Qpack Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Nézd meg a TIS-ben. Ha jól emlékszem ott is találni fogsz erről említést (AGR nélküli motorverziók). Én már egyszer láttam vhol benne, ha kell elő tudom keresni. ezt a TIS-t vagy vmi olyat ahol megtalálható minden apró ketyere képe XP-oprendszerhez...nem lehet találni? vagy vki tud ebben segíteni? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Most a google a http://opel.i-perm.ru/files/ oldalt dobta ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 A gyertya csere teljesen megoldotta a gondomat(ki.ki hagyó hideg gyújtás)...szóval 30 ekm után a gyári gyerty kidobandó....most NGK kerűlt bele..... Viszont van még egy-két :P apróság.....és nem tudom mire gondoljak.... 1. meleg indításnál elég gyakran nem "találja" az alapjáratot....300-1000-ig járkál....lehet ki kellene pucolni az alapjárati mocit megint... 2. munkahelyről hazafelé van egy hosszabb lejtő...itt ki szoktam tenni üresbe, hogy had guruljon...mire a lejtő aljára érek(kb.600-800m) a moci alapjárata leesik kb 400-ra, majd onnan ismét lengések közepette tér csak vissza... Meg mondom őszintén vmi érzékelőre gyankodnék, de semmi más hiba jelzés nincs...(pl. lambda szonda vagy ilyesmi...) Gabi vvmi 5let? :( Made in china volt a GM gyertya? Alapjárati motor és fals levegő amire gondolnék... illetve lambda is okozhat hasonlót, ha már szarakodik. Bár azt meg már akkor néha kéne jeleznie a sárga lámpának is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Nézd meg a TIS-ben. Ha jól emlékszem ott is találni fogsz erről említést (AGR nélküli motorverziók). Én már egyszer láttam vhol benne, ha kell elő tudom keresni. Igazad van, 2004-es évjáratban az összes Z-s motorból eltűnt az AGR, csak a twinportokban volt. De előtte évben még mindegyiken volt, és utána is a twinportokon. Úgy látszik ez egy bepróbálkozás volt, ami eleve halott ötlet, mert a sw nem tud károsanyagot égetni. :P Kíváncsi lennék azért ezeknek a 2004-es autóknak a zöldadataira, mert gondolom nem ezekkel fog büszkélkedni a GM :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Made in china volt a GM gyertya? Alapjárati motor és fals levegő amire gondolnék... illetve lambda is okozhat hasonlót, ha már szarakodik. Bár azt meg már akkor néha kéne jeleznie a sárga lámpának is. Menézem a gyertyát...gondolom valahol rá van írva... Alapmocit kipucolom ismét...talán 1 éve volt utoljára.... a 2. ponthoz még csak annyit, hogyha hamarabb érekezik le 400-ra, akkor van, hogy nem is korrigál az alapjárati moci másodpercekig...legalábbis a fordulat ott marad 400 on... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Most a google a http://opel.i-perm.ru/files/ oldalt dobta ki. Köszi! :cry: Az oroszt már régen használtam...hát még a windows... :P az orosz karaktereket nem ismeri :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 A gyertya csere teljesen megoldotta a gondomat(ki.ki hagyó hideg gyújtás)...szóval 30 ekm után a gyári gyerty kidobandó....most NGK kerűlt bele..... Viszont van még egy-két :cry: apróság.....és nem tudom mire gondoljak.... 1. meleg indításnál elég gyakran nem "találja" az alapjáratot....300-1000-ig járkál....lehet ki kellene pucolni az alapjárati mocit megint... 2. munkahelyről hazafelé van egy hosszabb lejtő...itt ki szoktam tenni üresbe, hogy had guruljon...mire a lejtő aljára érek(kb.600-800m) a moci alapjárata leesik kb 400-ra, majd onnan ismét lengések közepette tér csak vissza... Meg mondom őszintén vmi érzékelőre gyankodnék, de semmi más hiba jelzés nincs...