Davee Elküldve Június17, 2015 Megoszt Elküldve Június17, 2015 Sziasztok! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a biztonsági övre figyelmeztető hanggal lehet-e valamit kezdeni, hogy ne nyihogjon? Egyik ismerősnek se lámpa, se hang az úgy sokkal elviselhetőbb. Köszi előre is a segítséget! Üdv: Krisztián OP-com, tech2 és ki lehet kapcsolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bat83 Elküldve Június18, 2015 Megoszt Elküldve Június18, 2015 Sziasztok! Most este ahogy zártam le az autót és rányitottam a jobb hátsó ajtót nem zárja le a központi zár. Hallani,hogy zár de nyitáskor feloldja a zárást. Az elektromos ablak hátul működik. Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 A barkácsolós típus vagy akkor meg tudod "ragasztani", de mit sem ér egy leszabályzó elektronika nélkül. Sajnos tipus hiba. Ha újat veszel azzal megint jó lesz évekig, de ez zsebbenyúlós és ugyanolyan macera a csere is. Ha visszaolvasol (keresel) akkor elég jó leírások vannak. Kiszedtem a kesztyűtartót, és a lenti kép szerintieket látom: http://kepfeltoltes.hu/view/150619/110309133IMG_0009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A motorból kijövő kis fehér tárcsa előre és hátra is forog attól függően, hogy a keringetés gombot ki-be kapcsolom, viszont láthatóan semmi sem történik. A szürke szivacs be van esve, ez a jele, hogy a tengely el van törve?? Ez az a jelenség, aminél újat kell venni, tehát házi barkácsolással nem vagy csak bonyolultan javítható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 (edited) Ez az a jelenség, aminél újat kell venni, tehát házi barkácsolással nem vagy csak bonyolultan javítható? Igen. Láthatóan le van esve a zsalu a forgatótengelyről. Amikor az enyémet csináltam előtte a cromaxnál találtam a legolcsóbban az új módosított verziót 15 ezer Forint körül. Ennek tudatában kezdj vagy ne kezdj barkácsolni. szerk.: Meg is van: https://cromax.hu/300000000-futorendszer/300860000-futesrenszer-alkatreszei/300860385-futomotor-haz-alkatreszei/145258-belso-keringtetohaz-opel-astra-g-1998-2009 Módosítva Június19, 2015 : kisp113 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 Igen. Láthatóan le van esve a zsalu a forgatótengelyről. Amikor az enyémet csináltam előtte a cromaxnál találtam a legolcsóbban az új módosított verziót 15 ezer Forint körül. Ennek tudatában kezdj vagy ne kezdj barkácsolni. Először én is barkácsoltam. Az a megoldás nem tartott ki 2 évig, annyira el volt törve a műanyag. Aztán én is vettem egy új szettet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy a terelő jelenlegi helyzetében kívülről szívja a levegőt vagy belső keringetésen van? Kiszedtem a kesztyűtartót, és a lenti kép szerintieket látom: http://kepfeltoltes.hu/view/150619/110309133IMG_0009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A motorból kijövő kis fehér tárcsa előre és hátra is forog attól függően, hogy a keringetés gombot ki-be kapcsolom, viszont láthatóan semmi sem történik. A szürke szivacs be van esve, ez a jele, hogy a tengely el van törve?? Ez az a jelenség, aminél újat kell venni, tehát házi barkácsolással nem vagy csak bonyolultan javítható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy a terelő jelenlegi helyzetében kívülről szívja a levegőt vagy belső keringetésen van? Ha szétszeded meglátod, hogy csak egy irányba lehet feltenni, mert vagy egy kis ék a műanyag száron. Nem tudod elrontani. Amikor meg van javítva kicsit meg kell feszíteni, úgy tudod csak összerakni, de feszülnie is kell, mert terhelésre kapcsol. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
laczika83 Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 (edited) Lehet az ajtó, vagy akár a küszöb is. Bár elvileg mind a két helyről ki kellene folynia a víznek. Nézd meg, hogy az ajtók alsó peremén lévő lukak nincsennek-e eltömödve? Meg lett. A küszöb alatti dugókat kihúztam és ömlött ki a víz... Már csak azt kell kiderítenem, hogy honnan folyt oda, és vajh miért? Módosítva Június21, 2015 : laczika83 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy a terelő jelenlegi helyzetében kívülről szívja a levegőt vagy belső keringetésen van? Is-is de jórészt kívülről. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Meg lett. A küszöb alatti dugókat kihúztam és ömlött ki a víz... Már csak azt kell kiderítenem, hogy honnan folyt oda, és vajh miért? Ez a küszöb alatti dugó érdekes, használtan vettem a kocsit és a bal oldalon hiányzik 2 dugó, épp pótolni akartam, Lehet, hogy nem kéne, sőt a másik oldalon is vegyek ki kettőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zyndar Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Sziasztok, Egyszerű problémával állok szemben, mégsem jutok egyről a kettőre sajnos :) Szeretnék ablaktörlőt venni az Astrámra, a képen side-lock jelzéssel szereplő csatlakozással 550 mm-es hosszúsággal bal előre, de sajnos nem tudom, hogyan lehetne ezt célirányosan keresni egy adott oldalon. Mi ennek a verziónak a neve? Látok ilyen adapterrel pl Bosch termékeket, de azoknál szerintem lenne olcsóbb verzió. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laczika83 Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Ez a küszöb alatti dugó érdekes, használtan vettem a kocsit és a bal oldalon hiányzik 2 dugó, épp pótolni akartam, Lehet, hogy nem kéne, sőt a másik oldalon is vegyek ki kettőt? Az a meglátásom, hogy azt nem véletlenül dugaszolják be. :icon1: Szerintem nyugodtan pótold, azzal bajt nem csinálsz. Már csak azért sem, mert télen oda bizony bemegy sós, ganajos latyak, ami elkezdi enni a kasznit. Nekem pont az a bajom, hogy oda nem kéne bemenjen a víz. Az enyémen minden dugó meg van, de mégis bejutott. És nem alulról... :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laczika83 Elküldve Június22, 2015 Megoszt Elküldve Június22, 2015 Sziasztok, Egyszerű problémával állok szemben, mégsem jutok egyről a kettőre sajnos :) Szeretnék ablaktörlőt venni az Astrámra, a képen side-lock jelzéssel szereplő csatlakozással 550 mm-es hosszúsággal bal előre, de sajnos nem tudom, hogyan lehetne ezt célirányosan keresni egy adott oldalon. Mi ennek a verziónak a neve? Látok ilyen adapterrel pl Bosch termékeket, de azoknál szerintem lenne olcsóbb verzió. Köszönöm. Én az Auchanban vettem 1990 Ft-ér, egy halom adapter van hozzá, és tökéletesen passzol. Egy csöppet szuszakolni kellett az egyik likat, de megérte azt a pár ezer forint különbséget. Márkája nem ugrik be, de kék volt a csomija, és flexibilis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Nem tudja valaki, hogy az A16XER (Z16XER) kocsikon hol van a motorvezérlő elektronika (ECU)? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Nem tudja valaki, hogy az A16XER (Z16XER) kocsikon hol van a motorvezérlő elektronika (ECU)? Köszi! Motortérben a szívóoldalon, a csonk tetején, ott világít a szürke fémdoboz. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Június25, 2015 Megoszt Elküldve Június25, 2015 Motortérben a szívóoldalon, a csonk tetején, ott világít a szürke fémdoboz. :) Bakker, a szemem majd kiverte. Kerestem már mindenhol, a blokk oldalán, a lökhárítóban a kerék előtt. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június26, 2015 Megoszt Elküldve Június26, 2015 Bakker, a szemem majd kiverte. Kerestem már mindenhol, a blokk oldalán, a lökhárítóban a kerék előtt. Köszi! Nm, ez így szokott lenni, minél jobban keresed, annál jobban nem találod... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Optimus86 Elküldve Június27, 2015 Megoszt Elküldve Június27, 2015 Üdv! A Vectra C topicban már feltettem a kérdést, de lehet H Astra tulaj lesz, aki tud segíteni. 6 sebességes M32-es valtomnak van egyedi hibája és nem jövünk rá mi lehet a gond. Ilyen váltóban jártas tag segítségét kérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjotr Elküldve Július3, 2015 Megoszt Elküldve Július3, 2015 Egy láma kérdés; azt látom hogy a befúvó nyílásokon jön be a levegő az utastérbe, de pl. felhúzott ablakoknál ez hol távozik? Van külön nyílás erre vagy egyszerűen csak pl. az ajtó réseken keresztül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve Július3, 2015 Megoszt Elküldve Július3, 2015 Egy láma kérdés; azt látom hogy a befúvó nyílásokon jön be a levegő az utastérbe, de pl. felhúzott ablakoknál ez hol távozik? Van külön nyílás erre vagy egyszerűen csak pl. az ajtó réseken keresztül? 5 ajtósnál a csomagtartó alsó-hátsó felén vannak önzáró (vagy attó függ honnan nézzük, önnyíló) lammellák, ahol a levgő távozni tud. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Sziasztok! Párszor már érintettük a fényszóró fakulás témát, ami ahogy az utcán nézem főleg a kevés garázst látott facelift előttieket érinti. Azokat rendesen. A miénk így nézett ki 8 éves korára: Tavaly le lett géppel csiszolva, polírozva de azon kívül hogy nem vedlett és sima volt a felület, opálos maradt. A hétvégén kipróbáltam az egyik itthon is kapható DIY készletet, amiben van lakk is. Ha nem először csináltam volna azt mondanám, hogy helyreállítható a gyári állapot! Ami miatt most csak annyinak örülhetek, hogy megérte a 4-5e Ftot meg azt az fél-egy órácskát, hogy a lakkrétegeket a hozzáadott előreitatott kendővel kell felvinni. Ezért persze nem is lett tökéletesen sima, illetve nincs eléggé kiemelve a leírásban hogy igyekezni kell mert nagyon hamar húz az első fázis! Majd meglátjuk hány év múlva kell ismételni, és akkor jobban igyekszem. Utána: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Július6, 2015 Megoszt Elküldve Július6, 2015 Sziasztok! Párszor már érintettük a fényszóró fakulás témát, ami ahogy az utcán nézem főleg a kevés garázst látott facelift előttieket érinti. Azokat rendesen. A miénk így nézett ki 8 éves korára: ... Tavaly le lett géppel csiszolva, polírozva de azon kívül hogy nem vedlett és sima volt a felület, opálos maradt. A hétvégén kipróbáltam az egyik itthon is kapható DIY készletet, amiben van lakk is. Ha nem először csináltam volna azt mondanám, hogy helyreállítható a gyári állapot! Ami miatt most csak annyinak örülhetek, hogy megérte a 4-5e Ftot meg azt az fél-egy órácskát, hogy a lakkrétegeket a hozzáadott előreitatott kendővel kell felvinni. Ezért persze nem is lett tökéletesen sima, illetve nincs eléggé kiemelve a leírásban hogy igyekezni kell mert nagyon hamar húz az első fázis! Majd meglátjuk hány év múlva kell ismételni, és akkor jobban igyekszem. Írnál róla kicsit bővebben, hogy pontosan mivel és hogyan csináltad, kell-e a DIY kit ellőtt az a csiszolás/polír? Nekem még nem mattul, csak kisebb karcok vannak rajta, de később majd hátha jól jön az infó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 Írnál róla kicsit bővebben, hogy pontosan mivel és hogyan csináltad, kell-e a DIY kit ellőtt az a csiszolás/polír? Nekem még nem mattul, csak kisebb karcok vannak rajta, de később majd hátha jól jön az infó... Ez konkrétan a "teknőcös" márka kitje volt, de azt hiszem teljesen hasonló van a 3M nek is. A DIY kit is tartalmaz 4 féle csiszolópadot, azért nem azt használtam mert volt kéznél fúróhoz való korong készlet és polírozó is. Külön políroztatni előtte szerintem felesleges volt, a hozzáadott cuccokkal egy kis izomláz árán közel ugyanazt el lehet érni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 1 hónapja voltam műszakin, akkor cserélték mind a 4 tárcsát és a betéteket. Azóta (úgy rémlik, eddig nem volt ilyen, mert most tűnt fel) 1 nap állás után maximálisan felkeményedik a fékem az autó beind0tása előtt be se tudom nyomni szinte. Eddig és más autűmnál is akkor tapasztaltam ilyet, ha leáll0tot motornál 3-4et pumpáltam még a féken, csak akkor keményedett fel. Normális ez igy? A féket- bár sokkal fentebb fog a csere óta - jobban kell nyomni, mint a csere előtt, nem tudom, lehet-e összefüggés, arra gondoltam, még nem koptak össze (500 km körül mentem a vizsga óta) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frankie64 Elküldve Július7, 2015 Megoszt Elküldve Július7, 2015 1 hónapja voltam műszakin, akkor cserélték mind a 4 tárcsát és a betéteket. Azóta (úgy rémlik, eddig nem volt ilyen, mert most tűnt fel) 1 nap állás után maximálisan felkeményedik a fékem az autó beind0tása előtt be se tudom nyomni szinte. Eddig és más autűmnál is akkor tapasztaltam ilyet, ha leáll0tot motornál 3-4et pumpáltam még a féken, csak akkor keményedett fel. Normális ez igy? A féket- bár sokkal fentebb fog a csere óta - jobban kell nyomni, mint a csere előtt, nem tudom, lehet-e összefüggés, arra gondoltam, még nem koptak össze (500 km körül mentem a vizsga óta) Szia! Ez fékrásegítő gondnak tűnik, vagy cső csatlakozás. A csövet nézd végig a szivattyútól a rásegítőig. Valahol elengedi a vákumot, vagy repedt a membrán a rásegítőben, vagy a szelep zár rendesen. Üdv! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts