nzozz Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 Sziasztok! A vezetőoldali légzsák burkolat cseréjéhez tudnátok adni valami útmutatást? Azt tudom, hogy az akkusarut mindenképp le kell venni, de az azt követő műveleteket már kevésbé ismerem. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 45 perce, nzozz írta: Sziasztok! A vezetőoldali légzsák burkolat cseréjéhez tudnátok adni valami útmutatást? Azt tudom, hogy az akkusarut mindenképp le kell venni, de az azt követő műveleteket már kevésbé ismerem. Köszönöm két csavar tartja oldalt a burkolatot és a légzsák csatlakozót kell ezután kikapcsolni. egyébként honnan sikerült szerezned légzsákburkolatot? vagy utángyártottad van? itt vannak a videók a szétszerelésről és a cseréről: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 1 perc, padarmisi írta: egyébként honnan sikerült szerezned légzsákburkolatot? vagy utángyártottad van? Sajnos csak utángyártott az eBayről, nem túl minőségi, de az enyémnek már gyakorlatilag leszakadt a bal oldala, pedig alig volt maga a kürt használva és muszáj volt már valamit lépni az ügy érdekében. Ugyanolyan sz@rul néz ki, mint amit a Cromaxnál lehet kapni, csak sokkal olcsóbban. Mondjuk a légzsák szerelésnél még az érdekelne, hogy azt a szegecset szimplán meg kell fúrni, utána kivadászni a darabjait a légzsák mellől és visszaszerelnél egy hagyományos popszegeccsel kell rögzíteni az új burkolatot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 13 perce, nzozz írta: Sajnos csak utángyártott az eBayről, nem túl minőségi, de az enyémnek már gyakorlatilag leszakadt a bal oldala, pedig alig volt maga a kürt használva és muszáj volt már valamit lépni az ügy érdekében. Ugyanolyan sz@rul néz ki, mint amit a Cromaxnál lehet kapni, csak sokkal olcsóbban. Mondjuk a légzsák szerelésnél még az érdekelne, hogy azt a szegecset szimplán meg kell fúrni, utána kivadászni a darabjait a légzsák mellől és visszaszerelnél egy hagyományos popszegeccsel kell rögzíteni az új burkolatot? szerintem, legalábbis a videón az utángyártottfelrakásánál a szegecsnél levágták a régit és az újat oda már nem rögzítették csak a többi beakasztós részen. e-bay-en én is néztem, hogy kb 2700Ft-ért kapni Egy fényképet készítenél, ha felszerelted, hogy mennyire gáz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 Sziasztok! Hogy van ez a vezérlés csere? Vezérműszíjat, feszítőgörgőt mikor kell cserélni? Mintha valami olyat olvastam volna itt valamelyik topikban, csak nem lelem, hogy 6 év vagy 60 000Km. Igaz ez, mert én 2010 év végén cseréltem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 34 perce, padarmisi írta: szerintem, legalábbis a videón az utángyártottfelrakásánál a szegecsnél levágták a régit és az újat oda már nem rögzítették csak a többi beakasztós részen. e-bay-en én is néztem, hogy kb 2700Ft-ért kapni Egy fényképet készítenél, ha felszerelted, hogy mennyire gáz? Ez engem is érdekelne. Bár egyelőre nekem egy repedés/szakadás szerű fut végig, nincs átszakadva az anyag teljesen, arra gondoltam hogy hátulról megerősítem hasonló anyaggal (rálapolással). 8 perce, Probert írta: Sziasztok! Hogy van ez a vezérlés csere? Vezérműszíjat, feszítőgörgőt mikor kell cserélni? Mintha valami olyat olvastam volna itt valamelyik topikban, csak nem lelem, hogy 6 év vagy 60 000Km. Igaz ez, mert én 2010 év végén cseréltem? 2003-ig 4év vagy 60000km, 2003-tól 6év vagy 90000km... De Ez egy érdekes dolog, nem olyan régen feszegettük a szervizelés topicban. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 4 perce, Janó32 írta: 2003-ig 4év vagy 60000km, 2003-tól 6év vagy 90000km... De Ez egy érdekes dolog, nem olyan régen feszegettük a szervizelés topicban. kÖSZÖNÖM! Akkor nem is 6, hanem 4 mert az én kocsim '99 Novemberi. Akkor kezdhetek szervezkedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Július25, 2016 Megoszt Elküldve Július25, 2016 Jo estet! Kepzeljetek tegnap hogy jartam. Adott az auto. (x20xer) kb 12 ora allas utan beinditottam, all 1500 on a fordulatszam ahogy kell. Elindultam, majd ki kellett szalnom ezert leallitottam ( hogy a nyugodt kornyeken ne oljenek meg este 11 kor az ordito auto miatt ). Visszaultem beindit, checkengine. Na mondom mivan veled! Semmi nem valtozott az autoba csak vilagitott. Leallit visszaindit, meg ott van. Hat oke, akkor kiolvasom. Leallit gyujtas vissza, mar nincs CE. Velem nem baszik ki, hoztam a gemkapcsot, aztan kivillogta p0340. Veztengely jelado. Hat oo, oke. Tudni kell hogy 266os tengelyek vannak ebbe a motorba gyarilag, meg alapjarat is jo ingadozos, mer' ez ilyen. Vajon szimplan az, hogy hidegen leallitottam, es talan tulfordult kicsit a motor , aztan mar el is kezd panikolni? Mondom semmilyen hibajelenseg nem volt, csak vilagitott a lampa. Azert beszerzek egy tarcsit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 SOS. Itt vagyok a Balatonon Veszprém közelében, Alsóörsön nyaralok. Folyik a hűtőm, spriccel. Még ideértem a szállásra 1,5 liter csapvíz segítségével, de folyik nagyon. Még jó hogy nem az autópályán... Mennyibe fáj egy hűtő csere? Z14XE, kíma nélküli, 2000/11 hó. Mit érdemes kerülni? Itt 1,5 km-re van egy szerelő, reggel hideg motorral megpróbálok oda elgurulni... Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 1 órával ezelőtt, outsider írta: SOS. Itt vagyok a Balatonon Veszprém közelében, Alsóörsön nyaralok. Folyik a hűtőm, spriccel. Még ideértem a szállásra 1,5 liter csapvíz segítségével, de folyik nagyon. Még jó hogy nem az autópályán... Mennyibe fáj egy hűtő csere? Z14XE, kíma nélküli, 2000/11 hó. Mit érdemes kerülni? Itt 1,5 km-re van egy szerelő, reggel hideg motorral megpróbálok oda elgurulni... Köszi a segítséget. Sajnálom hogy a nyaralás alatt ilyennek kell bajlódni... Nekem a hűtőcserére (Nissens) szereléssel 30-35-öt mondtak. Nekem klímás az autó. Egyébként a Nissens az előző autómban nagyon bevált, de itt néhányan szidják is. Szerintem annyi a lényeg, hogy ne a legolcsóbbat (legalját), vagy valamit aminek ismert a neve... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 (edited) 2 órája, outsider írta: SOS. Itt vagyok a Balatonon Veszprém közelében, Alsóörsön nyaralok. Folyik a hűtőm, spriccel. Még ideértem a szállásra 1,5 liter csapvíz segítségével, de folyik nagyon. Még jó hogy nem az autópályán... Mennyibe fáj egy hűtő csere? Z14XE, kíma nélküli, 2000/11 hó. Mit érdemes kerülni? Itt 1,5 km-re van egy szerelő, reggel hideg motorral megpróbálok oda elgurulni... Köszi a segítséget. Én lehet, hogy inkább megkérnék valakit húzzon el odáig. https://cromax.hu/hutorendszer/huto_ventilator_keret_es_resze/vizhuto/vizhuto_opel_astra_g_zafira_a_25801 Módosítva Július26, 2016 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Meg lehet csinálni a kiegyenlítő tartályt szintjelzősre? Nagy macera lenne? Ez így nem annyira buli, hogy már akkor látom, hogy elfolyt, ha fő a motor... Gyakorlatilag most véletlenül vette észre a feleségem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Hűtőcserét te magad is meg tudod csinálni, nem kell hozzá túl sok minden. Mondjuk nyaralás alatt kicsit bosszantó, de szükség törvényt bont. Alap szerszámokkal szerintem max. 2 óra, abba még belefér közben 1-2 sör is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 On 2016. 