Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

E-mailban válaszolt a bolt, hogy a króm óragyűrűket úgy kell felpattintani nem kell ragasztani hál istennek.

Találtam egy nem éppen friss bejegyzést műszerfal króm gyűrűkkel kapcsolatban. Én is ilyen vásárlásán töröm a fejem, és kérdésem, hogy tudtok-e valahol akciósat, illetve olyat, ami tuti fém, és tuti kompatibilis (a bepattintáson kívül nincs dolgom vele, pl farigcsálni). Nézegettem az FK oldalát is, ott valamivel olcsóbbak, mint itthon ezek a számomra nonamek. Tudtok ajánlani vmi jó márkát, esetleg helyet?

Esetleg azt nem tudjátok, hogy hogyan alakulna egy ilyen cuccnak a postaköltsége Deutschlandból? Mert per pill 340 Ft-os áron számolják át nekem az Eurót a T. kereskedők.

köszi:

Peti

Link to comment
Megosztás:

Ma hoztam el a az új astra caravan 1.4-et!!! nagyon barátságosan viselkedik :D A kiskönyve csak annyit ír, hogy 3/4 gáznál ne nyomjam jobban... esetleg tudnátok még néhány tanácsot adni az első néhányezer kilóméterre... mittomén ne pörgessem 3500 fölé stb

Link to comment
Megosztás:

Ma hoztam el a az új astra caravan 1.4-et!!! nagyon barátságosan viselkedik :D A kiskönyve csak annyit ír, hogy 3/4 gáznál ne nyomjam jobban... esetleg tudnátok még néhány tanácsot adni az első néhányezer kilóméterre... mittomén ne pörgessem 3500 fölé stb

CSAK ÓVATOSAN, KÖRÜLTEKINTŐŐŐŐŐEN... ;)

Lehet hülyeség, de érdemes ellenőrízni a feltöltési mennyiségeket (olaj, szélvédőmosó), guminyomás, bár nem lenne szabad, hogy ezzekkel gond legyen.

Ja és egyelőre ne Drifteljél vele, kíméletesen autózzál, ne égesd oda a kuplungpt, de mindezt magától értetődő.

Link to comment
Megosztás:

Ma hoztam el a az új astra caravan 1.4-et!!! nagyon barátságosan viselkedik :D A kiskönyve csak annyit ír, hogy 3/4 gáznál ne nyomjam jobban... esetleg tudnátok még néhány tanácsot adni az első néhányezer kilóméterre... mittomén ne pörgessem 3500 fölé stb

Én csak annyit tudok mondani, hogy gratulálok és vigyázz rá! ;)

Link to comment
Megosztás:

Én csak annyit tudok mondani, hogy gratulálok és vigyázz rá! :D

Gratulálok én is és tényleg vigyázz rá!

A mai világban nagy kincs egy új gép csoda.

Jótanács az nincs én nem pörgettem 100-110-nél nem mentem vele jobban,kissé figyelmesebb voltam hogy ne erölködjön visszakapcsoltam idöben meg ilyesmi.

De 1000km megtétele után azért már kicsit bátrabb voltam vele.

2500km-nél lecseréltettem az olajat és kész.

Most 11000km van benne és az olaj nem fogyott belöle egy milimétert sem minden ok vele.

Sok szerencsét.

Link to comment
Megosztás:

Ma hoztam el a az új astra caravan 1.4-et!!! nagyon barátságosan viselkedik :D A kiskönyve csak annyit ír, hogy 3/4 gáznál ne nyomjam jobban... esetleg tudnátok még néhány tanácsot adni az első néhányezer kilóméterre... mittomén ne pörgessem 3500 fölé stb

Nekem 4000rpm-et mondtak, az fölé ne menjek vele pár 1000km-ig, illetve ha lehet ne pályázzak, ne eröltessem, és változó, ne egyenletes fordulaton járassam. Illetve 3-4e-nél nem árt egy olajcsere. Sok sikert a vashoz. ;)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem beszéld meg velük hogy te viszed a gyári opel 5w-30 olajat ,mert náluk 2xannyiba kerül.