(pl. lambda szonda vagy ilyesmi...) Gabi vvmi 5let? :( Iridium gyertyát nem próbáltatok autóba? Nekem a motoromban az van, és a gyártó szerint minimum 60e km-t ki kell bírnia! Autókban mivel fele annyit ha forognak biztossan többet bír. :D A motorban a sima gyertya 12e km-enként csere. NGK Iridium gyertyák Az előnyei, jobb hidegindítás, jobb égés, ezáltal nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás (3-3%).... Motornál érezhető volt :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Iridium gyertyát nem próbáltatok autóba? Nekem a motoromban az van, és a gyártó szerint minimum 60e km-t ki kell bírnia! Autókban mivel fele annyit ha forognak biztossan többet bír. ;) A motorban a sima gyertya 12e km-enként csere. NGK Iridium gyertyák Az előnyei, jobb hidegindítás, jobb égés, ezáltal nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás (3-3%).... Motornál érezhető volt :cry: Platinumot igen...az öregék 1.3 as kadettjába(R.I.P.)... :( a moci azóta is ott dübörög Kadett klubbos kollega gépében...de sajnálom azt a mocit... lábbal 10%-30% fogyasztás csökkenés :P volt a fogyim már 5.9 és volt 9.2 is.... :D az indítási dolgok fontosak és nekem ez az NGk is bejött...2 pólusú elég korrekt áron jutottam hozzá:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Platinumot igen...az öregék 1.3 as kadettjába(R.I.P.)... :( a moci azóta is ott dübörög Kadett klubbos kollega gépében...de sajnálom azt a mocit... lábbal 10%-30% fogyasztás csökkenés :P volt a fogyim már 5.9 és volt 9.2 is.... :cry: az indítási dolgok fontosak és nekem ez az NGk is bejött...2 pólusú elég korrekt áron jutottam hozzá;) Nemhiába, az NGK a gyertyák királya. Sosem hagyott cserben, Japán minőség. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Eszembe jutott, hogy a téli gumi fölrakásakor ismerősöm fölhívta a figyelmem, hogy a jobb első teleszkópból folyik az olaj. És tényleg, ahogy én is megnéztem szépen látszott hogy kívül több van már mint belül :( (ahogy végig néztük az összeset azt láttuk, hogy a hátsók viszonylag jól bírják magukat) A lambda mellé most vehetek 2 telót is... Ugye ezeket párosával illik cserélni? (elsőket-hátsókat) Milyet érdemes vásárolni? Láttam van gázos meg olajos is, miben jobb az egyik mint a másik? Van olyan amit favorizáltok? Illetve lenne még egy kérdésem. Unixtrade oldalát megnézve azt láttam, hogy több méretű féktárcsa is van 256mm első 240mm hátsó--->ez az érdekes, szóval tárcsafék hátul? eddig amiket láttam G astrát (1.4) azon mind dobfék volt.. Ezekszerint lehet rá tárcsát is tenni? Lenne értelme lecserélni a dobot tárcsára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Eszembe jutott, hogy a téli gumi fölrakásakor ismerősöm fölhívta a figyelmem, hogy a jobb első teleszkópból folyik az olaj. És tényleg, ahogy én is megnéztem szépen látszott hogy kívül több van már mint belül :( (ahogy végig néztük az összeset azt láttuk, hogy a hátsók viszonylag jól bírják magukat) A lambda mellé most vehetek 2 telót is... Ugye ezeket párosával illik cserélni? (elsőket-hátsókat) Milyet érdemes vásárolni? Láttam van gázos meg olajos is, miben jobb az egyik mint a másik? Van olyan amit favorizáltok? Illetve lenne még egy kérdésem. Unixtrade oldalát megnézve azt láttam, hogy több méretű féktárcsa is van 256mm első 240mm hátsó--->ez az érdekes, szóval tárcsafék hátul? eddig amiket láttam G astrát (1.4) azon mind dobfék volt.. Ezekszerint lehet rá tárcsát is tenni? Lenne értelme lecserélni a dobot tárcsára? A gázos jobb, de általában drágább is....párban kell...de az elsőt azt nem olyan egyszerű cserélni....ezeknél nem tudom hogy van, de régen is már volt olyan hogy gólyalábastól avagy csak patron csere... A hátsó tárcsa az más téma...a tiedre felejtős tudtommal...az 1.8asoktól felfelé és a sport verziókra volt ha jó az infóm...de ahhoz hidat is kell cserélni lehet...ezt pontosan nem tudom...de szerintem ott sok minden más... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 A gázos jobb, de általában drágább is....párban kell...de az elsőt azt nem olyan egyszerű cserélni....ezeknél nem tudom hogy van, de régen is már volt olyan hogy gólyalábastól avagy csak patron csere... A hátsó tárcsa az más téma...a tiedre felejtős tudtommal...az 1.8asoktól felfelé és a sport verziókra volt ha jó az infóm...de ahhoz hidat is kell cserélni lehet...ezt pontosan nem tudom...de szerintem ott sok minden más... köszi szépen. Márka terén esetleg van valami előítélet, pozitív tapasztalat? És még valami. Láttam olyanokat, hogy egy csöves, két csöves. Ennek van jelentőssége? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 sachs, kayaba, koni gázos Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 A gázos jobb, de általában drágább is....párban kell...de az elsőt azt nem olyan egyszerű cserélni....ezeknél nem tudom hogy van, de régen is már volt olyan hogy gólyalábastól avagy csak patron csere... A hátsó tárcsa az más téma...a tiedre felejtős tudtommal...az 1.8asoktól felfelé és a sport verziókra volt ha jó az infóm...de ahhoz hidat is kell cserélni lehet...ezt pontosan nem tudom...de szerintem ott sok minden más... nem jo az infod mert nekem y1.7dtl isuzu motoros astra combim 2001-es évjáratu G-m van és mikor gumit cser. t-ny-i akkor vettem észre hogy hátul is tárcsafék van ausztriábol származik az autóóóóóóóóóóóóóóóóó de autóó Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 nem jo az infod mert nekem y1.7dtl isuzu motoros astra combim 2001-es évjáratu G-m van és mikor gumit cser. t-ny-i akkor vettem észre hogy hátul is tárcsafék van ausztriábol származik az autóóóóóóóóóóóóóóóóó de autóó Én úgy tudom, hogy lóerő függő a hátsó tárcsafék Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 nem jo az infod mert nekem y1.7dtl isuzu motoros astra combim 2001-es évjáratu G-m van és mikor gumit cser. t-ny-i akkor vettem észre hogy hátul is tárcsafék van ausztriábol származik az autóóóóóóóóóóóóóóóóó de autóó mondjuk esetleg ha sport futómű van alatta? avagy külön kérés/felszereltség? :P akkor már lehet igazam is van :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 Én úgy tudom, hogy lóerő függő a hátsó tárcsafék 1.7 a G ben max 82 paci...a benzines 1.6 os pedig ugyebár 101 és abban sem alap a tárcsa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 1.7 a G ben max 82 paci...a benzines 1.6 os pedig ugyebár 101 és abban sem alap a tárcsa... Akko nem jól tudtam :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 mondjuk esetleg ha sport futómű van alatta? avagy külön kérés/felszereltség? :P akkor már lehet igazam is van :( nem tudomhogy külön felszereltség lenne én ezt most vettem a nyáron ügynökségtöl nem volt kiirva hogy extra felszereltségü lenne a verda de nagyon örülök neki mert qva jó a fékje a drágámnak .Azt nem tudom h. sportfutomü lenne alatta , de ha az akkor tuti a verda . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 Tegnap és ma is telefonnal filmre vettem a kocsi hibajelenségét beső nézetből. Mindjárt vágok belőle egy mixet, és föltöltöm valahová. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 nem tudomhogy külön felszereltség lenne én ezt most vettem a nyáron ügynökségtöl nem volt kiirva hogy extra felszereltségü lenne a verda de nagyon örülök neki mert qva jó a fékje a drágámnak .Azt nem tudom h. sportfutomü lenne alatta , de ha az akkor tuti a verda . még 1 bánatom van, hogy esös idöben pillanatok alatt tiszta dzsuva lesz a hátso ajto, de valoszinü hogy tervezési hiba miatt ilyen a müszer . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 még 1 bánatom van, hogy esös idöben pillanatok alatt tiszta dzsuva lesz a hátso ajto, de valoszinü hogy tervezési hiba miatt ilyen a müszer . De jó lenne csak ennyi bajom lenne a kocsimmal :( Na de férre ne értsd nem irónikus akartam lenni! A turbulens légáromlatok megteszik a magukét a far résznél.. Ezzel nem tudsz mit csinálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 De jó lenne csak ennyi bajom lenne a kocsimmal :( Na de férre ne értsd nem irónikus akartam lenni! A turbulens légáromlatok megteszik a magukét a far résznél.. Ezzel nem tudsz mit csinálni 4 ajtóst kell venni :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 4 ajtóst kell venni :P Olcsóbb használni hátsó ablaktörlőt szerintem :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 Olcsóbb használni hátsó ablaktörlőt szerintem :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts