zotya975 Elküldve Október21, 2015 Megoszt Elküldve Október21, 2015 SziasztokÚgy látom mostanába téma ez a beázás. , most hogy voltak ezek a nagy esőzések és szinte végig állt a kocsi észrevettem hogy jobb hátul valahol beázik nekeim is ugyanis a jobb hátsó biztonsági övet ahogy húzom kifele rendesen vizes, illetve felette kicsit látszik a tetőkárpiton is de nem jövök rá hol ázhat be a csomagtartónál néztem ott elvileg nem gédereket szintén néztem ott se.valamint elinduláskor is hallottam ahogy mocorog a víz, de ez csak az első ilyen ázás utánni elindulásnál éreztem.Érdemes időnként leszedni a tetősín takarókat és alatta kitakarítani a nútot, ha könnyebben lefolyik a víz kisebb eséllyel ázik be. Caravannal a tetősín felfogató csavaroknál szokott bejutni, sedannal-5 ajtósnál szerintem nincs átfúrva, ott esetleg megrepedt a tömítés. Meg lehet nézni még a csomiajtó átvezető gumiharmonikát rendesen bent van-e a helyén. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Október21, 2015 Megoszt Elküldve Október21, 2015 Ferdehátun a zárókat csak lenyomom és félretolom nem ? (és utána az alatt lesz valami rögzítő csavar ?) Mert nekem kézzel nyomva meg se moccan. (lefelé rugózik, de oldalra meg se moccan) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Október21, 2015 Megoszt Elküldve Október21, 2015 SziasztokÚgy látom mostanába téma ez a beázás. , most hogy voltak ezek a nagy esőzések és szinte végig állt a kocsi észrevettem hogy jobb hátul valahol beázik nekeim is ugyanis a jobb hátsó biztonsági övet ahogy húzom kifele rendesen vizes, illetve felette kicsit látszik a tetőkárpiton is de nem jövök rá hol ázhat be a csomagtartónál néztem ott elvileg nem gédereket szintén néztem ott se.valamint elinduláskor is hallottam ahogy mocorog a víz, de ez csak az első ilyen ázás utánni elindulásnál éreztem.Ha az öv vizes, akkor szét kellene szedni megcsinálni + kiszárítani, mert a szerkezetét egy szivacs veszi körül a kaszniban. Az pedig valószínűleg már tocsog, így a rozsdásodás garantált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2015 Megoszt Elküldve Október21, 2015 Ferdehátun a zárókat csak lenyomom és félretolom nem ? (és utána az alatt lesz valami rögzítő csavar ?) Mert nekem kézzel nyomva meg se moccan. (lefelé rugózik, de oldalra meg se moccan)Igen, lenyomod és eltolod oldalra, próbáld befújni szilikonnal, ha régen volt használva szorul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szebik Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Nekem is a tetősín alatt ázott be. A sok dzsuva nem engedte elfolyni a víz és a tetőlemezek illesztésénél lassan szivárgott a víz befelé. A tetőkárpit emiatt mindkét oldalt ázott, itt-ott már lóg a textil. A tetősín csavarok alatt egyébként nekem nem ázott be, de hogy a takarólecet le tudd venni, a tetősínt is le kell venni. A takaróléc alatt tisztítása után az illesztésénél végig nyomtam gumiszilikonnal, meg azért a csavaroknak is adtam egy kicsit és azóta nem nedves a teteje :)Egyébként a takaróléc alól sterimobbal ki lehet nyomatni a nagyja levelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október22, 2015 Megoszt Elküldve Október22, 2015 Nekem is a tetősín alatt ázott be. A sok dzsuva nem engedte elfolyni a víz és a tetőlemezek illesztésénél lassan szivárgott a víz befelé. A tetőkárpit emiatt mindkét oldalt ázott, itt-ott már lóg a textil. A tetősín csavarok alatt egyébként nekem nem ázott be, de hogy a takarólecet le tudd venni, a tetősínt is le kell venni. A takaróléc alatt tisztítása után az illesztésénél végig nyomtam gumiszilikonnal, meg azért a csavaroknak is adtam egy kicsit és azóta nem nedves a teteje :)Egyébként a takaróléc alól sterimobbal ki lehet nyomatni a nagyja levelet.Nem kell levenni a tetősínt, elég rugalmas ahhoz a léc, hogy felhajlítva középen ki lehet bujtatni az egyik oldalt majd teljesen kijön. Csak arra kell vigyázni hogy ne karcolja meg közben a takaró léc vége a tetősín belső részét. Feljebb van egy kép ott is fent a sín a léc viszont már le van szedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
habmalac Elküldve Október28, 2015 Megoszt Elküldve Október28, 2015 Sziasztok. Sajnos tört az autó. Segítséget kérek alkatrész ügyben, találnom kéne egy bal első sárvédőt, bal oldali ajtókat, üveggel tükörrel, minél jobb állapotban, hogy minél kevesebb karosszéria munka legyen. Az alap kérdés az lenne, hogy kell e figyelnem a bontott elemeknél arra, hogy milyen évjárat vagy nincs különbség közöttük? A színkódja Y269. Mindezt Budapesten lehetőleg. Szerintetek lehetetlen vállalkozás ilyet találni? Milyen összegre számíthatok az említett alkatrészek tekintetében? Ha nem találok, természetesen megveszem azt ami lesz, de kaméleont nem szeretnék csinálni belőle. Ha valakinek van esetleg ilyen eladó szóljon bátran! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Október28, 2015 Megoszt Elküldve Október28, 2015 Sziasztok. Sajnos tört az autó. Segítséget kérek alkatrész ügyben, találnom kéne egy bal első sárvédőt, bal oldali ajtókat, üveggel tükörrel, minél jobb állapotban, hogy minél kevesebb karosszéria munka legyen. Az alap kérdés az lenne, hogy kell e figyelnem a bontott elemeknél arra, hogy milyen évjárat vagy nincs különbség közöttük? A színkódja Y269. Mindezt Budapesten lehetőleg. Szerintetek lehetetlen vállalkozás ilyet találni? Milyen összegre számíthatok az említett alkatrészek tekintetében? Ha nem találok, természetesen megveszem azt ami lesz, de kaméleont nem szeretnék csinálni belőle. Ha valakinek van esetleg ilyen eladó szóljon bátran! Szerintem nincs eltérés a különböző évjáratok között, bármelyik karosszéria elem jó lesz. Egyedül a sárvédő esetén a classicnál van oldalindex a sárvédőbe építve a többinél nincs, de amúgy kompatibilis. Az oldalsó díszlécekben és visszapillantó tükrökben lehetnek eltérések 94 előtt és után és felszereltség függvényében, de a karosszériaelemek ettől még ugyanazok, szintúgy kompatibilisek egymással. A különböző karosszéria változatokra viszont figyelni kell pl. a 3 ajtós első ajtói nem egyezőek az 5 ajtóséval...stb. Színben nagy a választék, de ha ugyanolyan színűt akarsz akkor azért keresni kell. Sajnos a bontók a színkódot nem jegyzik, nálunk még nem jutott el a színvonal erre a szintre így egy kissé nehézkes pont ugyanolyat találni, de szerintem Budapesten és környékén egyáltalán nem lehetetlen ha nem valami ritka színről van szó. Árakat nem tudok, de ha interneten kicsit keresgélsz pillanatok alatt találsz árakat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október28, 2015 Megoszt Elküldve Október28, 2015 Valaki árulja már el nekem hogy mi a retek rögzítené az első sárvédő oldalát az astrán. Mertt hogy a vectrán van mindkét oldalt egy egy dupla fül, ami belecsúszik a helyére, és így még akkor is szépen áll a lökös, ha csak a két első nyolcas csavar fogja. De as astrán nincs semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2015 Megoszt Elküldve Október29, 2015 Valaki árulja már el nekem hogy mi a retek rögzítené az első sárvédő oldalát az astrán. Mertt hogy a vectrán van mindkét oldalt egy egy dupla fül, ami belecsúszik a helyére, és így még akkor is szépen áll a lökös, ha csak a két első nyolcas csavar fogja. De as astrán nincs semmi. Felül vannak csavarok, alul egy az ajtó előtt, oldalt kettő, elöl meg még egy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október29, 2015 Megoszt Elküldve Október29, 2015 Utólag látom hogy hülyeséget írtam. A lökös széle a sárvédőnél volt a kérdés, de Hetyke már privátban küldött képeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október29, 2015 Megoszt Elküldve Október29, 2015 (edited) nem ide kellet volna Módosítva Október29, 2015 : stirlitz Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrasgyuri Elküldve November1, 2015 Megoszt Elküldve November1, 2015 Bekerült a dobbetét hátra