Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Köszi a segitséget! ma megtaláltam ezt az oldalt és hamar döntöttem,

http://translate.goo...per.html&anno=2

ma megis rendeltem, de nem a Bosch-t hanem a Valeo Silencio Xtrm Vm 317. 8800Ft.

Még boldogabb lettem mikor rábukkantam a hűthető kesztyűtartóra, nekem csak egy gumidugó van rajta, igy csak a kis tolóajtócskát kell vennem.

Nézegetem én is ezt az oldalt. Azért ez a fordítás helyenként elég vicces. :)

Pl ezen most nagyon jót röhögtem (pollenszűrő cseréről van szó): "...valamint egy nagy ijesztő látni mocskos seggét szűrő."

:D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ! volna egy észrevételem lehet már sokat láttátok vagy tapasztaltátok .

Nekem astra H van és az első lengés csillapítók felső tornyos csapágyainál rendesen rozsdásodik , Valahogy be megyen a víz , ezt érdemes le ellenőrizni csak a kupakot kell levenni róla . Én ki fújattam és tettem bele zsírt , lehet hogy nem tettem vele valami jót , De szerintem a cserénél nem hiszem hogy jobb tanácsot lehet adni . Van aki azt mondja amíg bírja a csapágy addig nem érdemes hozzá nyúlni , de azért meg előzni a további romlást csak meg kell valahogy .

Tavaly augusztustól nem válaszolt a Gm Hungary erre. szervízbe behívattak amikor emaileztem nekik,fotóztak és várjak válaszukra.türelmes vagyok de úgyis mindegy ,tavasszal felületkezelés,állapotmegőrzés lesz :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban , hogy miután leállítom a motort kiveszem a kulcsot és bezárom az autót, néhány órán(percen ) belül bekapcsol a rádió magától, mitől van ez? Esetleg hogyan lehet javítani? (astra h 1,6 elegance mp30 mp3)

Köszönöm a válaszokat előre is.

Szia!

Nekem ugyanez a problémám, csak Zafirában van a cd30 mp3!

Azt szeretném kérdezni, hogy megoldódott-e a probléma és hogyan?

Köszönöm!

Üdv

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban , hogy miután leállítom a motort kiveszem a kulcsot és bezárom az autót, néhány órán(percen ) belül bekapcsol a rádió magától, mitől van ez? Esetleg hogyan lehet javítani? (astra h 1,6 elegance mp30 mp3)

Köszönöm a válaszokat előre is.

Szia!

Nekem ugyanez a problémám, csak Zafirában van a cd30 mp3!

Azt szeretném kérdezni, hogy megoldódott-e a probléma és hogyan?

Köszönöm!

Üdv

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Tegnap léptem be a táborotokba egy z16xer motoros astra boldog tulajaként és csak pár általános kérdésem lenne hasonló motorral rendelkezőktöl. Kell-e valamire különösen odafigyelnem(tipus hibák esetleg) és hogy milyen fajta olajat vehetek hozzá ( castrol 0w30 az tulzás lenne?)

A válaszokat előre is megköszönöm!

Link to comment
Megosztás:

T savici!

Az előírás nem márkanév, hanem az aktuális gyártóművi követelmény (GM Dexos 2) megléte.

GM Dexos 2-t teljesítő motorolajok.

És még:

eni i-Sint MS 5W-30,

Castrol Magnatec C3 5W-40,

Eurol Fluence DXS 5W-30.

A kenőolajgyártók szerint teljesítik a követelményt, de liszensz nincs:

Castrol Edge Fst 5W-40,

Valvoline SynPower MST 5W-30,

Addinol Premium 0530 C3-DX 5W-30,

Divinol Syntholight HC-FE 5W-30.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Tegnap léptem be a táborotokba egy z16xer motoros astra boldog tulajaként és csak pár általános kérdésem lenne hasonló motorral rendelkezőktöl. Kell-e valamire különösen odafigyelnem(tipus hibák esetleg) és hogy milyen fajta olajat vehetek hozzá ( castrol 0w30 az tulzás lenne?)

A válaszokat előre is megköszönöm!

Gratulálok a választáshoz és üdv! Legközelebb kicsit figyelj oda, ezért lett létrehozva az olajos téma, ugyanitt a H Astra topikban, hogy az ilyen jellegű kérdéseket oda tegyük fel, ott fel van sorolva az összes megfelelő olaj, a viszkozitásérték többféle lehet, a lényeg hogy a Dexos2 előírást teljesítse az olaj... Amit tudok ajánlani az a GM 5w-30 dexos2, jó árban van és tökéletes a minősége is, nagyon sokan használjuk itt a fórumon!

Link to comment
Megosztás:

T harmlevi!

"... tökéletes ..."

Ez mit jelent?

T mantec!

Ezalatt, arra gondoltam, hogy ugyanúgy megfelel a motorba mint a többi gyártó olaja, ami teljesíti az előírást... Nem akarok az effajta szőrszálhasogató vitába belemenni, tudom, hogy Ön a szakember és el is fogadom, egyébként mikor elkezdtem írni a kommentet, még nem volt ott a hozzászólása, egyébként nem írtam volna feleslegesen...

Link to comment
Megosztás:

T mantec!

Én sem írtam ennek az ellenkezőjét!

Ha megnézed a listát amit belinkeltél egy kivételtől eltekintve minde 5W-s. (Természetesen nem minden 5W-s olaj jó, én ezt egy szóval sem írtam. Más paramétereket is figyalamba kell venni.) Ha jól tudom az 5W-s olajok hideg oldali viszkozitása magasabb a 0W-ssel szemben.

De akkor ezek szerint rosszul tudom.

De a lényeg mégegyszer, én ezt írtam:

Szerintem gyári előírásnak megfelelőt...

Szerintem ez a fogalom lefedi azt, hogy Dexos 2-t kell teljesítenie. De biztos megint én tévedek, ezért én kérek elnézést.

Link to comment
Megosztás:

üdv Mindenki, előre is elnézést, ha már megtárgyalt dologról kérdezek, de szeretnék kapaszkodót kapni, hogy kb.milyen problémával állok szemben.

Szó van egy 1.8-as 2006-os Astra H Caravanról, ami a tegnap dél óta megőrült fogyasztást produkál. Eddig autópályán három emberrel, megpakolva 135 (tempomat) szépen fogyasztgatta a 8,8-9.1 litert, legutóbb pedig 155-nél is kb. 9.9-10.2-t.

Erre tegnap valami történt és egész úton (Bp-Nyíregyháza) 125 km/h magasságában a fogyasztás fel le ugrált 8.5-10.0 liter között (0.5-0.7 litereket ugrálva sík úton), néha meg még 11-12 literre is felment sík terepen. Ma pedig sima elindulásnál is k.b 35-40 literre megy a pillanatnyi fogyasztás, illetve ha elengedem a gázpedált sem nullázódik a fogyasztás hanem 8 környékén ragad, majd csak teljes megállásnál esik le pár másodperc elteltével.

előre is köszönöm ha ennyiből valakinek van ötlete, hogy mi csinálja ezt.

I.

Link to comment
Megosztás:

üdv Mindenki, előre is elnézést, ha már megtárgyalt dologról kérdezek, de szeretnék kapaszkodót kapni, hogy kb.milyen problémával állok szemben.

Szó van egy 1.8-as 2006-os Astra H Caravanról, ami a tegnap dél óta megőrült fogyasztást produkál. Eddig autópályán három emberrel, megpakolva 135 (tempomat) szépen fogyasztgatta a 8,8-9.1 litert, legutóbb pedig 155-nél is kb. 9.9-10.2-t.

Erre tegnap valami történt és egész úton (Bp-Nyíregyháza) 125 km/h magasságában a fogyasztás fel le ugrált 8.5-10.0 liter között (0.5-0.7 litereket ugrálva sík úton), néha meg még 11-12 literre is felment sík terepen. Ma pedig sima elindulásnál is k.b 35-40 literre megy a pillanatnyi fogyasztás, illetve ha elengedem a gázpedált sem nullázódik a fogyasztás hanem 8 környékén ragad, majd csak teljes megállásnál esik le pár másodperc elteltével.

előre is köszönöm ha ennyiből valakinek van ötlete, hogy mi csinálja ezt.

I.

Helló! Lehet, hogy kéne neki egy reset (akksisaru le, várni 2-3 percet), hátha csak egy kis elmezavar.

Link to comment
Megosztás:

üdv Mindenki, előre is elnézést, ha már megtárgyalt dologról kérdezek, de szeretnék kapaszkodót kapni, hogy kb.milyen problémával állok szemben.

Szó van egy 1.8-as 2006-os Astra H Caravanról, ami a tegnap dél óta megőrült fogyasztást produkál. Eddig autópályán három emberrel, megpakolva 135 (tempomat) szépen fogyasztgatta a 8,8-9.1 litert, legutóbb pedig 155-nél is kb. 9.9-10.2-t.

Erre tegnap valami történt és egész úton (Bp-Nyíregyháza) 125 km/h magasságában a fogyasztás fel le ugrált 8.5-10.0 liter között (0.5-0.7 litereket ugrálva sík úton), néha meg még 11-12 literre is felment sík terepen. Ma pedig sima elindulásnál is k.b 35-40 literre megy a pillanatnyi fogyasztás, illetve ha elengedem a gázpedált sem nullázódik a fogyasztás hanem 8 környékén ragad, majd csak teljes megállásnál esik le pár másodperc elteltével.

előre is köszönöm ha ennyiből valakinek van ötlete, hogy mi csinálja ezt.

I.

A BC szerint ennyi a fogyasztás? Nézni kellene a klasszikus módszerrel is (két tankolás között kiszámolni a fogyasztást.)

Ha a kettő szinkronban van, akkor az autó zabál sokat valamiért. Ha nem, akkor a BC szórakozik és talán egy kis áramszünet helyreteszi.

Link to comment
Megosztás:

A BC szerint ennyi a fogyasztás? Nézni kellene a klasszikus módszerrel is (két tankolás között kiszámolni a fogyasztást.)

Ha a kettő szinkronban van, akkor az autó zabál sokat valamiért. Ha nem, akkor a BC szórakozik és talán egy kis áramszünet helyreteszi.

majd most kipróbálom a sarulevételt és megnézem mi a helyzet, de attól tartok, hogy a tényleges zabálás is ennyi, mivel adott mutató állással simán megszoktam járni ezt az utat a célig, most viszont kb. 100 km-rel korábban tankolni kellett, mert laassan kigyulladt a lámpa. sajnos nem vagyok egy műszaki zseni ezért is kérdeztem, hogy mi okozhat ilyen hirtelen zabálás növekedést (151 ezer km van a kocsiban).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.uj vagyok az oldalon es lenne egy kerdesem.Nem reg vetten egy Opel astra h 1.7 dieselt egyenes uton es jobra kanyarba doromboles halatszik az elso jobb kerek felol nemtudom mi lehet az oka egy szerelo gumira gyanakodott de most lett veve ra uj teli gumi es ugyanaz a diagnozis.lehet feltengely vagy csapagy?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.uj vagyok az oldalon es lenne egy kerdesem.Nem reg vetten egy Opel astra h 1.7 dieselt egyenes uton es jobra kanyarba doromboles halatszik az elso jobb kerek felol nemtudom mi lehet az oka egy szerelo gumira gyanakodott de most lett veve ra uj teli gumi es ugyanaz a diagnozis.lehet feltengely vagy csapagy?

Jól mondta féltengely vagy csapágy. Én személy szerint csapágyra gondolnék, ha balos kanyarban nem csinálja. nem nagy összeg, csak macera.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok pollenszűrőt cserélt már valaki? nehéz kicserélni? milyet fajtát vegyek szerintetek?

Aktív szenest javaslok ( a nem gyári is bőven jó). Nem egyszerű, de annyira nem is bonyolult. Ki kell szedni a kesztyűtartót, utána pedig mögötte egy néhány csavarral lefogatott ajtót kell kinyitni. Onnan kihúzható a szűrő és behelyezhető az új. Elsőre kicsit macerás, de nem vészesen.

Nézelődj itt egy kicsit, biztos van hozzá képes leírás is. Ja, szerszámokból a belső csavarokhoz 5,5-es kulcs kell. Na nekem olyan nem volt, csak a szerelőmnek a Beta készeltében. :-)

Link to comment
Megosztás:

Aktív szenest javaslok ( a nem gyári is bőven jó). Nem egyszerű, de annyira nem is bonyolult. Ki kell szedni a kesztyűtartót, utána pedig mögötte egy néhány csavarral lefogatott ajtót kell kinyitni. Onnan kihúzható a szűrő és behelyezhető az új. Elsőre kicsit macerás, de nem vészesen.

Nézelődj itt egy kicsit, biztos van hozzá képes leírás is. Ja, szerszámokból a belső csavarokhoz 5,5-es kulcs kell. Na nekem olyan nem volt, csak a szerelőmnek a Beta készeltében. :-)

Köszi! már találtam is

http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=ru&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.astra-h.ru%2Fair_filter.html&anno=2

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.