Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Nem feltétlen utángyártott légtömegmérőt kő beletennie a kollegának....

meg kellene próbálni (egy próba erejéig) az eredeti gyárival <_<

Sziasztok,

köszi a válaszokat!! :-)

Egyébként a légtömegmérőt utángyártottra nem én és nem a szervíz cserélte, hanem az eladó kereskedés, ahol vettem. Tudom, nem hihető, hogy költene rá egy kereskedő, de így történt, sok minden ki lett eladás előtt cserélve. Hogy miért az hosszú, nem fárasztanálak ezzel is titeket.

Köszi szépen még egyszer:

hp

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új Astra G (2 hónapos, 1.4-es, sedan) tulajdonos vagyok. A segítségeteket kérném pár kérdésben!

1. Ha kinyitom a vezetőoldali ajtót miközben bent a kulcs az indítóban, akkor sípoló hangot ad ki, míg ki nem húzom a kulcsot, vagy míg be nem csukom az ajtót. Elég zavaró golog, ki lehet ezt vhogy kapcsolni?

2. Az automatikus belsőtér-világítást ki lehet kapcsolni vhogy?

3. Rádió nélkül, rádió-előkészítéssel vettem át az autót - gondolván - majd veszek bele olcsóbban vmely márkát. Ha valakitől veszek egy használt, gyári cdr-500-as rádiót, akkor a beszerelést követően a középső kijelző dátum helyén megjelenik automatikusan a hallgatott rádióállomás ill. a játszott zeneszám neve/címe?

Segítségeteket, tapasztalaitokat, hozzáértéseiteket előre is köszönöm!

Sziasztok!

Én is tapasztaltam ezeket a "jelenségeket" a járgányomon, én sem feltétlenül örülök nekik.

Viszont érdekelne, hogy a G Astrás társaim <_< is tapasztalnak e néha zörgő, nyöszörgő hangokat az autójuk műszerfala felől. Én sokszor figyelek fel erre. Mik lehetnek ezek? Mik okozhatják?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

1,4-es caravan g astra-val járok, ami nem az enyém. a gazdája állandóan túlterhelt utánfutóval és agyonpakolt csomagtartó + tetőcsomagtartó kivitellel furikázott vele kb 2 év alatt 30ezer km-et. eredmény: bal oldalon a gumiharangnál a szervóolaj szivárog. a kocsi most került hozzám a kormányerő már zavaróan nagy volt. ma töltöttem a tartályba az előírt szintig kb 0,5 liter D III-ast. most jó. szerintetek meddig lehet ezzel így járni? egy szerelő azt mondta, hogy egy bontott kormánymű kb 100 ezerben lenne, a márkaszervíz amit mondott le sem írom, mert csuklani kezdett a kocsi gazdája is mikor megmondtam neki.

Egy ismerősöm , aki nagyon jó szaki FIAT meg egyéb olasz csodák témájában , azt mondta, hogy ha oda van rá figyelve, akkor elég időnként utánatölteni. a kocsi gazdája szerint a bugyborékoló hang, ami a szervószivárgás tünete kb másfél éve van.

annyi idő alatt fél liter ment ki belőle alacsony kilométerszámnál, de nagy terheléssel.

mit érdemes csinálni?

Ja és az nem baj hogy D III lett beleöntve? valahol azt olvastam lejjebb hogy D II kell az astra-ba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új Astra G (2 hónapos, 1.4-es, sedan) tulajdonos vagyok. A segítségeteket kérném pár kérdésben!

1. Ha kinyitom a vezetőoldali ajtót miközben bent a kulcs az indítóban, akkor sípoló hangot ad ki, míg ki nem húzom a kulcsot, vagy míg be nem csukom az ajtót. Elég zavaró golog, ki lehet ezt vhogy kapcsolni?

2. Az automatikus belsőtér-világítást ki lehet kapcsolni vhogy?

3. Rádió nélkül, rádió-előkészítéssel vettem át az autót - gondolván - majd veszek bele olcsóbban vmely márkát. Ha valakitől veszek egy használt, gyári cdr-500-as rádiót, akkor a beszerelést követően a középső kijelző dátum helyén megjelenik automatikusan a hallgatott rádióállomás ill. a játszott zeneszám neve/címe?

Segítségeteket, tapasztalaitokat, hozzáértéseiteket előre is köszönöm!

a gyári csodarádiókat felejtsd el. kb 20-30 közt már nagyon jó mp3 cédépléjert kapsz, kicsit többért DVD-t is. (pl nézd meg a teszveszen)

A gyári Opel rádiók nagy sz*rt se érnek. és ajánlom a rádió előkészítésnél berakott hulladék papírmenbrános hangszórókat is kicserélni. egy komplett szett (4 közép 4 magas) 8 ezer pénz, van ahol ha vásárolsz ott még be is teszik.

A belsőtér világítást nézd meg a könyvben melyik biztosíték védi, és vedd ki.

(de miért zavar?)

A sípoló hangot nem tudom, de legalább nem felejted benne a kulcsot.

Link to comment
Megosztás:

P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség - a szokásos :huh:

Na, ez nagyszerű, ugyan az az autónk (2001-es 1.2-es 16 szelepes Astra G Caravan <_< ), és a hibakódunk is.

Ezzel a P0170-val már voltam múlt héten szervízben, ott kiütötték, mondták, hogy nem gáz, de ha megint előjön vigyem vissza.

Ma -olyan 400 km-el később- megint előjött, megint úgy mint korábban, autópályán 130-nál.

Annyi különbséggel, hogy a kiskulcsos-kisautós lámpa helyett menet közben átváltott a motorhibát jelző lámpára. :D

A hibaód megint ugyan az.

Hazajöttem vele olyan 120 km-ert, az autón nem éreztem semmit.

Holnap megint viszem szervízbe, de ez azért már húzósabb lehet...

Link to comment
Megosztás:

A gyári Opel rádiók nagy sz*rt se érnek. és ajánlom a rádió előkészítésnél berakott hulladék papírmenbrános hangszórókat is kicserélni. egy komplett szett (4 közép 4 magas) 8 ezer pénz, van ahol ha vásárolsz ott még be is teszik.

Érdekes, az opel szerint a hátsó ajtóba nincs olyan hangszóró, ami beférne, csak a gyári.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, az opel szerint a hátsó ajtóba nincs olyan hangszóró, ami beférne, csak a gyári.

<_< :huh: :D

Ha én is árulnék hangszórót, lehet, én is megpróbálnám meggyőzni a kuncsaftot, hogy csak az az egy jó bele.... :D :D

Asszem hátra 13-as megy, beszerelő keret itt is kell, mint ahogy elöl is....

De ezt az info-t még majd itt a fórumon megerősítik a srácok, mert nekem nincs hátsó ajtóm :lol:

Azért az a 4eFt / pár típusú hangszóró amit Egykettes ír, nem tudom, jobb-e mint a gyári. Ha valaki nem akar sok pénzt költeni, egy első szett akkor is belekerül min. 10-11-be.

Link to comment
Megosztás:

<_< :huh: :D

Ha én is árulnék hangszórót, lehet, én is megpróbálnám meggyőzni a kuncsaftot, hogy csak az az egy jó bele.... :D :D

Asszem hátra 13-as megy, beszerelő keret itt is kell, mint ahogy elöl is....

De ezt az info-t még majd itt a fórumon megerősítik a srácok, mert nekem nincs hátsó ajtóm :lol:

Azért az a 4eFt / pár típusú hangszóró amit Egykettes ír, nem tudom, jobb-e mint a gyári. Ha valaki nem akar sok pénzt költeni, egy első szett akkor is belekerül min. 10-11-be.

Igen 13-as kell bele, de keret nélkül is bele lehet rakni, csak a felfogatást ki kell furni (gyárilag 3 lyukas, de általában a hangszorók pedig 4 lyukassak)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem az volna a problémám, h amikor a zene az autóban megy , az ablak a vezető felől kezd zörögni a dübörgéstől, pedig a hangerő alacsony mi lehet fellazulva szerintetek? érdemes leszedjem a burkolaltot vagy vigyem szakszervízbe? nagyon idegesítő <_<

Az autó 2004 Astra nJoy 1,6 Hatchback

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem az volna a problémám, h amikor a zene az autóban megy , az ablak a vezető felől kezd zörögni a dübörgéstől, pedig a hangerő alacsony mi lehet fellazulva szerintetek? érdemes leszedjem a burkolaltot vagy vigyem szakszervízbe? nagyon idegesítő <_<

Az autó 2004 Astra nJoy 1,6 Hatchback

jóslással nem foglalkozunk :huh: vagy te magad szeded szét és keresed meg vagy szervíz de az húzós lesz...esetleg nem a kerete/takarója?

Link to comment
Megosztás:

<_< :huh: :D

Ha én is árulnék hangszórót, lehet, én is megpróbálnám meggyőzni a kuncsaftot, hogy csak az az egy jó bele.... :D :D

Asszem hátra 13-as megy, beszerelő keret itt is kell, mint ahogy elöl is....

De ezt az info-t még majd itt a fórumon megerősítik a srácok, mert nekem nincs hátsó ajtóm :lol:

Azért az a 4eFt / pár típusú hangszóró amit Egykettes ír, nem tudom, jobb-e mint a gyári. Ha valaki nem akar sok pénzt költeni, egy első szett akkor is belekerül min. 10-11-be.

azt azért nem mondanám, hogy meggyőztek. :D

Link to comment
Megosztás:

köszi Qpack a választ de nem a kerete/takarója csinálja, hanem az ablak <_<

Tekerd oda neki rendesen, akkor nem hallod hogy remeg :huh:

Egyébként szvsz a rezgéscsillapító mondott viszlátot, ahogy nekem is, de én azért nem állok neki szétszedni meg feszegetni, majd ha kezd drasztikussá válni. Egyenlőre megoldom úgy, hogy lehúzom az ablakot, és egy picit visszahúzok rajta, akkor nem rezeg (nekem, még).