07. 22. at 13:29, nzozz írta: Sajnos csak utángyártott az eBayről, nem túl minőségi, de az enyémnek már gyakorlatilag leszakadt a bal oldala, pedig alig volt maga a kürt használva és muszáj volt már valamit lépni az ügy érdekében. Ugyanolyan sz@rul néz ki, mint amit a Cromaxnál lehet kapni, csak sokkal olcsóbban. Mondjuk a légzsák szerelésnél még az érdekelne, hogy azt a szegecset szimplán meg kell fúrni, utána kivadászni a darabjait a légzsák mellől és visszaszerelnél egy hagyományos popszegeccsel kell rögzíteni az új burkolatot? A visszaszerelésnél figyeljetek oda, hogy a kis sárga csatit a helyére pattintsátok + a biztosítását. Nekem sikerült elsőre rosszul betenni, hibakód lett a vége. Op-com-al törölhető! Csak bosszantó volt...... Amúgy Opelben már láttam a dudára való bőr "takarót" lehet addig kéne rátenni amíg ép a gomb. Egyébként nem a nyomkodástól kopik, hanem a kezedtől, mert ott fogod, forgatod szerintem...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Heló Mindenki!!! Leírnám a problémámat! Lehet, hogy hallott valaki már ilyet Szóval: Van egy 99-es x17dtl G Astra kombim Egy ideje van egy olyan baja, hogy mikor jobban terhelem az autót, pl dombnak felfele akkor kivillan a check engine lámpa és 0 ereje lesz az autónak! Hibakód: p0400- kritikus rebdszerhiba, valami egr hiba Ugye azt tudom, hogy nem feltétlen egr-el van ilyenkor a baj, ez csak egy támpont sajna! Egr szelepet kipucoltam már 2x , vákuumcsövek kitisztítva! A legnagyobb gond az, hogy télen elő sem jön a hiba, de nyáron már nagyon zavaró tud lenni, szóval melegben sokkal hamarabb előjön! Minden leállás/ ujraindítás után eltűnik a ce ikon és újra jó minden, sőt van sokszor, hogy menet közben is helyreáll a rend! Mit érdemes még tenni? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika22 Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 Sziasztok, Segítsetek légyszíves. Astra G 1.4; 2004-es autómhoz fél éven belül 2db első lambdaszondát kellett vásárolnom(jó minőségűt vettem). Mi lehet az oka, hogy ilyen hamar tönkremegy? Válasszokat köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 11 órája, padarmisi írta: Heló Mindenki!!! Leírnám a problémámat! Lehet, hogy hallott valaki már ilyet Szóval: Van egy 99-es x17dtl G Astra kombim Egy ideje van egy olyan baja, hogy mikor jobban terhelem az autót, pl dombnak felfele akkor kivillan a check engine lámpa és 0 ereje lesz az autónak! Hibakód: p0400- kritikus rebdszerhiba, valami egr hiba Ugye azt tudom, hogy nem feltétlen egr-el van ilyenkor a baj, ez csak egy támpont sajna! Egr szelepet kipucoltam már 2x , vákuumcsövek kitisztítva! A legnagyobb gond az, hogy télen elő sem jön a hiba, de nyáron már nagyon zavaró tud lenni, szóval melegben sokkal hamarabb előjön! Minden leállás/ ujraindítás után eltűnik a ce ikon és újra jó minden, sőt van sokszor, hogy menet közben is helyreáll a rend! Mit érdemes még tenni? Köszi Légtömegmérő okozhat ilyen problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 12 órája, padarmisi írta: Légtömegmérő okozhat ilyen problémát? Holtpontjeladó? Mikor az olaj kicsit túlmelegszik, akkor arra dob hibalámpát, aztán ha visszahűl elveszi. Légtömegmérőt húzd le és úgy próbáld. EGR-t pucold ki, szerintem szívósorral együtt, esetleg a MAP szenzort nézd meg a szívócsonkban, már ha X17-nél van ilyen. ( EGR vakolás tisztítás után, és nem lesz vele gond többet) Egyébként pedig az X.es motorkódút át lehet lőni full mechanikus adagolósra, akkor se légtömegmérő, se holtpont, se elektromos izébizék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 2 perce, Handbrake írta: Holtpontjeladó? Mikor az olaj kicsit túlmelegszik, akkor arra dob hibalámpát, aztán ha visszahűl elveszi. Légtömegmérőt húzd le és úgy próbáld. EGR-t pucold ki, szerintem szívósorral együtt, esetleg a MAP szenzort nézd meg a szívócsonkban, már ha X17-nél van ilyen. ( EGR vakolás tisztítás után, és nem lesz vele gond többet) Egyébként pedig az X.es motorkódút át lehet lőni full mechanikus adagolósra, akkor se légtömegmérő, se holtpont, se elektromos izébizék. Csak ki lenne az aki ezt megoldaná mechanikussá?! egr kipucolva, szívósor nem, map kipucolva, ma a légtömegmérő kipucolva ( nem volt nagyon gáz) Ez a holtpont jeladó a főtengely holtpont jeladó lesz? Merre keressem azt a holtpont jeladót? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 Just now, padarmisi írta: Csak ki lenne az aki ezt megoldaná mechanikussá?! egr kipucolva, szívósor nem, map kipucolva, ma a légtömegmérő kipucolva ( nem volt nagyon gáz) Ez a holtpont jeladó a főtengely holtpont jeladó lesz? Merre keressem azt a holtpont jeladót? köszi Igen, főtengely jeladónak is hívják, ki hogy. Y17DT-n alulról, aknáról, vagy csáposon. Burkolat le, és a motorblokk váltó felőli részén, a dízel topikba ha rákeresel azt hiszem még képek is vannak valaki által. Leírás itt: https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/opel-astra-g-dtl-atalakitas-es-extrak/x17dtl-adagolo-elektronika-hiba---atalakitas-mechanikussa Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 11 órája, Handbrake írta: Igen, főtengely jeladónak is hívják, ki hogy. Y17DT-n alulról, aknáról, vagy csáposon. Burkolat le, és a motorblokk váltó felőli részén, a dízel topikba ha rákeresel azt hiszem még képek is vannak valaki által. Leírás itt: https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/opel-astra-g-dtl-atalakitas-es-extrak/x17dtl-adagolo-elektronika-hiba---atalakitas-mechanikussa De a hibakódom P0400 -kritikus rendszerhiba (EGR hiba) Vagy ez ennél azért bonyolultabb lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 Sziasztok kitakarítottam a légtömegmérőmet és most mintha lomhább lenne az autó? valamit tönkrevágtam benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 2 órája, padarmisi írta: Sziasztok kitakarítottam a légtömegmérőmet és most mintha lomhább lenne az autó? valamit tönkrevágtam benne? Húzd le és menj úgy vele... ha úgy jó akkor az a gond. Nekem is mikor döglődött ezt csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 Na. 30k volt a hűtő csere. A szervízben alapból Nissens-t néztek bele, így nem is kellett tiltakoznom https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCUEI0emxlS0NUd2c/view?usp=drivesdk Vajon mi ez a lyuk rajta? Ilyen mintha nem lett volna a gyárin... Folyni nem folyik rajta semmi https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCQ1JrQ3FHYnRrcG8/view?usp=drivesdk Így folyt a régi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július28, 2016 Megoszt Elküldve Július28, 2016 2 perce, outsider írta: Na. 30k volt a hűtő csere. A szervízben alapból Nissens-t néztek bele, így nem is kellett tiltakoznom https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCUEI0emxlS0NUd2c/view?usp=drivesdk Vajon mi ez a lyuk rajta? Ilyen mintha nem lett volna a gyárin... Folyni nem folyik rajta semmi https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCQ1JrQ3FHYnRrcG8/view?usp=drivesdk Így folyt a régi... Oda lehet rögzíteni valamit, ha jól látom menetes belül..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts