Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Neked nem 1.4 Twinport van?

Mert ha igen, akkor elmondom, hogy az enyémet most akarták megvenni a szerint a sz@r eurotax könyv szerint és 1200.000Ft-ot ajánlottak.Most 74500Km van a kocsiban.

Igen, 2007-es Z14XEP ~124e km-el, LPG-vel.

Nekem november körül mondták, hogy 1M-et tudnának érte adni. Akkor át akartak verni? De hirdetésekben sem hirdetik drágábban.

Link to comment
Megosztás:

Ez '98-as?

Még a 3 évvel fiatalabb Bertone Coupémért sem kapnék sztem ennyit, pedig az nem túl gyakori karosszériaváltozat és eléggé fel is van extrázva.

Mondjuk nem is akarom eladni...

Hát, én egy Coupe-t nem hasonlítanék össze -szinte semmiben- egy Caravan-al. Az egyik egy "feeling"-ről szól a másik a használati értékről (a praktikumról/kihasználhatóságról). Sokaknak (többeknek?) inkább az utóbbi lényeges... A képek alapján szép, valóban gazdája volt nem csak tulajdonosa és ez látszik. Azonban egy szép állapotú autót /hiába van egyben/, nem lehet -érdemes- a kategóriában hirdetettnél lényegesen többért hirdetni. Max egy-két érdeklődő lesz (telefon-email), de valós vevőjelölt nem várható. Múlt évben úgy adtam el az előző autóm, hogy megnéztem az árakat, tudtam hogy az enyém milyen állapotú, a felső ár közelébe lőttem be 10% mozgásteret ráhagyva. Első héten egy-két (komolytalan) érdeklődő telefon, 3. héten jött valaki (ő volt az első aki el is jött megnézni nem csak a telefonban okoskodott) a szerelőjével és lényegében alku nélkül vitte is 30 perc múlva. Ezért az autóért 700-nál többet nem fognak adni a véleményem szerint... De ne legyen igazam... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert hozzá!

(nem drágán hirdeted?, az enyimért ha kapnék 1M-et....)

Szia.

Lehet hogy drága de ennél jóval többen van nekem hogy minden hibátlan legyen!

Mindenáron nem eladó, ha nem kell senkinek akkor megmarad. Csak diesel gépet szeretnék és gondoltam megpróbálom eladnni.

Régi jó mondás " Míg szar van veréb is van!"

Link to comment
Megosztás:

Hát, én egy Coupe-t nem hasonlítanék össze -szinte semmiben- egy Caravan-al. Az egyik egy "feeling"-ről szól a másik a használati értékről (a praktikumról/kihasználhatóságról). Sokaknak (többeknek?) inkább az utóbbi lényeges... A képek alapján szép, valóban gazdája volt nem csak tulajdonosa és ez látszik. Azonban egy szép állapotú autót /hiába van egyben/, nem lehet -érdemes- a kategóriában hirdetettnél lényegesen többért hirdetni. Max egy-két érdeklődő lesz (telefon-email), de valós vevőjelölt nem várható. Múlt évben úgy adtam el az előző autóm, hogy megnéztem az árakat, tudtam hogy az enyém milyen állapotú, a felső ár közelébe lőttem be 10% mozgásteret ráhagyva. Első héten egy-két (komolytalan) érdeklődő telefon, 3. héten jött valaki (ő volt az első aki el is jött megnézni nem csak a telefonban okoskodott) a szerelőjével és lényegében alku nélkül vitte is 30 perc múlva. Ezért az autóért 700-nál többet nem fognak adni a véleményem szerint... De ne legyen igazam... :icon1:

Szia.

Igazad van mindenben, De ha 700ért eladnám akkor már jobban járnék ha motort kicserélném kábelkötegestől diesel motorra és lepapirozni rá a gyári motort meg eladnám és megmaradna a hibátlan kaszni! Ugyanis diesel autót szereték helyette mert volna olcsobb üzemanyag forrás. Aztán majd meglétjuk mi lessz belőlle.

Azért köszi! :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Lehet hogy drága de ennél jóval többen van nekem hogy minden hibátlan legyen!

Mindenáron nem eladó, ha nem kell senkinek akkor megmarad. Csak diesel gépet szeretnék és gondoltam megpróbálom eladnni.

Régi jó mondás " Míg szar van veréb is van!"

Igazad van amúgy. Legyen szerencséd! ;)

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Igazad van mindenben, De ha 700ért eladnám akkor már jobban járnék ha motort kicserélném kábelkötegestől diesel motorra és lepapirozni rá a gyári motort meg eladnám és megmaradna a hibátlan kaszni! Ugyanis diesel autót szereték helyette mert volna olcsobb üzemanyag forrás. Aztán majd meglétjuk mi lessz belőlle.

Azért köszi! :hiya:

Én ezt tökéletesen értem. Csakhogy hirtelen semmi nem jut eszembe ami úgy működne (manapság az ingatlan sem értéktartó), hogy a ráköltött (állagmegóvás, javítás, felújítás) összeg eladáskor érvényesíthető legyen. Ha szép és jó, akkor lehetséges a piaci ár (átlag) felső felében eladni (nem mindegy hogy az ország mely részében), de nagyságrendekkel magasabb áron -ha csak valaki nem pont mindenben ilyet keres- szinte lehetetlen. Egy példa: az előző autómra számlákkal igazolhatóan ráköltöttem 2008-óta (előtte szüleim autója volt) ~380 ezret, majd eladtam 320-ért... Annyi, hogy aki jött az nem alkudott, mert megnézet már pár tucatot és ő is látta hogy a 4-5 évvel fiatalabban nincsenek ilyen állapotban. Tehát a felső sávban el tudtam adni, de bukta volt rajta (bár nem erről szól nálam az hogy legyen valami rendben). De 500-ért meg sem próbáltam hirdetni... Én erre gondoltam... Ha megtalálod a vevőd akkor oké, de azért ő is látja a piaci árakat... Minden esetre sok sikert! :icon1:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én ezt tökéletesen értem. Csakhogy hirtelen semmi nem jut eszembe ami úgy működne (manapság az ingatlan sem értéktartó), hogy a ráköltött (állagmegóvás, javítás, felújítás) összeg eladáskor érvényesíthető legyen.

Na igen.

Az én autóm is van már vételárral együtt több mint 3M Ft-ban (Kettőért vettem, egyet költöttem rá), de a harmadáért sem biztos hogy el tudnám adni. Szerintem autóeladáson nyerni csak a született nepperek tudnak, amúgy bukta a dolog mindenképpen.

De a vételár belövése sem egyszerű: anno a Corsát én is úgy adtam el ahogy írtad (kínálat megnéz, állapot alapján felső ársávba beárazva), de már az első héten 11 telefonáló volt, és egy héten belül el is vitték, szóval valszeg olcsón adtam. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Igazad van mindenben, De ha 700ért eladnám akkor már jobban járnék ha motort kicserélném kábelkötegestől diesel motorra és lepapirozni rá a gyári motort meg eladnám és megmaradna a hibátlan kaszni! Ugyanis diesel autót szereték helyette mert volna olcsobb üzemanyag forrás. Aztán majd meglétjuk mi lessz belőlle.

Azért köszi! :hiya:

Ez egész pofás... Ha Neked nincs messze, akkor akár egy próbát is megérhet... Szerintem... (Bár nem tudom melyik diesel a jobb a G szériában... Az 1.7 Isuzu?)

http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-g-2-0-di-ID1Xl39.html#e8378bc9c6

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdv!

Új vagyok még itt, igazából az Opeles témakör is új nekem, de talán 1 éven belül épp erre esik a választásom, az Astra G is a kiszemelt példányok között van, ezért szeretnék informálódni!
Az igényeim: Lehetőleg legyen klíma, Jobban menjen mint a jelenlegi VWerda (Golf 3 1.4, alap 2 fővel jól megy, de 5 fővel kicsit lomha), szervíz költségek ne legyenek kiugróak és megbízható legyen, mivel családi verda lesz! Fogyasztás annyira nem lényeg, mivel 5000km-t megyek/év!

A megbízhatóság nálam azt jelenti, hogy ne kelljen havonta valamivel szívni, mert most a Golfnál ez van, holott 5000-ként(évente) cseréltem olajat, szűrőket+ rendesen karban van tartva az egész!
Kicsit majd morcosítani is akarom a szerkeztetet, persze nem vagyok egy "halálos iramban tuningmájszter", csak állítható futómű, kicsit nagyobb Alufelni, esetleg tuning lámpa játszik,beltérre pedig comtámaszos ülésre cserélném(akár Bőr is jöhet,ha lenne klíma) de ezek majd később persze, előbb a kötelező dolgok cseréjével kezdem ha úgy alakul...

Mindenre (vétel+átírás+Kötelező szervíz) kb. 900.000-et szánnék, 2000-2004-es évjáratokat nézegettem(ha jól tudom ezután made in Poland a történet), 5 ajtósokat részesítem előnyben, nagyon esetleg a Caravanokat, 1.6 16V lenne talán az ideális, de persze ha olyan állapotban lenne 1.4 16V is talán vállalható? Erre is szeretnék választ kapni, illetve hogy ebből az összegből lehet-e épkézláb darabokat találni!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok még itt, igazából az Opeles témakör is új nekem, de talán 1 éven belül épp erre esik a választásom, az Astra G is a kiszemelt példányok között van, ezért szeretnék informálódni!

Az igényeim: Lehetőleg legyen klíma, Jobban menjen mint a jelenlegi VWerda (Golf 3 1.4, alap 2 fővel jól megy, de 5 fővel kicsit lomha), szervíz költségek ne legyenek kiugróak és megbízható legyen, mivel családi verda lesz! Fogyasztás annyira nem lényeg, mivel 5000km-t megyek/év!

A megbízhatóság nálam azt jelenti, hogy ne kelljen havonta valamivel szívni, mert most a Golfnál ez van, holott 5000-ként(évente) cseréltem olajat, szűrőket+ rendesen karban van tartva az egész!

Kicsit majd morcosítani is akarom a szerkeztetet, persze nem vagyok egy "halálos iramban tuningmájszter", csak állítható futómű, kicsit nagyobb Alufelni, esetleg tuning lámpa játszik,beltérre pedig comtámaszos ülésre cserélném(akár Bőr is jöhet,ha lenne klíma) de ezek majd később persze, előbb a kötelező dolgok cseréjével kezdem ha úgy alakul...

Mindenre (vétel+átírás+Kötelező szervíz) kb. 900.000-et szánnék, 2000-2004-es évjáratokat nézegettem(ha jól tudom ezután made in Poland a történet), 5 ajtósokat részesítem előnyben, nagyon esetleg a Caravanokat, 1.6 16V lenne talán az ideális, de persze ha olyan állapotban lenne 1.4 16V is talán vállalható? Erre is szeretnék választ kapni, illetve hogy ebből az összegből lehet-e épkézláb darabokat találni!

Üdv!

Ha akarod tuningolni is, bátran mehetsz 1.6-fölé. 1.8-tól mennek szerintem jól az Astrák. 900-ezerből már lehet frankó állapotút kapni. Én 490-ért árulom a 2.2-es Caravanomat, vannak hibái, de az általad rászánható összegből klasszul rendbe lehetne rakni. Nekem is ezek voltak a terveim, a kerekek már megvannak.

Itt a hirdetés: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_2.2_16v_elegance-7702213

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok még itt, igazából az Opeles témakör is új nekem, de talán 1 éven belül épp erre esik a választásom, az Astra G is a kiszemelt példányok között van, ezért szeretnék informálódni!

Az igényeim: Lehetőleg legyen klíma, Jobban menjen mint a jelenlegi VWerda (Golf 3 1.4, alap 2 fővel jól megy, de 5 fővel kicsit lomha), szervíz költségek ne legyenek kiugróak és megbízható legyen, mivel családi verda lesz! Fogyasztás annyira nem lényeg, mivel 5000km-t megyek/év!

A megbízhatóság nálam azt jelenti, hogy ne kelljen havonta valamivel szívni, mert most a Golfnál ez van, holott 5000-ként(évente) cseréltem olajat, szűrőket+ rendesen karban van tartva az egész!

