Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Vagy valamelyik vákuum csöved van kitörve, le csúszva, vagy alapjáratit kéne takarítanod első körben.

Szép estét!

X18Xe nem akar 1200 fordulat alá menni alapjáraton ami elég idegesítő mivel nyeli a benzint rendesen.Automata,sebességben szépen viszi nem rángat,megálláskor szépen elváltja a terhelést és gyönyörűen felkúszik 1200-re.Emlékeszem terhelésen 600 körül volt annélkül meg 8-900 környékén.

Tudnátok tanácsot adni,hogy mire nézzek rá?Op-commal próbáltam de semmi.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

B vekimben 1.7 td isuzu motor van. Mostanában néha olyat csinál hogy az alapjárat felmegy a megszokottról (kb 700 lehet) 900-ra. Tudja valaki hogy mi lehet ennek az oka. Az említett probléma ritkán jön elő, és magától helyreáll.

Valami miatt nem húzza vissza a rugó a gázkart rendesen a helyére. Amikor magas az alapjárat, nézd meg hogy így van-e.

Link to comment
Megosztás:

Olajcsere után kb 1500 km-ig nekem sem fogy az olaj. Viszont utánna elkezdi enni, az olajfogyi 10 ezer km-re vetítve 2 liter.

Ez egyébként az olaj hígulása miatt van? Mert le lett cserélve az olaj, 3000 km-ig 4dl az olajfogyasztás/1000km, de most valamiért hirtelen megduplázódott. Autó ugyanúgy megy, semmi füst, kipufogó minimálisan kormos. :icon11:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Indulás után hidegen van ilyen probléma, hogy füstöl nagyon. Utána már semmi probléma nincs vele. Ha eltelik az a fél perc- egy perc utána már nem füstöl az autó se kis fordulaton, se nagy fordulaton. Olajat nem eszi, fogyasztás is rendben van. Mint korábban írtam, hogy adagoló és porlasztó felújításon is átesett az autó. Ez a füst jelenség a felújítás előtt és után is megmaradt.

Köszi az ötleteket.

Szelepszár szimering baja van.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szegény autó tegnap bemondta az unalmast. Reggel nem indult el, egy kis ideig tekertettem de végül ráhagytam. Szerintem megint zsebbe nyúlós dolog lesz belőle. Most délután elhúztuk a szerelőhöz szegényt.

'98 X20DTH

Üzemanyag ellátás rendben van ???

Link to comment
Megosztás:

Szegény autó tegnap bemondta az unalmast. Reggel nem indult el, egy kis ideig tekertettem de végül ráhagytam. Szerintem megint zsebbe nyúlós dolog lesz belőle. Most délután elhúztuk a szerelőhöz szegényt.

'98 X20DTH

Ha nincs P1630 vagy P1631 -es hibakod akkor csak uzemanyag ellatas a hiba. Legtobszor az injektoroktol a gumicsovek megoregednek es itt tud falts levegot szivni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Vettem egy 1997 x20dtl 82-le Vectra kombit,voltak motortéri kábel köteg hibái,de az ki lett javítva.

Most meg olyat csinál,hogy kétszer-háromszor rá kell indítani és akkor indul be.

1500-as fordulatig nem húz utána meg mint a táltos úgy megy.

1500-2000 fordulat között világít a hibakód jelző,ha a gázról leveszem a lábam elalszik.

Esetleg tud valaki segíteni mi lehet a probléma.

Előre is köszi.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha nincs P1630 vagy P1631 -es hibakod akkor csak uzemanyag ellatas a hiba. Legtobszor az injektoroktol a gumicsovek megoregednek es itt tud falts levegot szivni.

Nincs semmi hibakód a vezérlőben. Tegnap kapott 2 kis befújást hidegindító sprayből és pöcre indult. Szépen járt nem füstölt, nem dadogott. Ma reggel

hidegen már újra nem indult. Holnap folytatódik a hibakeresése. Kíváncsi leszek mi lesz a vége... Majd jelentkezem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Megtudná nekem mondani hogy az X16xel milyen euro besorolásba tartozik EURO 2 vagy EURO 3 ?

elöre köszönöm a választ :)

Euro2. Az X-es Opel motorok mind Euro2-esek.

Az Y-osok Euro3-asok, kivétel a Z18XE és Z16XEL mert ezek is Euro3-asok pedig nem Y-al kezdődik a motorkód.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nincs semmi hibakód a vezérlőben. Tegnap kapott 2 kis befújást hidegindító sprayből és pöcre indult. Szépen járt nem füstölt, nem dadogott. Ma reggel

hidegen már újra nem indult. Holnap folytatódik a hibakeresése. Kíváncsi leszek mi lesz a vége... Majd jelentkezem.

Nyomócsöveken jön a gázolaj, de mégsem indul be a gép csak nagyon nehezen. Két verzió maradt: Adagoló le és megy próba padra, másik pedig a kompresszió mérés.

Link to comment
Megosztás:

Nyomócsöveken jön a gázolaj, de mégsem indul be a gép csak nagyon nehezen. Két verzió maradt: Adagoló le és megy próba padra, másik pedig a kompresszió mérés.

Az nem elegendő, ha csak jön a gzáolaj a nyomócsöveken. Az indítás kritikus egy diesel motornál, így nem mindegy, hogy mennyi gázolaj jün, és mikor kezdődik a befecskendezés. Mindenképpen egy próbapados mérést kellene csinálni az adagolóval.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy kis segítséget kérnék, Kombi dizel B Vectra 2.0 98.as decemberi évjárat Y20DTH motorral.

Elkezdett csepegni az olaj a kocsiból, felülről tiszta a motortér de alulról nézve tiszta olaj minden. Sajnos a tubró is tolja kifele egy picit az olajat, de ez most valahonnan a motorból folyik, ha áll a kocsi olajcseppek lesznek alatta. Szerdán viszem az atutót szerelőhöz, és az érdekelne nagyságrendileg ez mibe fájhat?

A másik problémám: hideg indításkor, az autó jobb elejéből fémes csörömpölő hang van, de ha benyomom a kuplungot (vagy megyek az autóval10-15 km-t) megszünik a hang. Ez mitől lehet? Egyik helyen valami csapágyat mondtak, és hogy csak a szétszedés-összerakás munkadijj és anyagár nélkül 60 ezer :S

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy kis segítséget kérnék, Kombi dizel B Vectra 2.0 98.as decemberi évjárat Y20DTH motorral.

Elkezdett csepegni az olaj a kocsiból, felülről tiszta a motortér de alulról nézve tiszta olaj minden. Sajnos a tubró is tolja kifele egy picit az olajat, de ez most valahonnan a motorból folyik, ha áll a kocsi olajcseppek lesznek alatta. Szerdán viszem az atutót szerelőhöz, és az érdekelne nagyságrendileg ez mibe fájhat?

A másik problémám: hideg indításkor, az autó jobb elejéből fémes csörömpölő hang van, de ha benyomom a kuplungot (vagy megyek az autóval10-15 km-t) megszünik a hang. Ez mitől lehet? Egyik helyen valami csapágyat mondtak, és hogy csak a szétszedés-összerakás munkadijj és anyagár nélkül 60 ezer :S

Köszi előre is!

Nem vagyok mester ebbe a motorba, de ha bent ülsz, akkor jobb oldalt van a vezérlés. Mivel láncos, csöröghet az is. Ez lehet lánc kopás, feszítő izé, vagy azt vezérlő csövecske/vezeték.

Link to comment
Megosztás:

Az nem elegendő, ha csak jön a gzáolaj a nyomócsöveken. Az indítás kritikus egy diesel motornál, így nem mindegy, hogy mennyi gázolaj jün, és mikor kezdődik a befecskendezés. Mindenképpen egy próbapados mérést kellene csinálni az adagolóval.

Egyet értek. Ezeknek nincs is motorvezérlőjük :) csak izzítás vezérlő, s diagnosztikával csak lufi abs meg ilyeneket tudsz kiolvasni

Először kiszedném az izzító gyertyákat, egyenként aksira, kB 5-10s alatt izzani kell a végének. Ha nem csere, vagy írsz és keresek...

Ha pipa, kiszedném a porlasztótkat, egy nyomócsövet rajtahagynék az adagolón, s arra rátekerném egyesével az összes porlasztót, had spricceljen a szabadba... Ha mind a 4 nyom, porlaszt, és nem "hugyozik" nem lehet gond...

Utána megnézném a szelephézagokat, nekem volt olyan, hogy a polcon álló hengerfejemben újra kellett hézagolni, pedig előtte jó volt.

Ha egyik porlasztónál se csinál semmit, és nam imobilieseres a kocsi, akkor az adagoló végére a mágnesszelepre adj direktbe 12v t

Link to comment
Megosztás:

Egyet értek. Ezeknek nincs is motorvezérlőjük :) csak izzítás vezérlő, s diagnosztikával csak lufi abs meg ilyeneket tudsz kiolvasni

Először kiszedném az izzító gyertyákat, egyenként aksira, kB 5-10s alatt izzani kell a végének. Ha nem csere, vagy írsz és keresek...

Ha pipa, kiszedném a porlasztótkat, egy nyomócsövet rajtahagynék az adagolón, s arra rátekerném egyesével az összes porlasztót, had spricceljen a szabadba... Ha mind a 4 nyom, porlaszt, és nem "hugyozik" nem lehet gond...

Utána megnézném a szelephézagokat, nekem volt olyan, hogy a polcon álló hengerfejemben újra kellett hézagolni, pedig előtte jó volt.

Ha egyik porlasztónál se csinál semmit, és nam imobilieseres a kocsi, akkor az adagoló végére a mágnesszelepre adj direktbe 12v t

De, az X20DTL/DTH-nak van motorvezérlője, és elég komoly adagoló vezérlője.

Attól tartok, te kevered ezt a motort valamivel. Ezen már nem olyan egyszerű minden, mint az 1,7-eseken.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.