Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hát nem tudom hova vigyem el szervizeltetni a járgányt ;)

Mindenhol ott kell a masinát hagyni? :)

Ha nem hagyod ott, hogyan szervízeljék? :D ;) ;)

Viccet félre, ha nincs különösebb baj, csak olaj és szűrő cserék, féktisztítás, általános ellenőrzés akkor reggel beadod és délutánra illik készen lenni. Ebbe még belefér egy kis fékbetét, apró alkatrész csere is. :P

Link to comment
Megosztás:

Ha nem hagyod ott, hogyan szervízeljék? :D ;) ;)

Viccet félre, ha nincs különösebb baj, csak olaj és szűrő cserék, féktisztítás, általános ellenőrzés akkor reggel beadod és délutánra illik készen lenni. Ebbe még belefér egy kis fékbetét, apró alkatrész csere is. :P

Nem tudom apummal a zsigát akárhányszor szervizelték ott voltunk.Mondjuk ez már jó régen volt ;)

Azóta meg a zsigát ismerőssel csináltuk.Más autó meg nem volt :)

Link to comment
Megosztás:

Ha nem hagyod ott, hogyan szervízeljék? :) :D ;)

Viccet félre, ha nincs különösebb baj, csak olaj és szűrő cserék, féktisztítás, általános ellenőrzés akkor reggel beadod és délutánra illik készen lenni. Ebbe még belefér egy kis fékbetét, apró alkatrész csere is. ;)

Nálam ez még a megvárandó kategória. Én sem szeretem sehol otthagyni. Persze ez néha elkerülhetetlen, nagyobb munkáknál.

Link to comment
Megosztás:

Nálam ez még a megvárandó kategória. Én sem szeretem sehol otthagyni. Persze ez néha elkerülhetetlen, nagyobb munkáknál.

Akkor csak nem vagyok én olyan hülye :) Már kezdtem hülyén érezni magam hogy mekkora baromságot mondtam ;)

Annyi hogy max időre kell menni :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor csak nem vagyok én olyan hülye :) Már kezdtem hülyén érezni magam hogy mekkora baromságot mondtam ;)

Annyi hogy max időre kell menni ;)

Ha márkaszervízbe viszed általában be sem engednek a műhelybe. Csak üvegfalon át nézheted. Én mostanság viszem márkába is meg nem márkába is, meg csinálom magam is amit tudok meg kedvem van csinálni. Szóval mindennek az alapja a bizalom. Ha van megbízható (nak látszó) szervízed akkor otthagyod, ha nem bízol bennük kivárod. Egy sokéves autó egyébként nem hiszem hogy arra nézve veszélyes lenne, hogy "kilopjanak" belőle valmi jó cuccot. Abba már csak betenni lehet. Ilyen szempontból az új kocsi a veszélyesebb, bár ott sem a kiszedés, hanem, hogy felszámolnak olyan alkatrészt amit be sem tettek. Legjobb tisztázni az igényedet a munka kezdése előtt, jobb helyeken a munkafelvételnél megadják a költség limitet. Ha terven felüli javítás válna szükségessé akkor felhívnak és a jóváhagyásodat kérik.

Sufni műhelyben ott lehetsz rogyásig, de akkor sem lehetsz bíztos abban, hogy jó munkát végeztek. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha márkaszervízbe viszed általában be sem engednek a műhelybe. Csak üvegfalon át nézheted.

Akkor kell azt mondani, hogy viszlát.

Én mostanság viszem márkába is meg nem márkába is, meg csinálom magam is amit tudok meg kedvem van csinálni. Szóval mindennek az alapja a bizalom.

Ne haragudj de ez nem igaz. Arra nem lehet számítani, hogy itt talán nem vernek át. És ha mégis, lehet hogy akkor sem tudod meg csak esetleg évekkel utána. (vagy esetleg pártízezerhuf mínusszal utána)

Sajátkezű szereléssel egyetértek. Egy levegőszűrőt meg pollenszűrőt bárki ki tud cserélni és spórolhat akár néhány ezret is.

Ha van megbízható (nak látszó) szervízed akkor otthagyod, ha nem bízol bennük kivárod. Egy sokéves autó egyébként nem hiszem hogy arra nézve veszélyes lenne, hogy "kilopjanak" belőle valmi jó cuccot. Abba már csak betenni lehet. Ilyen szempontból az új kocsi a veszélyesebb, bár ott sem a kiszedés, hanem, hogy felszámolnak olyan alkatrészt amit be sem tettek.

Legjobb tisztázni az igényedet a munka kezdése előtt, jobb helyeken a munkafelvételnél megadják a költség limitet. Ha terven felüli javítás válna szükségessé akkor felhívnak és a jóváhagyásodat kérik.

Sufni műhelyben ott lehetsz rogyásig, de akkor sem lehetsz bíztos abban, hogy jó munkát végeztek. :)

Nem a kilopás a legnagyobb gond, hanem a bele nem tevés, vagy a rosszminőség beletevése.

Csak ha már ott van félig szétkapva az autó nem nagyon tudod azt mondani, hogy rakják össze csak úgy nem kell, hogy jó legyen.

Jó szerelőt ugyan nehéz találni de nem lehetetlen.

Ez szakszervízben is igaz lehet amúgy.

Link to comment
Megosztás:

Ha márkaszervízbe viszed általában be sem engednek a műhelybe. Csak üvegfalon át nézheted.

Akkor kell azt mondani, hogy viszlát.

Nálam is van üvegfal, de be is mehet az ügyfél, bár nem nagyon örülök neki. Egyrészt láb alatt van, másrészt, ha valami baleset történik, akkor ugye én vagyok a felelős.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem hagyod ott, hogyan szervízeljék? :) :D ;)

Viccet félre, ha nincs különösebb baj, csak olaj és szűrő cserék, féktisztítás, általános ellenőrzés akkor reggel beadod és délutánra illik készen lenni. Ebbe még belefér egy kis fékbetét, apró alkatrész csere is. ;)

Ez nagy jóindulattal 1 órás meló.

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud ehhez érdemlegeset hozzászólni?

Jók- e , márkásak e, jó árúak e? :D

Vezérműszíj (contitec) 4108 HUF

spanoló (Nem tudom kiolvasni ;) valami Ruwille talán) 8738 HUF

légszűrő (SOFIMA) 1693HUF

olajszűrő (SOFIMA) 660HUF

Vízpumpa (ugyan az mint a spanoló) 7237HUF

benzinszűrő (SOFIMA) 2748HUF

féktárcsa (lockheed) 4950HUF/db

fékbetét (lockheed) 4740/garnitúra

:)

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíjból csak a Gates-t ajánlom!

Spanoló SKF vagy GM, vízpumpa GM.

Féktárcsa Brembo, fékbetét Ferodo. Ha jót akarsz. :)

Ezek a tételek nem spórolni valóak...

"Pedig a boltos azt mondta "

Mondd neki, adja írásba, pecséttel. ;)

Megfogadom a tanácsot ;)

Azért kérdem mert nekem ha a boltos azt mondja akkor elhinném ugyanis nem értek hozzá.

De még jó hogy van a fórum :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.