Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

A szívással nincs is baj, mert ugye szerelni nemigen kell, mert ezt már vágni kellene.... na de a rozsda tényleg nagy úr, és nem csak a belső kulcsnyílást tette tönkre hanem a menetet ami kilátszik, és az anyát is. Talán az anya alatti rész egyenlőre megmenekül de mi van ha nem??? És elszáll az első futómű 140 környékén autópályán, a kocsiban a családdal?? Ezt nem részletezném!! Elötte volt egy Megan 1,9 D-em annak a motorja állt be 140-nél az autópálya belső sávjában. A motor leállt, az áramot levette a rendszer, így bezárt a kormányzár, megszűnt a szervó is. NA most ha éppen nem sikerül éppen hogy kigurulnom a leálló sávba, akkor ott halunk meg! NA most gondold végig ugyanezt a szitut egy széthullott első futóművel....... Azzal még gurulni sem tudsz.

Úgyhogy szerintem ez nem olyan kicsike probléma ami szót sem érdemel! IGENIS EZZEL FOGLALKOZNI KELL!!! Ettől még a kocsit szeretem, de kell keresni valami magnyugtató megoldást.

Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet!

Link to comment
Megosztás:

Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet!

http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF112...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110814/DSCF113...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, ....

Engem is ilyen látvány fogadott amikor lekaptam az a műanyag védősapkát, és tényleg rozsdás volt ott minden, de csak az egyik oldalon mert a másik oldalsó sapkának a tetején volt lyuk, és azt gondolom átjárta a levegő ezért nem tudott berozsdállni!

Na ennyit a mérnökökről akik erre nem gondoltak :)

Link to comment
Megosztás:

Engem is ilyen látvány fogadott amikor lekaptam az a műanyag védősapkát, és tényleg rozsdás volt ott minden, de csak az egyik oldalon mert a másik oldalsó sapkának a tetején volt lyuk, és azt gondolom átjárta a levegő ezért nem tudott berozsdállni!

Na ennyit a mérnökökről akik erre nem gondoltak :)

Nekem mind a két kupakon van lyuk és mégis rozsdás volt...

Link to comment
Megosztás:

Vettem az autómba ültetőrugó szettet és amikor hozzáláttam a cseréhez engem is ez a látvány fogadott. Kisit féltem, hogy nem fogom tudni letekerni az anyát, de kivettem a komplett csillapítót az autóból, összehúztam a rugót és légkulccsal egyből lejött az anya. Na gondoltam magamban hogy letépte a csillapító szár tetejét a légkulcs, de nem! Az anya könnyen lejött és letakarította a rozsdát a menetről úgy, hogy nyoma se volt a rozsdának, teljesen egészséges a menet. Miután összeraktam, teletömtem a torony tetejét zsírral és úgy raktam rá a kupakot, azóta a zsír megvédi ott mindent a rozsdától. Úgyhogy nem kell olyantól félni, hogy 140 környékén elhagyod a futóművet!

http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg

http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg

http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg

http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg

Hát nem tudom a tiéd mennyire volt elpusztulva az enyém ilyen. És ez nem motortípustól függő probléma hogy teszem azt a benzineseké nem ilyen.

Én nem próbálom meg inkább kicserélni ameddig nem muszáj.

Megvárnám amíg valami valami hivatalos válaszféle nem érkezik a kérdésre a Fórumtársunknak, aztán vagy zsírral vagy valami tömítőanyaggal teletömöm . de addig nem szándékozom. Most száraz, de eső után meg fogom nézni az tuti.

Link to comment
Megosztás:

<a href="http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133702/torony_teto_csavar_015_6.jpg

</a>

<a href="http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133700/torony_teto_csavar_015_5.jpg

</a>

<a href="http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133701/torony_teto_csavar_015_10.jpg

</a>

<a href="http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg" target="_blank">http://data.hu/get/4133699/torony_teto_csavar_015_7.jpg

</a>

Hát nem tudom a tiéd mennyire volt elpusztulva az enyém ilyen. És ez nem motortípustól függő probléma hogy teszem azt a benzineseké nem ilyen.

Én nem próbálom meg inkább kicserélni ameddig nem muszáj.

Megvárnám amíg valami valami hivatalos válaszféle nem érkezik a kérdésre a Fórumtársunknak, aztán vagy zsírral vagy valami tömítőanyaggal teletömöm . de addig nem szándékozom. Most száraz, de eső után meg fogom nézni az tuti.

Hát ez rosszabb mint az enyém :)

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

A lengéscsillapító csavarjának a rozsdásodása engem is nagyon kíváncsivá tett, ezért ma reggel belenéztem. Kellemes meglepetés ért. A menetirány szerinti jobb oldal, nemhogy rozsdás lenne, hanem még rajta van a gyári zsioradék, tökéletes. A másik (kormány felőli) oldalon az anya alatti részen, az alátéten volt egy kis felületi oxidáció, amit megkapartam és fénylett a felület. Mindkét oldalt bőségesen beolajoztam egy vékony ecsettel, majd az anya tetejéig feltöltöttem zsírral. A zárókupak egy kipattintható kemény műanyag, amelyen nincs furat vagy légzőnyílás.

Az autó egy 2007. 07. havi H Astra kombi, amit 1,4 benzines motorral szereltek Bochunban. 2008. 05. hóban lett forgalomba állítva. Garázsban tartom, jelenleg mindössze 400000 km. van benne.

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

A lengéscsillapító csavarjának a rozsdásodása engem is nagyon kíváncsivá tett, ezért ma reggel belenéztem. Kellemes meglepetés ért. A menetirány szerinti jobb oldal, nemhogy rozsdás lenne, hanem még rajta van a gyári zsioradék, tökéletes. A másik (kormány felőli) oldalon az anya alatti részen, az alátéten volt egy kis felületi oxidáció, amit megkapartam és fénylett a felület. Mindkét oldalt bőségesen beolajoztam egy vékony ecsettel, majd az anya tetejéig feltöltöttem zsírral. A zárókupak egy kipattintható kemény műanyag, amelyen nincs furat vagy légzőnyílás.

Az autó egy 2007. 07. havi H Astra kombi, amit 1,4 benzines motorral szereltek Bochunban. 2008. 05. hóban lett forgalomba állítva. Garázsban tartom, jelenleg mindössze 400000 km. van benne.

benkoa

annyi sokat megy a kocsi hogy nincs ideje rozsdálni :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Opel Hungarynak emaileztem ezügyben hétfő reggel, és másnap délelőtt(ma) a helyi szerviz hívott hogy menjek be hozzájuk mert meg szeretnék nézni miről is van szó,fotót is szeretnének csinálni.viszont a helyi szerviz nem hallott ilyenről még.lehet hogy el kell indítani valamit ennek ügyében?

Fejleményekről fogok írni

Teleszkópszár teteje illetve a rögzítőcsavar rozsdásodása

Opel Hungary kérésére megtörtént a fotózás a helyi szervizben.mindkét oldalt lefotózták többször.szervízkönyvet is hogy nincs olyan bejegyzés sérülésről ami miatt alakulhat a rozsda.

Választ fogok kapni valamikor ezzel kapcsolatban.jelentkezek majd ha lesz valami történés.

A rossz hír a hogy alulról is belejuthat a víz

Link to comment
Megosztás:

Teleszkópszár teteje illetve a rögzítőcsavar rozsdásodása

Opel Hungary kérésére megtörtént a fotózás a helyi szervizben.mindkét oldalt lefotózták többször.szervízkönyvet is hogy nincs olyan bejegyzés sérülésről ami miatt alakulhat a rozsda.

Választ fogok kapni valamikor ezzel kapcsolatban.jelentkezek majd ha lesz valami történés.

A rossz hír a hogy alulról is belejuthat a víz

Hát igen valószínűbb hogy alulról jut be a víz. Annál is inkább mert ha jól láttam ott van egy gumi perem vagy karika ami szerintem arra hivatott hogy lezárja avíz elől az utat, de a jelek szerint ezt nem teljesíti!

A 40,000 km körüli futás teljesítménnyel gondolom nem lepődik meg senki hogy ép a felület! NA majd találkozzunk 140,000 nél mint az enyém..... :D rendezzünk versenyt, amelyikünké a rondább az nyer! A tét meg legyen 1 pár lengéscsillapító??? :)

Azért nagyon várjuk a választ! Köszi!!!!

Link to comment
Megosztás:

Hát igen valószínűbb hogy alulról jut be a víz. Annál is inkább mert ha jól láttam ott van egy gumi perem vagy karika ami szerintem arra hivatott hogy lezárja avíz elől az utat, de a jelek szerint ezt nem teljesíti!

A 40,000 km körüli futás teljesítménnyel gondolom nem lepődik meg senki hogy ép a felület! NA majd találkozzunk 140,000 nél mint az enyém..... :D rendezzünk versenyt, amelyikünké a rondább az nyer! A tét meg legyen 1 pár lengéscsillapító??? :D

Azért nagyon várjuk a választ! Köszi!!!!

64500 km (2007.02)van és csúf.de nem a legcsúfabb :)

Gabcsi z19 e viszi a prímet

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a rozsdásodás dolog már engem is kezd nagyon érdekelni.

Az autóban 66E km van, 4év-4hónapos, és van rá még 8 hónap garancia.

Megnéztem, ilyen:

http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040801_102...ltoltes.hu_.jpg

meg ilyen:

http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040803_102...ltoltes.hu_.jpg

Az hogy lehet, hogy az egyik oldalon tele van nyomva valami "trutyival", ami nem néz ki túl jól, a másik oldalon tök száraz, de rozsdás?

Azt meg tudja valaki mondani, hogy ennek a problémának mi a hivatalos megnevezése?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a rozsdásodás dolog már engem is kezd nagyon érdekelni.

Az autóban 66E km van, 4év-4hónapos, és van rá még 8 hónap garancia.

Megnéztem, ilyen:

http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040801_102...ltoltes.hu_.jpg

meg ilyen:

http://kepfeltoltes.hu/110818/P1040803_102...ltoltes.hu_.jpg

Az hogy lehet, hogy az egyik oldalon tele van nyomva valami "trutyival", ami nem néz ki túl jól, a másik oldalon tök száraz, de rozsdás?

Azt meg tudja valaki mondani, hogy ennek a problémának mi a hivatalos megnevezése?

A probléma megnevezése: Rozsda eszi a kocsit! :)

Amelyik száraz annál már most törik a rozsda amelyiken "trutyi " van az meg rozsdás víz, így az majd ha kiszárad akkor törik rajta a rozsda.

Link to comment
Megosztás:

64500 km (2007.02)van és csúf.de nem a legcsúfabb :)

Gabcsi z19 e viszi a prímet

Köszönöm.... :D de jobban örülnék ha az enyém szebb volna.

Van egy 90"-es gyártású Toyota Corollám is , megnéztem és lám csodák csodája mintha most szerelték volna bele FÉNYES!!! és még a gumikupak is rajta van nincs se kifúrva sem erősítve sem..... Képet most nem teszek fel, de a hétvégén lesz több idő letöltöm a telóról és felteszem csak úgy érdekességek! Lehet hogy az Opelhoz is el kellene küldeni viszonyítási alapnak ..... 20 év múltán hogyan lehet MÉG ilyen ???? Gondolom ledoktorálnának az okokon! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy H Astrát (Z16XEL), és van néhány furcsa dolog, hátha tudtok segíteni. Az egyik, hogy a bal hátsó ajtó nem nyílik sehogyan sem. A központi mindent kinyit, de azt nem, csak kattog. Az üzemanyavisszajelző pedig hol fél tankot mutat, hol üreset, aztán beáll, de teli tanknál sem ment fél állás felé. A motor pedig néha 'sivít', olyan hangja van, mint egy repülőnek, csak kicsiben. Bocs, lehet, hogy nektek ezek abszolút alap dolgok, de én semmit nem értek az autókhoz.. :-(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem egy H Astrát (Z16XEL), és van néhány furcsa dolog, hátha tudtok segíteni. Az egyik, hogy a bal hátsó ajtó nem nyílik sehogyan sem. A központi mindent kinyit, de azt nem, csak kattog. Az üzemanyavisszajelző pedig hol fél tankot mutat, hol üreset, aztán beáll, de teli tanknál sem ment fél állás felé. A motor pedig néha 'sivít', olyan hangja van, mint egy repülőnek, csak kicsiben. Bocs, lehet, hogy nektek ezek abszolút alap dolgok, de én semmit nem értek az autókhoz.. :-(

A hátsó ajtóknál előfordul, hogy megtörnek az elektromos vezetékek, szerintem itt is ez lehet a háttérben. Akár otthon is javítható, de ha nem vagy barkácsolós, inkább vidd el egy szervizbe. Az üzemanyagszintre nem nagyon tudok mit mondani, lehet az óracsoport is, lehet a tankban lévő érzékelő, megint csak szerviz. A sivítás mikor jön? Nem csak olyankor, ha járatod a klímát, és főleg városban, lassabb tempónál?

Link to comment
Megosztás:

A hátsó ajtóknál előfordul, hogy megtörnek az elektromos vezetékek, szerintem itt is ez lehet a háttérben. Akár otthon is javítható, de ha nem vagy barkácsolós, inkább vidd el egy szervizbe. Az üzemanyagszintre nem nagyon tudok mit mondani, lehet az óracsoport is, lehet a tankban lévő érzékelő, megint csak szerviz. A sivítás mikor jön? Nem csak olyankor, ha járatod a klímát, és főleg városban, lassabb tempónál?

Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :)

Üdv! Esetleg generátor csapágy, vagy vezető görgő a hosszbordás szíjnál. De ez csak egy tipp.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Köszi a gyors választ! A sivítás változó, de ha gyorsulok, akkor általában hallom. Ahogy nő a fordulatszám, annál hangosabb. Ezért mondtam, hogy olyan, mint 1 repülő :)

A visítás valószínű, hogy a hosszbordás ékszíj kopotsága miatt jelentkezik.

Én is éppen most vettem az enyémre egy újat. 4eFt.

2 lehetőséged van:

1. lehetőség van egy tapadást elősegítő spré vásárlására amivel csak be kell fújnod azokat a részeket ahol a szíj jár

2. veszel egy új szíjat

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.