egyúttal visszaraktam a kifelejtett visszafolyás gátlót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November4, 2015 Megoszt Elküldve November4, 2015 Ha valaki jár mostanában bontóban és lát Z283 színkódú gyári fényezésű jobb első ajtó, szóljon legyen szíves.Szükségem lenne egy ilyen ajtóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November5, 2015 Megoszt Elküldve November5, 2015 Nem tudom már ki is mesélte az emelővel ajtót beállítós sztorit, de köszi érte, végre sikerült kikapcsolni vele a klímát a kocsiban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November5, 2015 Megoszt Elküldve November5, 2015 5 minutes ago, wookie írta: Nem tudom már ki is mesélte az emelővel ajtót beállítós sztorit, de köszi érte, végre sikerült kikapcsolni vele a klímát a kocsiban. :D Nekem Dáwid mesélte egy Lurdy-s Opel találkozó alkalmával és azt osztottam meg. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2015 Megoszt Elküldve November6, 2015 7 hours ago, wookie írta: Nem tudom már ki is mesélte az emelővel ajtót beállítós sztorit, de köszi érte, végre sikerült kikapcsolni vele a klímát a kocsiban. :D Én is ki akartam próbálni, voltak komplikációk? :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November6, 2015 Megoszt Elküldve November6, 2015 4 hours ago, zotya975 írta: Én is ki akartam próbálni, voltak komplikációk? :-D na majd szólj ha sikerült..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2015 Megoszt Elküldve November6, 2015 6 hours ago, stirlitz írta: na majd szólj ha sikerült..... Én is azt várom hogy valaki megcsinálja előttem...:-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November6, 2015 Megoszt Elküldve November6, 2015 Nem vót semmi. BÁr ugye az enyémet nem annyira nagyon kell félteni. :) Aztán még kockáztattam, és leengedtem az ablakot (nem mindig lehet felhúzni) és az emelésnél használt fakockát betettem az ajtó sarkához, majd tekertem egyet a kereten is, hogy a felső sarka rendesen befeküdjön a kaszni síkjába. Amolyan Trabantosan:https://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2015 Megoszt Elküldve November6, 2015 27 minutes ago, wookie írta: Nem vót semmi. BÁr ugye az enyémet nem annyira nagyon kell félteni. :) Aztán még kockáztattam, és leengedtem az ablakot (nem mindig lehet felhúzni) és az emelésnél használt fakockát betettem az ajtó sarkához, majd tekertem egyet a kereten is, hogy a felső sarka rendesen befeküdjön a kaszni síkjába. Amolyan Trabantosan:https://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo Az a baj hogy nem is annyira a lógás zavar hanem car úton a kotyogás, ahogy az ajtó lötyög a kopott zsanéron.:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 Én az első ajtó kopogását úgy "orvosoltam", hogy a B oszlopon lévő "fület" (pontos nevét nem tudom) amire az ajtó zárja rázár, betekertem szigetelő szalaggal. Időnként cserélem, mert kopik, viszont nem zörög az ajtó. :-) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 30 minutes ago, kacs írta: Én az első ajtó kopogását úgy "orvosoltam", hogy a B oszlopon lévő "fület" (pontos nevét nem tudom) amire az ajtó zárja rázár, betekertem szigetelő szalaggal. Időnként cserélem, mert kopik, viszont nem zörög az ajtó. :-) na ezt megpróbálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacs Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 Arra kell figyelni, hogy ha túl sok szalagot tekersz fel, akkor nem csukódik az ajtó (elakad a zár). A szalag vastagságától függően nekem 3-4 "réteg" elég ahhoz, hogy a zár cuppanósan záródjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 15 hours ago, kacs írta: Én az első ajtó kopogását úgy "orvosoltam", hogy a B oszlopon lévő "fület" (pontos nevét nem tudom) amire az ajtó zárja rázár, betekertem szigetelő szalaggal. Időnként cserélem, mert kopik, viszont nem zörög az ajtó. :-) Ezt kipróbálom én is, kösz a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts