Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ha akarsz egy ilyen kompit, akkor nem is kell gyári bc, elég a TID kijelzőt beapplikálni

a gépbe. Sőt, ha szép 10 karakteres kijelzőt akarsz hozzá, akkor a Vectra B TID vagy

az Astra G TID-et faragod bele. :blink:

Jah, elméletben műxik MID-del is, de még nem próbáltuk sosem, nem volt rá igazi igény. ;)

Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: )

Link to comment
Megosztás:

Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: )

kontakthiba valóban... csak ritkán javítható... én szereztem 2 bibiset... de sajna nem javíthatóak, így csak "alkatrésznek" jók... az átvezető válik lefelé többnyire... azt meg nem igazán lehet javítani... vagy ha igen akkor meg nem gazdaságos...

Link to comment
Megosztás:

Stipistopi a prototípus... :P

Hát szerintem lenne...

Ha azt nézem, hgoy a turbotimerek ára az ebayon 100 EUR körül fut...

Monjuk ezek több mindent is tudnak adott esetben, de ezeket nem is nagoyn használja senki... :unsure:

Nem okoz e galibát pl olyan esetben, hogy a riasztóval bezárod a verdát...viszont a timer miatt még megy ugye a gyújtás aktív...theát nem tud aktíválódni a riasztó... :blink:

Nekem eddig ezért nem lett...

nem értem a 100eurot

én ennyiért vettem

es ez apexi csak nem gagyi ;) ;)

APEXi-APEX-i-AUTO-TURBO-NA-TIMER-BRAND-NEW

Link to comment
Megosztás:

Azokkal csak az a bajom, hogy amit eddig láttam, annak kb. a fele pixelhibás volt és lehet, hogy az én pihe-puha futómüvemmel ez még gyakoribb lenne. (Mondjuk ez állítólag csak kontakthiba és javítható. :unsure: )

Elárulom, ugyanúgy lehet pixelhibás a MID is, ugyanazzal az eljárással van illesztve a képernyő.

Tehát ez alapján felesleges azt venned. Ha elromlik, több pénzed bánja. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Elárulom, ugyanúgy lehet pixelhibás a MID is, ugyanazzal az eljárással van illesztve a képernyő.

Tehát ez alapján felesleges azt venned. Ha elromlik, több pénzed bánja. :unsure:

De abból már van 2 is. :blink:

És még nem láttam olyant pixelhibásat, ezek szerint sokkal jobban bírják.

Link to comment
Megosztás:

De abból már van 2 is. :unsure:

És még nem láttam olyant pixelhibásat, ezek szerint sokkal jobban bírják.

Azokat add el jópénzért, és vegyél olcsóbban TID-et. :blink:

Nem bírja jobban a MID, ugyanaz. Én már láttam abból is pixelhibásat, de azért nem találkozni

sűrűn olyannal, mert kevés van belőlük összesen. ;)

Link to comment
Megosztás:

Mellnézést kéretek, én is örülök hogy a mailcímem meg megszűnt nekem is meglepi volt, remélem sikerült megváltoztatnom a címet mert probálkozásaim közepette kifagyiztam jopárszor valamiért...

Lacee figyelmébe ajánlom -KLIKK- . Ha kikapcsolod az email értesítőket az is megfelelő!
Link to comment
Megosztás:

kontakthiba valóban... csak ritkán javítható... én szereztem 2 bibiset... de sajna nem javíthatóak, így csak "alkatrésznek" jók... az átvezető válik lefelé többnyire... azt meg nem igazán lehet javítani... vagy ha igen akkor meg nem gazdaságos...

Egy "ilyen" TID-em nekem is van.. sajna én voltam a balfax. Szétszedtem,mert a tápcsatija kontaktos volt. Sajna amikor a két részt szétszedtem ha jól emlékszem a fólia nyák felöli része murdelt meg.

Ahol a nyáklappal érintkezett, ott a müanyagról lejött a vezető réteg :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Picit beleszólnék.

a. Szerintem olyan túl sok turbós opel nincs Magyarországon (12-15?).

b. Ami van, az szerintem mind fiataloké. Azok neteznek bőszen. Így biztos eljutottak már a fórumokra. Magyarul szerintem el is éred őket interneten, sőt, ismered is őket.

Lehet, hogy műszakilag hülyeséget beszélek, de szerintem inkább próbáld meg univerzálisra.

Szerintem gond lesz itt a matekkel....

Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? Túrós az is mind! És ott sem árt visszahűteni a turbót húzósabb menet után.... Nem egy helyről hallottam már, hogy a céges TDI-ket nem szabad megvenni használtan, mert az alkalmazottak sz@rnak rá, hajtják, és ab sofort leállítják a mocit amikor megérkeznek. Szóval a vevőkör kicsit tágabb lehet.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gond lesz itt a matekkel....

Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? ......

Uhh.. erről biza szerintem többen elfeledkeztünk! Valahogy nekem se ugrott be.. igaz, nem is vezettem ilyen TD-ket .

De az tény,én még egy TD(i)-t se láttam hogy járatta volna mikor megállt vele.. igaz, azok nem épp "versenyző" tipusok voltak. De igy belegondolva.. jogos.. az is túró... azt is kellene járatni!! Nálad a pont!!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gond lesz itt a matekkel....

Szerinted abba' a sok dízelbe' mi van? Túrós az is mind! És ott sem árt visszahűteni a turbót húzósabb menet után.... Nem egy helyről hallottam már, hogy a céges TDI-ket nem szabad megvenni használtan, mert az alkalmazottak sz@rnak rá, hajtják, és ab sofort leállítják a mocit amikor megérkeznek. Szóval a vevőkör kicsit tágabb lehet.

Én gondoltam a TD kollégákra, minthogy volt szerencsém egy hónapig TD autóhoz, de nekem azt mondta több független hozzáértő, hogy a normál TDket egész nyugodtan lehet használat után leállítani, feltéve, hogy nem küldted előtte extrém módon. De még akkor is elég tizenpár másodperc hűtés, szóval ha a házatok előtti utcában már nem toltad, az már bőven elég.

(UI: És az sem tűnik életképes autónak, ami az átlagjúzer használatától elb...ódik. Márpedig az átlagjúzer a kocsit megveszi, és használja, amikor megérkezett, leállítja, és utazás közben sem küldi mint állat. És nem azzal szórakozik, hogy a turbó (melyikaz egyáltalán?) mikor hűlt le meg mikor még nem.) Valszeg a céges TDk azért mennek tropára, mert mindenki gyökérmód jár vele, hidegen, melegen.

Link to comment
Megosztás:

Ma átlapoztam a novemberi T&S-t és nicsak, egy ismerös autó. :unsure:

Az a fekete BMW E30 Coupe. A tulaja ott lakik 10-15 km-re onnan, ahol én laktam Németországban.

Nagyon szép autó. Személyesen nem ismerem a tulaját, de elég gyakran láttam a kocsit, vagy bemutatókon, vagy talikon.

Elég sokat lógtam annál a cégnél is, akik a hifijét csinálták (Knecht). Szerintem majdnem az egészet ök szponzorálták neki, de ezért el kell vinnie a kocsiját elég sok talira, hogy a céget reklámozza. Van még egy zöld 3-as Golf is, ami szintén annak a cégnek a demóautója, az is nagyon szép.

Itt van a Golf és ez a srác hétköznapi autója. És ez most nem vicc.

Link to comment
Megosztás:

az enyém megy...úgyahogy :blink: este kimászom vele lurdihoz...viszek is neked némi zsebpénzt mert jó lett a gátló(hála Atomantinak ;) van gömbfejem is már)...

apropó , nemtud valaki olyan listát (német) amiket a kompúter írkál ki?...illetve nékem a magyar megfe'j'elője kéne de egy komlplett lista is segítenie rajtam hogy szemezgessek...wasswassstand meg társai ;)

Mi ez a punnyadás? Nem mennek a GSi-k? :unsure:
Link to comment
Megosztás:

apropó , nemtud valaki olyan listát (német) amiket a kompúter írkál ki?...illetve nékem a magyar megfe'j'elője kéne de egy komlplett lista is segítenie rajtam hogy szemezgessek...wasswassstand meg társai :unsure:

Üdv mindenkinek! :blink:

-Motoröl Stand - Alacsony motorolaj szint

-Ölmangel - Veszélyesen alacsony motorolaj szint

-Külhmittel Stand - Alacsony hűtőfolyadék szint

-Waschwasser Stand - Alacsony ablakmosó folyadék szint

-Bremsbelag - Kopott első fékbetétek

-Bremslicht - Kiégett féklámpa izzó

-Abblendlicht Rücklicht - Külső világítás valamely izzója kiégett, tolatólámpa kiégett

Lanti

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.