Kicsit majd morcosítani is akarom a szerkeztetet, persze nem vagyok egy "halálos iramban tuningmájszter", csak állítható futómű, kicsit nagyobb Alufelni, esetleg tuning lámpa játszik,beltérre pedig comtámaszos ülésre cserélném(akár Bőr is jöhet,ha lenne klíma) de ezek majd később persze, előbb a kötelező dolgok cseréjével kezdem ha úgy alakul...

Mindenre (vétel+átírás+Kötelező szervíz) kb. 900.000-et szánnék, 2000-2004-es évjáratokat nézegettem(ha jól tudom ezután made in Poland a történet), 5 ajtósokat részesítem előnyben, nagyon esetleg a Caravanokat, 1.6 16V lenne talán az ideális, de persze ha olyan állapotban lenne 1.4 16V is talán vállalható? Erre is szeretnék választ kapni, illetve hogy ebből az összegből lehet-e épkézláb darabokat találni!

Az 1.4 felejtős, 5 fővel az is lomha, főleg nyáron, ha klímázni is akarsz. Szerintem is minimum 1.6 vagy 1.8 lesz a megfelelő választás.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokért, jónak tűnik az a kombájn, ha csak annyi hibája van! Sajnos még nem áll rendelkezésemre ennyi összeg+kicsit messze is vagy(akár a vásárlás ideje), de ha még meglesz számításba fogom venni!
Egyébként kb. ilyesmi lenne a cél:
car_74790.jpg
Igazából ha azt mondjátok, hogy 1.6 16V az még elmegy akkor inkább 1.8 16v alá nem megyek, inkább akkor várok majd a vétellel...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokért, jónak tűnik az a kombájn, ha csak annyi hibája van! Sajnos még nem áll rendelkezésemre ennyi összeg+kicsit messze is vagy(akár a vásárlás ideje), de ha még meglesz számításba fogom venni!

Egyébként kb. ilyesmi lenne a cél:

[=http://www.carstyling.hu/pic/usercar/car_74790.jpg]

Igazából ha azt mondjátok, hogy 1.6 16V az még elmegy akkor inkább 1.8 16v alá nem megyek, inkább akkor várok majd a vétellel...

Szia!

Élményautzáshoz kevés az 1.6...

Üdv.

Módosítva : Tomi 1.6
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Élményautzáshoz kevés az 1.6...

Üdv.

Aki sportnak, és gyorsulásos kocsinak veszi, annak nem astra ajánlott... Kocsi A-ból B-be eljutásra való, az utak nem versenypálya...

Aki gyorsulni akar az pedig vegyen motort, az akár 3s vagy kevesebb alatt is 100-on van.

Én is gondolkodtam nagyobb autón. Használt: lutri, főleg a disel, ami elég nagy, megy is, és keveset eszik. a 2.0 Dieselek opelnél már elég erősek, de aki akkorát vesz nem adja el 50e-el... (ezért maradta régi, s vettem egy motort)

Link to comment
Megosztás:

Aki sportnak, és gyorsulásos kocsinak veszi, annak nem astra ajánlott... Kocsi A-ból B-be eljutásra való, az utak nem versenypálya...

Azért nem csak ez a két alternatíva létezik. Én soha senkivel nem versenyeztem sem közúton, sem máshol. Nem csak arra jó az erősebb motor, a komfortérzetet is növeli ha jól húz, és az ember érzi hogy van benne még tartalék. Az én álláspontom szerint a 10 másodperc alatti 100-ra gyorsulás már elég ahhoz, hogy az átlagnál fürgébb autóban érezzem magam. Ezt az 1.8-as Astrák már tudják. Nekem az a fontos, ha valahová megyek hosszabb távra, ne legyen probléma néhány, a megengedett sebességnél 5-10-zel lassabban tötyörgő autós megelőzése akkor sem, ha aktív a szembejövő forgalom.

Az nem vitatható, hogy a motorozáshoz hasonló élményt az általunk megvásárolható autók közül egyik sem tud adni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az egyik autót én is meghirdettem és úgy tűnik, hogy megérkeztek az első komolyabb érdeklődők. Az én kérdéseim nem is az autóval kapcsolatosak, hanem magához az adásvétel lebonyolításához kötődnek. Soha nem adtam még el autót apróhirdetés segítségével, eddig vagy ismerős vette meg vagy tk-ra tört és akkor a bontóban végezte. :) Mire kell odafigyelni egy használt autó értékesítésekor? Próbaút hogy történjen, mi kerüljön az adásvételire, stb... Szóval minden ezzel kapcsolatos dolog érdekelne.
Túl sok tapasztalatom vevői oldalról sincsen, ugyanis vagy ismerőstől vettem és tudtam az autó előéletét, aztán írtunk egy hétköznapi adásvételit vagy külföldi árverésen nyertem úgy, hogy előtte személyesen meg sem néztem az autót és ennek megfelelően olyan árat adtam meg, amennyiért mindenféleképpen elhoztam volna.
A külföldi adásvételiken például felsorolják a hibákat, az esetleges korábbi sérüléseket és javításokat és ki van hangsúlyozva, hogy a vevő az autót a megtekintett állapotban veszi meg, az eladó semmiféle garanciát és visszavásárlást nem vállal, utólagos reklamációt nem fogad el és utólagos alkudozásra sincs lehetőség. Gondolom ezeket én is beleírhatom a szerződésbe.
Az autóval kapcsolatban tiszta a lelkiismeretem, ezzel nincs is gond, csak nem szeretném, ha valami lehúzós, csaló bandába futnék bele zöldfülű eladóként.

Az eladó autó egyébként: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance-7711402

Köszönöm szépen a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az egyik autót én is meghirdettem és úgy tűnik, hogy megérkeztek az első komolyabb érdeklődők. Az én kérdéseim nem is az autóval kapcsolatosak, hanem magához az adásvétel lebonyolításához kötődnek. Soha nem adtam még el autót apróhirdetés segítségével, eddig vagy ismerős vette meg vagy tk-ra tört és akkor a bontóban végezte. :) Mire kell odafigyelni egy használt autó értékesítésekor? Próbaút hogy történjen, mi kerüljön az adásvételire, stb... Szóval minden ezzel kapcsolatos dolog érdekelne.

Túl sok tapasztalatom vevői oldalról sincsen, ugyanis vagy ismerőstől vettem és tudtam az autó előéletét, aztán írtunk egy hétköznapi adásvételit vagy külföldi árverésen nyertem úgy, hogy előtte személyesen meg sem néztem az autót és ennek megfelelően olyan árat adtam meg, amennyiért mindenféleképpen elhoztam volna.

A külföldi adásvételiken például felsorolják a hibákat, az esetleges korábbi sérüléseket és javításokat és ki van hangsúlyozva, hogy a vevő az autót a megtekintett állapotban veszi meg, az eladó semmiféle garanciát és visszavásárlást nem vállal, utólagos reklamációt nem fogad el és utólagos alkudozásra sincs lehetőség. Gondolom ezeket én is beleírhatom a szerződésbe.

Az autóval kapcsolatban tiszta a lelkiismeretem, ezzel nincs is gond, csak nem szeretném, ha valami lehúzós, csaló bandába futnék bele zöldfülű eladóként.

Az eladó autó egyébként: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance-7711402

Köszönöm szépen a válaszokat!

Szép, bár a belteret átalakítanám, de ennyiért nem tűnik rossznak ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az egyik autót én is meghirdettem és úgy tűnik, hogy megérkeztek az első komolyabb érdeklődők. Az én kérdéseim nem is az autóval kapcsolatosak, hanem magához az adásvétel lebonyolításához kötődnek. Soha nem adtam még el autót apróhirdetés segítségével, eddig vagy ismerős vette meg vagy tk-ra tört és akkor a bontóban végezte. :) Mire kell odafigyelni egy használt autó értékesítésekor? Próbaút hogy történjen, mi kerüljön az adásvételire, stb... Szóval minden ezzel kapcsolatos dolog érdekelne.

Túl sok tapasztalatom vevői oldalról sincsen, ugyanis vagy ismerőstől vettem és tudtam az autó előéletét, aztán írtunk egy hétköznapi adásvételit vagy külföldi árverésen nyertem úgy, hogy előtte személyesen meg sem néztem az autót és ennek megfelelően olyan árat adtam meg, amennyiért mindenféleképpen elhoztam volna.

A külföldi adásvételiken például felsorolják a hibákat, az esetleges korábbi sérüléseket és javításokat és ki van hangsúlyozva, hogy a vevő az autót a megtekintett állapotban veszi meg, az eladó semmiféle garanciát és visszavásárlást nem vállal, utólagos reklamációt nem fogad el és utólagos alkudozásra sincs lehetőség. Gondolom ezeket én is beleírhatom a szerződésbe.

Az autóval kapcsolatban tiszta a lelkiismeretem, ezzel nincs is gond, csak nem szeretném, ha valami lehúzós, csaló bandába futnék bele zöldfülű eladóként.

Az eladó autó egyébként: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance-7711402

Köszönöm szépen a válaszokat!

A próbaúton Te mint eladó két dologra figyelj oda a leginkább:

1, Ha átengeded a volánt, akkor szólj rá ha szabálytalankodik (jobb ha valami külterületen próbáljátok ki), mivel a bírságot neked kell fizetni ha gond lesz. (Egyedül ne menj semmilyen jelölttel kevésbé frekventált helyre...)

2, Ne engedd, hogy "bontsák" is az autót átnézéskor. (Vannak jelöltek akik azt hiszik, hogy a magtekintés során darabokra szedhetik az autót...)

Sikeres üzlet esetén nyilvános helyen töltsétek ki a papírokat. Pl. kávézó, büfé stb. Minden iratot-minden fél többször is tanulmányozzon át (igazolványokat is), mivel egyetlen elírás miatt érvénytelen adásvételivel nem lehet átíratni a kocsit és lehet újra leülni papírozni. Ez külön érdekes élmény, ha nagy távról jönnek az autóért. A totalcar.hu-n lévő adásvételit eddig két okmányirodában is elfogadták, így az elvileg jó. (4db adásvételit kell kitölteni. 2-2 mindkét félnek. Egyet mindenki bead az okmányirodába, egy marad otthon a fiókban. Fénymásolat elég a biztosítás és a teljesítményadó kijelentéséhez.)

Fontos: őszinteség. Amit tudsz az autóról, azt érdemes elmondani/megmutatni és akár belevenni az adásvételibe (pl. mikor eladtam az F Astra-t, tudtam hogy a szervokormány ereszt, szökik az olaj. De nem vészes, évente 2-3dl-t kell utántölteni, így is működik üzemszerűen. Ezt elmondtam, megmutattam, beleírtuk mint megjegyzés. Ezzel utána már nem tudnak visszajönni rejtett hiba miatt (a hirdetésben is benne volt, így nem további alkutényező). De pl. ha te úgy érzed mintha már gyengécske lenne pl a lengéscsillapító de ezt nem jelzed, az nem rejtett hiba. Ha észreveszi akkor lehet alkualap neki, de a kopó-fogyó alkatrészek meghibásodása -az eladás után két perccel sem- nem rejtett hiba.

Kikötni felesleges bármit is a szerződésen belül/felül, abban minden részletesen/alaposan le van írva*. Bár magánszemélyek közt nem fogyasztói szerződés jön létre, de 6 hónapig az eladó szavatossági felelősséggel tartozik a rejtett hibákért. De fontos, hogy a vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba megvolt már a vásárlás időpontjában (és esetlegesen az eladó elhallgatta), ennek a költsége is őt terheli. Utána lehet egyezkedni, osztozkodni, árleszállítani vagy elhajtani. Ez már a konkrét esettől függ.

*Bármilyen egyéb kikötés beleírható a szerződésbe, de csak a törvényi szabályozástól kedvezőbbeknek van jelentősége (a vevőre nézve pozitív kikötés, pl. 1év szavatosságot vállalsz). A vevőt joghátrány nem érheti, tehát ha beírtok bármit ami a vevőre nézve hátrányos a törvényi szabályozáshoz viszonyítva (pl. megtekintés/megvásárlás után nincs lehetőség reklamációra), akkor az jogvesztő, tehát a szerződés azon része/pontja nem érvényes hiába írja alá minden fél. Ezért felesleges kikötni különféle tételeket.

Hirtelen ennyi jutott eszembe... Sok sikert!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.