Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sziasztok, H astrát szerettünk volna párommal, de sajnos anyagiak miatt lemontunk róla..

Esetleg tudnátok segíteni, milyen benzinsenet érdemes venni?

Javarészt városban hásználnák és ha nem kell rákölteni sokat és marad pénz benzinre nagyobb távolságot is megtennénk vele.

Az alakatrész árak is érdekelnének, hogy van-e olyan magos mint a H astráé.

C corsa-t ajánlottak még, így ott is megkérdezem, Csak azért, nehogy szorakozottnak tünjek, inkább leírom..Nem tudom, fogalmam sincsen se páromnak mennyire nagy a különbség. 2 személy és max egy kevés csomag ha hoszabb útra mennénk.

Segítségeteket köszönöm előre is.. 

Tisztelettel:zeus

Módosítva : zeus.opel-forever
Link to comment
Megosztás:

2 minutes ago, zeus.opel-forever írta:

Sziasztok, H astrát szerettünk volna párommal, de sajnos anyagiak miatt lemontunk róla..

Esetleg tudnátok segíteni, milyen benzinsenet érdemes venni?

Javarészt városban hásználnák és ha nem kell rákölteni sokat és marad pénz benzinre nagyobb távolságot is megtennénk vele.

Az alakatrész árak is érdekelnének, hogy van-e olyan magos mint a H astráé.

C corsa-t ajánlottak még, így ott is megkérdezem, Csak azért, nehogy szorakozottnak tünjek, inkább leírom..Nem tudom, fogalmam sincsen se páromnak mennyire nagy a különbség. 2 személy és max egy kevés csomag ha hoszabb útra mennénk.

Segítségeteket köszönöm előre is.. 

Tisztelettel:zeus

Szerintem ha ketten vagytok akkor bőven elég egy 1.2-es C Corsa. Kimegy a világból! Ha javasolhatom akkor csakis 5 ajtós legyen.

Ha viszont családot is terveztek akkor kell az Astra 1.4 benzin!

Link to comment
Megosztás:

1.4 benzines astra jó vétel lehet. Menetdinamika- fogyasztás- fenntarthatóság tekintetében pedig szerintem jó kompromisszum. Valamivel ocsóbb, mint a H.

Megéri várni a magánszemélytől, vezetett szervizkönyves, számlákat eltevő hirdetésekre. Ismerni kell a tipushibákat és szervizben mindenképpen átnézetni.

Így nem lehet nagy baklövés a választás!

Minden jót!

Módosítva : Cs. Zoltán
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék venni relatív sürgősen 1.4 v 1.6 Z motorkódú kombi benzines G astrát (klímás) valakinek eladó esetleg? :D

Tekintettel a motorkódra csak 2003 utáni darabról lenne szó.

Nézegetem a használtautót is, de gondoltam megkérdezem itt is...

 

bocsi

Link to comment
Megosztás:

14 minutes ago, emesferi írta:

Sziasztok!

Szeretnék venni relatív sürgősen 1.4 v 1.6 Z motorkódú kombi benzines G astrát (klímás) valakinek eladó esetleg? :D

Tekintettel a motorkódra csak 2003 utáni darabról lenne szó.

Nézegetem a használtautót is, de gondoltam megkérdezem itt is...

 

bocsi

Z-s motorkód 2001-es modellévtől van... 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget, ma voltunk a párommal vásárolni és láttunk  egy kereskedést ugyan félig, de nyitva volt, H astra, soför oldali hátsó ajtó nem nyílik ki. Be se indult. csak akkumlátor. hagytuk. Volt máshol is szerencsénk. G astra megviselt volt stb. Kulcsát nem találta, sok hiányosság külsőre... C corsa beindult elsőre. légzsák világitott és az abs  meg a sárga motor . Valami kopogó hang jött belöle. Olyan klak klak.klak hang vagy mi. Ezzel letudtuk. Úgy beszéltük meg feladjuk a nyárig és majd nézzük mi lesz a piacon hirdetve. Opel szalon értékesitő= unix eladó. Nem vitatom a zskmai hozzáértését, de azt hittem Opel márkaszervízben opelesek vannak. Csak meglepődtem ennyi. Most kivárunk és majd lessz biztos valami.. Ami ólcsó ezer bajos, ami drágább azt nem is szeretnénk: öszintén 10 éves autóra kifizetni vagy 1 milliót? mire én is kifizetem megint csak  öregebb lessz és jó drágán.. :( Tehát majd nyárfelé..