Ha szerencséd van belemennek.

Csak egy tippp.

Belemennek, mondták, hogy vihetek olajat de nekem simán azt mondták hogy 1év vagy 30ezer kilóméter :D

Link to comment
Megosztás:

Belemennek, mondták, hogy vihetek olajat de nekem simán azt mondták hogy 1év vagy 30ezer kilóméter :D

csak akkor is ezt mondják, ha ott állsz a kannával a kezedben, szervíz előtt. (Ha jól veszem ki a szavaidból nem mostanában mész, és a multkor állítólag ráparancsoltak a szervizekre, hogy a saját olaj foggyon má, legalábbis nekem erre hivatkozott mindenszervíz (mármint, hogy akkoriban kaptak ezért enye-benyét))

Link to comment
Megosztás:

csak akkor is ezt mondják, ha ott állsz a kannával a kezedben, szervíz előtt. (Ha jól veszem ki a szavaidból nem mostanában mész, és a multkor állítólag ráparancsoltak a szervizekre, hogy a saját olaj foggyon má, legalábbis nekem erre hivatkozott mindenszervíz (mármint, hogy akkoriban kaptak ezért enye-benyét))

Nekem erre azt mondták hogy azért nem örülnek neki mert a fáradt olajat nekik még utána tárolni elvitetni stb szoval kezelni kell.

De bele egyeztek csak annyit mondtak hogy gyári opel olaj legyen.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Astra G vásárlásán töröm a fejem ... a kiszemelt áldozat egy 2003-as 1,2-es klímás, 4 ajtós 1,480,000 ...

(Jobbára munkába járáshoz használnám, de néha 4 felnőtt + 1 gyereknek is el kell benn férnie ... )

A kiszemelt kocsiban elvileg 94e km van, de a kormányom a kürt gombok felett a gumi borítás már szét van szakadva, a kerekedő szerint ez "típushiba a légzsákoknál". Találkozott már valaki ilyennel, vagy a km nem stimmelhet?

Előre is köszi: Lamp

Link to comment
Megosztás:

Hali.

szerintem a km állás nem stimmel.Az enyémben 170e km van és az egyik kürt gombjának a boritása van beszakadva.A légzsák boritásnak semmi baja nincsen.Még annyi hogy ahol a kormányt fogom bal kézzel azon a részen van simára kopva a kormány boritása.Na ezt jol leirtam :lol:

Üdv.:Atesz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra G vásárlásán töröm a fejem ... a kiszemelt áldozat egy 2003-as 1,2-es klímás, 4 ajtós 1,480,000 ...

(Jobbára munkába járáshoz használnám, de néha 4 felnőtt + 1 gyereknek is el kell benn férnie ... )

A kiszemelt kocsiban elvileg 94e km van, de a kormányom a kürt gombok felett a gumi borítás már szét van szakadva, a kerekedő szerint ez "típushiba a légzsákoknál". Találkozott már valaki ilyennel, vagy a km nem stimmelhet?

Előre is köszi: Lamp

Ha nem is típushiba, de gyakran előfordul. Leginkább annak köszönhető, hogy az oktató nem veri bele a tanulóvezető fejébe a helyes kormányfogást. A hüvelykujj helye a kormány karimáján van (azt nem átkulcsolva, nem "madárfogás"-ban), a középrész egészen más okból kifolyólag van párnázva.

Link to comment
Megosztás:

Az oktató inkább a jobbratartást tanítaná nem a kormányfogást. :lol:

Nekem is kiszakadt igaz az egyik oldali a másik nem is akar.

Sajnos a kiszakadás elő fordúl és 94 e km alatt el is képzelhető ha városi autó volt. Szervizkönyvel tud az ember bizonyságot tenni a km valódisága felől. Sztem azért egy 1.4 es jobb választás mint az 1.2

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra G vásárlásán töröm a fejem ... a kiszemelt áldozat egy 2003-as 1,2-es klímás, 4 ajtós 1,480,000 ...

