Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Igazábol talán kézzel is meg tudnád nézni csak ahhoz lekéne venni a felniröl.

Ha ez mondjuk meg van akkor csak megfogod a 2oldalát és széthuzod.

Ha az egyik oldala ugyan akkora erövel huzva jobban ki jön akkor a gumid rossz BCT hibás.

Szerintem tuti ez a baja.

annyira nem vészes,mert épp csak picit megy balra,de néha amikor direkt figyelem,akkor bosszant :lol:

úgy tervezem,hogy már csak ez az egy szezon van hátra neki,aztán csere :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Korábban valakinek volt egy olyan panasza, hogy az autója gumija furcsa hangot ad, de ugyanaz a gumi acálfelnin teljesen tökéletesen futott. Ez most azért jutott eszembe, mert én is most akarom felrakni az alufelnijeimet. Nem lehet, hogy nem megfelelő központosító gyűrű volt abban a felniben? Szerintem ha az nem passzol tökéletesen az agyra, akkor a kerék nem biztos, hogy középpontosan kerül fel, mert a csavarok nem feltétlenül találnak hibátlanul a helyükre a felniben. Főleg ha más a kónusz...

És akkor a kérdésem: mi a pontos belső mérete a G Astrára való központosító gyűrűnek? Tizedre pontos méret kellene, ha esetleg tudja valaki.

Köszi,

Tobzos

Én is írtam hasonló problémáról.

Azt tettem, ahogy itt tanácsolták, hogy megcseréltem az első tengelyen lévő kerekeket a hátsókkal. Az eredmény az lett, hogy ugyanúgy hallom a klaffogást, csak egy kicsit halkabban. szerintem mégis gumi probléma lesz, mert a felnin nem talátak semmit a gumis szakemberek.

A központosító gyűrűmmel nem igazán lehet baj, mert amikor itthon megcseréltem a kerekeket, akkor olyan szorosan illeszkedett, hogy úgy kellett lehúznom fogóval az agyról, tehát biztosan nem lötyögött rajta egy percig sem...

Link to comment
Megosztás:

van egy érdekes jelenségem:

nyári gumival és felnivel (gyári Dunlop gumi,gyári opel alufelni) egy picit balra húz a kocsi.

a téli gumival és lemezfelnivel (gyári ezis),meg egyáltalán nem.

mindkét felnigarnítúra centírozva,semmi hibájuk nincs,nem ráz,nem üt,teszi a dolgát

mi okozhatja ezt?

Guminyomás egyforma?

Futóművet mikor nézték meg hogy is áll?

Egyébként gyárilag egy picit jobbra kell húznia,netán ha bealszol ne a szembejövőt trafáld el.

Link to comment
Megosztás:

Én is írtam hasonló problémáról.

Azt tettem, ahogy itt tanácsolták, hogy megcseréltem az első tengelyen lévő kerekeket a hátsókkal. Az eredmény az lett, hogy ugyanúgy hallom a klaffogást, csak egy kicsit halkabban. szerintem mégis gumi probléma lesz, mert a felnin nem talátak semmit a gumis szakemberek.

A központosító gyűrűmmel nem igazán lehet baj, mert amikor itthon megcseréltem a kerekeket, akkor olyan szorosan illeszkedett, hogy úgy kellett lehúznom fogóval az agyról, tehát biztosan nem lötyögött rajta egy percig sem...

Akkor igazán elárulhatnád a gyűrű belső méretét... B)

Én is egy tökéletesen illeszkedő központosítót szeretnék, de eddig senki nem dobott meg a pontos mérettel, egy idegen gumisra pedig nem bíznám rá a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

Akkor igazán elárulhatnád a gyűrű belső méretét... B)

Én is egy tökéletesen illeszkedő központosítót szeretnék, de eddig senki nem dobott meg a pontos mérettel, egy idegen gumisra pedig nem bíznám rá a dolgot.