Köszönöm mindenki segítségét..

Tisztelettel:zeus

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy G asztrám van, z16xep Twinport. Mindenkit lebeszélek a típusról. Most 8 éves szalonból null kilométeresen hoztam. Most 110000Km van benne, Ami lehet elromlott benne, kezdem első fékbetét vasig lekopva (gyárilag rossz minőség, márkaszervíz kopó alkatrész miatt nem akarta cserélni), majd hatósággal bevizsgáltattam, és utána derült ki a silány minőség miatti kopás. Ezután generátor, motorvezérlő elektronika, 3 trafósor, kiegyenlítőtartály (silány minőség szétrepedt), termosztát.

Most az autó a termosztátra vár, a gyár GM volt olyan jó hozzánk Opelesekhez, hogy egybe adja a termosztátot (nem létezik csak betét ehhez a típushoz). Így az autó amit már ráköltöttem 200000Ft és nem beszéltem, alégzsáktakaróról, ahhol a kürt kapcsoló a jó minőségnek köszönhetően kilukadt. Ezért óvva intek mindenkit ettől a típustól!!!!!

Link to comment
Megosztás:

34 minutes ago, Bubuszoft írta:

Így az autó amit már ráköltöttem 200000Ft és nem beszéltem, alégzsáktakaróról, ahhol a kürt kapcsoló a jó minőségnek köszönhetően kilukadt. Ezért óvva intek mindenkit ettől a típustól!!!!!

 

8év alatt évenként leosztva költöttél 25ezer forintot az autóra a kötelezőkön kívül (olajcsere, gumi stb..) amit egyébként is rá kell költeni minden autóra és óva intesz mindenkit a típustól? :D beszélgess kicsit használt autó tulajokkal akár egy kategóriával fentebb és meglátod mennyire nem sok ez, még akkor se az autó új....

Link to comment
Megosztás:

35 minutes ago, Bubuszoft írta:

Sziasztok.

Nekem egy G asztrám van, z16xep Twinport. Mindenkit lebeszélek a típusról. Most 8 éves szalonból null kilométeresen hoztam. Most 110000Km van benne, Ami lehet elromlott benne, kezdem első fékbetét vasig lekopva (gyárilag rossz minőség, márkaszervíz kopó alkatrész miatt nem akarta cserélni), majd hatósággal bevizsgáltattam, és utána derült ki a silány minőség miatti kopás. Ezután generátor, motorvezérlő elektronika, 3 trafósor, kiegyenlítőtartály (silány minőség szétrepedt), termosztát.

Most az autó a termosztátra vár, a gyár GM volt olyan jó hozzánk Opelesekhez, hogy egybe adja a termosztátot (nem létezik csak betét ehhez a típushoz). Így az autó amit már ráköltöttem 200000Ft és nem beszéltem, alégzsáktakaróról, ahhol a kürt kapcsoló a jó minőségnek köszönhetően kilukadt. Ezért óvva intek mindenkit ettől a típustól!!!!!

Hát ha sokallod a 200000 ft-ot 8 év alatt akkor vegyél ezres swiftet... Nekem 192000 km van bennt és a dudagom ép..

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

4 hours ago, Bubuszoft írta:

Szia attila0022

Igazad van, de az a dühítő, hogy szalonból kihozott null kilométeres autóról beszélgetünk. Ha most ez a gép 17-18 éves lenne meg se szólalnék, de 8 éves!!!!

