Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

ok. De ha már a télnél járunk, akkor ugye nagyobb akksi, nagyobb indítóáram, vagyis ugyanannyi idő alatt nem 20-at veszel ki, hanem mondjuk 28-at. Ezért kell többet visszatöltened a nagyobba. Szerintem.

Mivel az önindító áramfelvétele akumlátor kapacitás független, kivéve ha az merült állapotban van, így a 20 és a 28 érték különbség gyakorlatilag nem valósulhat meg. Feltételezve hogy azonos az akumlátor indítóárama! Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy ha elegendő indítóáram áll rendelkezésre az indításhoz.

Link to comment
Megosztás:

Mivel az önindító áramfelvétele akumlátor kapacitás független, kivéve ha az merült állapotban van, így a 20 és a 28 érték különbség gyakorlatilag nem valósulhat meg. Feltételezve hogy azonos az akumlátor indítóárama! Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy ha elegendő indítóáram áll rendelkezésre az indításhoz.

rendben.

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán tudtam, hol kérdezzem meg, de végülis műszaki kérdés:

Maradt a szekrényemben otthon 2L GM Longlife feliratú fagyálló, de nem emlékszem, hogy ez tömény, vagy simán megy bele? Egyáltalán jó a Z14XE motorba? (még az öreg Corsába vettem)

A színe rózsaszín, ahogy látom.

Egyéb számok a dobozon(nem tudom, melyik az azonosítója):

19 40 663

GR.8.777

Köszi a segítséget előre is.

Amúgy a verdában most is hasonló színű van, ahogy néztem tegnap, de a típusát nem tudom.

Semmi, a felhasználására vonatkozó utasítás nincs rajta.

Szia!

Ha ilyen van, mint ami az alábbi weboldalon látható, akkor a mellette levő hígitási táblázatot használhatod:

http://www.bgm.hu/webshop/catalog/product_...products_id=218

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

ez nem ügyesség kérdése...ez egy gyári 55Ah-s aksi...ennyit tudott...nem tudom hogy a tied mennyi idős aksi volt, mennyire volt feltöltve és mi történt még nálad, de ha a generátor nem úgy hal be, hanem pl a gerjesztő oldali dióda hibásodik meg, akkor a fordulattól nemhogy töltene, hanem mint fogyasztó lép be a körbe és az mégjobban leszívja az aksit.....én így jártam egy másik géppel...2x majdnem megszivatott, de még haza vonszoltam...mitől is 55Ah-s egy aksi...kapcsold be a fényszóród és nézd meg 1 óra múlva egy jól feltött aksit....ha indítani nem is tudsz vele hidd el hogy be lehet tolni....azt pedig nehezen hiszem hogy az a pár befecsk szelep és szivattyú többet zabál mondjuk 130W-nál...de ehhez kell egy jó aksi...és mondjuk nem xenon vagy egy pár 140W-os égő :lol:

A "betolás" külön jót tesz ezeknek a katalizátoros gépeknek.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

ABS lámpám világít, újraindításlkor elalszik majd menet közben kis idő múlva újra kigyullad, van mikor 25km-t is megy és nem gyullad ki, illetve kis fékezéskor is visszadolgozik a pedálra, ha ég a lámpa akkor viszont nem. Jártam szervízben és ott a jobb elsőt mondták hogy ott van baj, a jobb első agyat kicseréltem és durván 1 hónapig működött a dolog, azóta újrakezdte !!! Valami TIPP vagy javaslat ?

előre is kösz

Link to comment
Megosztás:

A "betolás" külön jót tesz ezeknek a katalizátoros gépeknek.... :lol:

ha értessz hozzá tudod mi történik és miért mondják hogy káros...remélem tudod...ezért nem írom le....de ha egyből indul, nem pedig huzogatom/tologatom(kocsiról van szó :lol:) és úgy egyszercsak egy csomó rángatás után beindul, akkor ezzel kárt nem okozhatsz...bármily furcsa! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy már párszor szerepelt, de hadd kérdezzek egyet.

G Astra kulcs programozás. Csak annyiból áll, hogy a kulcsot bedugom a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást és megnyomom a nyitás gombot? Ez akkor is működik, ha az elektronikus részt kicseréltem a kulcson? Úgy értem, hogy egy működő kulcsról leveszem a nyomógombos részt, de az immobilizer chipet otthagyom és ráteszek egy másik elektronikát. Utána ezt a kulcsot próbálom beprogramozni.

Valaki csinált már iylet? Mert nekem nem sikerült... :-(

Köszi,

Csaba

Link to comment
Megosztás:

Ebben senki nem tud segíteni nekem?

A múlt héten beszélgettünk ködlámpa beázásról, és én baromi büszke voltam, hogy az enyémmel ilyen baj nincs. Tegnap viszont majdnem hanyatt estem, mikor megláttam, hogy az egyik fényszóróm foncsorán és az üvegén is foltok jelentek meg és persze pára is van a lámpában. Valakinek van-e hasonló "élménye", és ha igen hogyan tudta orvosolni, hogy a foncsorról eltünjenek a foltok? A pára még csak-csak ki fog száradni, de a foltok ott maradnak. Kuka a lámpa, vagy esetleg ismertek olyan céget, aki szépen levágja az üveget, kitakarítja és garival visszaragasztja?
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy már párszor szerepelt, de hadd kérdezzek egyet.

G Astra kulcs programozás. Csak annyiból áll, hogy a kulcsot bedugom a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást és megnyomom a nyitás gombot? Ez akkor is működik, ha az elektronikus részt kicseréltem a kulcson? Úgy értem, hogy egy működő kulcsról leveszem a nyomógombos részt, de az immobilizer chipet otthagyom és ráteszek egy másik elektronikát. Utána ezt a kulcsot próbálom beprogramozni.

Valaki csinált már iylet? Mert nekem nem sikerült... :-(

Köszi,

Csaba

Ha új vagy másik elektronika került bele akkor csak márkaszervízben lehet hozzá programoztatni. Tapasztalat ... Bár még én sem programoztattam be....

Link to comment
Megosztás:

Hi!

90 km/óra fölött, sistergő menetszél hangot lehet hallani a baloldali ajtónál.

Huzatérzet nincs. Esetleg a visszapillantó tükör kavarja? Van valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi.

Én rakattam fel szatunás légterelőket, nekem azóta süvít egy kicsit!

Tetőcsomagtartóval meg mint egy repülő. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hi!

90 km/óra fölött, sistergő menetszél hangot lehet hallani a baloldali ajtónál.

Huzatérzet nincs. Esetleg a visszapillantó tükör kavarja? Van valakinek ilyen tapasztalata?

Köszi.

A tükör az. De ha áthajolsz kicsit jobbra ott is hallani a másik tükör felöl :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha ilyen van, mint ami az alábbi weboldalon látható, akkor a mellette levő hígitási táblázatot használhatod:

http://www.bgm.hu/webshop/catalog/product_...products_id=218

Üdv!

Ránézésre ilyesmi, a száma nem kivehető ennél.

A színe rózsaszín, az tuti.

Köszi!

Amúgy Z14XE víztere mekkora?

Légteleníti magát, vagy vannak légtelenítő csavarjai? (a'la Rönyó)

Link to comment
Megosztás:

Segítsen valaki, mit jelent pontosan a D2-esként emlegetett olaj? Ez a Dextron II-es ATF olaj? Vagy micsoda???

Ma belenéztem a tartájba, de a színt már a szűró aljánál jár. Az olaj valóban nem piros, inkább sárgás. A szaga nagyon érdekes, határozottan mogyorót érezni benne. Mi a legjobb választás az utántöltéshez?

Ja igen, a gyárit nem akarom. 3500Ft-ot nem adok egy liter ismeretlen eredetű folyadékért, ez nálam elvi kérdés.

Mit javasoltok?

Köszi,

Tobzos

Sziasztok,

Még mindig a szervó olajat szeretném utántölteni. Elmentem egy boltba és a tanácsotok alapján megnéztem többféle Dexron II-es ATF olajat is, de ezek mind pirosak voltak! Piros olajat nyilván nem fogok ráönteni a benne lévő sárgás zöldre, szóval most még mindig ott vagyok, hogy sehol. Úgy látom kénytelen leszek gyárit venni, mert nem lehet tudni, hogy az miféle olaj...

Tobzos

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Még mindig a szervó olajat szeretném utántölteni. Elmentem egy boltba és a tanácsotok alapján megnéztem többféle Dexron II-es ATF olajat is, de ezek mind pirosak voltak! Piros olajat nyilván nem fogok ráönteni a benne lévő sárgás zöldre, szóval most még mindig ott vagyok, hogy sehol. Úgy látom kénytelen leszek gyárit venni, mert nem lehet tudni, hogy az miféle olaj...

Tobzos

Olcsobb a gyári olaj, mint a behalt szervoszívatyú. Inkáb gyári, az tuti jó, annyit megér!

Link to comment
Megosztás:

Olcsobb a gyári olaj, mint a behalt szervoszívatyú. Inkáb gyári, az tuti jó, annyit megér!

Ebben teljesen igazatok van, de nem tudok beletörődni, hogy itt van a rengeteg okos szaki, illetve lelkes hozzáértő és annyit sem tudunk együtt sem a G Astráról, hogy milyen olaj való a szervóba. Pár oldallal korábban esküdöztek többen is a D2-es olajra, erre kiderül, hogy az már csak a színe miatt sem lehet... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rég autóztam már este, így tegnap (este) meglepődve tapasztaltam, hogy a levegőkeringtő, hőmérsékletszabályzó és a levegő elosztó hármast alig találtam meg, mert 0 fény világította meg. Az alsó három gomb (klímakapcsoló, ablakfűtés, keringetés) ledes visszajelzője (a gomb felirata nem) világít, ha bekapcsolom, csak a középkonzol sötét mint az este. Ugye jól emlékszem, hogy a fenti hármasnak is szép narancssárga fénye volt egykoron? Időm még nem volt szétszedni, ezért kérdésem, hogy ennek a világítása hogyan van megoldva? Izzók, ledek? Gondolom középkonzol kiszerelés, utána meg bonthatom szét ezt a kapcsolóobjektumot. Ja igen, kivettem a kis polcot, a fölött volt egy csatlakozó, de az rendesen be van dugva, esetleg még máshova is megy erre csatlakozó?

Link to comment
Megosztás:

Rég autóztam már este, így tegnap (este) meglepődve tapasztaltam, hogy a levegőkeringtő, hőmérsékletszabályzó és a levegő elosztó hármast alig találtam meg, mert 0 fény világította meg. Az alsó három gomb (klímakapcsoló, ablakfűtés, keringetés) ledes visszajelzője (a gomb felirata nem) világít, ha bekapcsolom, csak a középkonzol sötét mint az este. Ugye jól emlékszem, hogy a fenti hármasnak is szép narancssárga fénye volt egykoron? Időm még nem volt szétszedni, ezért kérdésem, hogy ennek a világítása hogyan van megoldva? Izzók, ledek? Gondolom középkonzol kiszerelés, utána meg bonthatom szét ezt a kapcsolóobjektumot. Ja igen, kivettem a kis polcot, a fölött volt egy csatlakozó, de az rendesen be van dugva, esetleg még máshova is megy erre csatlakozó?

Középkonzolt szedd ki és utána nézd meg a rizsszemizzókat benne. a gastra így csináld könyvben gyönyörűen le van írva. Azt hiszem csak egy csati megy rá, de már nem emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Ebben teljesen igazatok van, de nem tudok beletörődni, hogy itt van a rengeteg okos szaki, illetve lelkes hozzáértő és annyit sem tudunk együtt sem a G Astráról, hogy milyen olaj való a szervóba. Pár oldallal korábban esküdöztek többen is a D2-es olajra, erre kiderül, hogy az már csak a színe miatt sem lehet... :lol:

Z Ö L D A SZ I N E A SZ E R V O OIL. -N A K.

Link to comment
Megosztás:

Z Ö L D A SZ I N E A SZ E R V O OIL. -N A K.

Köszi, ezt már én is megnéztem a tartályban. Ettől sajnos még nem derült ki, hogy milyen olaj is ez. Merthogy a sokak által biztosnak vélt D2-es olaj bizony piros...

Nincs más hátra, megveszem a gyárit. Lefogadom, hogy valami tök egyszerű lötyi 3500-ért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rég autóztam már este, így tegnap (este) meglepődve tapasztaltam, hogy a levegőkeringtő, hőmérsékletszabályzó és a levegő elosztó hármast alig találtam meg, mert 0 fény világította meg. Az alsó három gomb (klímakapcsoló, ablakfűtés, keringetés) ledes visszajelzője (a gomb felirata nem) világít, ha bekapcsolom, csak a középkonzol sötét mint az este. Ugye jól emlékszem, hogy a fenti hármasnak is szép narancssárga fénye volt egykoron? Időm még nem volt szétszedni, ezért kérdésem, hogy ennek a világítása hogyan van megoldva? Izzók, ledek? Gondolom középkonzol kiszerelés, utána meg bonthatom szét ezt a kapcsolóobjektumot. Ja igen, kivettem a kis polcot, a fölött volt egy csatlakozó, de az rendesen be van dugva, esetleg még máshova is megy erre csatlakozó?

Még mielőtt teljesen szétborítod a műszerfalat, elmondom nálam ez hogyan volt.

Lehúztam egy fogóval (persze a pofák alá némi rongy) a középső tekerőt, mögüle kivettem a kiégett kis izzót és betettem a helyére az újat. Lassú voltam, szóval legalább 50 másodpercig tartott... :lol:

Üdv.: Tobzos

Link to comment
Megosztás:

Még mielőtt teljesen szétborítod a műszerfalat, elmondom nálam ez hogyan volt.

Lehúztam egy fogóval (persze a pofák alá némi rongy) a középső tekerőt, mögüle kivettem a kiégett kis izzót és betettem a helyére az újat. Lassú voltam, szóval legalább 50 másodpercig tartott... :lol:

Üdv.: Tobzos

úgy tudom ebből is 2 féle van...szóval a tiedet le lehett szedni..a másikat lehet csak roncsolva..én sem vagyok benne biztos, de akkor legalább te se legyél :lol:

Link to comment
Megosztás:

úgy tudom ebből is 2 féle van...szóval a tiedet le lehett szedni..a másikat lehet csak roncsolva..én sem vagyok benne biztos, de akkor legalább te se legyél :lol:

Közi, meg is néztem a hogyan csináljukba . Az enyém az a fajta, melyiknek hátul van az izzója. Ciki.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.