zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Köszi. Ha azt is elárulod, hogy milyen izzó jár oda (bár a logikusan ugyanolyan kéne járjon mint a többibe) akkor megvan a második söröd is :lol: Ugyanolyan rizsszem, mint a másik kettőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Leírás itt is van, fényképekkel. Azért lehet úgy cserélni izzókat, hogy a gombokat levenni, a két csavart ami tartja a kapcsolókat kicsavarni, így az a rész hátramegy annyit, hogy az égőkre rá lehet tolni egy 5-ös mypolan csövet, és csőrös fogóval kihúzni. Visszatenni az újat mypolan csőbe, és betolni a helyére, majd cső le. :lol: Az izzó forrasztáshoz próbáld meg a RO-55-öt. (sokmindenre jó még a rozsdamaráson kívül) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Leírás itt is van, fényképekkel. Azért lehet úgy cserélni izzókat, hogy a gombokat levenni, a két csavart ami tartja a kapcsolókat kicsavarni, így az a rész hátramegy annyit, hogy az égőkre rá lehet tolni egy 5-ös mypolan csövet, és csőrös fogóval kihúzni. Visszatenni az újat mypolan csőbe, és betolni a helyére, majd cső le. :lol: Az izzó forrasztáshoz próbáld meg a RO-55-öt. (sokmindenre jó még a rozsdamaráson kívül) :lol: Köszi köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Leírás itt is van, fényképekkel. Azért lehet úgy cserélni izzókat, hogy a gombokat levenni, a két csavart ami tartja a kapcsolókat kicsavarni, így az a rész hátramegy annyit, hogy az égőkre rá lehet tolni egy 5-ös mypolan csövet, és csőrös fogóval kihúzni. Visszatenni az újat mypolan csőbe, és betolni a helyére, majd cső le. :lol: Az izzó forrasztáshoz próbáld meg a RO-55-öt. (sokmindenre jó még a rozsdamaráson kívül) :lol: Jó ez a leírás nagyon sokat kellett volna fényképezni a szemléltetéshez. :lol: Le is mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Jó ez a leírás nagyon sokat kellett volna fényképezni a szemléltetéshez. :lol: Le is mentem. Hova mentél ? :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Hova mentél ? :lol: :lol: :lol: A pincébe. :lol: Ugyértem, elmentettem a fájlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 A pincébe. :lol: Ugyértem, elmentettem a fájlt. Tudom vazze csak pozsén volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Caroll márkájú gyújtókábellel van valakinek tapasztalata? A másik alternatíva a Bosch... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 elölről húztam ki két izzót , de a középső az egy "csőben " van , ezzel nem boldogultam http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=149735&am...32734&sort= Ha megnézed a 23, 24-es képet, azon látszik, hogy hogy világítja meg az égő a gombot. Oda, ahol bemegy a sima izzó fénye mikor kihúzod a kapcsolót, én ledet raktam. Este nagyon szépen világít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 Caroll márkájú gyújtókábellel van valakinek tapasztalata? A másik alternatíva a Bosch... :lol: Eddig egyik utángyárival sem voltak fixen jó tapasztalatok, hiába bosch vagy champion. A gyári asszem Beru, és főleg ha DIS gyújtásos a gép, erősen ajánlott az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 A nyaralást úgy indítottuk, hogy mire bepakoltunk kb fél óra lemerült az akksi. Már csinált ilyet korábban is amikor pl féket szereltem és sokáig nyitva volt ajtó/csomagtartó. Még az is lehet, hogy a gyári delphi akksi volt benne. Mindennapi használatban tökéletesen működött, rendesen indított, de ilyen kicsi de hoszabb idejű terhelés mint a belső világítás leszívta. Így aztán új akku került bele. Érdekeség: 2007 nyarán cseréltem ac relét mert dobta a hibakódot, hogy rossz kontakt. Most nyáron ismét elkezdte. Most viszont akksi csere után eltűnt a hibajelenség. Lehetett ez a rossz akksi miatt? off: amúgy jól meghajtottam a vasat a bükkben a szerpentineken. még megpakolva is nagyon élvezhető volt az autó a 100pacival (vagy ami maradt belőle) de nem is volt sokat 3e alatt a fordulat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 A nyaralást úgy indítottuk, hogy mire bepakoltunk kb fél óra lemerült az akksi. Már csinált ilyet korábban is amikor pl féket szereltem és sokáig nyitva volt ajtó/csomagtartó. Még az is lehet, hogy a gyári delphi akksi volt benne. Mindennapi használatban tökéletesen működött, rendesen indított, de ilyen kicsi de hoszabb idejű terhelés mint a belső világítás leszívta. Így aztán új akku került bele. Érdekeség: 2007 nyarán cseréltem ac relét mert dobta a hibakódot, hogy rossz kontakt. Most nyáron ismét elkezdte. Most viszont akksi csere után eltűnt a hibajelenség. Lehetett ez a rossz akksi miatt? off: amúgy jól meghajtottam a vasat a bükkben a szerpentineken. még megpakolva is nagyon élvezhető volt az autó a 100pacival (vagy ami maradt belőle) de nem is volt sokat 3e alatt a fordulat :lol: Lehet, hogy összefügg a kettő ha gyengébb az aksi akkor a kicsit korrodált csatikhoz eleve nem érkezik akkora feszkó, és a megnövekedett ellenállás még többet levesz belőle. Vagy csak a gyengécske feszültség nem húzta be tökéletesen a relét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 A nyaralást úgy indítottuk, hogy mire bepakoltunk kb fél óra lemerült az akksi. Már csinált ilyet korábban is amikor pl féket szereltem és sokáig nyitva volt ajtó/csomagtartó. Még az is lehet, hogy a gyári delphi akksi volt benne. Mindennapi használatban tökéletesen működött, rendesen indított, de ilyen kicsi de hoszabb idejű terhelés mint a belső világítás leszívta. Így aztán új akku került bele. Érdekeség: 2007 nyarán cseréltem ac relét mert dobta a hibakódot, hogy rossz kontakt. Most nyáron ismét elkezdte. Most viszont akksi csere után eltűnt a hibajelenség. Lehetett ez a rossz akksi miatt? off: amúgy jól meghajtottam a vasat a bükkben a szerpentineken. még megpakolva is nagyon élvezhető volt az autó a 100pacival (vagy ami maradt belőle) de nem is volt sokat 3e alatt a fordulat :lol: Egy jól töltött akkuval még az autó is "erősebbnek" mutatkozik"! Lemerült akksival minden küszködik.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 A nyaralást úgy indítottuk, hogy mire bepakoltunk kb fél óra lemerült az akksi. Már csinált ilyet korábban is amikor pl féket szereltem és sokáig nyitva volt ajtó/csomagtartó. Még az is lehet, hogy a gyári delphi akksi volt benne. Mindennapi használatban tökéletesen működött, rendesen indított, de ilyen kicsi de hoszabb idejű terhelés mint a belső világítás leszívta. Így aztán új akku került bele. Érdekeség: 2007 nyarán cseréltem ac relét mert dobta a hibakódot, hogy rossz kontakt. Most nyáron ismét elkezdte. Most viszont akksi csere után eltűnt a hibajelenség. Lehetett ez a rossz akksi miatt? off: amúgy jól meghajtottam a vasat a bükkben a szerpentineken. még megpakolva is nagyon élvezhető volt az autó a 100pacival (vagy ami maradt belőle) de nem is volt sokat 3e alatt a fordulat :lol: Ez nekem fura. Mert volt olyan hogy órákon át szólt a zene a kocsiban (szubláda is van benne) és másnap reggel simán indított. Kérdés: Az AC reléjét tudom úgy működtetni ha a vezérlő lábra 12 voltot vezetek kívülről? Mert volt olyan rajz, ami azt mutatta h testet kívülről kap, de egy másik rajzon meg az ECU adta a testet is. Ha Az ECU adja a testet akkor nem lehet kapcsoltatni a relét, szerintem. Ha nem muszáj akkor nem rakok be másik relét. Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Ez nekem fura. Mert volt olyan hogy órákon át szólt a zene a kocsiban (szubláda is van benne) és másnap reggel simán indított. Kérdés: Az AC reléjét tudom úgy működtetni ha a vezérlő lábra 12 voltot vezetek kívülről? Mert volt olyan rajz, ami azt mutatta h testet kívülről kap, de egy másik rajzon meg az ECU adta a testet is. Ha Az ECU adja a testet akkor nem lehet kapcsoltatni a relét, szerintem. Ha nem muszáj akkor nem rakok be másik relét. Vélemények? Hát ha jól látom az ECU-adja a testet, de ha kihúzod a relét akkor ki lehet próbálni ha a 85-86-ra adsz 12 Voltot. De ki is tudod iktani ha kihúzod és a 30-87-es lába "helyét" összekötöd egy dróttal, ekkor olyan mintha behúzna és az AC-pumpa elindul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Hát ha jól látom az ECU-adja a testet, de ha kihúzod a relét akkor ki lehet próbálni ha a 85-86-ra adsz 12 Voltot. De ki is tudod iktani ha kihúzod és a 30-87-es lába "helyét" összekötöd egy dróttal, ekkor olyan mintha behúzna és az AC-pumpa elindul. Ez eddig rendben van. De én olyat szeretnék h egy nyomógombbal tudjam működtetni az AC pumpát. Ugyanis reggelre elereszti a nyomást a mocska és hiába raktam be egy visszacsapószelepet, ez a probléma megmaradt. Ezért kérdeztem h rakjak be egy plusz relét vagy csak adjak áramot a vezérlőlábnak. De ezek szerint a megoldás a plusz relé lesz. Bár lehet h egy nyomógomb is kibírja összeégés nélkül azt a tíz másodperces működtetést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Ez eddig rendben van. De én olyat szeretnék h egy nyomógombbal tudjam működtetni az AC pumpát. Ugyanis reggelre elereszti a nyomást a mocska és hiába raktam be egy visszacsapószelepet, ez a probléma megmaradt. Ezért kérdeztem h rakjak be egy plusz relét vagy csak adjak áramot a vezérlőlábnak. De ezek szerint a megoldás a plusz relé lesz. Bár lehet h egy nyomógomb is kibírja összeégés nélkül azt a tíz másodperces működtetést. Akkor simán csak csapold meg a 30-87-es kapocs drótját, kihozod valahova a műszerfal alá, és mielőtt indítozol pillanatkapcsolóval direktben járatod a pumpát ameddig csak akarod. Végülis a relével párhuzamosan kötve létrehozol egy sima kapcsolót. Összeégéstől nem kell félni itt nem mászkálnak akkora áramerőségek. Amikor kiürítettem a tankot én is egy régi éjjelilámpának a kapcsolóját szereltem be ideiglenesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Akkor simán csak csapold meg a 30-87-es kapocs drótját, kihozod valahova a műszerfal alá, és mielőtt indítozol pillanatkapcsolóval direktben járatod a pumpát ameddig csak akarod. Végülis a relével párhuzamosan kötve létrehozol egy sima kapcsolót. Összeégéstől nem kell félni itt nem mászkálnak akkora áramerőségek. Amikor kiürítettem a tankot én is egy régi éjjelilámpának a kapcsolóját szereltem be ideiglenesen. Köszi. Akkor így fogom megoldani egy ilyen kapcsolóval: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Ez eddig rendben van. De én olyat szeretnék h egy nyomógombbal tudjam működtetni az AC pumpát. Ugyanis reggelre elereszti a nyomást a mocska és hiába raktam be egy visszacsapószelepet, ez a probléma megmaradt. Ezért kérdeztem h rakjak be egy plusz relét vagy csak adjak áramot a vezérlőlábnak. De ezek szerint a megoldás a plusz relé lesz. Bár lehet h egy nyomógomb is kibírja összeégés nélkül azt a tíz másodperces működtetést. Tudom hogy off, de most itt gyorsan megkérdem. :lol: E85 indításnál segített a szelep valamit, érezni a változást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Tudom hogy off, de most itt gyorsan megkérdem. :lol: E85 indításnál segített a szelep valamit, érezni a változást? Ezért akarom ezt a kapcsolós témát, mert nem változott semmit. Bár még holnap reggel ki kell próbálnom h AC pumpa járatás után indul-e. De azt tudom h reggel nem marad nyomás az injectorhídban. De érdekes, h nappal, mikor meleg van, akkor simán indul(munkába jövet után minimum 8 órát áll) De péntek reggel mikor csak 4 órát állt éjjel, akkor simán indult 18 fokban. Ezért gondolom h egy kis nyomáshelyreállítás javít a gondokon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus31, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2009 Na elsiettem a dolgot... Hiába az új akksi továbra is dobja a rossz ac relé kontakt hibát. Éerdekes, hogy csak akkor ha meleg az utastér (sokat állt a napn stb.) Szóval cserélem és kész. Érdekes, hogy csak 2 évet bírt pedog gyári volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus31, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2009 Ha a világítást rajta hagyom és nyílik az ajtó, a visító hang forrását merre keressem? Ki szeretném iktatni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus31, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2009 Ha a világítást rajta hagyom és nyílik az ajtó, a visító hang forrását merre keressem? Ki szeretném iktatni.. asszem a kormányoszloptól balra van az a zizzencs, valahol a műszerfal alatt de nemtom pontosan, nem volt szándékomban kiiktatni, jó ketyere az :lol: Kapcsold fel a helyzetjelzőt, és menj a hang után. Tuti abból jön a hang :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus31, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2009 Ha megoldható, programozható ablaktörlő rellét fogok tenni a gépbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus31, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2009 megkérdezném a kartársaktól ,hogy a világítás kapcsolóban van-e izzó ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts