Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

rögzítőfülek gondolom az univerzalitás miatt nincsenek rajta..

vagy mindegyik utángyári dobrol hiányzik?

Nemtom, de ahogy néztem, a mostani dobom is bilincses rögzítésű, úgyhogy nem fog hiányozni a fül. A rajta levő cimke alapján azért nem annyira univerzális, legalábbis csak hatchback karosszériás Opelek vannak felsorolva 1.4-2.0-ig + diesel.

Link to comment
Megosztás:

Pár hónapja észrevettem, hogy kilyukadt a hátsó kipufogódobom. Beszereztem az utódját, ismeri vki ezt a tipust?:

Javaslom, hogy még most, amikor kézben van, fesd le legalább 2 réteg kipufogó festékkel. Persze előbb jót tesz egy alapos zsírtalanítás. Én is megtettem az enyémmel és 2 és fél év után is áll még rajta. Tudom, hogy ez nem véd a belső korrózió ellen, de mégis legalább kívülről véd még egy kicsit jobban.

Link to comment
Megosztás:

Javaslom, hogy még most, amikor kézben van, fesd le legalább 2 réteg kipufogó festékkel. Persze előbb jót tesz egy alapos zsírtalanítás. Én is megtettem az enyémmel és 2 és fél év után is áll még rajta. Tudom, hogy ez nem véd a belső korrózió ellen, de mégis legalább kívülről véd még egy kicsit jobban.

Köszi a tanácsot, megteszem. Az első képen, amelyiken nincsenek matricák az az oldala már le van fújva kipufogófestékkel. Előtte denaturált szeszes ronggyal áttöröltem. A másik oldalról még le kell szedni a matricákat.

Link to comment
Megosztás:

ne vedd el a kedvüket, olyan jól elvannak :D

emlékszem, nekem az astráról a gyári dob 4 évesen 90e km-nél került le róla, akkor

már rég szétégett a bele. Kívül egy darab rozsdafolt nem volt rajta, szinte szalonállapot,

aztán amikor levettük, ki lehetett önteni belőle a teljes belét. :)

Az omegán most egy kétéves lengyel hátsódob van, 60e km-el, hasonló árban volt mint

ez az említett astra dob, és ennyit bírt. Már szétégett teljesen, cserélni fogom tavasszal.

Link to comment
Megosztás:

emlékszem, nekem az astráról a gyári dob 4 évesen 90e km-nél került le róla, akkor

már rég szétégett a bele. Kívül egy darab rozsdafolt nem volt rajta, szinte szalonállapot,

aztán amikor levettük, ki lehetett önteni belőle a teljes belét. :)...

Nekem ugyanez van a mostanival. Kívül szinte makulátlan, belülről rohadt kifelé. Ez az új dob a reklámja szerint kondenzvízmentes technológia, így elvileg kevésbé hajlamos belülről rozsdásodni. Majd meglátjuk.

Link to comment
Megosztás:

emlékszem, nekem az astráról a gyári dob 4 évesen 90e km-nél került le róla, akkor

már rég szétégett a bele. Kívül egy darab rozsdafolt nem volt rajta, szinte szalonállapot,

aztán amikor levettük, ki lehetett önteni belőle a teljes belét. :)

Az omegán most egy kétéves lengyel hátsódob van, 60e km-el, hasonló árban volt mint

ez az említett astra dob, és ennyit bírt. Már szétégett teljesen, cserélni fogom tavasszal.

Eddigi tapasztalatom eredeti dobbal nekem is a 100000 km / 3-4 év a hátsóra.

A mostanim olasz, olyan idős mint a tied, és a kilométer is hasonló, de nem zörög még, és nem is rozsdásodik kívülről mert lefestettem. (Legalább kívülről szép!) Ennyit megért az a flakon spréééj! :D

Link to comment
Megosztás:

Eddigi tapasztalatom eredeti dobbal nekem is a 100000 km / 3-4 év a hátsóra.

A mostanim olasz, olyan idős mint a tied, és a kilométer is hasonló, de nem zörög még, és nem is rozsdásodik kívülről mert lefestettem. (Legalább kívülről szép!) Ennyit megért az a flakon spréééj! :D

Kívül nekem is szalonállapot. És nem is zörög. Viszont a belsejében már nincs semmi :)

Link to comment
Megosztás:

Szia Gergő! Ha rendes munkát akarnak csinálni akkor sztem mindenfleképp. :)

Hogy áll a GSI?

lámpát, hűtőmaszkot kell még bebűvölni, aztán megy fényezésre, majd alváz-üregvédelemre. kb. 2-3 hét és kész - aztán jön hozzánk pihenni, mer' nekem meg 2 hónapra bevonták a jogsit. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.