Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

28 minutes ago, kosazolika írta:

Sziasztok.Hamarosan tulajdonosa leszek 1.4 twinport H astrának,A tempomatot belehet utólagosan épiteni ebbe a tipusba?

Igen, majd nézd meg a kuplung pedálnál ott van-e kapcsoló, ha igen akkor csak a tempomatos kar kell bele és programozni kell 3 helyen, után menni fog.

Tempomat kar ritka bontva itthon, az új 20 ezer körül van cromaxon, viszont ebayen kint 12-15-18 ezer ft általában, Britektől egy héten belül is van, meg sokszor a németeknél is van.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szép napot mindenkinek és boldog új évet!

A következőhöz szeretnék segítséget kérni.
A motor indul gond nélkül.
A központi zár nem használható távirányítóról.
Akkuról leveszem, visszarakom működik, ahogy ráadom a gyújtást nem reagál (nem nyit, nem zár)
Géppel ráolvastunk ezt a két hiba kódot találtuk.

P 1614-50 Transzpander hiba
P 1616-00 Környezeti hiba

Lehet ezzel összefüggésben az előző jelenség?
Miként lehetne orvosolni a hibát, mit tudtok erről?

Előre is köszönöm mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, Spityu82 írta:

Szép napot mindenkinek és boldog új évet!

A következőhöz szeretnék segítséget kérni.
A motor indul gond nélkül.
A központi zár nem használható távirányítóról.
Akkuról leveszem, visszarakom működik, ahogy ráadom a gyújtást nem reagál (nem nyit, nem zár)
Géppel ráolvastunk ezt a két hiba kódot találtuk.

P 1614-50 Transzpander hiba
P 1616-00 Környezeti hiba

Lehet ezzel összefüggésben az előző jelenség?
Miként lehetne orvosolni a hibát, mit tudtok erről?

Előre is köszönöm mindenkinek.

Nekem is volt hasonló hibám ezekkel a hibakódokkal, csak pont fordítva. Azaz a távirányító tökéletesen nyitotta-zárta a kocsit, de nem indult vele. A kulcsban a transzponder antennája volt hibás, a távirányító ettől független, ezért az működött.

Minden a két kulccsal fennáll a probléma? Ha csak az egyikkel, akkor valószín a kulccsal van valami bibi.

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎.‎01‎.‎03‎. at 20:13, Cserenkov írta:

Nekem is volt hasonló hibám ezekkel a hibakódokkal, csak pont fordítva. Azaz a távirányító tökéletesen nyitotta-zárta a kocsit, de nem indult vele. A kulcsban a transzponder antennája volt hibás, a távirányító ettől független, ezért az működött.

Minden a két kulccsal fennáll a probléma? Ha csak az egyikkel, akkor valószín a kulccsal van valami bibi.

Sajnos mind a két kulccsal hasonló a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

10 hours ago, White07 írta:

Sziasztok! Az első külső tompított fényszóróba milyen típusú es teljesítményű izzó való illetve, milyet ajánlotok, mert kiegett. Opel astra h 2008-as évjárat. Segítségét előre is köszönöm!! 

Ugyan a "külső" -t nem tudom értelmezni, de a tompított kérdésére válaszolnék: H7.

Érdemes bele valami neves gyártó emelt fényerejű termékét választani (pl. GE Megalight vagy Osram Nightbreaker szériák)

A noname és/vagy xenon hatású homasitás szarokat kerüld. Ha olcsóbb kell inkább a fenti gyártók alap termékei legyenek.

Link to comment
Megosztás:

14 hours ago, White07 írta:

Sziasztok! Az első külső tompított fényszóróba milyen típusú es teljesítményű izzó való illetve, milyet ajánlotok, mert kiegett. Opel astra h 2008-as évjárat. Segítségét előre is köszönöm!! 

H7-es és Osram Night Breaker Unlimited pl, nekem is az van bent, ha fehérebbet szeretnél akkor Osram Cool Blue, ha még fehérebbet akkor ennek a Hyper változata, papíron illegális de rendőr legyen a talpán aki a helyén megmondja melyik az...

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎.‎01‎.‎04‎. at 21:34, White07 írta:

Sziasztok! Az első külső tompított fényszóróba milyen típusú es teljesítményű izzó való illetve, milyet ajánlotok, mert kiegett. Opel astra h 2008-as évjárat. Segítségét előre is köszönöm!! 

H7 és ne vegyél Valeot, 5 db-ot dobtam ki az elmúlt 2 évben, most Tungsram van benne és világít.

A Bárdinál vettem a Valeokat valami "+ 50%" volt rá írva, hát szívás volt. Egy darabig visszahordtam a kiégetteket a boltba, hogy garancia meg szavatosság de kb 2 hónapot kellet várni az árára (amikor a Valeo elfogadta az igényt) úgyhogy az utolsó kettő izzót már kidobtam a kukába.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy bugyuta kérdésem. Mivel még sohasem kellett akksit töltenem ilyen agyon elektronikázott autón, nem tudom, lehet-e csak úgy a kocsiban hagyva tölteni, a saruk levétele nélkül? Nem szeretném elveszteni a BC adatokat, meg hókusz-pókuszolni a különböző feltanításokkal.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, sasa58 írta:

Sziasztok!

