Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ugyan abba a sávba voltak eddig is, a piros és a fekete együtt volt kitiltva eddig is mindenhonnan. Gyakorlati különbség nem volt közöttük, akkor nem mindegy?

Az elv.. már a gondolatmenet is felháborító.

Meg ugye pesten már kitalálták ezt a kitiltogatós baromságot, nem sok kell hogy máshol is bevezessék.

A másik mint mondtam, hogy azért is idegesítő a dolog, mert simán megkaphatná a kéket, tudja, mint ahogy nyugaton meg is kapja, csak ez itt magyarisztán.

Link to comment
Megosztás:

Az elv.. már a gondolatmenet is felháborító.

Meg ugye pesten már kitalálták ezt a kitiltogatós baromságot, nem sok kell hogy máshol is bevezessék.

A másik mint mondtam, hogy azért is idegesítő a dolog, mert simán megkaphatná a kéket, tudja, mint ahogy nyugaton meg is kapja, csak ez itt magyarisztán.

Nyugaton nem akarnák hetente 3x rojtosra szexuálni a s.ggem, azért mert van az autó alatt futómű, meg egy normális kerék és nem kéne befalazni a vonószemtakarókat sem, ha nem akarom hogy kilopják... Nem ott vagyunk, itt a szíp új PD, amiből olyan füst jön, hogy rá tudsz állni, az ojró 4-5-6 és még a levegőt is tisztíccsa... :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt kb fél éve lehetett tudni, hogy megszűnik a piros matrica.

Szvsz felháborító hogy az autóm, ami reálértékekben tudja az euro kettőt, a legrosszabb minősítést kapja...

Mert hogy a 30 éves karbis rekord feketét kap, az nyilvánvaló. De azért a vectra lambdaszondával meg katalizátorral már egy nagyon más dimenzió. És mégis egy alá esnek... röhej.

akkor alulinformált voltam, na mind1 ez van

Link to comment
Megosztás:

Az elv.. már a gondolatmenet is felháborító.

Meg ugye pesten már kitalálták ezt a kitiltogatós baromságot, nem sok kell hogy máshol is bevezessék.

A másik mint mondtam, hogy azért is idegesítő a dolog, mert simán megkaphatná a kéket, tudja, mint ahogy nyugaton meg is kapja, csak ez itt magyarisztán.

na ezen háborgok én is, DE tényleg itt nem lehet vmit csinálni? azt tudom, hogy a régi dologgal nem lehetett

mondjuk ultra szopás enyém 92 szept és ha 93as megkapta volna a kéket, mintha 93 után nem ugyan ez a motor lenne benne....jó hát meg kell húzni vhol a határt, csak lehetne vmit csinálni

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, érdekes, ha a műszakin leméri a kibocsátást, akkor ott az érték, egy euro normához tartozik egy tartomány, mint benzin, mint dízelre. Akkor vácc dő problém? Minden adott csak ragasztani kellene+ forgalmiba max. egy pecsét, hogy igen ez tudja az euro 2,3 -at stb.+ néhány kattintás a gépen. Nem itt a korhoz kötni, de ezzel a dologgal egy külföldről behozott autónál is jól megszívathatnak, ha nem figyelsz az évjáratra. Nem mindegy, hogy 100 vagy 150ezer a regadója, csak mert ez pl. 95ős és 96tól volt euro 2.

Link to comment
Megosztás:

Hali ! olyan kérdésem lene hogy azt honnan tudom meg hogy milyen hőértékű gyertya kell az autómba? Mert ami van az kisebb mint ami van 1.6 16 v f astráról lenne szó 95 ös évjárat .(szerintem egy felújitott motorral az új gyertyáknak nem kéne tönkremenni 20 ezer km től...gyári gm gyertyát raktak bele de már a porcelán része be van barnulva 2 pólusút tettek bele)

Link to comment
Megosztás:

Hali ! olyan kérdésem lene hogy azt honnan tudom meg hogy milyen hőértékű gyertya kell az autómba? Mert ami van az kisebb mint ami van 1.6 16 v f astráról lenne szó 95 ös évjárat .(szerintem egy felújitott motorral az új gyertyáknak nem kéne tönkremenni 20 ezer km től...gyári gm gyertyát raktak bele de már a porcelán része be van barnulva 2 pólusút tettek bele)

A jó gyertya ideális színe "őzbarna".....

Link to comment
Megosztás:

Köszi ! Ezt én is tudom nemis ezzel van baj csak h a porcelán része már bebarnult....

És az miért baj? Pont erről van szó, hogy a porcelán legyen "őzbarna"!

Azt nem lehet már levakarászni.

Vagy esetleg kívül lett barna? Azzal meg nem kell törődni, mert az a ráégett külső kosz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy-két kérdésem egy C12NZ motorral kapcsolatban. A probléma a következő. A motor rendetlenkedett, nem volt elég erős, véletlenszerűen leállt, majd nem indult be...... stb..... Szétszedtük, hengerfejes is volt, két henger ette a vizet kicsit, kevés volt a kompresszió (6bar), meggyűrűztük az autót. A kompresszió már rendben van (14 bar), viszont az autó gázadásra füstöl, mint az állat, az olaj is fogy rendesen. Pedig az autó szépen húz, és jól is megy. Ha jól tudom ez a jelenség kopott gyűrűkre utal, viszont azok ugye újak. Hengerfej felújítva, szelepek becsiszolva, szelepszár szimeringek újak, fej síkolva, víz nem fogy. Mi lehet a probléma oka? Volt valami, ami furcsa volt, mégpedig az, hogy az új gyűrűszettben az olaj lehúzó gyűrű csak egy ilyen perforált valami, ami pedig benne volt, az 3 részből áll, két gyűrű, és egy ugyanolyan perforált karika. Nah most az új gyűrűszettben lévő lehúzó gyűrűt önmagában kell berakni, vagy a két régi vékony gyűrűvel együtt? Mert mi a két régi vékony gyűrűvel szereltük vissza.

Köszönöm a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy-két kérdésem egy C12NZ motorral kapcsolatban. A probléma a következő. A motor rendetlenkedett, nem volt elég erős, véletlenszerűen leállt, majd nem indult be...... stb..... Szétszedtük, hengerfejes is volt, két henger ette a vizet kicsit, kevés volt a kompresszió (6bar), meggyűrűztük az autót. A kompresszió már rendben van (14 bar), viszont az autó gázadásra füstöl, mint az állat, az olaj is fogy rendesen. Pedig az autó szépen húz, és jól is megy. Ha jól tudom ez a jelenség kopott gyűrűkre utal, viszont azok ugye újak. Hengerfej felújítva, szelepek becsiszolva, szelepszár szimeringek újak, fej síkolva, víz nem fogy. Mi lehet a probléma oka? Volt valami, ami furcsa volt, mégpedig az, hogy az új gyűrűszettben az olaj lehúzó gyűrű csak egy ilyen perforált valami, ami pedig benne volt, az 3 részből áll, két gyűrű, és egy ugyanolyan perforált karika. Nah most az új gyűrűszettben lévő lehúzó gyűrűt önmagában kell berakni, vagy a két régi vékony gyűrűvel együtt? Mert mi a két régi vékony gyűrűvel szereltük vissza.

Köszönöm a választ!

Egy kis olvasmány... Ha már nem tudod mit csinálsz! :)

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2002/12/22-25.pdf

Egyébként a régi gyűrűk nem húzzák le rendesen...

Link to comment
Megosztás:

Egy kis olvasmány... Ha már nem tudod mit csinálsz! :)

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2002/12/22-25.pdf

Egyébként a régi gyűrűk nem húzzák le rendesen...

Köszi a cikket, de ebben sincsen leírva, hogy nekem most hogyan kell szerelnem.... :D Mert a régi olajlehúzó gyűrű 3 részes volt. Két acél karika, és ezek között egy olyan rúgóféle. Az új gyűrűszettben pedig nem egy rendes gyűrűnek kinéző olajlehúzó volt, hanem csak egy olyan rúgó, ami a régiben is volt, és nem volt hozzá a két acélgyűrű. Ezért nem tudom, hogy hogyan kellett volna azt összerakni. Mert ha azt a rugót magában teszem be, mert semmi más nincs hozz, az sosem húzza le az olajat.....:S

Link to comment
Megosztás:

Köszi a cikket, de ebben sincsen leírva, hogy nekem most hogyan kell szerelnem.... :D Mert a régi olajlehúzó gyűrű 3 részes volt. Két acél karika, és ezek között egy olyan rúgóféle. Az új gyűrűszettben pedig nem egy rendes gyűrűnek kinéző olajlehúzó volt, hanem csak egy olyan rúgó, ami a régiben is volt, és nem volt hozzá a két acélgyűrű. Ezért nem tudom, hogy hogyan kellett volna azt összerakni. Mert ha azt a rugót magában teszem be, mert semmi más nincs hozz, az sosem húzza le az olajat.....:S

Ha elolvastad, akkor láthattad, hogy 3 gyűrűből áll a lehúzó! Tehát Neked csak rugót adtak, így nem húzza le... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.