Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Szia!

Hát hogy van-e esetlegesen és hogy miként érhető el ilyen oldal azt nem tudom... Viszont ha majd lesz kinézett néhány darab, akkor az adatait (linket) kirakod ide az oldalra, akkor mindenki elmondja majd a véleményét (értelmesen), elmondja mit lát az autón ami nem oda való esetleg, vagy milyen más eltérés van és ez igaz a felszereltségekre (GL, Club, Confort, Cool, Njoy, Diamant, Elegance stb) is. Továbbá a felszereltség ugyebár csak kiindulási alap, rendelhettek bele sok minden mást is... (Ha a kinézett autó alvázszámát leírod, az visszakereshető hogy hol gyártották, milyen színben, milyen felszereltségben, milyen motorral stb... )

Egyébként emlékeim szerint létezik valami olyan oldal ahol ezen adatok (felszereltségi szintek jelölése és az ahhoz kapcsolódó alapfelszerelések) is többé-kevésbé a valóságot tükrözően elérhető, de az elérhetőségét már nem tudom...

Azt hiszem ez lenne az: http://ecat24.com/catalog/models/1/

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok megint,egészségügyi dolgok miatt nem tudtam az autóvétellel foglalkozni,most viszont rá kéne kattannom .

Kérdéseim:2006 Z16XEP motor vagyis azt hiszem ez már a twinport eszi ez is az olajat?illetve ez már láncos vezérlésű?csereperiódusok 1.6 illetve 1.4 láncos és szíjasokra.Mire figyeljek még vásárláskor?5 ajtós illetve kombi érdekelne.Köszönöm előre is nektek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok megint,egészségügyi dolgok miatt nem tudtam az autóvétellel foglalkozni,most viszont rá kéne kattannom .

Kérdéseim:2006 Z16XEP motor vagyis azt hiszem ez már a twinport eszi ez is az olajat?illetve ez már láncos vezérlésű?csereperiódusok 1.6 illetve 1.4 láncos és szíjasokra.Mire figyeljek még vásárláskor?5 ajtós illetve kombi érdekelne.Köszönöm előre is nektek.

Olajat minden autó fogyaszt. Itt inkább a mértéke a fontos. Ez meg szinte mindig a használattól és karbantartástól függ.

Szíjasnál csereperiodus: 2003 ig 60ekm/4év 2003-tól 90ekm/6 év. Láncosnál nem lehet előre tudni mennyit bír.

S, hogy mire figyelj vásárlásnál. Mindenre. De pár tipp. Hideg motornál indítva figyelni a kipufogó füstöt, hidrotőkék hangját. Kipufogo milyen állapotban van. Ha fiatal a járgány, de a kipufogó mégis lemálott az városi, vagy sok rövid távot tükrözhet. Gumik állapota sem mellékes, ha nem akarsz egyből plusz költekezésbe kezdeni. Futómű nem lóg e ectect. Lehetne sorolni reggelig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni!Kinéztem egy 2004 -es 1.6v -t és amikor beindítom az autót, akkor néhány másodperc múlva sercegő, kávédaráló szerű hangot hallat a motor.Mindezt kb. 10-15 másodpercig csinálja, majd elhallgat és szépen jár.Esetleg ha van ötlet illetve tapasztalat-jó-tanács az 1.6 16v -vel kapcsolatban azt szívesen venném...Köszönettel:Gábor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni!Kinéztem egy 2004 -es 1.6v -t és amikor beindítom az autót, akkor néhány másodperc múlva sercegő, kávédaráló szerű hangot hallat a motor.Mindezt kb. 10-15 másodpercig csinálja, majd elhallgat és szépen jár.Esetleg ha van ötlet illetve tapasztalat-jó-tanács az 1.6 16v -vel kapcsolatban azt szívesen venném...Köszönettel:Gábor

Hagyd a francba! Van még rajta kívül ezer!

Használt autó vásárlás egyik alapszabálya (legalábbis az enyém), ha bármi kétség fölmerül vagy valami bizonytalan, akkor hagyni kell a fenébe! Rengeteg használt autó van a piacon csak keresni kell!

Utána csak vered a fejed a falba és szívod a fogad, ha egy másik autó árát ráköltöd a hiba kijavítására. Sajnos az autó vásárlók olyanok mint a szerelmes lányok! Vakok és süketek (tisztelet a kivételnek)!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni!Kinéztem egy 2004 -es 1.6v -t és amikor beindítom az autót, akkor néhány másodperc múlva sercegő, kávédaráló szerű hangot hallat a motor.Mindezt kb. 10-15 másodpercig csinálja, majd elhallgat és szépen jár.Esetleg ha van ötlet illetve tapasztalat-jó-tanács az 1.6 16v -vel kapcsolatban azt szívesen venném...Köszönettel:Gábor

Az vezérműlánc lesz. Lehet hogy csak nem megfelelő olaj van benne, a láncos motorok tapasztalatom szerint nem szeretik a 10W-s kenőanyagot. De az is lehet, hogy nagyobb a gond, én is azt mondom, hogy nézelődj még, van választék.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az vezérműlánc lesz. Lehet hogy csak nem megfelelő olaj van benne, a láncos motorok tapasztalatom szerint nem szeretik a 10W-s kenőanyagot. De az is lehet, hogy nagyobb a gond, én is azt mondom, hogy nézelődj még, van választék.

Hűha, nekem meg azt mondták, hogy szíjas... :/ Nézelődnék, de coupe/cabrioból igen vérszegény a felhozatal... :( Óra szerint 104 ezer km van benne, amit az állapota nálam alátámaszt...csak ez a hang... :(

Link to comment
Megosztás:

Hűha, nekem meg azt mondták, hogy szíjas... :/ Nézelődnék, de coupe/cabrioból igen vérszegény a felhozatal... :( Óra szerint 104 ezer km van benne, amit az állapota nálam alátámaszt...csak ez a hang... :(

Persze lehet hogy tévedek, de a leírásod alapján ez inkább lánchang. Motorkód kéne.

Link to comment
Megosztás:

Erről jó lenne valami táblázat, engem is érdekelne. Ebbe a táblázatba bele is lehetne foglalni : http://www.opelforum.hu/page/articles.html/_/technika/tipusok/astra-g/opel-astra-g-motortipusok-fobb-jellemzok-r117

Én csak a Twinport tudtam. Anno 2008-ban amikor vettünk egy használt G Astrát ott mondták a márkakereskedésben, hogy melyikbe mi van.

Z14XEP: Lánc

Z16XEP: Szíj

Link to comment
Megosztás:

Nem ez a lényeg, ettől még elég jó szociográfiai kórképet ad a típusról és a tulajdonosairól. Nekem amúgy elsőre az volt a véleményem a két évszám alapján hogy az F és a G generáció közötti különbséget mutatja, de végülis ez nem egyértelmű, mert 2001-ben is bőven volt már G Astra, csak legfeljebb a tulajdonosok köre nem volt még olyan széles. Pár adat elég egyszerűen magyarázható a két felmérés között eltelt évekkel (pl. hogy korszerű vagy hogy értéktartó-e, az nagyjából egyértelmű hogy mindkét jellemző romlik az évek múltával), mások viszont kifejezetten bizakodásra adnak okot: például hogy az évek múltával még megbízhatóbb és kevésbé szervizigényes lett a típus, és többen vennének újra ugyanilyen autót. A kényelemmel és a fogyasztással kapcsolatos elégedettség pedig szintén magyarázható azzal hogy 3 év alatt jelent meg pár új típus ami kényelmesebb és kevesebbet is fogyaszt az Astránál.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok.Szeretnék tőletek segítséget kérni. Szeretnék vásárolni egy Astra G 2.0DT típusú autót. Jelenleg benzines autóm van már volt diesel autóm régebben meg voltam vele elégedve. De ennek a típusnak nem ismerem a hibáit, adagolóját. Mit érdemes megnézni ennél a típusnál. Elvileg 200.000 kilométer van benne (2000-es évjárat), számomra ez kicsit hihetetlen, de megéri megnézni. Mikből tudom észrevenni, ha pl dupláját futotta már az autó. (kormány dudagomb nem lyukas, de azt lehet javítani/cserélni). Elvileg ha tényleg ennyit futott, és nincs a motorral/adagolóval probléma, izzítás nélkül simán be kéne indulnia. Tanácsot kérnék tőletek a típushibákról, és hogy miket nézzek át a kocsin és a motoron. Fontos lenne, mert ha jó akkor meg is venném :)

Még azt halottam hogy ennek a típusnak az adagolója nem a legjobb.

Hogyan ellenőrizzem le hogy pár hónapon belül, ne keljen adagoló vagy motorfelújítással foglalkoznom.Gondolok itt:

indítás,füst, hang, kipufogó, stb. Légyszíves segítsetek :)

Módosítva : bandita8
Link to comment
Megosztás:

Ha rám hallgatsz, akkor, ha átnézted a verdát és nem találtál semmi furcsát, szép külsőre, belsőre nem láthatóak komoly törés nyomai, motor szépen indul, nem füstöl és a papírok is rendben vannak akkor irány opelékhoz és ott is átnézeted, diagnosztika és egyéb nyalánkságok. Igy is lutri a használt autó vásárlás, de ennél sokkal többet nem igazán tehetsz.

Link to comment
Megosztás:

Ha rám hallgatsz, akkor, ha átnézted a verdát és nem találtál semmi furcsát, szép külsőre, belsőre nem láthatóak komoly törés nyomai, motor szépen indul, nem füstöl és a papírok is rendben vannak akkor irány opelékhoz és ott is átnézeted, diagnosztika és egyéb nyalánkságok. Igy is lutri a használt autó vásárlás, de ennél sokkal többet nem igazán tehetsz.

Köszönöm a válaszod.

Mindenképpen át lesz nézetve szervizzel, azt még nem tudom hogy opel szervizzel vagy függetlennel.

Egyébként erről a típusról tapasztalat? Igaz amit halottam hogy az adagolója nem a legmegbízhatóbb? Vagy csak mende mondák?

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert hozzá!

(nem drágán hirdeted?, az enyimért ha kapnék 1M-et....)

Neked nem 1.4 Twinport van?

Mert ha igen, akkor elmondom, hogy az enyémet most akarták megvenni a szerint a sz@r eurotax könyv szerint és 1200.000Ft-ot ajánlottak.Most 74500Km van a kocsiban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.