesztelned, de menet közben meg a rázkódástól leáll néha, és ezért a hibakód.
×