Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

5 nap állás után a pirosban 12.4x volt a volt. :lol: 66Ah-s akksi. Mi az a minimum feszültségszint ami alatt már nem illik ráindítani egy akksira?

Mondjuk szerintem beindult volna, de inkább rátöltöttem egy kicsit.

Az még elég jó volt :lol: Túldramatizálod a dolgokat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy mértem is a fehéren átfolyó áramot. Valami olyan hátsó gondolatom volt mintha sokat enne állásában. De nem vészes, bár hosszú állásokkal ez sem kevés. 60mA simán, 200mA beriasztva, és referenciának 240 mA a saru rátétel után, amikor a középkijelző világít.

Szerintem már a 60mA is sok, nálam 10-20mA között van. Egy bekapcsolt riasztó meg kb. 20mA-t fogyaszt + ha van van benne még belsőtér védelem, akkor az szintén kb. egy 20-as. A rádiód jól van bekötve? Nincs esetleg direktbe kötve?

Csak egy ötlet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valakinek tippje, hogy miért nem szokott menni a hátsó ablak (csomagtérajtó) ablakfűtése ?

Úgy kezdődött még a törés előtt, hogy hol ment, hol nem ment.

Most meg ebben a szutyok időben kellene.

Vezeték szakadás, kontakthiba? Szedd le a csomitérajtó burkolatát nézd meg kap-e áramot rendesen.

Nekem meg nem fűtt mindegyik szál, pont az alsók nem. Mivel lehetne javítani? Van vmi fémtartalmú festék esetleg amivel átt lehetne festeni a szakadást?

Link to comment
Megosztás:

Valakinek tippje, hogy miért nem szokott menni a hátsó ablak (csomagtérajtó) ablakfűtése ?

Úgy kezdődött még a törés előtt, hogy hol ment, hol nem ment.

Most meg ebben a szutyok időben kellene.

Éppen

azt álmodtam , hogy a hátsóablakfűtés nem akart leállni!

Aztán bedöglött , az ablak megrepedt

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.