Jump to content

tgabika76

Moderátorok
  • Hozzászólások

    10.143
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    70

tgabika76 last won the day on Augusztus 8

tgabika76 had the most liked content!

Hírnév

728 Lelkes-segítőkész

2 követő

tgabika76 névjegye

  • Felhasználói rang
    SPAMMER-OFF MESTER
  • Születésnap 1976-02-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra Coupé Z18XE (2001), Opel Corsa C Z10XE (2002)
  • Város
    Veszprém

Elérhetőség

  • MSN
    tgabika@maffia.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Veszprém
  • Érdeklődés
    Minden ami Opel!!!

Legutóbbi látogatók

20.821 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Ingyen mindennek van értelme... Jó anyám mindig arra tanított, hogy ami ingyen van és nem fáj, azt el kell fogadni!
  2. Általános műszaki problémák!

    Én eddig még csak azt a fekete előlapot szedtem le róla, tovább nem bontottam. De van otthon 3 ilyen fűtéskapcsolóm is amit nem sajnálok, az egyiket szétbarmolhatom ha gondolod, de legjobb esetben is csak vasárnap este.
  3. Általános műszaki problémák!

    Nem. Asszem annyi a lényege hogy más anyagból van az elektróda, de jelentősége nincs, mert amennyire tudom, a sima FLR8LDCU-t már nem gyártják, csak a "pluszosat".
  4. Általános műszaki problémák!

    Az első (FLR8LDCU) való a te autódba, a másik amit kinéztél (az FGR8KQE0) a Z16SE gyertája.
  5. Hát szerintem ha a műszerfalad nincs ledezve, akkor én maradnék a gyári borostyánsárgánál, mert különben nagyon fura lesz az összkép hogy a kijelző elüt a műszerfal többi részétől színben. Az enyém fehér, de nekem minden az az utastérben, még az ablakemelő gombok is.
  6. Már hogy miről? Van egy csomó ilyen-olyan videóm a gépen amiről úgy terveztem hogy egyszer majd megvágom és lesz belőle valamiféle klip, csak valahogy nincs erőm nekiállni... azóta meg már aktualitását is vesztette (némelyik videó már 3 éves), már nem is úgy néz ki az autó rajtuk, ahogy a valóságban.
  7. Pontokba szedve a válaszok a kérdéseidre: Nem kell semmi más, ha eredetileg is MID volt az autódban. Ha csak TID volt, akkor kell még az általad linkelt oldalról az ötödik tétel (cable with connectors), és egy BC gombos ablaktörlőkar. Így van, ha MID-ed volt eddig is, akkor középkonzol ki, kiveszed a MID-et, beszereled a Veramon-t rányomod az eredeti csatlakozót, és mehet vissza az egész Nem kell gépre kötni, mindent be lehet állítani a BC karról, bár a két gombbal elég körülményes. Viszont adnak hozzá konyhanyelven (angolul) írt használati utasítást is. Igen, mindent jelez amit az eredeti MID is, és ha kéred, akkor magyar nyelven:
  8. Corsa C - Általános -

    Hát, a mostaninál nagyon rosszabb nem lehet... kéne keresned valahol Corsa bontást, ahol előtted szedik le a hengerfejet a motorról.
  9. Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...

    Nézd a másik oldalról: ez a fórum lehetne zárt is, úgy hogy csak és kizárólag a tagok szólhassanak hozzá. Innen nézve ajándék hogy van napi 5 hozzászólásod. Mondom ezt úgy hogy én tag vagyok, már 13 éve, és soha még csak fel sem merült hogy megszüntessem a klubtagságomat, pedig nem mondhatni hogy a kedvezményeket rendszeresen igénybe venném, sőt vannak napok amikor a napi 5 hozzászólást se használom ki, pedig nekem ugye korlátlan. Hogy miért éppen 5, azt sajnos nem tudom, de a moderációt mindenképpen megkönnyíti.
  10. Általános műszaki problémák

    Nekem ezzel az a bajom hogy ha rosszul lenne összerakva a vezérlés, akkor el se indulna, a tied meg járt 15 másodpercig, aztán leállt, és azóta semmi. Hacsaknem fellazult a szíj és átugrott, mert mondjuk nem lett fixre húzva a feszítés. Már nem emlékszem hogy mikor a motorod, de a C20NE vezérműszíjátt '93-ig a vízpumpa feszíti (felül íves a vezérműszíj burkolata), '93 után pedig van szíjfeszítője (szögletes burkolat a vezérműszíjon)
  11. Corsa C - Általános -

    A problémádhoz nem tudok hozzászólni, de miért nem cserélsz csak komplett szerelt hengerfejet, vezérműtengellyel és szelepekkel együtt? Úgy nem változik a motorszám, szóval nincs semmi jogi macera. Bár tudom hogy elvileg meghengerfejezték, és ha jól csinálták, akkor ezzel nem leszel előrébb, de nekem akkor is úgy tűnik hogy azok a szelepek bizony megszorulnak, esetleg nem lehet hogy a szelepeket nem cserélték anno, hanem visszatették az alig vagy egyáltalán nem láthatóan, de azért mégis meggörbült szárú régi szelepeket?
  12. Utastér,Belsőtér

    Két darabból van (nem csak a kombinál, mindnél) viszont nem tudom hogy ki tudod-e szedni egyszerűen a tűzfal felőli végét. Astránál nincs tapasztalatom, de Calibrából csak úgy jött ki ha kiszedték előbb a műszerfalat(!) is, vagy a lusták prosztó módon elvágták éles késsel a műszerfal tövében, a pedálok felett.
  13. Általános műszaki problémák!

    A Behr-nek kereszt alakú (keresztmetszetű) a tengelye. A Delphié milyen? Ha egyforma, akkor szerintem csereszabatosak.
  14. Hát azért elég mókás mire kiforgatod azon a kis lyukon, de amint az ábra mutatja, megoldható.
  15. Fogyasztás

    Hát először is az üzemanyagszintjelző nem precíziós műszer, úgyhogy ne ez alapján számolgass litereket szerintem. Azonkívül amennyire észrevettem, nem is lineárisan mér, eleinte amíg tele van, elég lassan mozog a mutató, aztán ahogy ürül, egyre gyorsabban. Nálam például 180km megtett táv után mutat 3/4-et, 300km után 1/2-et, és 520-530km-nél többet még sose tudtam megtenni vele (Z18XE). De ha mindenképpen viszonyítani akarsz, akkor a tank méretéből (52l, de én kerekíteni szoktam 50-re, úgy könnyebb számolni) fél tanknál nagyjából 25, negyednél pedig körülbelül 12 liter van benne.
×