Nemsokára úgyis lekapom a kerekeket, és megnézem neked B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket kérném! Egy 2002.-es 1.4 "G" Astra van. Azt vettem észre, hogy amikor benyomom a kuplung pedált a motortérből egy jól hallható kattanás hallatszik, amikor kiengedem szintén. A jelenség csak járó motornál hallható. Mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket kérném! Egy 2002.-es 1.4 "G" Astra van. Azt vettem észre, hogy amikor benyomom a kuplung pedált a motortérből egy jól hallható kattanás hallatszik, amikor kiengedem szintén. A jelenség csak járó motornál hallható. Mi lehet a gond?

Kuplung tárcsánál esetleg valamelyik rugó? (csak tipp, anno Fiatom csinált ilyet)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2007 06.havi 1.4-es astrám, és lenne 3 kérdésem:-) ha van itt valaki szerviz közeli.......(uhu?) bocs hogy ismeretlenül is ennyi bajom van...

1.Gyárilag milyen tipusú és viszkozitású olaj van benne ?

2.Gyujtáskulcs immo. átkódolása megoldható-e,és mennyiért ?

3.Hiányzik a pótkulcs és a szervizkönyv 650 km(!) van az autóban (banki visszavett, tényleg ennyi) hogy lehetne ezeket pótólni, garancia miatt is.

köszi a válaszokat elöre is.

Link to comment
Megosztás:

1.) 5w30

2.) átkodolás nem, de a kulcsok törlés, és a meglévő kulcsok progamozása igen. amugy ez szerintem szart se ér, ha nincs meg hozzá az összes kulcs, mert a gyári immo szerintem semmire se jó...

3.) ha cascot szeretnél akkor zárgarnitúra csere. a szervizkönyv pótolható, ha magyarországi üzembehelyezésü. asszem 10 e ft. most abba gondolj bele, hogy valakinél van egy kulcs ami nyitja az autót, és ha az immot le is tiltod akkor is gyujtásra tudja tenni.

védelem bele de rengeteg...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2007 06.havi 1.4-es astrám, és lenne 3 kérdésem:-) ha van itt valaki szerviz közeli.......(uhu?) bocs hogy ismeretlenül is ennyi bajom van...

1.Gyárilag milyen tipusú és viszkozitású olaj van benne ?

2.Gyujtáskulcs immo. átkódolása megoldható-e,és mennyiért ?

3.Hiányzik a pótkulcs és a szervizkönyv 650 km(!) van az autóban (banki visszavett, tényleg ennyi) hogy lehetne ezeket pótólni, garancia miatt is.

köszi a válaszokat elöre is.

Én zárat cserélnék, inditó kulcsot, és az eladóval fizettetném ki.

A szervizkönyvet pár ezerért pótolja a kereskedés ahol vették újonan, de lehe hogy bármelyik kereskedés tudja pótolni, hiszen a gépben az autó benne van elvileg

Link to comment
Megosztás:

56,5mm

Köszi szépen a választ, már fent is vannak a kerekek az új központosítókkal és csavarokkal. Csak 6,5 col széles a felni (ET37) mégis nagyon sokat dob az autón. A Michelin gumi viszont nem volt annyira jó választás, sokkal jobban csúszkál, mint a Dunlop. Cserébe viszont ezer évig tart majd, ha nem csúszok bele valakibe... B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ugyan már kérdeztem de még egyszer!

A segítségeteket kérném! Egy 2002.-es 1.4 "G" Astra van. Azt vettem észre, hogy amikor benyomom a kuplung pedált a motortérből egy jól hallható kattanás hallatszik, amikor kiengedem szintén. A jelenség csak járó motornál hallható. Mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

1.4 16v. Motor kattogó hangot ad. Több független megfigyelő egyöntetűen hidrotőke kopást diagnosztizált. "Ki kéne cserélni mindet!" = drágadolog. (Hidrotőkeadalékot már próbáltam, de nem segített...)

Kérdés: Nem tudtok véletlenül olyan szakembert, aki el tudná dönteni, hogy melyik hidrotőke rendetlenkedik, vagy legalább azt, hogy B) melyik henger... (4 hidrotőkényit még beruháznék).

Köszi.

Tom

őőőőő már nem aktuális az évjárat bocs:D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat!

Akkor már megis kérdezném hogy ,a zárgarnitura csere mennyibe kerűlhet ? (persze elöbb utobb ugyis megyek a szervizbe, csak hogy felkészüljek ) két zárbetét és két kulcs, amit az immohoz kell kódólni?

Már riasztó van benne, egyébb védelmi tanácsok?

És mégegy kérdés: nem tiszta elöttem hogy, az automata ablakfelhúzáshoz (távirányitóval való záráskor) be kell szereltetni a felhuzómodult, vagy elég az ajtóban levő kábeleket átkötni?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

hát sztem 60 ezerrel min számolhatsz. Uhuhu meg tudja neked mondani sacc per kb ra persze függ hogy 2 távirányítós kulcsot akarsz vagy csak egyet. ÉN a hejedben kedden ott kezdenék vagy nagyon lelakatolnám a kocsit, sőt nem is használnám míg nincs új kulcs. Minél több védelemmel van az autó ellátva annál kisebb a veszélye hogy elviszik, hiszen majd minden sarkon van egy astra. Persze ha azt nézték ki úgy is elviszik ha akarják. Automata ablaknál elvileg elég a kábellel vmit mókolni, nekem ismerős úgy csinálta meg és ott is választhatsz, hogy reteszeléskor, vagy záráskor húzza fel.

Link to comment
Megosztás:

Az az igazság, hogy amikor én három hónapja átvettem a vasat a sógoromtól nem riasztót szereltettem bele, henem elvittem a bejáratott villanyászomhoz, aki belerakott két rejtett kapcsolót. Az egyik az önindítót tiltja, a másik a benzinpumpát. Szerintem ez sokkal hatásosabb, mintha a rissztó szirénája bömbölne, mert attól még elviszik ha tudják. Ma már senki nem kapja fel a fejét arra, ha vijjog egy autó az utcán maximum, ha éjszaka van és zavarja a pihenését a hang.

Egyébként meg a riasztók is csak e két kör valamelyikét tudják tiltani (gyújtás vagy benzinellátás), és a kapcsolók egy riasztó árának töredékébe kerültek. Ráadásul ha nem akarom, senki nem látja, hogy átkapcsolom, köszönhetően az ötletes kivitelezésnek (itt nem a műszerfalon elhelyezett plusz kapcsolókról van szó). Természetesen "szerviz állapotba" is helyezhető egyszerűen, azaz teljesen ki is iktatható mindkettő, ha ott kellene hagynom egy szerizben. B)

Persze ettől még egy váltózárra lehet, hogy én is benevezek...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is váltózáram van és ha elmondom vkinek, akkor mindig jön az aktuális urban legend, hogy alámásznak és a rudazatot pillanatok alatt 2esbe ugrasztják. Akkor mindig azt mondom hogy ha leparkolok akkor mindig láthatatlanná teszem az autót és akkor nem tudják elvinni. Ez a tuti, mert arra már nem tudnak mit mondani B)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos a rohadt tolvajok elviszik az autót ha akarják és ezellen nem tudunk tenni, viszont a minél több védelem annál nagyobb biztonságban van. Needforspeed neked viszont izgulósabb, mert nagyon szép autód van és elég ritka. Sztem csak néhány tipusnál lehet "kiakasztani" a váltó zárat én is láttam szerelőt hogy is csinlja de nem opelnél.. a legjobb védelmi eszköz amit német autós újságban láttam 10 évvel ezelőtt, nem nyom meg egy gombot a delikvens az autó elindul, csak mikor hozzá ér a váltóhoz kijön belőle brutál kés, tűk meg a kormányból. Valamiét nem engedték,hogy bevezetésre kerüljön, nekem tetszene, 200 az ülésből ilyenek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.