Jump to content

Krajcso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    574
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Krajcso last won the day on Január 5

Krajcso had the most liked content!

Hírnév

41 Segítőkész

Krajcso névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-06-10

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G 2.0 DTI
  • Város
    Budaörs

Legutóbbi látogatók

4.276 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Lehet hogy hülyeség, de mi van ha a másik irányból közelíted meg a problémát? Mi van ha a szervószivattyúval van baj, akár az elektromotorral akár a hidraulikájával és az terheli túl az elektormos rendszert? Op-Commal érdemes lenne belépni a szervó vezérlőjébe, ott látni pl a felvett áramot, ha jól emlékszem 50A körüli csúcsokkal és hibakódokat is el tud tárolni.
  2. Általános műszaki problémák!

    Vedd le a szijat, es probald meg kezzel forgatni a klima szijtarcsajat, nagyon könnyen kell forogjon. A fotengely vegere csak ra van tolva a szijtarcsa. Merj ellenallast a generátor es az akksi kozotti vastag vezeteken, 2-3ohmnal nem lehet nagyobb.
  3. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok, Van valakinek ötlete, hogy hogyan szedhetném le a főtengely szíjtárcsát? Rá van szorulva a főtengely végére, a csavar kiszedése után meg sem mozdul, kocogtatás feszegetés nem használ. Ráadásul gumiágyas. Van ehhez valami speciális leszedő? https://cdn.motordoctor.de/thumb?id=8178787&lng=en
  4. A napfény intenzitás mérő is szükséges lesz pluszban, a szélvédő befúvóra van szerelve, ezt azt hiszem a manuálisban nincs gyárilag.
  5. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Szia, Nekem 2003-as Y20DTH van, az enyémben is megvan a kepen jelolt alkatrész, pont ugyanígy néz ki. Szerintem ez egy levegőszűrő csak, megakadályozza, hogy por kerüljön a vákuum rendszerbe, így pedig a vákuum pumpába.
  6. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ilyen-olyan adagolóval kapcsolatos hibakódokkal még el lehet járkálni, nem feltétlenül áll meg azonnal az autó (de csinálhat ilyet pl mint a tiéd). Viszont ha tényleg az adagoló gyanús, akkor Bosch diagnosztikával rendelkező műhelyben lenne érdemes kiolvastatni, mert van az adagolónak is egy külön hibatárolója, ami nem egyezik az OBD-n kiolvasható "általános" hibákkal.
  7. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Olajnyomást kell méretni egy szerelővel, de elég gyakori az olajgomba hiba is. Tud úgy is rossz lenni a gomba, hogy nem szivárog, sőt nekem csak melegen volt rossz.
  8. Az anyósülés oldalán lévő A oszlopi alsó burkolat alatt találod. https://www.google.hu/search?q=astra+g+zentralverriegelung+steuergerät&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjeroi7iL7YAhUHDcAKHY7QCYUQ_AUICigB&biw=1600&bih=769#imgrc=_ Úgy látom antenna csatlakozója nincs, valószínűleg a panelra van integrálva az antenna.
  9. Nem a vevő oldalon van véletlenül a hiba? A másik, 100%os kulccsal való próba jó ötlet
  10. Lehet venni az eBayen mikro kapcsolót, de én személy szerint még nem próbáltam. Ha csak magát a panelt cseréled, gyújtáskori zárásra feltanulja a központi zár az új panelt. A régi deaktiválásához OpCom kell, persze ha megőrzöd a régit akkor ennek nincs jelentősége. Én így cseréltem az enyém, Vaterán 4000ért találtam komplett használt kulcsot, gondolom bontott autóé lehetett, és csak a panelt tettem ám. A kulcsban házában lévő ID44 chip csak az immobilzernek kell.
  11. Általános műszaki problémák!

    Még ha van is elég olaj a váltóban, akkoris lehetnek fura tünetek egy nagyon régi olajjal. Elvileg soha nem kellene cserélni, gyakorlatilag viszont nekem az F23 váltó azt játszotta, hogy autopályázás után beragadt ötösben. Volt elég olaj benne, színre, szagra nem tűnt rossznak, mégis csupán a cserétől megjavult. Lehet nem bele való volt benne, bár előtte meg 4 évig jó volt.. nem értem.
  12. Karosszériaápolás

    Egyetlen nagy gond van ezzekkel az eszközökkel, es ezt mikor érdeklődtem horpadásjavitással foglalkozó műhelyben, ott is elmondták: nem lehet előre tudni, hogy a tappancs lerántja-e a festéket, vagy hogy a nyomkodástól berepedezik-e a lakkréteg. 10 éves, szabadban tárolt autónál ennek sajnos reális esélye van.
  13. Általános műszaki problémák!

    Pont ilyen nekem is, nekem a "rossz" fenyszoronak a foncsora az izzohoz egesz kozel le van pattogva par mm-en, ezert ott nem veri vissza a fenyt. A masik fenyszoromon ez a resz sertetlen. Mas kulonbseget nem talaltam kozottuk. Nem tudom hogyan lehetne potolni, illetve hozza se lehet ferni a bura leszedese nelkul. NJoy Valeo fenyszorom van es minden izzoval ezt csinalja.
  14. Gumi, felni kérdések

    Nagyon sok Astra G tulajnak 195/65/R15 van fenn, mivel a /60-as ritkább. Sok helyen meg kell rendelni, várni rá, stb. használtban sem nagyon van a gumisoknál.
  15. Azt, hogy hova fúj, egy léptetőmotorral állítja be a vezérlő. Hallgatózz, hogy mikor átállítod, mozog-e a motor. Leállított motornál gyújtást adva hallanod kell halk elektromotor hangot, mikor átállítod az irányt. Op-Commal a vezérlővel belépve meg lehet nézni, hogy pl ha benyomod az egyik irányú légcsatorna gombját, mondjuk 120°-ra állítja a motort, és írja, hogy épp hol áll ténylegesen, sikerült-e oda állítania.
×