Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Leültettem a gépsárkányt pár hónapja!Nagyon jól nézett ki! :D :D

De mivel megjött az utód,így vissza kellett emelni!

Ma voltam futómű beállításon,s azt mondta a szaki,hogy ritka az ilyen autó,aminek ilyen jó a futóműve(dőlésszög,stb.),mint az enyémnek!

Ha valakit érdekel hogy nézett ki leültetve a Caravan,most tettem fel képeket az oldalamra,mert ide nem tudok!

Nem látom az összefüggést! Az utódon gondolom babát értettél. Csak nem lehet a gyereknek +pelenkának+cumisüvegnek akkora súlya, hogy fennakadjatok vhol! <_< :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem látom az összefüggést! Az utódon gondolom babát értettél. Csak nem lehet a gyereknek +pelenkának+cumisüvegnek akkora súlya, hogy fennakadjatok vhol! :huh: :D

Mert annyira szarok az utak,hogy lerázná szegénykémnek a veséjét!

Az orra ért le csak mindig,meg néha a kipuf elől!

ültetés+peres gumi:nem igazán gerincbarát!

Ég és föld lett!Sokkal kényelmesebb az biztos,de tengeribeteg leszek tőle,úgy imbolyog! <_<

Link to comment
Megosztás:

Mert annyira szarok az utak,hogy lerázná szegénykémnek a veséjét!

Az orra ért le csak mindig,meg néha a kipuf elől!

ültetés+peres gumi:nem igazán gerincbarát!

Ég és föld lett!Sokkal kényelmesebb az biztos,de tengeribeteg leszek tőle,úgy imbolyog! <_<

Had szokja az Opelezést, főleg ha fiú! Ha lány akkor se baj ha már most tudja mi a király! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ültetve van a Suzukim is,de már én se bírom ezeket a rossz utakat!

Legalábbis,ha lassan megyek!Ha az én tempómmal utazok,minden másodikat ugyis átrepülöm! :huh:

Hallottam már olyan szitut hogy azárt úszta meg a csávó, mert gyorsan ment, és átrepülte az árkot a másik felén meg kerékkel érkezett, mint KITT. Persze ez véletlen, nem kell utánnozni. 2héttel előtte egy másik lepadlózta a féket, és pont elkapta orral a tulsó árokpartot. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ivannorbi klubtársnak talán még mind a mai napig olyan pumpálható lengéscsillapítója van, ő tudna róla mesélni.

Kedves epk947 hülye kérés lehet, de mesélj, miben nyilvánul meg a kayaba csillapító jobbsága, mint mondjuk valami ócsóóbb..

Mert majd tervezem cserélni én is.

A Kayabát itt ajánlották a fórumon, és én megfogadtam a tanácsot. Csak a két hátsót cseréltettem tavaly júliusban, és darabja valamivel 7000 felett volt. Ennél lényegesen olcsóbbat nem nagyon találni és azóta benne van 30 ezer km és teszi a dolgát.

Nagyon jó stabilitást ad a kanyarokban és az előzéseknél, amikor egy erősebb nyomatásnál (kamion előzése) vissza kell térni a saját sávba. Még erősen nyomvályús úton is pontosan követi a kormánymozgást a kocsi a hirtelen irányváltásoknál.

Tudvalevőleg a kocsi egyenesfutását elsősorban a hátsó futómű állapota befolyásolja, beleértve a lengéscsillapítót is. Szerintem a kocsim jobb útfekvésű mint a korábbi (vállalati) G Astrám volt.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de müszaki vizsgán gondolom kiderül ha gond van a lengéscsillapitóval, ugye? Nincs rá panaszom, bár összehasonlitási alapom se, csak kérdezem. <_<

Kiderül, mert megmérik. Caravannál a hátsókkal szokott inkább gond lenni műszakin, mert ha üres a hátulja, nagyon könnyű, és pattog. Ezért le szokták engedni műszaki előtt a hátsó kerekeket kb. 1.6bar-ra, akkor kevésbé pattog.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Sziasztok!

Gépem elindulás után 1-2-3 fokozatokban ad ki egy kis nyekergő hangot, de csak alacsony sebességnél, ha nem húzatom.

Nem tudtam még rájönni hogy mi okozza- fék vagy kuplung, netán a futómű mely része....

163.500 nál jár kb. a gép és 94/12 évjárat.

Néha ha nagyon rázós az út akkor koppan /kopogó hangot hallok, de ezt talán hallani kellett volna egy ingyenes lengéscsillapitó mérésen is(szar lett mert nagyon keményre volt fújva a gumi!!)

Ma voltam szerelőnél- felemeltük a verdát!

A váltó kapott új olajat- lehet, hogy nem volt szükséges, szép szine volt kieresztés közben is.

Azt feldobtam neki- hogy kopog-a gumiharangokat végignézte, nem voltak szakadtak.

A kerekek szépen forognak- aztán 3 perc után megvolt: a bal stabilizátor el van törve.

csere jövő héten!

Link to comment
Megosztás:

asszem a csavarnál ... de ugye csak azt láttam hogy Lajosbá csavarhúzóval mutatta, hogy ja hát ez lefeg!!!!

Mennyire taksáljátok ezt a dolgot ? menyibe kerül újonnan/ használtan?

Ha az, amire gondolok, akkor egy db stabrúd rögzítő műanyag-bilincs kb 2-3 ezer Ft. + szerelés.

Link to comment
Megosztás:

asszem a csavarnál ... de ugye csak azt láttam hogy Lajosbá csavarhúzóval mutatta, hogy ja hát ez lefeg!!!!

Mennyire taksáljátok ezt a dolgot ? menyibe kerül újonnan/ használtan?

A stabrúd végén lévő "kutyacsont" ami a lendőkarhoz kőti? Mert abbó három féle létezik, kettő csak a stabrúd vastagsága miatt különbözik, a harmadik rögzítése is más fajta. Én amikor cseréltem az egyiket, gyárit vettem, "csúnyán" is néztek rám, de úgy érzem az előző kibírt 14 évet, akkor ez az új is kibír még hetet. :D Ez Kb. 5 pénz volt.

Az U.Gy. olcsóbb, de kérdezd meg J0hnny-t mi a véleménye róla. :lol:

Más. Csütörtökön megnéztük a szomszéddal a jobb első felfüggesztést, mi a nyunya kopog. Mint kiderült a trapéz gombfely, és csak a járgány súlya tatja a helyén :lol: . Megnéztük a mésik oldalt is, az csak lóg. Ennek örömére el ovatoskodtam a Csergőbe, és majdnem elestem az árak hallatán. A gyári, amit feltett szándékom volt megvenni, ~17.e/Db. ja és nem tartják. Miután magamhoz tértem, valmi Moog nevü cuccot vettem. Hétezer akárhányszáf Forintért. Kiváncsi vagyok meddíg bírja. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A stabrúd végén lévő "kutyacsont" ami a lendőkarhoz kőti? Mert abbó három féle létezik, kettő csak a stabrúd vastagsága miatt különbözik, a harmadik rögzítése is más fajta. Én amikor cseréltem az egyiket, gyárit vettem, "csúnyán" is néztek rám, de úgy érzem az előző kibírt 14 évet, akkor ez az új is kibír még hetet. :D Ez Kb. 5 pénz volt.

Az U.Gy. olcsóbb, de kérdezd meg J0hnny-t mi a véleménye róla. :lol:

Más. Csütörtökön megnéztük a szomszéddal a jobb első felfüggesztést, mi a nyunya kopog. Mint kiderült a trapéz gombfely, és csak a járgány súlya tatja a helyén :lol: . Megnéztük a mésik oldalt is, az csak lóg. Ennek örömére el ovatoskodtam a Csergőbe, és majdnem elestem az árak hallatán. A gyári, amit feltett szándékom volt megvenni, ~17.e/Db. ja és nem tartják. Miután magamhoz tértem, valmi Moog nevü cuccot vettem. Hétezer akárhányszáf Forintért. Kiváncsi vagyok meddíg bírja. :lol:

Amikor a beteg nyáron megkérdi az orvostól, hogy érdemes e neki még télikabátot venni...?

Sok igazság van abban a mondásban, hogy 200 ezer felett jó bele az utángyártott is! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.