Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Én is molyotam ma kisit.Mint tudott, Berlina Zoli megpróbálta az UH-s tisztítófolyadékos varásdobozával megmenteni a még gyári, de már haldokló alapjárati léptetőmocimat.Szóval nem sikerült a dolog, mert ki van kopva az a tengely, ami benne mocorog.Az alapjárati ingadozást lambdacsere után is csinálta, ezért úgy dönöttem, gyári uninstall, és bele tettem a UGY.-t.Menet közben visszatettem egy vákumcsövet, ami a folytószelepház aljára csatlakozik be.Valszeg egyik korábbi manőveremnél húzhatam szét.Aztán kicseréltem a benyaszűrőt is.Szép, sötétbarna volt a belseje.Kimondottan koszosnak nem mondtam volna, de E85 használtakor kb. a 2. tankolás után/környékén célszerű kicserélni.

Aztán jött az indítás, és láss csodát.......leállt.Nna, mondom ez faxa lesz.Újraindítok és.........leállt.Mondom biztos levegős még a rendszer, úgyhogy elmentem kicsit magasabb fordulaton megjáratni.A műtét sikerült.Nem áll le, és az alapjárat sem ingadozik.Szépen visszaengedi, és beáll 850-900 környékére.

Közben rám is sötétedet...... :)

Aztán hívtak ma az AAAautótól is, hogy fel kellene vinni hozzájuk a gépet, hogy megszakértsék.Az ügyintéző hölgyet finoman elküldtem a pics.ba.Ecseteltem, hogy túl sok jót nem hallottam még róluk, és azért nem fogok felmenni, hogy raboljuk egymás idejét, majd előálljanak egy nevetséges összeggel.Aztán elköszöntem, és leraktam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Üdvözlök minden fórumozót!

2 hete vettem egy mélykék Vectra B-t (2.0 DI 82 LE ; ) Autó előélete nem ismert, Németo.-ból hozták be 2004-ben, itthon is több tulajodonosa volt .

Első 1500 km megtétele pozitiv benyomásokat hagyott bennem ( kellemesen vezethő, 5.1 l-es fogyasztás, kényelmes, nagy autó ), remélem ilyen is marad:)

Voltam hibakódot kiolvasni, szerencsére nagy baj nem mutatkozik.

Végigolvastam már több fórumot is, az alábbakra lennék kiváncsi :

--> Tech 2-vel kiolvasott légzsákkal kapcsolatos hibakód : vezetőoldali légzsák nagy ellenállása magas.

Ez forumok alapján csati kontakthibájára utal.

Ismertek szerelőt Miskolc környékén vagy akár Debrecenben aki et orvosolni tudja ?

( vagy az összeforrasztásokról való leirás alapján rábizhatom standard szerelőmre is ?:) )

--> Tech 2 másik hibakód : 400-as azaz P0400 Exhaust Gas Recirculation Plow Malfunction

Kipufogórendszer szabályozási része.

Itt azt javasolták, hogy a szivótorkot tisztittassam ki ? Szintén, kihez forduljak ?

(( pest környékén elég sok szakiról lehet olvasni, de itt keleten nem akadtam egyre sem ))

--> Vezérlést érdemes cseréltetni, ha nem tudom pontosan mikor volt?

Görgöket, vizpumpát, szijat érdemes levetetni, ugye ?

--> Olajcseréhez már beszereztem 6l , Valvoline 10W40 Durabend Diesel-t.

Gázolajszűrő, levegőszűrő..: van valami preferált márka?

---> Autóhoz csak egy kulcsot kaptam :) Fórumban olvasta, hogy egyik srác kért Németországból, forgalmi fénymásolatával

S jóval olcsóbb

Erről tudtok bővebbet ?

--> Szintén forumon olvastam, hogy valaki megtalálta a német rendszámot. Hogyan sikerült neki ?

Ha erről is tudtok bővebbet, megköszönném nektek.

--> autó mo.-on lett foliázva, de nincsen hozzá műanyag kártya. Emiatt műszakin lehet gond ?

köszönöm a segitséget !

látjátok, érdekel a téma :)

Link to comment
Megosztás:

Miskolc környékén nem ismerek szerelőt, csak Debrecenben. Hibakódot tud olvasni-törölni.

Mert ha csak a csati, és azt megcsinálják, akkor is ki kell törölni a hibát, mert mindig ott fog maradni.

egr: hát lehet csere lesz belőle, de lehet egy pucolás segít még rajta.

Vezérlés szíjas ezen? nem láncos?

Olajból többnyire metabondot ajánlunk vagy mobil1 10w40esből.

szűrőkből a gyári sem horror. Olajos olyan 800 Ft kb.

Immos kulcsot már sok helyen tudnak másolni. Igaz, nem gyári, de működik. Rendelni nem tudom mennyibe kerül, bár a másolást sem tudom.

Német rendszámot asszem én találtam meg epc-ben az enyémnek, és egy g astrás srácnak. Sokat nem számít, pláne, hogy pár éve már hazánk esetleg trehány fiai kezelték a kocsit. Én spec kifogtam egy ilyen példányt.

Műbizonylat miatt a vizsgán esetleg lehet probléma, ha nem tudsz felmutatni mondjuk max. 5-ös papírt, mögötte 3 db nullával. Többet szerintem pofátlan dolog elkérniük. :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen.

Meg tudod adni a debreceni szerelő számát ?

Ha a csatit be tudja forrasztani , EGR-t kipucolja az már ok nekem és kiüti a hibakódot, meg a vezérlést is megnézetem rajta

Miskolc környékén nem ismerek szerelőt, csak Debrecenben. Hibakódot tud olvasni-törölni.

Mert ha csak a csati, és azt megcsinálják, akkor is ki kell törölni a hibát, mert mindig ott fog maradni.

egr: hát lehet csere lesz belőle, de lehet egy pucolás segít még rajta.

Vezérlés szíjas ezen? nem láncos?

Olajból többnyire metabondot ajánlunk vagy mobil1 10w40esből.

szűrőkből a gyári sem horror. Olajos olyan 800 Ft kb.

Immos kulcsot már sok helyen tudnak másolni. Igaz, nem gyári, de működik. Rendelni nem tudom mennyibe kerül, bár a másolást sem tudom.

Német rendszámot asszem én találtam meg epc-ben az enyémnek, és egy g astrás srácnak. Sokat nem számít, pláne, hogy pár éve már hazánk esetleg trehány fiai kezelték a kocsit. Én spec kifogtam egy ilyen példányt.

Műbizonylat miatt a vizsgán esetleg lehet probléma, ha nem tudsz felmutatni mondjuk max. 5-ös papírt, mögötte 3 db nullával. Többet szerintem pofátlan dolog elkérniük. :)

Link to comment
Megosztás:

Maci,

Azlrt én nagyon kiváncsi vagyok a német rendszámomra.

hogyan kereshetem meg ?

http://epc3.homeip.net/

ha mázlid van, és műkszik ez neked is, akkor a VIN dekódolása és szűrése(szűrők menü) opcióban be kell ütni az alvázszámot, meg mocikód+szám, és lehet benne van. :)

IE7-el próbáld ki a progit. Ez gm alkatrész katalógus. A képmodult meg próbáld meg telepíteni, ha nem megy, akkor valahonnan be kell szerezni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

--> Tech 2-vel kiolvasott légzsákkal kapcsolatos hibakód : vezetőoldali légzsák nagy ellenállása magas.

Ez forumok alapján csati kontakthibájára utal.

Tudtommal a csati hibája vezetőoldali övfeszítő ellenállás magas-t ir ki. És ekkor kell átforrasztani az ülés alatt levő csatikat. Hogy a légzsák esetében is igy lenne.... hát nem tudon... én még erröl nem hallottam... nehogy az átvezetőnél legyen megszakadva, vagy esetleg hiányozna... na de reméljük a legjobbakat... és hátha csak rosszul emlékeztél és tényleg övfeszítő...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.