Jump to content

Krajcso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    562
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

37 Segítőkész

Krajcso névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-06-10

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G 2.0 DTI
  • Város
    Budaörs

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

Legutóbbi látogatók

4.165 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Pont ilyen nekem is, nekem a "rossz" fenyszoronak a foncsora az izzohoz egesz kozel le van pattogva par mm-en, ezert ott nem veri vissza a fenyt. A masik fenyszoromon ez a resz sertetlen. Mas kulonbseget nem talaltam kozottuk. Nem tudom hogyan lehetne potolni, illetve hozza se lehet ferni a bura leszedese nelkul. NJoy Valeo fenyszorom van es minden izzoval ezt csinalja.
  2. Gumi, felni kérdések

    Nagyon sok Astra G tulajnak 195/65/R15 van fenn, mivel a /60-as ritkább. Sok helyen meg kell rendelni, várni rá, stb. használtban sem nagyon van a gumisoknál.
  3. Azt, hogy hova fúj, egy léptetőmotorral állítja be a vezérlő. Hallgatózz, hogy mikor átállítod, mozog-e a motor. Leállított motornál gyújtást adva hallanod kell halk elektromotor hangot, mikor átállítod az irányt. Op-Commal a vezérlővel belépve meg lehet nézni, hogy pl ha benyomod az egyik irányú légcsatorna gombját, mondjuk 120°-ra állítja a motort, és írja, hogy épp hol áll ténylegesen, sikerült-e oda állítania.
  4. A motorvezérlő modul nem csak vezérli a ventillátorokat, hanem méri is az áramfogyasztást, így érzékelni tudja, ha megszakadt, megszorult, stb és rendellenesség esetén dobja is a hibakódot. Esetedben mivel az első ventillátor valamiért nem indul el, bekapcsolja helyette egyből a hátsót, amivel viszont ugyanúgy rendben tudja tartani a vízhőfokot. Az már nagyon extrém eset hogy mindkét venti egyszerre kell maxon. Opcomban végig lehet kapcsolgatni a fokozatokat mindkettő esetén, érdemes kipróbálni. A venti csatlakozók elvileg vízhatlanok, gyakorlatilag viszont simán lehet oxidos, ha egyszer már valaki megpiszkálta, sajnos eléggé időjárásnak kitett helyen van a hűtőmodul és a vezetékek, csatlakozók is.
  5. Én anno felhívtam 6 bontót, egy helyen volt csatlakozó, de irreális árat montak rá. Ilyen szerelhető csatlakozóval oldottam meg végül: https://hqelektronika.hu/termekek/csat-21040-ketsoros-csatlakozo-ures-dugo-4p (plusz az ellendarab, plusz pinek mindkettőbe) Nem gyári, de legalább kiszerelhető marad a kar, és a kis pöcök miatt nem csúszik ki ez a csatlakozó sem magától. Nekem a tűzfal és a kormánykapcsoló közötti vezeték hiányzott csak a gyári kábelkötegből.
  6. Általános műszaki problémák!

    3. pont: Nekem pont egy honapja kellett cserelni. Nem kopogott egyaltalan, viszont a kopas miatt terpesztett a futomu, ezert elkezdte mindket elso gumi belso elet lekoptatni, kb 5000 km alatt mar szembetuno volt (uj gumi volt az auton) Ugy tudod tesztelni, hogy alabakolod mindket oldalon az autot es elkezded a vizszintes tengely menten rangatni a kereket. Ha kottyan, kuka. Minosegi kibirhat siman 100ezret is, a legolcsobb par tizezer utan megint kotyog. Fugg attol is hogy a futomu tobbi alkatresze egyebkent jo-e.
  7. Általános műszaki problémák!

    http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/415/4343/26773/ Nekem szerelő cserélte, de ha mindkét oldalt alábakolod az autót, akkor tehermentesül a stabilizátor rúd, és meg lehet lazítani a lefogatókat. Tény hogy a csavarja nem túl ergonómikus helyen van.. Szerintem nem kell a bekötő rudakat sem kiszerelni ehhez.
  8. Általános műszaki problémák!

    A stabilizator rud lefogatoja tud még kikopni, es alattomosan kopogni, a bolcson talalod, hosszasan kerestuk mi kopog mert megemelve hiaba feszegettem nem koppant.
  9. Általános műszaki problémák!

    Én is az "általános" fekete burolatút vettem, mert ahol néztem, rendelni kellett volna a GM-et. Azonban ha 5000-ért a kollégának a "hivatalos" relé megint kibír 15 évet, akkor azért nem járt olyan rosszul szerintem.
  10. Karosszériaápolás

    Ha csak a lakkon van a karc, tartósabb ha karceltávolító pasztával kicsit megdörzsölöd, így lekerekedik a karc és kevésbé feltűnő (pl Turle Wax Essential Scratch Remover) Ha a bázis is sérült, kevertess 1 deci festéket szaküzletben, és töltsd bele körömlakkos tubusba. Még jobb, ha előtte lakkal összekevered, így nem lesz matt a javítás.
  11. Általános műszaki problémák!

    Ugyanezt játszotta nekem is, ki kell cserélni a relét. A két oldalnak külön reléje van, ezért tud "féloldalasan" elromlani. Van GM szám alapján 4-5000 Ft-ért relé, de általánosat is lehet kapni bele kb 1500 Ft-ért, mivel szabványos a mérete és bekötése, egy segítőkész eladó ki tudja neked keresni. Az utastérben a kis tároló rekesz mögötti biztosítéktáblán van a két relé, egymás mellett, ha jól emlékszem sárga színű a burkolatuk.
  12. Opcommal próbáltam az sajnos nem látja a modult (pedig még a központi kijelzőn is van adatkapcsolat és abba is be lehet lépni) Tech2-ről sajnos nincs infóm.
  13. Szia! Átnézegettem a kapcsolási rajzot, de az izzó és a kapcsoló is a Multitimerbe van bekötve, így szerintem szoftveres különbség lehet az eltérő kivitelek között.
  14. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Pontosan, felfele pattan, lefelé csavarni kell (a csap menetes volt egyszer régen). Amit linkeltél, majdnem jó, de annak nem sík a felfekvő része sajnos. Lehet inkább nagy alátét és műanyag anya lesz végül, ha nem találok ilyet sehol.
  15. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sziasztok! Nem tudja véletlenül, hogy ennek az alkatrésznek mi a GM száma? https://kephost.com/image/BWzD Vagy a hivatalos neve mi, mert nem találom sehol. A kocsi alján, a középdob mellett van, a hangszigetelőt rögzíti és az egyiket elhagytam.
×