Amióta átvette a GM és a Lengyelekre bízták a szerelést, azóta csak rosszat halok az asztráról, akár g akár h asztráról.

igen, de hidd el bármilyen új autóra költeni kell ha lejárt a garanciája az a 200 ezer tényleg nem sok.. Ha tudnád egy új Audira mennyit kell költeni 8 éves koráig (egy két g Astra árát) bár nem egy kategória.

Link to comment
Megosztás:

Cégnél van egy H astra 2009es, fél év alatt raktam bele 40ezret gond nélkül. 1.6 twinport, pályán 150km/h átlag. Sajnos le kellett adnom...

 3 év alatt raktam az enyémbe 40e kmet. 2007es. Fékbetét csere, toronygumi csere, lassan féktárcsa is kell, indítómotor pucolás. Mondjuk az enyém m.o-i gyártás.

Haver H astra 1.4 twinport 1 év alatt rakott bele 100e km-et, 2008as az övé.

Most nem a szervíz igényre írom hanem a "8" éves időtartamra.

 

Link to comment
Megosztás:

40 minutes ago, Atala írta:

Cégnél van egy H astra 2009es, fél év alatt raktam bele 40ezret gond nélkül. 1.6 twinport, pályán 150km/h átlag. Sajnos le kellett adnom...

 3 év alatt raktam az enyémbe 40e kmet. 2007es. Fékbetét csere, toronygumi csere, lassan féktárcsa is kell, indítómotor pucolás. Mondjuk az enyém m.o-i gyártás.

Haver H astra 1.4 twinport 1 év alatt rakott bele 100e km-et, 2008as az övé.

Most nem a szervíz igényre írom hanem a "8" éves időtartamra.

 

Kétlem, hogy az autó M.o.-i gyártású. A motor lehet. Az enyém szentgotthárdi.

Link to comment
Megosztás:

10 hours ago, Giri187 írta:

 

8év alatt évenként leosztva költöttél 25ezer forintot az autóra a kötelezőkön kívül (olajcsere, gumi stb..) amit egyébként is rá kell költeni minden autóra és óva intesz mindenkit a típustól? :D beszélgess kicsit használt autó tulajokkal akár egy kategóriával fentebb és meglátod mennyire nem sok ez, még akkor se az autó új....

Na igen. Főleg annak tükrében semmi az a 200e, hogy én (most néztem spritmonitoron az összesítést) csak benzinre közel egymilliót költöttem amióta nálam van, pedig még 30e km-t sem mentem vele 8 év alatt...:cool:

Link to comment
Megosztás:

12 hours ago, Bubuszoft írta:

Sziasztok.

Nekem egy G asztrám van, z16xep Twinport. Mindenkit lebeszélek a típusról. Most 8 éves szalonból null kilométeresen hoztam. Most 110000Km van benne, Ami lehet elromlott benne, kezdem első fékbetét vasig lekopva (gyárilag rossz minőség, márkaszervíz kopó alkatrész miatt nem akarta cserélni), majd hatósággal bevizsgáltattam, és utána derült ki a silány minőség miatti kopás. Ezután generátor, motorvezérlő elektronika, 3 trafósor, kiegyenlítőtartály (silány minőség szétrepedt), termosztát.

Most az autó a termosztátra vár, a gyár GM volt olyan jó hozzánk Opelesekhez, hogy egybe adja a termosztátot (nem létezik csak betét ehhez a típushoz). Így az autó amit már ráköltöttem 200000Ft és nem beszéltem, alégzsáktakaróról, ahhol a kürt kapcsoló a jó minőségnek köszönhetően kilukadt. Ezért óvva intek mindenkit ettől a típustól!!!!!

A tiédet akkor biztos hétfőn gyártották :) Az enyémet is újonnan vette az előző gazdája.Gyújtótrafót cseréltek benne 2000 km-nél.Egyéb baja sosem volt.Én 4 éve nyúzom,de csak féktárcsát,betétet,olajat,szűrőket,vezérlést egyéb apróságokat cseréltettem benne.Meg a magam ízlése szerint alakítgatom.200 ezret biztos elszórtam rá ez idő alatt.Nem számoltam igazán.Ja és a dudagombnak semmi baja.160 ezer km van most benne.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.