gabi90 Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Am egy tipp. B és C oszlopot lefóliázod pl feketére. Tud dobni rajta. 1-2 ezre tétel. De fekete szigetelővel csinálj egy tesztet hogy tetszik e. Am szép gratula. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Am egy tipp. B és C oszlopot lefóliázod pl feketére. Tud dobni rajta. 1-2 ezre tétel. De fekete szigetelővel csinálj egy tesztet hogy tetszik e. Am szép gratula. Láttam már olyat, meg az F astránál is fekete az a rész. Hát nem tudom. nekem nem jön be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 üdv. ötlet esetleg valakinek:X18XE Alapjárati probléma: Alapjárat stabil, de ha leveszem a lábam a gázról motorféknél és utána kinyomom a kuplungot akkor a fordulat 10 ből 2x visszaesik 500-ra amit az alapjárati motor visszaemel stabilra. Alapjárati motor most lett cserélve mert meguntam hogy a régit tisztogatom. Jellemzően akkor fordult elő a jelenség mikor már rég nem volt tisztítva a régivel lefulladt az autó, az újjal leesik a fordulat de visszaemel. Folytószelep tisztítás megvolt, egyedül az EGR-t nem tisztítottam. Mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceman08 Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok! Összetörték a Tigrám. Megfordult a fejemben, hogy nem megjavíttatni kellene, hanem másik autót venni. Vectra B nagyon tetszik. Ha lesz, akkor mindenképp benzinmotorral, 2000-2002 évjáratból, felszereltebb verziójú. A kérdésem az, hogy azonos lökettérfogatú motorok között mi a különbség? Melyik az ésszerűbb választás, melyik a megbízhatóbb? A motorok mind EURO 3-asok? A karosszéria a hátulján kívül hol hajlamos rozsdásodásra? Milyen típushibái vannak? ÜDV: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Hogy érted hogy azonos lökettérfogatú motork között? pl. X16XEL/Z16XE, vagy X18XE/Z18XE? Általában az utóbbi motorkóddal jelölt motorok az előbbiek fejlesztett verziói, csökkentett károsanyag kibocsájtással és egyéb, jellemzően minimális különbséggel. Bővebb infóért nézz körül itt: http://www.opel-infos.de/motoren/motto.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok! Összetörték a Tigrám. Megfordult a fejemben, hogy nem megjavíttatni kellene, hanem másik autót venni. Vectra B nagyon tetszik. Ha lesz, akkor mindenképp benzinmotorral, 2000-2002 évjáratból, felszereltebb verziójú. A kérdésem az, hogy azonos lökettérfogatú motorok között mi a különbség? Melyik az ésszerűbb választás, melyik a megbízhatóbb? A motorok mind EURO 3-asok? A karosszéria a hátulján kívül hol hajlamos rozsdásodásra? Milyen típushibái vannak? ÜDV: Laci Konkrétan melyik motorokra gondolsz? Itt van milyen motorral szerelték. Itt van a motorkód jelentése. Tehát nem mind euro3-as. Ha a tigrához hasonló dinamikára vágysz, akkor csak 1.8-tól vagy inkább 2.0-től felfelé nézelődj. Bárhol rozsdásodhat, ahol sérült korábban a gyári fényezés. Jól körbe kell nézni. Típushiba inkább a motorokra jellemző nem az autóra. Z22SE-nél a láncvezető gyenge, ha eltörik akkor átugrik a vezérlés, és tönkemegy a motor. Nomeg könnyen reped a hengerfej (óvatlan gyertyacsere). De inkább akkor van gond, ha az előző tulaj elhanyagolta, mert akkor elég sokat rá lehet költeni. Ez viszont minden autóra igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December25, 2014 Megoszt Elküldve December25, 2014 Kellemes Karácsonyt Mindendinek! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December31, 2014 Megoszt Elküldve December31, 2014 Sziasztok. Adott egy A vectra,ebben cserélném a légzsákos kormányt vectra B bőr multikormányra. Kormány légzsákkal átvezetővel meg van. Viszont az átvezetőre menő 8 tűs stecker kábelem nincs,ilyet szereznék bontóba csak nem tudom ez hogy nézz ki és milyen csatikat tartalmaz merre megy! Jól tudom 2 vezeték megy a rádióra 2 a kürtre és 2 a légzsák indítóra. Esetleg van képe valakinek ilyenről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Buék mindenkinek!! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Ha isten is úgy akarja, hűen szolgáló, szeretett A vectrámat lecserélem az utódjára. Azt kérdezném, ha hasonlőan megbízható omdellt szeretnék melyiket ajánlanátok? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Benzines vagy diesel kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Sziasztok.Adott egy A vectra,ebben cserélném a légzsákos kormányt vectra B bőr multikormányra. Kormány légzsákkal átvezetővel meg van. Viszont az átvezetőre menő 8 tűs stecker kábelem nincs,ilyet szereznék bontóba csak nem tudom ez hogy nézz ki és milyen csatikat tartalmaz merre megy! Jól tudom 2 vezeték megy a rádióra 2 a kürtre és 2 a légzsák indítóra. Esetleg van képe valakinek ilyenről?Garantálja neked valaki / valami, hogy működni fog a B Veki légzsák az A veki légzsák vezérlővel?Én lehet nem kísérleteznék vele. Mert ha menet közben pl egy kanyar előtt az arcodba fújja a lufit, akkor nem biztos, hogy be fogod venni a kanyart... Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Benzines vagy diesel kell? mindenképp benzint szeretnék, a mostani c20ne. hasonló kategória kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Akkor X20XEV lesz a te embered, esetéleg X18XE. A megbízhatósággal alapból nincs gond, de sok múlik az előző tulajdonosokon.15-20 év, és 2-300 ezer km alatt azért haza lehet vágni egy autót úgy, hogy megkeserítse a jövendőbeli tulajdonos életét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 köszönöm szépen Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 Szerintem az előttem szóló leírt minden ami lényeges. Én is az 2,0 vagy 1,8 motort javaslom, az 1,6-ban egy kicsit kevés a ló az 1300 kg kasznihoz. Még egy jó tanács, ha szereted az extrákat, akkor eleve jól felszereltet, CDX kivitelt keress, sokkal olcsóbb gyári extrásat venni mint utólag bármit beépíteni. (olvasd a fórumot az utólagos beépítesekről) Nekem egy '96-os CDX kivitelű X20XEV-m van. Előtte vol két A Vekim ami majdnem fapad. Sok időd elmegy majd a keresgéléssel, ha megfelelő állaposút szeretnél, én hét évvel ezelőtt vettem a mostanit, több mint három hónapot keresgéltem. Ha megteheted akkor B/2-t vegyél, azok már kevésbé rohadnak. A fórumon sok hasznos dolgot találsz vásárláshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 A B2 is rohad, maximum annyival kevésbé, amennyivel fiatalabb a B1-nél, annyival kevesebb télen marta a sólé. Szóval ezeknél kétféle lesz, ami rohad, és még nincs megcsináltatva, és ami meg van. Én azt javaslom, hogy inkább olyat válassz, ami még nincs megcsináltatva, mert sajnos sokan eleve azt csinálják, hogy eladásra kijavítják a fényezést, jól néz ki amíg a vevő megveszi, illetve pár hónapig még, aztán kezdődik elölről a rohadás. Inkább te csináltasd meg a vétel után, helyette alkudd le belőle azt az 50-60 ezret, amibe kerülni fog.Az extrás dologgal nagyon egyet értek. Én pont a másik véglet voltam, 5 éve vettem a kocsit, full fapad, és 3 év alatt extráztam fel minden jóval, pénzt, időt és energiát nem kímélve. Az eredmény persze használati értékben jó, de ezt még egyszer már nem csinálnám végig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 (edited) Sziasztok! Adott egy 2001-es Opel Vectra B, siemens ncdr 1100 CD-s fejegység + CD tár. A fő problémám az, hogy csak audio cd-t képes lejátszani. A kérdés, az lenne, hogy lehet-e beiktatni valami MP3-as kütyüt, (FM transmittert már próbáltam, de nem az igazi)? AUDIO CD-t is írnék, csak jelenleg 4x-8x sebességgel tudok írni de azt a fejegység nehezen a cdtár egyáltalán nem olvassa. Ha a fejegység be is olvassa akkor is recseg és/vagy ugrál. Tehát valami jó alapanyag is kéne, ha van ilyen tippetek az is jöhet. Fejegységet is cserélnék, de csak akkor ha a computer vezérlés megmarad, és van benne kihangosító :) Jelenleg a magnóról vezérlem a fedélzetit is ezért lenne fontos. Köszönöm. Módosítva Január22, 2015 : Bugge Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Fejegységet is cserélnék, de csak akkor ha a computer vezérlés megmarad, és van benne kihangosító :) Jelenleg a magnóról vezérlem a fedélzetit is ezért lenne fontos. Milyen computer vezérlés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Milyen computer vezérlés? Nekem most ilyen a computer: Persze nem a VIVA megy rajta, de színes, rádió megy róla, cdtár, fogyasztás, stb. Ahogy látod alul a BC, NAV, stb gombokkal tudom vezérelni, meg a jobb oldali tekerővel. Ha kiveszem ezt a magnót, akkor gondolom nincs mivel irányítanom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Színes tv. Nem semmi. :D Kihangosító elég sok fejegységben van már, de kétlem hogy ezt teljeskörűen tudná valami utólagos kezelni. Nincs tippem a problémádra, én dobom a gyárit valamikor, de nekem csak a multikormány a fontos, arra pedig van megoldás. Jobb alul az mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Színes tv. Nem semmi. :D Kihangosító elég sok fejegységben van már, de kétlem hogy ezt teljeskörűen tudná valami utólagos kezelni. Nincs tippem a problémádra, én dobom a gyárit valamikor, de nekem csak a multikormány a fontos, arra pedig van megoldás. Jobb alul az mi? Ez konkrétan nem az enyém, csak képet kerestem, de ugyan így néz ki, csak enyém fa berakásos, TC és az a 2 ledes jobb alul nincs :) De a kijelző nekem is színes. Igazából az a kérdés, ha ezt a magnót kiszedem és berakok egy másikat akkor mit kell hozzá venni? Gondolom kell kormányról vezérléshez átalakító. Meg vajon a comperrel mi lesz? hiányolni fogja a magnót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január22, 2015 Megoszt Elküldve Január22, 2015 Nekem most ilyen a computer: Persze nem a VIVA megy rajta, de színes, rádió megy róla, cdtár, fogyasztás, stb. Ahogy látod alul a BC, NAV, stb gombokkal tudom vezérelni, meg a jobb oldali tekerővel. Ha kiveszem ezt a magnót, akkor gondolom nincs mivel irányítanom. Ez miféle computer? Gyári cucc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Ez miféle computer? Gyári cucc? Ez teljesen gyári cucc, legalábbis a kézikönyvében is. A kocsi Belga piacra lett szánva, onnan lett behozva. Ezért nincs is hozzá magyar térképem, csak Austira és onnan nyugatra. Így néz ki ahogy ezen a videón is látod:https://www.youtube.com/watch?v=0bWHIGtI8xI Link to comment Megosztás: More sharing options...
tete16 Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Sziasztok. Még új vagyok és segítséget szeretnék kérni vettem egy 98 as B vectra kombit 2000-es szívó dízelt de a kijelzőjén nem olvashatók a feliratok. A kérdésem az lenne hogyan bírom kivenni a kijelzőt hogy ki bírjam cserélni? előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január23, 2015 Megoszt Elküldve Január23, 2015 Sziasztok. Még új vagyok és segítséget szeretnék kérni vettem egy 98 as B vectra kombit 2000-es szívó dízelt de a kijelzőjén nem olvashatók a feliratok. A kérdésem az lenne hogyan bírom kivenni a kijelzőt hogy ki bírjam cserélni? előre is köszi a válaszokat. https://www.youtube.com/watch?v=_cPDwL9gW2I Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts