Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Nekem is Y20DTH a motorom de nekem hidegben melegben egyarant poccre indul es nem izzit.

MAS:

ABS kockat szeretnek cserelni egyben van az aelektronika meg a pumpa. Eleg csak az ABS szamanak az egyezese Kh-13039901vagy valami masra is figyelni kell? Illetve mindegy melyik vekibol lett kiszedve vagyezt is kell valahogy programozni, vagy csak berakom es mukodik? Koszi elore is!

ABS kockán az elektronikát kicseréltem, el is tűnt a műszerfalon a világító ABS jel, gyújtásnál felvillan és el is tűnik. Még nem próbáltam ki de elvileg akkor így már jó az ABS, legalábbis hibát nem jelez.

Link to comment
Megosztás:

Lehet félreértem. A sípolás oka volt számomra érthetetlen akkor, mikor a vezetékek sérültek voltak, ahol írtam. Korábban nem sípolt nekem sem ajtónyitáskor, csak akkor, mikor már látványos, hallahtó problémákat okozott,...bár arra nem emlékszem, hogy bent volt-e a kulcs vagy nem,...

Hát eléggé. Főleg, hogy nem is a csomagtartó ajtó kinyitásáról volt szó...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem te félreértesz valamit.

Ez nem érthetetlen sípolás, hanem ha bent a kulcs a helyén, és nem megy a motor, akkor figyelmeztet, hogy vedd ki a kulcsot.

Nem csak akkor ha kinyitod az ajtót, mint ha ki akarnál szállni?

(Mármint nem jár a motor, kulcs a gyújtáskapcsolóban, és vezetőoldali ajtó nyitva.) Mert szerintem álló motorú autóval, kulccsal a gyújtáskapcsolóban, de magadra csukott ajtóval te adig ücsöröghetsz amíg csak akarsz... ha nem így lenne, akkor rögtön leállítás után elkezdene sípolni...

Link to comment
Megosztás:

Nem csak akkor ha kinyitod az ajtót, mint ha ki akarnál szállni?

(Mármint nem jár a motor, kulcs a gyújtáskapcsolóban, és vezetőoldali ajtó nyitva.) Mert szerintem álló motorú autóval, kulccsal a gyújtáskapcsolóban, de magadra csukott ajtóval te adig ücsöröghetsz amíg csak akarsz... ha nem így lenne, akkor rögtön leállítás után elkezdene sípolni...

Ez úgy van, hogy leállítod a motort, ajtót kinyitod, akkor sípol a szerkentyű, hogy a kulcs a gyujtáskapcsolóban maradt, gondolom hogy ne hagyd ott. Ilyenkor még szól a rádió is. Ha kiveszed elhallgat (ha még kiabál, akkor vagy lámpa, vagy indexkar valamelyik irányban maradt), utána visszarakhatod, a köv leállításig nem fog szólni.

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem tudom értelmezni :D Az autó pöcc-röff indul.Töltés van (13.4V) Minden más rendesen működik.Az aksinak mi köze van a müszerfalban lévő km órához? Nem spirálos?

Ha valamelyik cella zárlatos, vagy gyenge/halódik az akksi, ez melegítheti a + sarut, ettől nem kap rendesen áramot a műszer, így jártam én is 1 hete. Utána 2 órára már indult a vas, de nem volt az igazi, saru cseréje lett megejtve. Ma hoztam el önindítójavításról, már csak fizetni kell visszamenni hétfőn-kedden. Akksit ma cserélem ki, kölcsönakku sincs a legjobb állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Ha valamelyik cella zárlatos, vagy gyenge/halódik az akksi, ez melegítheti a + sarut, ettől nem kap rendesen áramot a műszer, így jártam én is 1 hete. Utána 2 órára már indult a vas, de nem volt az igazi, saru cseréje lett megejtve. Ma hoztam el önindítójavításról, már csak fizetni kell visszamenni hétfőn-kedden. Akksit ma cserélem ki, kölcsönakku sincs a legjobb állapotban.

Na tegnap bele nézegettem a dolgokba.Az aksi és a töltés illetve a csatlakozások jók,de maga a műszerfal nem.A mutatókat mozgató kis motorok murdáltak meg :( De legalább a hátsó lámpák disco efektusát sikerűlt megszüntetni :D (Test zárlat)

Link to comment
Megosztás:

ABS kockán az elektronikát kicseréltem, el is tűnt a műszerfalon a világító ABS jel, gyújtásnál felvillan és el is tűnik. Még nem próbáltam ki de elvileg akkor így már jó az ABS, legalábbis hibát nem jelez.

Milyen hibát írt a gép, hogy cserélni kellett? Hol vettél olyan elektronikát? Nekem ilyen gondom van:

C0121- Szelep relé, ABS- Hibás működés

Link to comment
Megosztás:

Csak annyi biztos, hogy fizikailag rá tudod csatlakoztatni a kocsi OBD csatlakozójára.

Hogy a szoftver működni fog-e, kommunikál-e a kocsival az már más kérdés.

Mi opelesek kínai klón OP COM interfészt használunk, jelenleg ez a legolcsóbb biztosan működő megoldás a hibakódolvasásra törlésre. 2010-es évjáatig minden Opelhez jó.

Link to comment
Megosztás:

Oh, köszi. :-)

Akkor muszáj lesz elvinnem villamosságihoz.

Hozzáférni a csatlakozóihoz mennyire lehet? Mert ha hozzáférek akkor utána én már hamar kitudnám mérni árammérővel vagy szkóppal. De még nem néztem meg hol található pontosan..

Villogtatni nemrégjöttem rá, hogy nem is tudtam volna, mert kiégett vagy hiányzik több izzóm is a km óra alatt. Ez az engine lámpa is. Úgyhogy azt is ki kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ezeken az esős napokon nagyon hiányzik az intervallumszabályzós ablaktörlő. Előző autómba " F Astra " sikerült beszerelnem B Omegából. Ott egyszerű volt, index kar, és Omega relé. Ezeket kiszereltem belőle, de nem tudom betenni a Vekibe. A relé nem passzol. Más az érintkezők kiosztása. Egy lábbal több van a relén, nem tudom betenni a régi helyére. Ez az Astrában simán passzolt. Hogyan lehet ezt megoldani a Vekiben?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ezeken az esős napokon nagyon hiányzik az intervallumszabályzós ablaktörlő. Előző autómba " F Astra " sikerült beszerelnem B Omegából. Ott egyszerű volt, index kar, és Omega relé. Ezeket kiszereltem belőle, de nem tudom betenni a Vekibe. A relé nem passzol. Más az érintkezők kiosztása. Egy lábbal több van a relén, nem tudom betenni a régi helyére. Ez az Astrában simán passzolt. Hogyan lehet ezt megoldani a Vekiben?

Meg lehet oldani a dolgot, de a relé nem megy be a relé foglalatba. Az eredeti relének 4 lába van, az Omegásnak pedig 6. A 6 láb közül 3-at be kell kötni a relé foglalatban lévő megfelelő aljazatba. Plusz a hiányzó 3 vezetékből 2-t felvezetni az ablaktörlő karhoz. A harmadikat pedig testre kötni.

Link to comment
Megosztás:

A kérdést, hogy ezzel, azzal, amazzal a kütyüvel lehet-e hibakódolvasást csinálni a Vectrán, sokan felteszik. Egyikkel sincs tapasztalat.

A kérdésre mindig azt tudom válaszolni, hogy hibakódolvasásra a legolcsóbb módszer az kínai klón OP-COM, USB-vel, windows XP-vel kombinálva. 10.000 Ft környékén beszerezhető, működik, alap dolgokat lehet vele diagnosztizálni. Otthoni használatra amúgy is indokolatlannak tartom a komolyabb vezeték nélküli interfészeket.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.