Ugrás a tartalomhoz


  • Loading Countdowns
Fotó

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

astra astra-g motor 1.6 16v

  • Please log in to reply
1934 válasz erre a témára

#1661 PGA

PGA

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 2.255 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 13 - 18:10

El sem merem mondani!
Reggel lezártam az EGR-t egy lemezzel és változás SEMMI !!! Lemez ki, idegből 5000 1/min 1 percig, minek hatására elkezd feljebb kúszni a fordulat végig, 6500-ig. Folytatom tovább, 5000-5500, néhány percig és láss csodát a motor tisztábban jár, már alig köhög hirtelen gázadásra. Leállítás után vettem észre, hogy a kipufogó mögött méretes koromdarabok vannak a padlón. Valószínűleg van még a rendszerben bőven, jövő héten kihajtom belőle. Eddig nem nagyon hittem ebben a padlógáz orvoslásban de igen, városban járok 90%-ban,úgy látszik nem a legjobb hosszútávon. "Fagyi után jelentkezem.
Köszi mindenkinek.

Azért csak óvatosan a hosszan tartó padlógázzal, nehogy tüdőgyulladás legyen a fagyizásból. ;)
Astra G Comfort, Z14XE, 2001
___
„A világosság felé vezető úton megtett minden lépés mélyebb sötétséget idéz.”



#1662 Korzika

Korzika

    G Astra X16XEL automata

  • Fórumlakó
  • 4.963 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 13 - 18:20

El sem merem mondani!
Reggel lezártam az EGR-t egy lemezzel és változás SEMMI !!! Lemez ki, idegből 5000 1/min 1 percig, minek hatására elkezd feljebb kúszni a fordulat végig, 6500-ig. Folytatom tovább, 5000-5500, néhány percig és láss csodát a motor tisztábban jár, már alig köhög hirtelen gázadásra. Leállítás után vettem észre, hogy a kipufogó mögött méretes koromdarabok vannak a padlón. Valószínűleg van még a rendszerben bőven, jövő héten kihajtom belőle. Eddig nem nagyon hittem ebben a padlógáz orvoslásban de igen, városban járok 90%-ban,úgy látszik nem a legjobb hosszútávon. "Fagyi után jelentkezem.
Köszi mindenkinek.

Nincs mit!
4000-4500 körül tartsd hosszú távon(50- 100 km) át a fordulatot,akkor kitisztul!Utána meg városban ne válts fel,elég oda 3. is!
G Astra hibakód kiolvasás-Egyéb Opel hibakód kiolvasás.
OBD2 hibakódok magyarulKiárusítás:2liter 80W90 Metabond GL4 sebváltóolaj eladó!

#1663 hetyke

hetyke

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 894 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 21 - 17:36

Üdv!

Tudom Astra F az más topik, de van egy X16XEL motorosom, ami elég érdekes dolgot produkál. Gáz üzemben alapjáraton dadog, a motor erőtlen, a csörgés jól hallható. Benzinnel kevésbé érezhető bármi probléma. 0170 a hibakód amit kiír. Igazából nem tudom mire vélni. A gyertyák őzike barnák. 3000 környékén nem érezni rendellenességet, csak gorsuláskor. Egyébként alapjáraton a 3. henger nem megy.
Esetleg valakinek ötlete?

Előre is köszi!

#1664 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.206 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 21 - 18:07

Üdv!

Tudom Astra F az más topik, de van egy X16XEL motorosom, ami elég érdekes dolgot produkál. Gáz üzemben alapjáraton dadog, a motor erőtlen, a csörgés jól hallható. Benzinnel kevésbé érezhető bármi probléma. 0170 a hibakód amit kiír. Igazából nem tudom mire vélni. A gyertyák őzike barnák. 3000 környékén nem érezni rendellenességet, csak gorsuláskor. Egyébként alapjáraton a 3. henger nem megy.
Esetleg valakinek ötlete?

Előre is köszi!


Van LPG topik is...
Ha benzinen nincs ilyen problémád, akkor az LPG injektor elhalálozott.
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép

#1665 Roland81

Roland81
  • Fórumlakó
  • 1 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 24 - 07:13

Hello!

Nem tudom,hogy jársz-e még itt az oldalon de nagyon remélem,hogy igen és esetleg tudnál segíteni! Jó magam is autószerelő vagyok, és a problémám ugyan az mint neked volt astra 1.6 16v 4-es henger nem jár probléma. Már mindent atcseréltem, hengerfejet levettem, minden jó és még sem jár alapjáraton a 4-es henger. Kérdésem az lenne,hogy neked megoldódott-e a probléma és ha igen akkor mi volt a gond? Válaszod előre is köszönöm!

üdv: Roland

#1666 Chris16v

Chris16v

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 15 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 14:17

A szenzornak nem volt hozzá köze, de 3000-3500-as fordulat körül az M0-n elmentem Szentendréig, ami rendbe is hozta. Más: Egyébként azóta olyan szoftverrel megyek, ami nem kezeli az AGR-t amit csak ajánlani tudok az ilyen motort(Z16XE) használó "kollégáknak". A másik, X-es 1.6-unknál nincs vele gond, de a Z-nél sztem vétek az AGR.....



Megoldotta?



#1667 Chris16v

Chris16v

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 15 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 14:25

Ha megengedtek egy észrevételt, a lényeg nem a NAGYON MAGAS fordulatszám tartományon van, hanem a hosszabb távú menteken, hadd melegedjen-égjen ki minden...Lassítás-gyorsítás 3000-3500 fordulaton. Öregebb motoroknál az ilyen 5000 körüli/feletti járatás után előfordulhat hogy akár a hátsó szimmering mellett vagy bárhol elindul az olaj!



Azért csak óvatosan a hosszan tartó padlógázzal, nehogy tüdőgyulladás legyen a fagyizásból. ;)



#1668 prono

prono

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 104 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 15:14

A szenzornak nem volt hozzá köze, de 3000-3500-as fordulat körül az M0-n elmentem Szentendréig, ami rendbe is hozta. Más: Egyébként azóta olyan szoftverrel megyek, ami nem kezeli az AGR-t amit csak ajánlani tudok az ilyen motort(Z16XE) használó "kollégáknak". A másik, X-es 1.6-unknál nincs vele gond, de a Z-nél sztem vétek az AGR.....

Köszi a választ. Én azért szoktam pályázni (150-200 km 3500-4000-es fordulaton), de eddig nem vettem észre, hogy egy ilyen menet után javulna a csörgés, de legközelebb kifejezetten figyelem majd.
AstraG Z16XE 2002/11

#1669 Chris16v

Chris16v

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 15 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 15:55

Akkor nem tudom... Ha csak melegen csinálja, okozhatja a Túl "vékony" olaj is, ami nagy hőmérsékleten hígabbá válik, amíg ugye a hideg olaj dermedtebb, sűrűbb... nem tudom...


Köszi a választ. Én azért szoktam pályázni (150-200 km 3500-4000-es fordulaton), de eddig nem vettem észre, hogy egy ilyen menet után javulna a csörgés, de legközelebb kifejezetten figyelem majd.



#1670 Panzermeyer

Panzermeyer

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 8 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 18:26

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani hogy 2004-es 1.6 16V-hez fojtószelep mennyibe kerülne? Egyszerűen sehol sem találok.

#1671 Mc-elek

Mc-elek

    T. Elek :)

  • MOTE klubtag
  • 9.885 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 18:35

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani hogy 2004-es 1.6 16V-hez fojtószelep mennyibe kerülne? Egyszerűen sehol sem találok.

z16xe vagy z16xep a motor kód?
Vectra C GTS Z28NET  MTB Fahrzeugtechnik Stufe1
 

#1672 prono

prono

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 104 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 20:30

Akkor nem tudom... Ha csak melegen csinálja, okozhatja a Túl "vékony" olaj is, ami nagy hőmérsékleten hígabbá válik, amíg ugye a hideg olaj dermedtebb, sűrűbb... nem tudom...

Hát mielőtt még mindenkitől megkapjuk a "túl vékony" olaj miatt a magunkét :blink: , gyorsan megkérdem, hogy milyen olajat tegyek bele legközelebb, ami segíthet ezen (jelenleg 5W-30 van benne)? :icon10:
AstraG Z16XE 2002/11

#1673 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.206 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 27 - 20:37

Én 0-30-ast használok bele, de 5W-30 is ugyanolyan jó bele.
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép

#1674 Panzermeyer

Panzermeyer

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 8 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 04:01

xe kódos a motor.

#1675 Panzermeyer

Panzermeyer

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 8 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 06:09

Találtam valamit, de problémám összetett. Milyen meglepő. A hiba: villáskulcsos sárga autó világít, motor gázadásra lusta, engem a 120-as Skodára emlékeztet, kb. ennyi erő lehetett benne. Sok kódolvasás, ( Davinci sírva menekülne a motorkódfejtés elől ) próbálkozás után szinte biztos hogy fojtószelep probléma. Szerelő barátom megtisztította, mint nagyfater olajkályhája kb., ugyanaz fennáll. Cserélnénk de nem értünk egyet, vagy félreértjük egymást. Én igaz hogy nem értek hozzá, de az Unix.hu-n regisztráltam és motorszám alapján kiderítettem hogy van egyszer a fojtószelep ház és külön cikkszámon a fojtószelep jeladó. Barátom szerint egyben lehet cserélni az egészet. A baj csak annyi hogy a ház árán tudok venni egy 2000-es évjáratú Swiftet teletankolva. A jeladó 20 ezer körül van. Szerintetek tényleg csak egyben lehet cserélni, ha még rendelni is két cikkszámon lehet a terméket? Valaki szerelte már szét, cserélte már ki? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Péter

#1676 Mc-elek

Mc-elek

    T. Elek :)

  • MOTE klubtag
  • 9.885 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 07:08

Csak egyben lehet cserélni..., de nincs ott külön semmi amit cserélni lehet
a gyári katalógus száma 0817158 ,GM száma 9192122
100e fölött van az ára a gyárinak
erre gondolsz egyébként ??
http://www.tav-autov...92-122-8-17-158

vagy bontó :)
Vectra C GTS Z28NET  MTB Fahrzeugtechnik Stufe1
 

#1677 Alex75

Alex75

    hobbifabrikátor

  • Fórumlakó
  • 1.933 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 07:35

Csak egyben lehet cserélni..., de nincs ott külön semmi amit cserélni lehet
a gyári katalógus száma 0817158 ,GM száma 9192122
100e fölött van az ára a gyárinak
erre gondolsz egyébként ??
http://www.tav-autov...92-122-8-17-158

vagy bontó :)

Azta, de drága autótok van, ennyiért én már komplett motort veszek... :blink:
Esetleg próbáld meg itt:
06 30 9695597 jarmualkatreszek@gmail.com
v.
http://dorka-car.hu/
v.
http://www.opelalkatresz.hupont.hu/
esetleg még:
06 30 2174403

Opel Astra G Sport 2.0 16V R.I.P.

Opel Astra G Caravan Njoy
 


#1678 Mc-elek

Mc-elek

    T. Elek :)

  • MOTE klubtag
  • 9.885 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 07:45

:)
az még olcsó is :)
a z14xep-hez 280e a gyári :(
Vectra C GTS Z28NET  MTB Fahrzeugtechnik Stufe1
 

#1679 Panzermeyer

Panzermeyer

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 8 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 09:09

A másik alkatrész pontos neve fojtószelep állás érzékelő. Elképzelhető hogy ez a rossz. Egyébként igen, az a fojtószelep ház ami a képen van a német oldalon. Hoppá. Nincs benne, attól függetlenül hogy az unix.hu ehhez tartozó alkatrésznek hozza. Marad a bontó.

#1680 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.206 Hozzászólás:

Elküldve: 2012 május 28 - 10:39

:)
az még olcsó is :)
a z14xep-hez 280e a gyári :(

ha egy ilyen bedöglik az enyimben, akkor veszek egy törötet, és még jól is járok. Egy vacakért ennyit...
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép





0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó





Google PageRank

Hosted by AZ-NET ZRT