Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

álló helyzetben alapjáraton is van a hang

akkor ott más baj lesz....ugyanis ha nem mozgatod a kormányt, akkor le áll az elektromos motor és nem dolgozik a szervó sem...csak ha mozdítassz rajta akkor ismét indul...ezért lehet észre venni, ha alapjáraton tekergeted a kormányt, mert akkor az fordulatot is néha megingatja...:lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tud valaki egy jó, megbízható autóvillamossági szervízt? Mert az Astrám állóhelyzetben 180mA-t fogyaszt, ami egy kicsit sok!! Három napos állás után már be se tudtam indítani. Előre is köszi a választ!

Szia!

Sajnos villamosságist nem tudok, de merre keresel..melyik város?

mi nem gyári az autódban? (mert vmi barkács okozhatja ezt csak - pl elektromos ablak..volt olyan ismerősöm akinek az ablak gombok mindíg világítottak a kocsiban és elég gyakran kellett tölteni...vki barkácsolt és ez lett belőle.. )...vagy nézd meg a csomagtér világítást nem e az ég folyamatosan...ha tuidunk segítünk... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

es mennyinek kene lennie? Nekem alaphelyzetben 80-90mA ugyanez az ertek. Lehet h nekem is vmi gubanc van?

Plusz a generatorom 13,5V-ot ad le, az normalis? Ismerosom szerint 14,5-ot kene.

Koszi

Sziasztok!

Nem tud valaki egy jó, megbízható autóvillamossági szervízt? Mert az Astrám állóhelyzetben 180mA-t fogyaszt, ami egy kicsit sok!! Három napos állás után már be se tudtam indítani. Előre is köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Sajnos villamosságist nem tudok, de merre keresel..melyik város?

mi nem gyári az autódban? (mert vmi barkács okozhatja ezt csak - pl elektromos ablak..volt olyan ismerősöm akinek az ablak gombok mindíg világítottak a kocsiban és elég gyakran kellett tölteni...vki barkácsolt és ez lett belőle.. )...vagy nézd meg a csomagtér világítást nem e az ég folyamatosan...ha tuidunk segítünk... :lol:

Budapesti vagyok, itt keresek valami jó villamosságit. Semmi extra nincsen a kocsiba. Csak a hifi nem gyár kb. 1,5éve szereltettem be egy alpine cd lejátszót. Én erre gondoltam, hogy ez okozhatja a bajt. Le kéne húzni róla és mermérni úgy a fogyasztását, gondolom.

Link to comment
Megosztás:

akkor ott más baj lesz....ugyanis ha nem mozgatod a kormányt, akkor le áll az elektromos motor és nem dolgozik a szervó sem...csak ha mozdítassz rajta akkor ismét indul...ezért lehet észre venni, ha alapjáraton tekergeted a kormányt, mert akkor az fordulatot is néha megingatja...:lol:

mondjuk a trafócsere előtt jelent meg a sípolás, olyan mint mikor az utcasarkon zümmög-sípol a villanyoszlop tetején a trafóház.. lehet hogy ahhoz lesz köze. de ha elektromos hiba akkor jó nagy szopás lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tud valaki egy jó, megbízható autóvillamossági szervízt? Mert az Astrám állóhelyzetben 180mA-t fogyaszt, ami egy kicsit sok!! Három napos állás után már be se tudtam indítani. Előre is köszi a választ!

nem lehet hogy az öninditod szorakozik mert az enyém eljátszott 1 olyat hogy reggel alig akart beindulni napközben semmi gond és másnap reggel ugyanez a játék addig mig egyszer azt mondta hogy sehova . rátettem a volt méröt az akksira miután leállitottam 14,5 röl lement 12,6 -ig és ott megállt másnap reggelig aztán 1 hét után azt mondta hogy nyekk. és nem ment tovább .

Link to comment
Megosztás:

Hú meg nyugodtam :D Köszönöm a segítséged! :lol:

Azt hittem motor generál kell 7500 km-nél :lol:

De eddíg ezt miért nem hallottam? :D Lehet túl hangos volt a zene? :lol:

Az az igazság, hogy nem mindig csinálja ezt a kattogást.

Engem is zavart, füleltem sokáig, aztán volt amikor egyáltalán nem hallatszott, majd ismét előjött.

Erre mondták, hogy "ez ilyen" és nem kell vele foglalkozni, nem okoz semmilyen problémát!

