Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok! Tegnap délután kicseréltem a főtengely jeladót. Ma mentem vele több mint 100km-t, nem villant be a kulcs… Remélem jó lett….

Maga a jeladó a jobb féltengely tövében, felette van. Eléggé elvan dugva, nehézkes a hozzáférés. Tizes kiscrova kell hozzá…

Egyúttal leszedtem az alsó motortér borításról a szivacsot…Ezúton köszönöm a fórumozóknak, hogy felhívták rá a figyelmet. Már kezdett rozsdásodni felette…

A jeladó sikeres cseréje felett érzett örömöm elrontotta, hogy észrevettem folyik a vízpumpám.. Végül is 260e km van benne, nem lehet okom panaszra….Kíváncsi leszek az utángyártott meddig bírja?

Erre volt visszahívás, szóval ha rozsdás vidd el OPEL-hez. Megnézik, javítják, ha kell cserélik. Már én is készülök hozzájuk, ha már van ilyen lehetőség.

Link to comment
Megosztás:

köszi de a vaterán licitálni kell . Mostani ára ott 6500ft nekem csak a belseje kell.a Bontoban 4-5000ft-ba kerül de ezt azért nem szeretném mert nem biztos hogy jo .Lehet hogy nem tudják hozzá tanitani a kocsihoz.

Fix árasra nincs licit!

Nem értem a bizonytalanságodat! Most akkor abban bízol, hogy valakinél a fiók mélyén pont a te autód távirányító elektronikája lapul? B)

Ha ennyire nem bízol a használtban, akkor miért nem Opel szervizhez fordulsz? Ott adnak/rendelnek vadi újat, idomítják is. Csak le ne ülj a számlától!

Link to comment
Megosztás:

...miért nem Opel szervizhez fordulsz? Ott adnak/rendelnek vadi újat, idomítják is. Csak le ne ülj a számlától!

18ezer, két éve vettem. B)

És ha szerencséd van ingyen rátanítják az autóra, ha nincs akkor ez még plusz pénz.

@astra:

Sztem vedd meg hatezerért, jobban jársz. Sokkal olcsóbban nem hiszem hogy találnál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Astra g 2.0 caravan szerintetek melyik alufelnit válaszam 15 vagy 16-os,és milyen gumival 205/60 vagy 205/55.Azt mondják a gyári acéltól 1el nagyobb alut szoktak rakni.Kiváncsi vagyok a véleményetekre!Előre is köszi a válaszokat.Üdv Morheus

4 vagy 5 csavaros?

nálam 5 csavaros van 4 db 15-ös irmscher új.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Üdv mindenkinek,,

Van-e valakinek eladó rossz töltőnyomást mérő szenzora,amin jó a tömítés? Csak a tömítésre lenne szükségem. Y17DT motorkódú G astrához.

Köszi, sziasztok

Elhagytad?, Tönkrement?

Nem kell rajta rugózni! Hóálló piros szilikon és kész. Ugyanolyan tökéletes lesz. (a gyári is valami ilyesmi, formára gyártva)

Annyi a különbség, hogy kb fél napot hagyni kell kötni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Z17DTL motorkódú (1.7 CDTI ) Astránk elkezdte azt csinálni, hogy nehezen ndul, füstöl, kopog, egyszóval üzemanyag rendszer...ismét. :D 30ezerkilóméterrel ezelőtt teljes injektor sor csere volt, mert akkor is hasonló hiba volt, csak jól indult akkor, szerintem az üzemanyagpumpa nem csinálja meg a nyomást csak sokára, vagy nemtudom... tipp? vagy esetleg valami megbízható hely ahol megnéznék? előreis köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Z17DTL motorkódú (1.7 CDTI ) Astránk elkezdte azt csinálni, hogy nehezen ndul, füstöl, kopog, egyszóval üzemanyag rendszer...ismét. :D 30ezerkilóméterrel ezelőtt teljes injektor sor csere volt, mert akkor is hasonló hiba volt, csak jól indult akkor, szerintem az üzemanyagpumpa nem csinálja meg a nyomást csak sokára, vagy nemtudom... tipp? vagy esetleg valami megbízható hely ahol megnéznék? előreis köszönöm!

Milyen üza rendszer van, Delphi; bosch ; denzo?????,

Link to comment
Megosztás:

hát aKKOR FENNáll a veszélye hogy valami moslékot tankolsz....

ezek sajnos már nem azok a diesel autók...

a bosch többször meghibásodik mint a denso, de azért nem ennyire szar...

tudni kell, hogy a gyári és az utángyártott szürő között rettenetnagy a különbség, az is okozhatja hogy belekerült a kosz a porlasztókhoz.....

Link to comment
Megosztás:

hát aKKOR FENNáll a veszélye hogy valami moslékot tankolsz....

ezek sajnos már nem azok a diesel autók...

a bosch többször meghibásodik mint a denso, de azért nem ennyire szar...

tudni kell, hogy a gyári és az utángyártott szürő között rettenetnagy a különbség, az is okozhatja hogy belekerült a kosz a porlasztókhoz.....

Common-railt csak tiszta forrásból tankolunk! Sajnos cartársunk nem tájékozódott időben, így ezt az alaptételt a saját kárán tanulta meg.

Ha gyári, ha nem az a szűrő csodákra nem képes csak lebegő szilárd szennyeződés kiszűrésére bizonyos részecske méretig. Üzemanyag összetételére pont annyi hatással bír, mint a piacon kapható csodaszerek és kütyük.

Link to comment
Megosztás:

Rosszabb. Ettől hosszabb ideig fáj a fej... :D

+könnyebb lesz a zseb is.

Viccet félretéve. Mióta megvan a gépem, igaz DTI nem CDTI, 90% "kannás" vagyok. Az elején szűrtem mindennel, sőt dupla duplán szűrtem harisnyával. Aztán egy festék boltban akadtam ár a x micronos szűrőre. Ha az mindent ki fog belőle, legalábbis eddig. Üzemanyagszűrő csere minden évben 1x legalább.

Tiszta kanna, tuti forrás + szűrés,szűrés esetleg adalék használata a tuti kombó legalábbis nálam!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Nah kicsit foglalkoztam a kocsival (y17dt)! A gondom az volt hogy kormolt mint az állat!

Lekaptam a levegő csöveket, meg az egr-t...hát volt benne legalább fél centi korom. Kitakarítottam, és gonodoltam megnézem a map-szenzort is. Na azon minden volt csak lyuk nem. Kitakarítottam azt is. A levegő gyűjtő csövön benyúltam, hát jah, megtaláltam azt a meleg szűkítő lemezt is, tényleg ott van. Azt majd legközelebb csinálom meg.

Összerakás után sokkal jobb lett, gázadásra is jobban reagál. Szerintem mindent érzékelt csak a normális nyomást nem. Egy kis kormot még egyébként köp egy-egy nagyobb gáz elvételekor.

Tényleg tapasztatabb kollégák, a levegő gyűjtő csövet ki tudom buktatni a nyomócsövek levétele nélkül??????????? Elég szűkösnek tűnik a hely.......

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.