Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

Az a baj, hogy nagy a szórás a használtautón.

Arra gondolok, hogy valaki ugyanilyen évjáratút árul 1.7 millióért, a másik pedig 2.5 millióért.

Akkor most melyik a reális? :D

Amelyiket kifizetik :) Nyilvan fuggvenye az allapotnak, felszereltsegnek es futasteljesitmenynek is, nem csak az evjarat szamit. Tovabba van, aki tenyleg el akarja adni, van, aki pedig csak hirdeti, hogy "ha sikerul eladni, akkor atulok masikba" :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tanácsot szeretnék kérni az 1,7 astra 101lovas kocsim olyan erőtlen mostanában pedig vagy 3000km volt olajcsere és egyéb szűrő cserék és voltam hosszab távon is vele, heti 6 nap használom az autót munkából kifolyólag lehet-e valamit segíteni rajta a chiptuning kivételével.

A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tanácsot szeretnék kérni az 1,7 astra 101lovas kocsim olyan erőtlen mostanában pedig vagy 3000km volt olajcsere és egyéb szűrő cserék és voltam hosszab távon is vele, heti 6 nap használom az autót munkából kifolyólag lehet-e valamit segíteni rajta a chiptuning kivételével.

A válaszokat előre is köszönöm.

van dpf szűrőd? Ha az eltömődik, ki kell pucoltatni, cserélni, vagy - urambocsá - kiiktatni. Ez szokott kb. 100 e km-enként erőtlenséget okozni.

Link to comment
Megosztás:

Diesel Parktikel Filter, Diesel részecskeszűrő, kb mégegy katalizátor az autó alatt.
Bizonyos időközönként automatán tisztíja magát a rendszer, de kb 100e km-ként érdemes megnézetni, mert vagy a fémcső "kiég" és azt kell cserélni, vagy megtelik a katalizátor. Jobb esetben kitisztitják (de általában van hibakód), rosszabb esetben cserélni kell, kb 100e Ft körül alakul a gyári ára.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy nagy a szórás a használtautón.

Arra gondolok, hogy valaki ugyanilyen évjáratút árul 1.7 millióért, a másik pedig 2.5 millióért.

Akkor most melyik a reális? :D

Szerintem nézz utána az eurotax árnak, aztán okosabb leszel. Az, hogy ki mennyiért árulja, az Ő dolga, de azért maradjunk a realitás talaján, ezért nem teljesen mérvadó a hasznaltauto.hu.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tanácsot szeretnék kérni az 1,7 astra 101lovas kocsim olyan erőtlen mostanában pedig vagy 3000km volt olajcsere és egyéb szűrő cserék és voltam hosszab távon is vele, heti 6 nap használom az autót munkából kifolyólag lehet-e valamit segíteni rajta a chiptuning kivételével.

A válaszokat előre is köszönöm.

Szia!

Első körben próbálj ki egy injektor tisztítót! Nekem döbbenetes különbséget tett. Ami még fontos, hogy 2000 fordulat alatt ne nagyon járj vele, mert ilyen "erőtlen" lesz. Az injektor tisztító alatt inkább magasabb fordulaton járj vele. Ennyit megér (~1500 Ft).

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Első körben próbálj ki egy injektor tisztítót! Nekem döbbenetes különbséget tett. Ami még fontos, hogy 2000 fordulat alatt ne nagyon járj vele, mert ilyen "erőtlen" lesz. Az injektor tisztító alatt inkább magasabb fordulaton járj vele. Ennyit megér (~1500 Ft).

Helló

Köszönöm a válaszokat te milyen injektor tisztitót használtál?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy hónap alatt eladtuk szinte az összes autót a családból(beszámították őket), csak az enyém maradt.

Elgondolkodtam rajta, hogy mennyit érhet az autóm, hátha át lehetne ülni egy másikba....természetesen Astrába.

Hol tudom megnézni, hogy mennyit érhet?

Ti mennyiért árulnátok?

(2007, 1.8 benzin, sport felszereltség, 140.000 km)

Áprilisban vettem egy 2006, Z18XER motoros Astrát 127.000 km-mel. Auto klíma, BC ,vezetett szervízkönyv. Mindenne rendben volt, a végső ára pedig 1 400 000 Ft lett.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ennyiért inkább felgyújtom vagy itt álljon örökre a garázsban... :D:D

Nem akarlak elkeseríteni, de az enyémet tavaly októberben 1.430.000-ért vettem. Az igaz, hogy rögtön féktárcsák, betétek, meg idő közben az egyik fényszóró és egyéb apróságok cseréjével kellett kezdeni, de nem tartottam érte soknak.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de az enyémet tavaly októberben 1.430.000-ért vettem. Az igaz, hogy rögtön féktárcsák, betétek, meg idő közben az egyik fényszóró és egyéb apróságok cseréjével kellett kezdeni, de nem tartottam érte soknak.

Azért mondom, hogy annyiért megéri nekem itthon tárolni.

Mivel az enyém első tulajos, szervizkönyves és törésmentes is, bíztam benne, hogy valaki értékeli majd.

Úgy néz ki marad a gép, mert rá kellene rendesen fizetni egy hasonló felszereltségű autóra.

Szerintetek ennél lejjebb mehet még a H Astra ára?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

ÁÁÁ, dehogy :D

Lemegy kb 1 millióig, a fullos darabok mondjuk 1,4 millióig, meg lesz 1-2 szarrá tuningolt majd 1,6ért. A német megkímélt darabok meg le mennek kb 2000 euró környékére (persze kinnt), aztán bő 25 év múlva a túlélő példányok ára majd csak emelkedni és emelkedni fog :)

A legjobb megoldás, hogy bemész egy márkaszervízbe, és elkezdesz alkudozni a kiválasztottra.

Tegyük fel 6milla a kiszemelt új, alku után valahol 5 millió környékén jártok, szted a tied ér 1,6 millát, kérsz rá egy ajánlatot tőlük. Beírja eurotax-ba, majd azt mondja 1,2 milla.....neked persze nem jó, alkudoztok tovább. Ha látja rajtad, hogy tényleg akarsz venni, úgyis beszámítja annyiért. Persze nem egy szalon van a világon és sztem megér 100 km 400eFt-t vagy többet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nektek is bele van gravírozva minden ablakba az alvázszám? Eddig is feltűnt hogy van rajtuk a sarokban valami szám, de ma esett le hogy az az autó vázszáma.

Ez széria, minden Astrát gyárilag ellátják vele?

Nem. Valószínűleg az előző tulaj (vagy az első, ha több volt) rakatta bele.

Nekem a rendszám van benne elég nagy betükkel (plusz a lámpákba is).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de az enyémet tavaly októberben 1.430.000-ért vettem. Az igaz, hogy rögtön féktárcsák, betétek, meg idő közben az egyik fényszóró és egyéb apróságok cseréjével kellett kezdeni, de nem tartottam érte soknak.

Na igen, 1.430K+kapáspól volt a fékfelújítás min. 60K+ a lámpádra már nem is emlékszem mi lett a megoldás, mert a kanyarkövetősre anno talán 200K körüli árat mondtál....most meg ahogy látom a "kettőstömegűd" is 110K-200K között lesz.....

Szóval sok mindent figyelembe kell venni egy használt autó áránál!

Én most nézegetek Vectra C-t, de a dízeleket kerülöm, pedig a kombikban 20-ból 19 dízel.

Ja, az Astra-m úgy néz ki gazdára talált! :) Átlag piaci ár felett árultam, mert csak bele kell ülni és tankolni+az utsó kilométerig vezetett szervizkönyv és számlák minden cseréről.

Ráadásul sajnos még most is tekergetik az órákat! :( Szinte mindegyik 110K körül futottban min. a kétszerese van....mert ugye 50K-t visszatekerni nem éri meg a rizikót, akkor meg legyen 100K-val visszatekerve, az úgy már mutat.

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de az enyémet tavaly októberben 1.430.000-ért vettem. Az igaz, hogy rögtön féktárcsák, betétek, meg idő közben az egyik fényszóró és egyéb apróságok cseréjével kellett kezdeni, de nem tartottam érte soknak.

Na igen, 1.430K+kapáspól volt a fékfelújítás min. 60K+ a lámpádra már nem is emlékszem mi lett a megoldás, mert a kanyarkövetősre anno talán 200K körüli árat mondtál....most meg ahogy látom a "kettőstömegűd" is 110K-200K között lesz.....

Szóval sok mindent figyelembe kell venni egy használt autó áránál!

Én most nézegetek Vectra C-t, de a dízeleket kerülöm, pedig a kombikban 20-ból 19 dízel.

Ja, az Astra-m úgy néz ki gazdára talált! :) Átlag piaci ár felett árultam, mert csak bele kell ülni és tankolni+az utsó kilométerig vezetett szervizkönyv és számlák minden cseréről.

Ráadásul sajnos még most is tekergetik az órákat! :( Szinte mindegyik 110K körül futottban min. a kétszerese van....mert ugye 50K-t visszatekerni nem éri meg a rizikót, akkor meg legyen 100K-val visszatekerve, az úgy már mutat.

Link to comment
Megosztás:

Na igen, 1.430K+kapáspól volt a fékfelújítás min. 60K+ a lámpádra már nem is emlékszem mi lett a megoldás, mert a kanyarkövetősre anno talán 200K körüli árat mondtál....most meg ahogy látom a "kettőstömegűd" is 110K-200K között lesz.....

Szóval sok mindent figyelembe kell venni egy használt autó áránál!

Én most nézegetek Vectra C-t, de a dízeleket kerülöm, pedig a kombikban 20-ból 19 dízel.

Ja, az Astra-m úgy néz ki gazdára talált! :) Átlag piaci ár felett árultam, mert csak bele kell ülni és tankolni+az utsó kilométerig vezetett szervizkönyv és számlák minden cseréről.

Ráadásul sajnos még most is tekergetik az órákat! :( Szinte mindegyik 110K körül futottban min. a kétszerese van....mert ugye 50K-t visszatekerni nem éri meg a rizikót, akkor meg legyen 100K-val visszatekerve, az úgy már mutat.

Ja, bocs, azt megint elfelejtettem, hogy más autókban soha nem kopik el semmi, minden örök életű. Soha nem megy tönkre semmi, szervizelni se kell és a tankoláson meg a biztosításon, adón kívül egy fillért nem kell költeni.

Nekem eddig az volt a világképem, hogy ha az ember használt autót vesz, akkor a fogyó kopó alkatrészek cseréjét előbb-utóbb bele kell kalkulálni. Sőt, még egy úja autónál is, csak legfeljebb pár évvel eltolható a dolog. Egy autó fenntartása ezzel jár.

De ezek szerint rosszul gondoltam és tévedtem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Fehér H astrámon nagyon rondák a száradt bogártetemek.

Tudtok valami házi okosságot amivel klasszul fel tudnál oldani "őket"? Esetleg valami boltban kapható hatásos szert?

Előre is köszönet!

http://www.homasita.hu/products/index/Category_Id/255 Itt van egy pár...

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/autoapolas/bogar-es-katranyoldok

http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&keres=rovarold%C3%B3

Bármelyik jó, az olcsó is és a drága is, jelenleg preventet használok...:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ja, bocs, azt megint elfelejtettem, hogy más autókban soha nem kopik el semmi, minden örök életű. Soha nem megy tönkre semmi, szervizelni se kell és a tankoláson meg a biztosításon, adón kívül egy fillért nem kell költeni.

Nekem eddig az volt a világképem, hogy ha az ember használt autót vesz, akkor a fogyó kopó alkatrészek cseréjét előbb-utóbb bele kell kalkulálni. Sőt, még egy úja autónál is, csak legfeljebb pár évvel eltolható a dolog. Egy autó fenntartása ezzel jár.

De ezek szerint rosszul gondoltam és tévedtem.

Nem-nem...félreértettél!! Szó sincs arról, hogy egy használt autót nem kell karban tartani, javítani....csak arra próbáltam utalni, hogy valószínű a te autódnál az előző tulaj tudta, hogy kb. mi áll előtte (kettős tömegű, fékek, stb.), ergo ezt belekalkulálta az eladási árba.

Viszont ha van itt a kollégának egy csocsi 1.8-as gép, amire valószínűleg nem kell ennyit költeni a leendő tulajnak, akkor szerintem nem kell az átlag árhoz igazítania az autójának az eladási árát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy hónap alatt eladtuk szinte az összes autót a családból(beszámították őket), csak az enyém maradt.

Elgondolkodtam rajta, hogy mennyit érhet az autóm, hátha át lehetne ülni egy másikba....természetesen Astrába.

Hol tudom megnézni, hogy mennyit érhet?

Ti mennyiért árulnátok?

(2007, 1.8 benzin, sport felszereltség, 140.000 km)

Szia!

Egy kis érdekesség. Csak a téma miatt csatolom ide, nem kötekedés. Érdekes a használt piac!

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/16/mennyit_er_a_szervizkonyv/

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Egy kis érdekesség. Csak a téma miatt csatolom ide, nem kötekedés. Érdekes a használt piac!

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/16/mennyit_er_a_szervizkonyv/

Hááát...ki hogy! Én pl. most, hogy autót keresek és nézelődöm...leszedem az olaj betöltő sapkát, ujjal belenyúlok a fedél alá, van e olajsár...belenézek a hűtővíz tartályba, stb. Van aki csak 1 próbakört megy és már fizet.

A kereskedők nekem is próbálták fikázni az autómat, hogy mennyi km-rel akarom eladni és az eurotax ennyi meg annyi....de az átlagos 1-1.2 misis ajánlatuk helyett 1.5 misiért ment el végül magánszemélynek, akinek fontos, hogy csak bele kell ülnie és a tankolásra van gondja. Ja, és végig vezetett a szervizkönyv!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.