Link to comment
Megosztás:

IGY IGAZ................

Aha, akkor tovabb keresgelek mi lehet a gond. Viszont most uj jelenseg is lett ma reggel, a szerviz lampa inditas utan eg, de par perc utan elaludt. Valamilyen elektromos problemaval lehet ez osszefuggesben, vagy a szervizlampa sosem ilyen jellegu hibara utal?

Link to comment
Megosztás:

Aha, akkor tovabb keresgelek mi lehet a gond. Viszont most uj jelenseg is lett ma reggel, a szerviz lampa inditas utan eg, de par perc utan elaludt. Valamilyen elektromos problemaval lehet ez osszefuggesben, vagy a szervizlampa sosem ilyen jellegu hibara utal?

Villogtass hibakódot mert lehet hogy nem világít de ha egyszer felvillant akkor a hibát naplózta a géped és abból még utólag is rájöhetünk hogy mi volt a bűnös vagy hogy mit ajánlatos záros határidőn belül kicserélned.

Link to comment
Megosztás:

Az az igazság, hogy nem mindig csinálja ezt a kattogást.

Engem is zavart, füleltem sokáig, aztán volt amikor egyáltalán nem hallatszott, majd ismét előjött.

Erre mondták, hogy "ez ilyen" és nem kell vele foglalkozni, nem okoz semmilyen problémát!

Eddig én sem vettem észre. Mostanába meg több napig csinálta. Ma megint nem. De legalább már tudom hogy nem kell vele foglalkozni :lol: Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Technikai segitseg kellene!

Ma este hazaertem a munkabol, s allnek be a parkoloba, mikor az utolso 3 meteren felvillant a piros kis akksi piktogramm (99-es XEL Caravan).

Elotte semmi gond, a kocsi is szuperul mukodik, szeretjuk-imadjuk :lol:

Valakinek tippje, hogy mi lehet? :lol:

Koszi elore is!

Udv.

TayRol

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Technikai segitseg kellene!

Ma este hazaertem a munkabol, s allnek be a parkoloba, mikor az utolso 3 meteren felvillant a piros kis akksi piktogramm (99-es XEL Caravan).

Elotte semmi gond, a kocsi is szuperul mukodik, szeretjuk-imadjuk :lol:

Valakinek tippje, hogy mi lehet? :lol:

Koszi elore is!

Udv.

TayRol

Elment a töltésed.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Technikai segitseg kellene!

Ma este hazaertem a munkabol, s allnek be a parkoloba, mikor az utolso 3 meteren felvillant a piros kis akksi piktogramm (99-es XEL Caravan).

Elotte semmi gond, a kocsi is szuperul mukodik, szeretjuk-imadjuk :lol:

Valakinek tippje, hogy mi lehet? :lol:

Koszi elore is!

Udv.

TayRol

klímás fogadjunk...és kb 120ekm van benne...ez sajnos "normális", de inkább úgy mondom tipikus...elektromos szakihoz el...20-25 közöt megúszod...max...ez sajnos eddig sok embernél bejött... :lol:

ha nincs töltésed nincs szervód sem és klíma sem..egy jól feltöltött aksival kb 100 km tehető meg így, de nem dugóban, hanem haladósan, de ha tényleg nem megy a zservód, akkor nehogy vmit még tönkre tegyen..inkább vedd le a hosszbordás szíjat...és úgy menj szerelőhöz jól feltöltött aksival...lámpa minden fogyasztó lekapcs, mert ott maradsz vele valahol...

Link to comment
Megosztás:

klímás fogadjunk...és kb 120ekm van benne...ez sajnos "normális", de inkább úgy mondom tipikus...elektromos szakihoz el...20-25 közöt megúszod...max...ez sajnos eddig sok embernél bejött... :lol:

ha nincs töltésed nincs szervód sem és klíma sem..egy jól feltöltött aksival kb 100 km tehető meg így, de nem dugóban, hanem haladósan, de ha tényleg nem megy a zservód, akkor nehogy vmit még tönkre tegyen..inkább vedd le a hosszbordás szíjat...és úgy menj szerelőhöz jól feltöltött aksival...lámpa minden fogyasztó lekapcs, mert ott maradsz vele valahol...

Szia!