Link to comment
Megosztás:

Tekerd oda neki rendesen, akkor nem hallod hogy remeg <_<

Egyébként szvsz a rezgéscsillapító mondott viszlátot, ahogy nekem is, de én azért nem állok neki szétszedni meg feszegetni, majd ha kezd drasztikussá válni. Egyenlőre megoldom úgy, hogy lehúzom az ablakot, és egy picit visszahúzok rajta, akkor nem rezeg (nekem, még).

Köszi a tippet, egyébként ahogy mondod, úgy nekem sem rezeg csak mikor egészen fel van húzva, beszéltem egy szakival, azt mondta holnap vet rá egy pillantást aztán kivi vagyok, h mi lesz.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

P0170 hibakód: légmennyiségmérő bekrepált

Eredeti Bosch volt, most is az került bele, cefet drága <_< - lehet valami olcsóbb jobb lett volna, úgyhogy bízom benne 2 hónap múlva nem kell megint csere

Ha belefér akkor mindig a gyári a legjobb, ez mindennel így van. (kivéve autóhifi és optikai tuning :huh: )

Link to comment
Megosztás:

Igen a gyári valóban. De ....

Én pl vettem csergobe gyári vezérlés szettet és a GM-es dobozban volt minden gyártmány csak germany nem. Volt ireland görgő, volt japán görgő, volt canadai vízpumpa, volt angol szíj és nem feltétlenül ebben a sorrendben. HAHAHa, gyári!!!!!???

Ezel szemben calibrás havernak minden germany volt a GM dobozban. Why?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elvittem márkaszervizbe a járgányom mivel elérte a 180.000km-et, és azt állapították meg, hogy kuplungot, kinyomócsapágyat, toronytámaszt kell cserélni. Tény, hogy zörög az autó. Erre adtak felújított kumplunggal 197.000ft-os árajánlatot, amit én kicsit sokkallok.

Tényleg ennyibe kerül egy csere?

Tudtok esetleg szervízt ajánlani hogy hol cseréltessem a kuplungot? (ismerős cseréltetett egyszer kuplngot, de azóta csak gond van az autóval)

Link to comment
Megosztás:

P0170 hibakód: légmennyiségmérő bekrepált

Eredeti Bosch volt, most is az került bele, cefet drága <_< - lehet valami olcsóbb jobb lett volna, úgyhogy bízom benne 2 hónap múlva nem kell megint csere

Hello!

Voltam én is tegnap szervízben. Kolléga megállapította, hogy lambda szonda.

Nem mentünk kört, csak beült tech2-vel, járatta, pörgette a motort. Illetve egyszer lehúzta álló motornál a szondát és a dugó lábaiba egyesével egy kis drótot dugott, miközben az aksi negatív és pozitív saruit megérintette és figyelte a Tech2-öt. Gondolom itt valami ellenállásmérés vagy jeladásmérés ment, csak nagyon nem értem, hogy hogyan és mit jelezhetett a műszer, mert a lehúzott dugóba dugdosta a drótot, tehát az ecu-val sehogyse volt kapcsolat.

Aztán a végén az volt a diagnózis, hogy lambda csere, mert egyrészt a hibakód is erre utal, másrészt indítás után nagyon lassan és be a jel a két határérték közé, ahol lennie kell.

Ja, még előtte felvetettem a nem gyári légtömegmérőt. Azt mondotta, hogy szerinte nem lehet gond és nem is szokott gond lenni vele. És ha az lenen a rossz, akkor inkább az lenne a jel, hogy nagy hirtelen gázadásnál lehörög, vagy valami ilyesmi.

Megmondták az árát. Hááát. A gyári 5-össel kezdődik és nem 3 jegyű. De a fórum tanácsai alapján bevállaltam, megrendelődött. Nagyon remélem ez a baja.

Majd csere után írom a tapasztalataimat (apró rángatás alacsonyabb fordulaton). Bár ha te ilyesmit nem éreztél, akkor valszeg tényleg nem ugyanaz az alkatrész volt a gond.

Remélem mindkettőnknek oké lesz minden.

üdv

hp

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elvittem márkaszervizbe a járgányom mivel elérte a 180.000km-et, és azt állapították meg, hogy kuplungot, kinyomócsapágyat, toronytámaszt kell cserélni. Tény, hogy zörög az autó. Erre adtak felújított kumplunggal 197.000ft-os árajánlatot, amit én kicsit sokkallok.

Tényleg ennyibe kerül egy csere?

Tudtok esetleg szervízt ajánlani hogy hol cseréltessem a kuplungot? (ismerős cseréltetett egyszer kuplngot, de azóta csak gond van az autóval)

Hello Gib,

te az a Gib vagy akire gondolok? <_<

üdv

hp

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.