Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Hogyan oldottad meg az új tükör nagyobb talpának az elrejtését? Mivel takartad el, hogy ne látszódjon? Elektromos tápokat honnan vetted? Tudsz képet róla (felszerelt tükörről) feltenni. Ugyan ezen projekt előtt állok, de még nem érkezett meg a tükör.

Köszi.

Jó kérdés.

Még nincs kész, de hétvégére terveztem be a végleges beszerelést.

Kábeleket már behúztam a gyári helyekről. 12v-tot a bal oldalon lévő küszöbtakaró alatt lévő csatlakozóból, míg a tolatólámpáról hátulról. Tehát ugyanonnan megy, ahonnan a gyári. Viszont saját csatlakozót szereltem a vezetékre, mert gyári nekem nem volt, több ezret meg nem adnék csak egy csatlakozóért.

A szélesebb talpat egyszerűen levágtam kétoldalt (a két "szárnyat"), így csak a közepe maradt meg a tartónak.

A régi tükörtartó helyére egyszerűen rátehető, ugyanaz a sín való hozzá. Ezt már kipróbáltam.

A takarást még nem tudom. Megvan az eredeti takaró, azt majd vhogy rábarkácsolom.

Ha lesznek képek, akkor teszek fel.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az más! A terelő lamella az utastérben hallatszik és más jellegű hangja van. Olyan elektromos motor hang. Nálam gyújtás ráadás nélkül is csinálja, elég ha csak beülök.

Viszont ha ráadom a gyújtást, a motortérben is búg valami pár másodpercig. Az az utastérből nem is hallatszik. Ugyan így a motor leállítás után is búg rövid ideig, aztán hirtelen elhallgat.

A folytószelep állítónak hallod a sípoló hangját. Gyújtáson és motorhárás közben, valamint gyújtás levétele után kb. 10 másodpercig hallható. Ez minden 1.7cdti-ben ilyen.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek honnan tudnék szerezni egy szerelési kézikönyvet vagy egy elektromos rajzot a kocsimhoz? Astra H, 1.6 benzin 2004-es és z16xep motoros.

Köszi előre is!

Pali

Nekem van, de angol nyelvű. Ha így is érdekes lehet, akkor írjál pü-ben mail-címet és beszélünk.

http://www.integracar.com.au/media/ccp0/prodlg/Vauxhall-Opel-Astra-Petrol-2004-20019-med.jpg

Link to comment
Megosztás:

Megcsináltam a keringetőt, de nálam nem csak ez a probléma:/. A középkonzol mögött/alatt, a pollenszűrőhöz közel van szerintem a hőfok szabályzó motor(??), ami nyit, zár. Na nekem itt nincs motor. Ide beaplikált az előző tulaj valami lemezt, amivel manuálisan lehet nyitni, és zárni....Mi lehet ennek a neve? Help:/

Link to comment
Megosztás:

Már-már számomra is kezd komikus lenni, hogy nem telik el úgy egy hét, hogy valami ne menne tönkre az autón.

Ma a következő történt: benzinkúton megtankoltam. Gondoltam pumpálok is egy kis levegőt a kerekekbe. Venném le a bal hátsó kerékről a kompresszor pisztolyát, erre letörik a szelep vége. Pfff. Ilyet még nem láttam! Még jó hogy van pótkerekem.

A szelep nekem egyben a nyomásmérő szenzor is. Ahogy elnézem nem is cserélhető ez a vég. A komplett szenzor kuka. Most vehetek újat. Újabb 25.000 Ft mínusz....

Link to comment
Megosztás:

Már-már számomra is kezd komikus lenni, hogy nem telik el úgy egy hét, hogy valami ne menne tönkre az autón.

Ma a következő történt: benzinkúton megtankoltam. Gondoltam pumpálok is egy kis levegőt a kerekekbe. Venném le a bal hátsó kerékről a kompresszor pisztolyát, erre letörik a szelep vége. Pfff. Ilyet még nem láttam! Még jó hogy van pótkerekem.

A szelep nekem egyben a nyomásmérő szenzor is. Ahogy elnézem nem is cserélhető ez a vég. A komplett szenzor kuka. Most vehetek újat. Újabb 25.000 Ft mínusz....

Azért örülj neki, hogy nem az autópályán szakadt ki a helyéről.

Link to comment
Megosztás:

Helló.

Én túl vagyok rajta.

Az akkusarut kösd le, várj 15-20 percet.

Közben csavarozd ki az üléseket rögzítő tőcsavarokat a sín hátsó részénél)

Húzd ki az ülést hátrafelé a sínből, majd billentsd az ülést hátrafelé, és oldd ki az ülés alatti széles csatlakozót. (övfeszítő, oldallégzsák, plusz ha van ülésfűtés és súlyérzékelő vezetéke megy bele).

Ehhez először el kell tolni a csatlakozó szélén lévő piros nyelvet, utána könnyen szétjön a két elem.

Az üléshuzat rögzítése után ugyanezt végezd el fordítva.

Legvégül kösd vissza az akkut.

Ha jó a csatlakozás, nem lesz semmilyen hibajel.

Jó munkát!

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni,hogy ha az övfeszítő csatlakozóját és az ülés alatti súlyérzékelő csatiját szét akarom húzni,azt hogy lehet kivitelezni?

A súlyérzékelő csatlakozóján a piros gombot benyomva sem akar szétjönni.

Üdv.:Pali

Link to comment
Megosztás:

H astra-kat fűtéscsappal szerelték? Egyszerűen nem találom, hogy mi lehet annak a neve, ami nálam eltört. Arra jutottam, hogy ha van, akkor valószínű, hogy a fűtéscsap.

Szia!

Nem tudom, de keresd ki!

Csak Internet Explorerrel online EPC.

http://82.141.142.4:351/PQMace/root.fve?&height=970&width=1270&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem tudom, de keresd ki!

Csak Internet Explorerrel online EPC.

http://82.141.142.4:351/PQMace/root.fve?&height=970&width=1270&checkNotifications&checkNotifications&checkNotifications

Sok sikert!

A csappantyút amúgy megcsináltam. Jól sikerült a javítás, jól mozgott. Köszönöm:).

Találtam egy komplett fűtésblokkot, beszéltem is a tulajjal, megbontja.

Ide applikálta be a csavart az előző tulaj:

http://s16.postimg.org/vtm4ctc51/2728558_1024x768.jpg

És szerintem ezt a tengelyt tarthatja a csavar:

http://s16.postimg.org/4kaqybb1x/2728563_1024x768.jpg

A csavar állításával tudom állítani a hideg-meleget, meg gondolom a köztes hőmérsékletet is, de annyira nem mentem bele...

Link to comment
Megosztás:

Új hét, újabb probléma az autóval. (Komolyan, már vártam mi lesz a következő... :))

Szóval a garázsba beálláskor lehúzott ablaknál figyeltem fel a következőre:

Ha járó motor mellett üresben van a váltó és kinyomom vagy fölengedem a kuplungot, van egy pont kb a pedálút felénél, amikor valami elkezd zörögni.

Mi a fene lehet ez?

Ha kicsit följebb engedem, vagy jobban benyomom akkor elhallgat. Olyan darálós hang. Nem éles, fémes, hanem mintha valami erősen rezonálna, vagy valami hozzáérne egy forgó alkatrészhez.

Más tünet nincs, teljesen jól működik a kuplung, nem kopog nem koppan leállításkor sem. Utastérből nem is hallom csak a lehúzott ablakkor vettem észre.

Valakinek van tippje? Kell aggódnom? Ez lesz a következő százezres kiadás?

Link to comment
Megosztás:

Új hét, újabb probléma az autóval. (Komolyan, már vártam mi lesz a következő... :))

Szóval a garázsba beálláskor lehúzott ablaknál figyeltem fel a következőre:

Ha járó motor mellett üresben van a váltó és kinyomom vagy fölengedem a kuplungot, van egy pont kb a pedálút felénél, amikor valami elkezd zörögni.

Mi a fene lehet ez?

Ha kicsit följebb engedem, vagy jobban benyomom akkor elhallgat. Olyan darálós hang. Nem éles, fémes, hanem mintha valami erősen rezonálna, vagy valami hozzáérne egy forgó alkatrészhez.

Más tünet nincs, teljesen jól működik a kuplung, nem kopog nem koppan leállításkor sem. Utastérből nem is hallom csak a lehúzott ablakkor vettem észre.

Valakinek van tippje? Kell aggódnom? Ez lesz a következő százezres kiadás?

:D Add el és vegyél egy másik H Astra-t!

A sok "földi jóból" meg szedd ki, ami még majd berakható a másikba!

Ja, és ezen a fórumon ne is hirdesd meg, esélyed se lenne a mindenki által ismert előélet alapján eladni! :D

;) ;) ;)

A link az aláírásodban már azt hittem a használtautó.hu-ra fog repíteni! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma ezt dobta a gép:

IMG_20130525_115937__Medium__www.kepfelt
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Plusz világít menet közben a motorblokk lámpa.

Ez csak a gyújtótrafó hibája lehet, vagy szimplán a gyertyáé?

(Lassan amúgy is ideje van a soron következő olaj-, szűrő-, gyertyacserének)

Köszi előre is!

Zoli

Ma kimondta a szerviz az ítéletet: gyertyák ÉS trafósor.

Az előző tulaj mintha elfelejtette volna cserélni a gyertyákat...

Link to comment
Megosztás:

Ezeket utólag beleapplikálni nem hiszem hogy kifizetődő lenne.

Egy esetleges kettőstömegű és/vagy kuplungcsere meg bármelyik másiknál benne lehet a pakliban ennyi km-nél.

A kettostomegu lendkerek mar csak szerkezetenel fogva sem lehet hangtalan, ha nagyon fulelsz, fogod hallani... Szerintem nem kell minden aprosaggal foglalkozni :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A kettostomegu lendkerek mar csak szerkezetenel fogva sem lehet hangtalan, ha nagyon fulelsz, fogod hallani... Szerintem nem kell minden aprosaggal foglalkozni :)

Sziasztok!

Egy autószerelő ismerősöm mondta: a f@sznak hallgatózol te állandóan, üljél be kapcsold be a rádiót az autózzál. Teljesen igaza volt, azóta nem hallgatózom és nincs is probléma.... :)

Link to comment
Megosztás:

Nem biztos, hogy a tulaj lelkén szárad, sajnos a szervizek is cinkosak lehetnek. Mindenesetre ez sovány vigasz.

Nemrég láttam egy Fordot, 15 éves, 100.000 km, 99%, hogy gyári gyertyákkal, pedig szervizkönyves.

Megnéztem a kivett gyertyákat a szerelőnél.

Még a GM emblémás gyertyák voltak benne.

Szétégve, kb 1,5 mm hézaggal.

Csoda, hogy beindult!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A múlt héten, már írtam róla, hogy számomra érthetetlen okból tönkre ment az autómban a jobb oldali biztonsági öv csévélő berendezése.

(Más szerelési munka miatt ki kellett szednem a "B" oszlopból az övet, ami után szép lassan feltekerte saját magát a felső ütközésig. Soha többé nem tudtam visszahúzni, semmilyen irányba forgatva sem. Ezután leszedtem a végéről a burkolatot, ahol megláttam, hogy a belső műanyag zár alkatrészek eltörtek.)

Cserélnem kell, de nem találok a hirdetésekben ilyen alkatrészt, csak az Ebay-en, ahol horror árban van a szállítási költség az alkatrész 3-6000 Ft-os árához képest.

Esetleg megegyezik valamelyik másik Opel biztonsági öve a H Astra alkatrészével?

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.