Igen, klimas es 110 ezer van benne. Sajna nem nagyon ertek a motorokhoz (hogy nincs toltesem arra en is gondoltam), szoval a hosszbordasszijat sem tudom levenni. Tehat mindenkeppen szaki? S mit kell cserelni es/vagy javitani rajta? Uj akksit is kellene vennem ugyebar... Gondolom akkor dolgozni se menjek vele (pedig sajna messze lakom a melohelytol, s ezzel jarok).

Esetleg valaki egy jo autovillamossagi szakit tud Pesten?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Igen, klimas es 110 ezer van benne. Sajna nem nagyon ertek a motorokhoz (hogy nincs toltesem arra en is gondoltam), szoval a hosszbordasszijat sem tudom levenni. Tehat mindenkeppen szaki? S mit kell cserelni es/vagy javitani rajta? Uj akksit is kellene vennem ugyebar... Gondolom akkor dolgozni se menjek vele (pedig sajna messze lakom a melohelytol, s ezzel jarok).

Esetleg valaki egy jo autovillamossagi szakit tud Pesten?

No, talaltam szakit, holnap reggel 8-megyek, 10-30ezer lesz a javitas, hiba nagysagatol fuggoen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég írtam, hogy eltűnt 2,5 liter olajam a kocsiból és nagyon kerreg a motor. Azóta már megjárta 2szer a szervízt, teljes vezérmű, összes tömítés, valamilyen fogaskerék, új gyertyák, új trafó és még sok apró alkatrész cseréje történt meg, mert közben a 2es henger meg is állt a kocsiban, cirka 160k-t fizettem. :lol:

Sok javulást érzékelek azóta a kocsin de valami még mindig nem kerek... A szervíz óta a fogyasztásom nagyon megugrott(6ról 8-9re biztos), gázadásnál még mindig kelepel a motor(hidrotőke?), alapjáraton berezonál az egész kocsi, ugrál az alapjárat(alapjárati motor?) és furcsa szagot érzek minden kiszállásnál a motortér felől.

Várnám a véleményeteket, hogy mi a frászt kéne még megnézetnem, kicserélnem?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég írtam, hogy eltűnt 2,5 liter olajam a kocsiból és nagyon kerreg a motor. Azóta már megjárta 2szer a szervízt, teljes vezérmű, összes tömítés, valamilyen fogaskerék, új gyertyák, új trafó és még sok apró alkatrész cseréje történt meg, mert közben a 2es henger meg is állt a kocsiban, cirka 160k-t fizettem. :lol:

Sok javulást érzékelek azóta a kocsin de valami még mindig nem kerek... A szervíz óta a fogyasztásom nagyon megugrott(6ról 8-9re biztos), gázadásnál még mindig kelepel a motor(hidrotőke?), alapjáraton berezonál az egész kocsi, ugrál az alapjárat(alapjárati motor?) és furcsa szagot érzek minden kiszállásnál a motortér felől.

Várnám a véleményeteket, hogy mi a frászt kéne még megnézetnem, kicserélnem?

Hello srácok

valami hasonló van velem is. pár tankolás óta kb 1 literrel megnőtt a fogyasztás, valamint a kipufogónál benzinszagot érzek. gondolom nem ég el rendesen. az autó teljesítménye nem romlott, lámpa nem gyulladt ki. mi lehet ez? esetleg lambda szonda?

köszi a válaszokat.

Sipi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég írtam, hogy eltűnt 2,5 liter olajam a kocsiból és nagyon kerreg a motor. Azóta már megjárta 2szer a szervízt, teljes vezérmű, összes tömítés, valamilyen fogaskerék, új gyertyák, új trafó és még sok apró alkatrész cseréje történt meg, mert közben a 2es henger meg is állt a kocsiban, cirka 160k-t fizettem. :lol:

Sok javulást érzékelek azóta a kocsin de valami még mindig nem kerek... A szervíz óta a fogyasztásom nagyon megugrott(6ról 8-9re biztos), gázadásnál még mindig kelepel a motor(hidrotőke?), alapjáraton berezonál az egész kocsi, ugrál az alapjárat(alapjárati motor?) és furcsa szagot érzek minden kiszállásnál a motortér felől.

Várnám a véleményeteket, hogy mi a frászt kéne még megnézetnem, kicserélnem?

Szerintem az egész szerelő gárdát,ha már nem tudják rendesen megjavítani. :lol:

Link to comment
Megosztás:

klímás fogadjunk...és kb 120ekm van benne...ez sajnos "normális", de inkább úgy mondom tipikus...elektromos szakihoz el...20-25 közöt megúszod...max...ez sajnos eddig sok embernél bejött... :lol:

ha nincs töltésed nincs szervód sem és klíma sem..egy jól feltöltött aksival kb 100 km tehető meg így, de nem dugóban, hanem haladósan, de ha tényleg nem megy a zservód, akkor nehogy vmit még tönkre tegyen..inkább vedd le a hosszbordás szíjat...és úgy menj szerelőhöz jól feltöltött aksival...lámpa minden fogyasztó lekapcs, mert ott maradsz vele valahol...

Inkább azt mondanám atipikus, ugyanis volt egy sorozat ahol rendre azért szállt el az egyenirányító (ez viszi magával általában a fesz. szabályzót), mert alulméretezett diódákat pakoltak bele. Ez pedig nem bírta sajnos sokáig a nagy fogyasztókat (klíma+világítás együtt), szóval csere Delphi vagy Bosch....

Egyébként házilag is végtelen egyszerű kicserélni, ami munkásabb dolog az a generátor kivétele.

Az egész megvan másfél órán belül.

A cserélendő alkatrészek összesen nem kerülnek egy huszasba (egyenirányitó+fesz.szab, esetleg szénkefe).

Egy jól fel töltött aksival még tíz kilómétert sem fogsz megtenni (nem hogy százat), mivel ezeknél az autóknál már minden elektromos és fogyaszt, igényli a tápot.

Elég ha fékezel, vagy irányjelzel, +benya szivattyú+befecskendezés ami azért folyamatos ugye és az ECU hamarosan érzékeli a fesz. esést, a műszerfalon folyamatosan fognak sorban kigyulladni a visszajelző lámpák, a fesz egyre inkább esik, döglődik a befecskendezés, üa. szivattyú és vége az útnak, onnan már be nem indul többet....

Elhiheted, végigcsináltuk, sajnos........

Link to comment
Megosztás:

Inkább azt mondanám atipikus, ugyanis volt egy sorozat ahol rendre azért szállt el az egyenirányító (ez viszi magával általában a fesz. szabályzót), mert alulméretezett diódákat pakoltak bele. Ez pedig nem bírta sajnos sokáig a nagy fogyasztókat (klíma+világítás együtt), szóval csere Delphi vagy Bosch....

Egyébként házilag is végtelen egyszerű kicserélni, ami munkásabb dolog az a generátor kivétele.

Az egész megvan másfél órán belül.

A cserélendő alkatrészek összesen nem kerülnek egy huszasba (egyenirányitó+fesz.szab, esetleg szénkefe).

Egy jól fel töltött aksival még tíz kilómétert sem fogsz megtenni (nem hogy százat), mivel ezeknél az autóknál már minden elektromos és fogyaszt, igényli a tápot.

Elég ha fékezel, vagy irányjelzel, +benya szivattyú+befecskendezés ami azért folyamatos ugye és az ECU hamarosan érzékeli a fesz. esést, a műszerfalon folyamatosan fognak sorban kigyulladni a visszajelző lámpák, a fesz egyre inkább esik, döglődik a befecskendezés, üa. szivattyú és vége az útnak, onnan már be nem indul többet....

Elhiheted, végigcsináltuk, sajnos........

8800 forint volt az anyagkoltseg (uj bordasszij, dioda, valami gyuru, meg a generatort is eletre leheltek) es 14ezer korul az oradij. Paraztam is, hogy odaerek-e, mert mar szervom sem volt...

Link to comment
Megosztás:

Egy jól fel töltött aksival még tíz kilómétert sem fogsz megtenni (nem hogy százat)...

A sok elektronika hátránya. Anno a jó öreg 1.6D Kadett E-vel egy vadonatúj 100A-es akksival eljöttem Budaörsről Veszprémbe, meg onnan másnap Balatonfűzfőre (összesen kábé 125km) mielőtt végleg lemerült az akkumulátor. Mint egy lendkerekes autó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A sok elektronika hátránya. Anno a jó öreg 1.6D Kadett E-vel egy vadonatúj 100A-es akksival eljöttem Budaörsről Veszprémbe, meg onnan másnap Balatonfűzfőre (összesen kábé 125km) mielőtt végleg lemerült az akkumulátor. Mint egy lendkerekes autó. :lol:

Errol jut eszembe: belefer az astrabe egy 74A-es akksi? Mert most 55-os van benne, de kicsit nagyobbat szeretnek beletenni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.