(Jobbára munkába járáshoz használnám, de néha 4 felnőtt + 1 gyereknek is el kell benn férnie ... )

A kiszemelt kocsiban elvileg 94e km van, de a kormányom a kürt gombok felett a gumi borítás már szét van szakadva, a kerekedő szerint ez "típushiba a légzsákoknál". Találkozott már valaki ilyennel, vagy a km nem stimmelhet?

Előre is köszi: Lamp

Km az vagy valos vagy nem,vannak ugyan árulkodo jelek de a mai világban nem lehet tudni semmit sem biztosra.

Kormény hogy ki van szakadva az nem sokat jelent szerintem van olyan aki csak ott fogja a kormányt és ugy kapaszkodik hogy nehogy kiesssen belöle mint állat.

Szoval az nem olyan biztos hogy árulkodo jel lenne.

5 év alatt 94 ezer az nem kevés szerintem de hihetöbb mint mondjuk 40-50ezer ha már variálnék a km-rel akkor biztos nem hagynék 5éves vasban majdnem 100ezer-km-t.

Amugy 1.2-es motorban nem sokat ér a klima megfogja ugy a motort hogy az csuda szerintem az nagyon nem kéne bele.

De ha kiprobáltad megnézetted szerelövel meg ilyesmi és belezugtál vedd meg és használjátok egészséggel.Nem érdemes sokat habozni spontán dolgok jobban összejönnek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra G vásárlásán töröm a fejem ... a kiszemelt áldozat egy 2003-as 1,2-es klímás, 4 ajtós 1,480,000 ...

(Jobbára munkába járáshoz használnám, de néha 4 felnőtt + 1 gyereknek is el kell benn férnie ... )

A kiszemelt kocsiban elvileg 94e km van, de a kormányom a kürt gombok felett a gumi borítás már szét van szakadva, a kerekedő szerint ez "típushiba a légzsákoknál". Találkozott már valaki ilyennel, vagy a km nem stimmelhet?

Előre is köszi: Lamp

Lehet, hogy most én is azt kapom, hogy nem ide kellett volna írni, de nekem sajnos van egy 2003-as ezüstmetál Astra G 1.2-em Édesapám után eladó. Légkondi az nincs benne, de van benne garantáltan 16000 km. Na ebben nem találsz kopást se légzsáknál, se pedálnál, se ülésnél se sehol. Van hozzá 4 téligumi felnin, riasztó, rádiómagnó vonóhorog, meg az újszerű állapot. Ha érdekel csörögj meg (06209680338). Ir.ár 1.650.000 Ft Priviben képeket tudok küldeni, vagy bármikor megnézheted. Szerintem ezzel jobban járnál mint a 94000 km-el.

Link to comment
Megosztás:

Az oktató inkább a jobbratartást tanítaná nem a kormányfogást. :lol:

Nekem is kiszakadt igaz az egyik oldali a másik nem is akar.

Sajnos a kiszakadás elő fordúl és 94 e km alatt el is képzelhető ha városi autó volt. Szervizkönyvel tud az ember bizonyságot tenni a km valódisága felől. Sztem azért egy 1.4 es jobb választás mint az 1.2

Teljes mértékben egyetértek veled ... a szervízkönyv kivételével. Az nagyon becsaphat. Tessék motor és alvázszám alapján a legközelebbi márkaszervízben infot szerezni. Persze nem mindegyik segítőkész, de ez lenne a legbiztosabb.

Esetleg v.melyik szervizes cartárs tudna ebben segíteni?

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy most én is azt kapom, hogy nem ide kellett volna írni, de nekem sajnos van egy 2003-as ezüstmetál Astra G 1.2-em Édesapám után eladó. Légkondi az nincs benne, de van benne garantáltan 16000 km. Na ebben nem találsz kopást se légzsáknál, se pedálnál, se ülésnél se sehol. Van hozzá 4 téligumi felnin, riasztó, rádiómagnó vonóhorog, meg az újszerű állapot. Ha érdekel csörögj meg (06209680338). Ir.ár 1.650.000 Ft Priviben képeket tudok küldeni, vagy bármikor megnézheted. Szerintem ezzel jobban járnál mint a 94000 km-el.

Ekkora mákot:)

Hajrá .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.