Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, marton.csaba2 írta:

T pjotr!

"... cseréltettem ..."
És láttad is a cserét, vagy csak fizetted?

Láttam is.. mindamellett elég nehéz lenne elsumákolni a csőcserét, mert elég látványos különbség van a használt és az új cső között..

Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, pjotr said:

Láttam is.. mindamellett elég nehéz lenne elsumákolni a csőcserét, mert elég látványos különbség van a használt és az új cső között..

Es gyariak az uj csovek? Mert ha valami gagyi, az is lehet a baj, ha valoban a csovekbol jon, amit lattal...

Link to comment
Megosztás:

57 perce, csaba66 írta:

Es gyariak az uj csovek? Mert ha valami gagyi, az is lehet a baj, ha valoban a csovekbol jon, amit lattal...

Opel szervíz csinálta, GM vízcsöveket raktak bele.

Azért is nem gondolnám hogy a csövekből jön, mert egyik napról a másikra jelent meg, egy hete még semmi ilyesmi nem volt a tartályban

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 02. 27. at 12:04, pjotr írta:

A kiegyenlítőtartályban a képen látható kosz jelent meg /Z16XEP/. Ez olaj lehet? Mi okozhatja... hengerfejes lett? 3 hónapja volt hengerfej felújítás és tömítéscsere, ha most a tömítéssel van gond jogos lenne az igényem, hogy garanciában csinálják meg? (Nem szakszervíz javította, magán cég volt...)

 

 

 

Hát én először is megpróbálnám a szervízt ahol csinálták, hátha van valami reális magyarázatuk. Pölö átmosták a hűtőrendszert és annak a nyomait látod most. Lehet a részükről hanyagság is, mondjuk használt hűtőfolyadékot vagy újat de koszos edényből öntötték bele. Ha elzárkóznak ott kell hagyni őket, fenyegetésnek, pernek nem sok értelme van, nem tudod bizonyítani hogy azóta más nem nyúlt a kocsihoz. Ha hengerfejes lenne és mondjuk az olaj keveredne a vízzel, akkor a folyadék felszínén szivárványos olajfoltot kellene látnod. Ha a szervízzel nem jutsz előbbre én a következőt tenném: először levenném ( vetetném ha más csinálja) a kiegyenlítőt, és kimosnám zsíroldóval-vízkőoldóval, attól függ mivel jön ki a kosz. Aztán visszaraknám visszatölteném az előtte leszívott folyadékot. Ha nem jön elő a trutyi akkor ennyi volt. Ha viszont előjön, akkor teljesen leengedném a folyadékot, hűtő kiszed, és rendesen átmosnám a motort és  hűtőt is oda-vissza, majd új folyadékkal-deszt vízzel tölteném fel. Ha ismét előkerül a trutyi akkor lehet gyanakodni hogy nem sikerült a szervíz javítása és mondjuk a motor kis mértékben beledolgozik a vízkörbe és égéstermék kerül a vízbe ezt látod kicsapódni. Azért írtam hogy kis mértékbe, mert ha nagyon akkor már rég eldurrant volna valamelyik vízcső.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Próbáltam átnyálazni a fórumot de nem találtam választ a kérdésemre ami az lenne, hogyan kell kicserélni a tetőn lévő műanyag csomagtartórögzítő fedeleket? Megvettem az újakat de nem akarok semmit szétbarmolni így inkább kérdezek.

Módosítva : min
Link to comment
Megosztás:

9 perce, min írta:

Sziasztok!

Próbáltam átnyálazni a fórumot de nem találtam választ a kérdésemre ami az lenne, hogyan kell kicserélni a tetőn lévő műanyag csomagtartórögzítő fedeleket? Megvettem az újakat de nem akarok semmit szétbarmolni így inkább kérdezek.

Szia

Le kell venni a komplett tetősínt.

A sín végén alányúlsz valamivel ,emeled és kb 4 helyen fogja patent a komplett sínt ahol fogja bátrabban emeled,amúgy alu a belseje ,ha deformálódna kicsit igazíthatsz rajta.utána látni fogod hogy lehet kiszedni a komplett fedelet belülről.visszaigazitod a sínt a végén és határozott mozdulattal visszaütöd a patentoknál.

Módosítva : krisztus
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎. ‎03‎. ‎06‎. at 13:33, krisztus írta:

Szia

Le kell venni a komplett tetősínt.

A sín végén alányúlsz valamivel ,emeled és kb 4 helyen fogja patent a komplett sínt ahol fogja bátrabban emeled,amúgy alu a belseje ,ha deformálódna kicsit igazíthatsz rajta.utána látni fogod hogy lehet kiszedni a komplett fedelet belülről.visszaigazitod a sínt a végén és határozott mozdulattal visszaütöd a patentoknál.

Köszi sikerült, semmi nem tört el :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, megjött életem első opcomja, win10 alá kicsit vacakoltam a telepítéssel, de aztán sikeresen programoztam (remélem, még nem ellenőriztem) az automatikus ajtózárat (tudom, valaki írta, hogy idegesítő, de majd kikapcsolom, ha zavaró, bár én mindig bezárom magam menet közben). Viszont van 3 hibakódom:

B0655 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal
(5A)  - Not present

B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(5A)  - Present

U2113 - CAN-Bus No Communication with SDM (Sensing & Diagnostic Module, Airbag)
(00)  - Present

Az elsővel gondolom nem kell foglalkozni ha nincs jelen (remélem, menet közben sem, én állva néztem).

A másik kettővel foglalkozzam most? Ha nem fontosak, akkor kitörlöm nyilván és nézem, hogy visszajön-e, de a kérdés, hogy ezek bagatell hibák-e vagy jelentősek? 

Tengeralattjáró még nem világított a műszerfalon, kocsi megy, semmi baja.

Köszi a választ.

Link to comment
Megosztás:

13 perce, dsteel írta:

Sziasztok, megjött életem első opcomja, win10 alá kicsit vacakoltam a telepítéssel, de aztán sikeresen programoztam (remélem, még nem ellenőriztem) az automatikus ajtózárat (tudom, valaki írta, hogy idegesítő, de majd kikapcsolom, ha zavaró, bár én mindig bezárom magam menet közben). Viszont van 3 hibakódom:

B0655 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal
(5A)  - Not present

B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(5A)  - Present

U2113 - CAN-Bus No Communication with SDM (Sensing & Diagnostic Module, Airbag)
(00)  - Present

Az elsővel gondolom nem kell foglalkozni ha nincs jelen (remélem, menet közben sem, én állva néztem).

A másik kettővel foglalkozzam most? Ha nem fontosak, akkor kitörlöm nyilván és nézem, hogy visszajön-e, de a kérdés, hogy ezek bagatell hibák-e vagy jelentősek? 

Tengeralattjáró még nem világított a műszerfalon, kocsi megy, semmi baja.

Köszi a választ.

Ezek szokásos hibák, ha ki tudod törölni és nem jön azonnal vissza akkor nem kell vele foglalkozni.

 

Link to comment
Megosztás:

11 perce, Davee írta:

Ezek szokásos hibák, ha ki tudod törölni és nem jön azonnal vissza akkor nem kell vele foglalkozni.

 

Ok, köszi szépen, kitörlöm és meglátjuk. A légzsák gyanús is volt, hogy bagatell, olvastam talán itt, a másikat nem tudtam. Na meglátjuk.

Link to comment
Megosztás:

Egyszer sikerült a biztonsági kóddal belépnem és programoznom, másodjára nem engedett be a kóddal. Vártam 10 percet, de aztán se engedett be, pedig a kód jó volt, az tuti. Hibakód olvasása megy azóta is, és pl az ajtó nyitást-csukást is érzékeli, de a biztonsági kódot nem fogadja el, pedig biztosan jó. Azt írja, vagy rossz a kód, vagy időtúllépés. Sőt, egyszer ki is szállt a program, hogy nem válaszol. Volt már valakinek ilyen? Telepítsem fel újra?

 

Szerk.: a kommunikáció él az opcommal, okét jelez. Arra gondoltam még, hogy a programozáshoz muszáj gyújtáson lennie? Ma már nem megyek ki sötétben, holnap leellenőrzöm. Amikor először programoztam, gyújtáson volt, de aztán csak bedugtam a kulcsot, a hibakódlekérdezés, törlés ment, de a sec. kódot nem vette be. Most jutott eszembe, hogy másodikra nem volt gyújtás. Azért kérdezek, mert nem akarom olyan sokszor beütni úgy a kódot, hogy nem fogadja el, nem tudom, az mit okoz. Szerintetek gyújtás kell hozzá, azzal lehetett a probléma?

Módosítva : dsteel
Link to comment
Megosztás:

3 hours ago, dsteel said:

 

Szerk.: a kommunikáció él az opcommal, okét jelez. Arra gondoltam még, hogy a programozáshoz muszáj gyújtáson lennie? Ma már nem megyek ki sötétben, holnap leellenőrzöm. Amikor először programoztam, gyújtáson volt, de aztán csak bedugtam a kulcsot, a hibakódlekérdezés, törlés ment, de a sec. kódot nem vette be. Most jutott eszembe, hogy másodikra nem volt gyújtás. Azért kérdezek, mert nem akarom olyan sokszor beütni úgy a kódot, hogy nem fogadja el, nem tudom, az mit okoz. Szerintetek gyújtás kell hozzá, azzal lehetett a probléma?

Persze kell gyujtas, meg ha neha ugy is tunik, hogy nem... Valoszinuleg az van, hogy bizonyos egysegek meg egy ideig kapnak tapot a gyujtas levetele utan is, vagy bedugott kulcs mellett, de erre nem lehet hagyatkozni, szoval gyujtast neki.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, csaba66 írta:

Persze kell gyujtas, meg ha neha ugy is tunik, hogy nem... Valoszinuleg az van, hogy bizonyos egysegek meg egy ideig kapnak tapot a gyujtas levetele utan is, vagy bedugott kulcs mellett, de erre nem lehet hagyatkozni, szoval gyujtast neki.

Szuper, koszi a valaszt, kiprobalom.

Link to comment
Megosztás:

Törlés és autókázás után ez a két hibakód visszajött:

B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(5A)  - Not present

U2113 - CAN-Bus No Communication with SDM (Sensing & Diagnostic Module, Airbag)
(00)  - Not present

Bár most meg nincs jelent ír. Foglalkozzam ezekkel vagy hagyjam a csudába? Másnak is van ilyen?

Link to comment
Megosztás:

Nekem két ilyesmi "szellem"-hibakódom szokott lenni. Ha kitörlöm, nem jönnek vissza azonnal, de kb fél év elteltével egyszer csak újra magjelennek. Teszik ezt úgy, hogy minden normálisan működik, semmilyen hibajelenség nincs.

Az egyik valami CIM kommunikációs hiba. De hozzáteszem ismét, hogy semmilyen tipikus cim-re utaló hibát nem tapasztaltam még.

A másik meg hogy a kormányszervonak nincs kommunikációja a motorvezérléssel. De a szervo is eddig mindig normálisan működött.

Hogy mik ezek fogalmam nincs, de mivel konkrét hibát nem okoznak, én sem szoktam velük foglalkozni. Amikor épp ránézek a hibakódokra, és ott vannak, kitörlöm őket. Aztán a következő alkalommal vagy ott vannak megint, vagy nem. Változó.

Link to comment
Megosztás:

47 perce, Cserenkov írta:

Nekem két ilyesmi "szellem"-hibakódom szokott lenni. Ha kitörlöm, nem jönnek vissza azonnal, de kb fél év elteltével egyszer csak újra magjelennek. Teszik ezt úgy, hogy minden normálisan működik, semmilyen hibajelenség nincs.

Az egyik valami CIM kommunikációs hiba. De hozzáteszem ismét, hogy semmilyen tipikus cim-re utaló hibát nem tapasztaltam még.

A másik meg hogy a kormányszervonak nincs kommunikációja a motorvezérléssel. De a szervo is eddig mindig normálisan működött.

Hogy mik ezek fogalmam nincs, de mivel konkrét hibát nem okoznak, én sem szoktam velük foglalkozni. Amikor épp ránézek a hibakódokra, és ott vannak, kitörlöm őket. Aztán a következő alkalommal vagy ott vannak megint, vagy nem. Változó.

Pillanatnyi elmezavar. :-) De legalább megjegyzi.

Link to comment
Megosztás:

9 hours ago, dsteel said:

Törlés és autókázás után ez a két hibakód visszajött:

B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(5A)  - Not present

U2113 - CAN-Bus No Communication with SDM (Sensing & Diagnostic Module, Airbag)
(00)  - Not present

Bár most meg nincs jelent ír. Foglalkozzam ezekkel vagy hagyjam a csudába? Másnak is van ilyen?

Tobb egyseg van, mindegyik kulon kapcsolodik be, kulonbozo idok alatt jutnak uzemkesz allapotba. Ez is okozhat ilyen hibakat, szoval nem kell aggodni miattuk, ha nem allandoak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy újabb problémára lettem figyelmes a napokban.

Tempomat nem mindig kapcsol akár mit csinálok!

3 sebesség után már kellene működnie?

illetve ha működik, leállok vele pár percre és  elindulok, akkor nem mindig kapcsol, csak ha újra indítom az autót.

Szerintetek ez mitől lehet? volt már valakinek ilyen jellegű problémája?

válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

25 perce, gyalázó írta:

Sziasztok!

Egy újabb problémára lettem figyelmes a napokban.

Tempomat nem mindig kapcsol akár mit csinálok!

3 sebesség után már kellene működnie?

illetve ha működik, leállok vele pár percre és  elindulok, akkor nem mindig kapcsol, csak ha újra indítom az autót.

Szerintetek ez mitől lehet? volt már valakinek ilyen jellegű problémája?

válaszokat előre is köszönöm!

Tudomásom szerint csak a fékre lépés után fog működni, addig nem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.