Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok,

sajnos megint nem működik a fűtésem hogyan lehetne nekikezdeni a javításnak egyáltalán mi baja lehet.

Én arra gondoltam hogy a hideg meleg levegőt szabályozó zsalunak a motorja lehet rossz?

1,6 benzin digit klímával.

A válaszokat előre is köszönöm.

Szerintem először is szedd ki a kesztyűtartót. Onnan be lehet látni a közpékonzol felé, ott lakik a szabályzó motor, amit írtál. Tegyél rá gyújtást, és tekergesd a hőmérsékletet LO, majd HI állásba. Ha szépen átfordul amikor váltassz, és viszi a mechanikát is, akkor az jó. Ha nem, akkor csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kedves barátom 8 éves H Astrájában menetközben világít az ABS visszajelző lámpája. Először fékezéskor még elaludt, de már folyamatosan világít. A fékhatás nem változott. Mi lehet ba baj? (Még a szervíz előtt.)

benkoa

A leggyakoribb ok szokott lenni, hogy valamelyik keréken lévő jeladó nem ad jelet. Vagy ad jelet, de nem annyit mint a többi.

Esetleg nézd meg a keréknél lévő csatlakozókat, bár az ritka, hogy ott nem érintkezik

Link to comment
Megosztás:

A leggyakoribb ok szokott lenni, hogy valamelyik keréken lévő jeladó nem ad jelet. Vagy ad jelet, de nem annyit mint a többi.

Esetleg nézd meg a keréknél lévő csatlakozókat, bár az ritka, hogy ott nem érintkezik

Szia!

Köszönöm a válaszodat. Küldöm tovább az instrukciókat a barátomnak.

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kedves barátom 8 éves H Astrájában menetközben világít az ABS visszajelző lámpája. Először fékezéskor még elaludt, de már folyamatosan világít. A fékhatás nem változott. Mi lehet ba baj? (Még a szervíz előtt.)

benkoa

Szia!

Nálam már felmerült a probléma! Ball hátsó kerék agy csere megoldotta a problémát. "nekem egy kicsit búgott is"

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

sajnos megint nem működik a fűtésem hogyan lehetne nekikezdeni a javításnak egyáltalán mi baja lehet.

Én arra gondoltam hogy a hideg meleg levegőt szabályozó zsalunak a motorja lehet rossz?

1,6 benzin digit klímával.

A válaszokat előre is köszönöm.

Szia!

Az én gépemnél is ugyan ez a probléma! Ha valamit sikerült vele csinálnod akkor ird már meg légyszíves!

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szeretnén a segitségeteket kérni, van egy Nokia CK-7W bluetooth tipusu kihangositóm . Ennek a bekötéséhez kérnénk segitséget, Astra H-ba kellene bekötni ugy hogy a rádió lenémuljon és a rádió hangszóróját használja.

Korabban én is kerdeztem ezt. Ha visszaolvasol megtalálod. Ha ezen felul is van kerdesed irj. Milyen rádiód van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2004 opel astra H 1,7 cdti-m van.101 lovas.Segitségeteket szeretném kérni.

Olyan gondom van ,h megyek az utoval és egyszer csak letilt.kigyullad a szervizlámpa.Volt már szervizbe meg több szerelönél is de senki nem tud semmit.Mindig ugyan az jön ki gázpedál jeladot ir ki hibának de nem az a hiba mert már volt benne cserélve gázpedál.A jeladok és a vezetékek jok.Egyet gondol megy amig megy aztán a semmiböl megint letilt.Szerviz üzmmodba teszi az autot,nem érzékeli a gázpedált és 1500 fordulatnál nem enged többet, és nem tempomatos az autóm. ha tudtok valami megoldásd vagy volt nektek is ugyan ez a probléma az autótokkal akkor kérlek segítsetek, mert nem tudom mitévő legyek. előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2004 opel astra H 1,7 cdti-m van.101 lovas.Segitségeteket szeretném kérni.

Olyan gondom van ,h megyek az utoval és egyszer csak letilt.kigyullad a szervizlámpa.Volt már szervizbe meg több szerelönél is de senki nem tud semmit.Mindig ugyan az jön ki gázpedál jeladot ir ki hibának de nem az a hiba mert már volt benne cserélve gázpedál.A jeladok és a vezetékek jok.Egyet gondol megy amig megy aztán a semmiböl megint letilt.Szerviz üzmmodba teszi az autot,nem érzékeli a gázpedált és 1500 fordulatnál nem enged többet, és nem tempomatos az autóm. ha tudtok valami megoldásd vagy volt nektek is ugyan ez a probléma az autótokkal akkor kérlek segítsetek, mert nem tudom mitévő legyek. előre is köszi.

Szia másik fórumra regisztrálj be, astrahclub.hu regisztrálás után pár nappal látod a fórumot, meg kell, hogy erősítse az admin, ott kitárgyalták ezt a kérdést:)!

http://astrahclub.hu/forum/viewtopic.php?f=23&t=898 ez a téma elérhetősége..:)!

Remélem tudtam segíteni!:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.2004 opel astra H 1,7 cdti-m van.101 lovas.Segitségeteket szeretném kérni.

Olyan gondom van ,h megyek az utoval és egyszer csak letilt.kigyullad a szervizlámpa.Volt már szervizbe meg több szerelönél is de senki nem tud semmit.Mindig ugyan az jön ki gázpedál jeladot ir ki hibának de nem az a hiba mert már volt benne cserélve gázpedál.A jeladok és a vezetékek jok.Egyet gondol megy amig megy aztán a semmiböl megint letilt.Szerviz üzmmodba teszi az autot,nem érzékeli a gázpedált és 1500 fordulatnál nem enged többet, és nem tempomatos az autóm. ha tudtok valami megoldásd vagy volt nektek is ugyan ez a probléma az autótokkal akkor kérlek segítsetek, mert nem tudom mitévő legyek. előre is köszi.

Fojtószelep?

Link to comment
Megosztás:

Szia, először is köszönöm a választ.

Viszont ma megnéztem és nem igazán tudtam eldönteni hogy hol kellene látnom a motort, ha tekergetem akkor hallatszik a motor hangja de nem tudom hogy állít-e vagy sem. Mindenesetre furcsa hogy olyan 18- 24 ig állít legalalábbis van hangja, az felett viszont nem.

A másik dolog amit észrevettem hogy a külső-belső levegő állítónál megy a motor

viszont nem állít semmit olyan mintha terelő lap félre lenne csúszva?

Ezt meg lehet oldani házilag?

Illetve jó lenne valami leírás képekkel hogy mit hogy lehet szétszedni nincsen véletlenül valakinek_?

A válaszokat előre is köszönöm!

Szerintem először is szedd ki a kesztyűtartót. Onnan be lehet látni a közpékonzol felé, ott lakik a szabályzó motor, amit írtál. Tegyél rá gyújtást, és tekergesd a hőmérsékletet LO, majd HI állásba. Ha szépen átfordul amikor váltassz, és viszi a mechanikát is, akkor az jó. Ha nem, akkor csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z17DTH. Nemrég vettem. Voltam szerelőnél, kiolvasta a hibakódokat és törölte.

Nem volt sok. Két biztosítékot kivettem, mert egyik kiment, a másik (hűtőventillátor 40A) meg volt

patkolva :angry: és vittem mutatóba a boltba. (6. helyen kaptam)

Na a lényeg az, hogy most minden jó, törölték a kódokat, de ha most ki akarom olvasni a fékpedál+gázpedál+gyújtás kombóval, akkor nem írja, hogy ENC, meg 000000, semmit, csak mutatja

a km-t és kész.

Ez ilyen? Valahol azt olvastam, hogy ha nincs hiba, akkor 000000-t ír. Vagy rosszul tudom?

Másik kérdésem, hogy mi az a kis fekete hosszúkás műanyag valami a szélvédő jobb felső sarkában.

Köszönöm előre is a válaszadóknak! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Talán egy fotó segítene...

Üdv,

Itt egy kép. Szélvédő jobb felsó sarkában van.

(Z17DTH Caravan)

Van egy Nokia bluetooth-os kihangosító is a kocsiban. CK-7W

2012-09-22%2010.41.31.jpg

Közben felmerült még egy kérdésem. :-)

CD30 fejegység van a kocsiban. A kihangosító némítja, mikor csörög a telefon.

Van-e még egy némító bemenete ennek a fejegységnek pl. a parkoló radar számára?

Köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Itt egy kép. Szélvédő jobb felsó sarkában van.

(Z17DTH Caravan)

Van egy Nokia bluetooth-os kihangosító is a kocsiban. CK-7W

2012-09-22%2010.41.31.jpg

Ott teszik be a légzsákot, ha van az autóban az oszlopba. Tiédbe nincs, mert amelyikbe tesznek, abba rajt van az AIRBAG felirat.

Közben felmerült még egy kérdésem. :-)

CD30 fejegység van a kocsiban. A kihangosító némítja, mikor csörög a telefon.

Van-e még egy némító bemenete ennek a fejegységnek pl. a parkoló radar számára?

Köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok.

Szeretném a segitségeteket kérni,irányjelző kapcsolót szeretném kicserélni tempomat karra és nem tudom hogy kell kicserélni.Aki csinált már ilyet az magyarázza már el, hogy kell meg csinálni.

Szia!

Nemrég csináltam én is ilyet.

A kar gumiharangját húzd le, a kar alsó felén (négyszögű részen) van egy horony, oda dugd be egy 2-es imbuszkulcs hosszabbik szárát ütközésig (kb 2 cm), majd a karral együtt húzd ki az imbuszkulcsot. A másik kart egyszerűen told be a helyére. Rakd vissza a gumiharangot.

Remélem, segítettem.

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nemrég csináltam én is ilyet.

A kar gumiharangját húzd le, a kar alsó felén (négyszögű részen) van egy horony, oda dugd be egy 2-es imbuszkulcs hosszabbik szárát ütközésig (kb 2 cm), majd a karral együtt húzd ki az imbuszkulcsot. A másik kart egyszerűen told be a helyére. Rakd vissza a gumiharangot.

Remélem, segítettem.

Zoli

Köszönöm a segitségedet,holnap kipróbálom remélem hogy nekem is sikerlnifog.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.