Lenne egy bugyuta kérdésem. Mivel még sohasem kellett akksit töltenem ilyen agyon elektronikázott autón, nem tudom, lehet-e csak úgy a kocsiban hagyva tölteni, a saruk levétele nélkül? Nem szeretném elveszteni a BC adatokat, meg hókusz-pókuszolni a különböző feltanításokkal.

Én mindig így szoktam, sosem veszem le a sarut. Sőt a töltő gyorcsatlakozója fixen rá is van szerelve az akkusarura. Így töltéskor csipeszekkel sem kell vacakolni, csak összedugom és go! De hozzáteszem, hogy nem gagyi töltőm van: CTEK mxs 5.0

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

3 hours ago, Cserenkov said:

Én mindig így szoktam, sosem veszem le a sarut. Sőt a töltő gyorcsatlakozója fixen rá is van szerelve az akkusarura. Így töltéskor csipeszekkel sem kell vacakolni, csak összedugom és go! De hozzáteszem, hogy nem gagyi töltőm van: CTEK mxs 5.0

Igen, ha a tolto nem csinal hulyeseget, akkor nem lehet gond, en is igy szoktam tolteni. Persze a minden miatt aggodok joggal felvethetik, mi tortenik, ha a toltonek eppen arra szottyan kedve, hogy 230 voltot adjon az akkura...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

16 hours ago, sasa58 írta:

Sziasztok!

Lenne egy bugyuta kérdésem. Mivel még sohasem kellett akksit töltenem ilyen agyon elektronikázott autón, nem tudom, lehet-e csak úgy a kocsiban hagyva tölteni, a saruk levétele nélkül? Nem szeretném elveszteni a BC adatokat, meg hókusz-pókuszolni a különböző feltanításokkal.

Én se szedem ki az aksit, egyrészt szűkös a hely (a pozitív pólusnál meg amúgy is van a sarun egy kis fül, szerintem pont a töltő csíptetéséhez), másrészt az általad is említett adatvesztés miatt. DRL beszereléskor ajánlotta a szaki a lidlis töltőt, akkor pont akcióban 5000 körül volt kapható. Elektronikusan vezérelt, bármi gond van töltés közben, akkor lekapcsol, ha kész a feltöltés, fenntartó töltésre vált, tehát túl sem tölti. Eddig elégedett vagyok vele, csak ajánlani tudom.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

 
Astra H első ködlámpáim nem működnek (hátsó kettő igen). Először azt hittem, h kiégett mindkét első izzó (H3). Kicseréltem őket de továbbra sem világítanak. A műszerfalon a ködlámpa visszajelző narancssárgán visszajelez, ha bekapcsolom a ködlámpa kapcsolót. Mi lehet a probléma?
Köszi:
Bálint
Link to comment
Megosztás:

51 minutes ago, bximin írta:

Sziasztok,

 
Astra H első ködlámpáim nem működnek (hátsó kettő igen). Először azt hittem, h kiégett mindkét első izzó (H3). Kicseréltem őket de továbbra sem világítanak. A műszerfalon a ködlámpa visszajelző narancssárgán visszajelez, ha bekapcsolom a ködlámpa kapcsolót. Mi lehet a probléma?
Köszi:
Bálint

Hátul biztos, hogy 2 van? Mert alapból 1 világít bal oldalon....

 

Link to comment
Megosztás:

14 hours ago, bximin írta:

Sziasztok,

 
Astra H első ködlámpáim nem működnek (hátsó kettő igen). Először azt hittem, h kiégett mindkét első izzó (H3). Kicseréltem őket de továbbra sem világítanak. A műszerfalon a ködlámpa visszajelző narancssárgán visszajelez, ha bekapcsolom a ködlámpa kapcsolót. Mi lehet a probléma?
Köszi:
Bálint

Hátsó kettő igen? Utólag valaki belemókolt? Mert hátul csak egy ködlámpa van gyárilag. Biztosítékot ellenőrizted? A narancssárga jelzés a hátsóhoz tatozik, az elsőnek zöld színű a visszajelző lámpája. Csak gyújtáson tudod bekapcsolni, ha bekapcsoltad a tompítottat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, jogos észrevételek: 1 hátsó ködlámpa vanés zöld az első ködlámpa visszajelzője. 

Szóval igen a tompított fel van kmapcsolva és a zöld visszajelző világít a műszerfalon. 13-as biztosítékot néztem, az rendben.

Egyéb tipp? Esetleg ködlámpa relé, azt merre találom (nem találtam róla semilyen leírást)?

 

Link to comment
Megosztás:

20 minutes ago, bximin írta:

Sziasztok, jogos észrevételek: 1 hátsó ködlámpa vanés zöld az első ködlámpa visszajelzője. 

Szóval igen a tompított fel van kmapcsolva és a zöld visszajelző világít a műszerfalon. 13-as biztosítékot néztem, az rendben.

Egyéb tipp? Esetleg ködlámpa relé, azt merre találom (nem találtam róla semilyen leírást)?

 

Több fajta biztosítéktábla van, azt is nézd meg, mert másak a kiosztások. Milyen Astrád van (GTC, kombi, sedan stb.)? REC modul van benne, vagy csak a sima kisebb tábla?

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 01. 11. at 20:10, Sztaricsnaja írta:

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a gyári xenon izzó milyen típusú. Csak annyit találtam, hogy D2S. De milyen a színhőmérséklete?

Cserélnem kell, de nem szeretném mindkettőt, és jó lenne, ha a másikkal közel egyforma lenne.

 

Ha valaki cserélt már milyet rakott bele?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.