Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

általában egy ilyen móka munkadija 50 ropi. nagy szopás, egy napos meló.

a gyári kuplung megfizethetetlen, astra g hez 200 ezer a vége.

érdemes u.gy-t venni, nekem a Valeo kupungszett jött be, vagyis azzal nem szokott baj lenni...

ha jársz a nagyfalu felé, akkor szivesen segitek neked a cserébe...

Köszi UHU!

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy rossz helyen érdeklödöm de segítsetek már nekem picit!

ET 49 helyett miket lehet még feltenni??????

ET 34 ET 43 Miket???

Fogalmam nincs róla.

Nem vagyok modi, de ez itt OFF!

Van egy gumi felni topic oda írd be a kérdésedet ne ide.

Amúgy tuti hogy ismered, mert most te voltál ott az utolsó hsz. tulajdonosa.

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy olmozott benzint tankolsz bele?

annak vastagabb a csöve.

lassan inteegethetsz a katalizátorodnak szerintem...

Nekem is beremeg omv benzin van benne még soha nem produkákta ezt a dolgot csak ma este.

3napja mondjuk nem ment egy percet sem.

multhéten viszont négy napot állt és nem volt semmi gond vele.

9500km van benne.

Nem korai ez kicsit szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is beremeg omv benzin van benne még soha nem produkákta ezt a dolgot csak ma este.

3napja mondjuk nem ment egy percet sem.

multhéten viszont négy napot állt és nem volt semmi gond vele.

9500km van benne.

Nem korai ez kicsit szerintetek?

Így látatlanban elsősorban gyújtási problémára gondolok. Gyújtótrafó, gyertya. de az esetlegesen a katalizátorba jutó üzemanyag is okozhat gondokat.Nekem magyar benzinnel soha nem remegett .Üdv

Link to comment
Megosztás:

Így látatlanban elsősorban gyújtási problémára gondolok. Gyújtótrafó, gyertya. de az esetlegesen a katalizátorba jutó üzemanyag is okozhat gondokat.Nekem magyar benzinnel soha nem remegett .Üdv

vigyázni kell az omv üzemanyaggal én ugyan dieseles vagyok de már hallottam a benzin oldalrol is rossz dolgokat

Link to comment
Megosztás:

Az a helyzet hogy ez már elég régóta kútfüggő, nem pedig társaságfüggő, tehát nem lehet így egyértelműan ítélkezni az OMV felett, lehet hogy csak bizonyos kútja(i) rossz(ak), de ez éppúgy előfordulhat a Shellnél, MOL-nál vagy bármelyik olajtársaságnál is.

omv-nél tankoltam carrerát egyszer a héten beremegett nem nagyon csak kicsit és rövid ideig és hidegen.

2 kutra szoktam menni shell ill omv és nem volt velük gondom soha csak már shell-ben kicsit jobban bizom.

Link to comment
Megosztás:

Hmm, ömv-ről, tényleg? Nekem akárhányszor tankoltam, kivétel nélkül mindig jó volt. Sőt a 100-as benyájuk az kivételesen jó. Én a kértkedőkhöz tartoznék, ha lehet.

sajnos már 2. omv kutrol személyes tapasztalatom a rossz üzem anyag akár benya akár gasoil oldalrol söt többszörös a tapasztalat.mondjuk ezek BP. körzetében vannak kb.3-4 km.körzetben .

Link to comment
Megosztás:

sajnos már 2. omv kutrol személyes tapasztalatom a rossz üzem anyag akár benya akár gasoil oldalrol söt többszörös a tapasztalat.mondjuk ezek BP. körzetében vannak kb.3-4 km.körzetben .

Nem mondom hogy gyálon lakom, de kispestről mindig az erzsébeti tacskó meg ósan-ba megyek tankolni az esetek 90%-ban. Az neked sem lenne messze és én még nem csalódtam egyik kútban sem. No és bármelyik olcsóbb a két nagynevűnél.

Link to comment
Megosztás:

Nem mondom hogy gyálon lakom, de kispestről mindig az erzsébeti tacskó meg ósan-ba megyek tankolni az esetek 90%-ban. Az neked sem lenne messze és én még nem csalódtam egyik kútban sem. No és bármelyik olcsóbb a két nagynevűnél.

Lehet hogy igazad van de én még egyiket sem probáltam de lehet hogy kiprobálom valamelyiket .CSak féltem a müszert.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy igazad van de én még egyiket sem probáltam de lehet hogy kiprobálom valamelyiket .CSak féltem a müszert.

Én a márkanévért nem vagyok hajlandó 6-10 Ft/liter többletet fizetni. Jó két éve járok a Mobil Petrol kútjára, ahol olcsóbb az üzemanyag és minden más megtalálható, amire hivatkozva az ismert márkanevűek többet kérnek (shop, kézi mosó, mosdó, pihenő, stb).

Talán azért arra érdemes figyelni, hogy ne egy ősrégi, lepukkant kút legyen, ahol még Noé idejében kerültek a föld alá a tartályok.

Link to comment
Megosztás:

Én a márkanévért nem vagyok hajlandó 6-10 Ft/liter többletet fizetni. Jó két éve járok a Mobil Petrol kútjára, ahol olcsóbb az üzemanyag és minden más megtalálható, amire hivatkozva az ismert márkanevűek többet kérnek (shop, kézi mosó, mosdó, pihenő, stb).

Talán azért arra érdemes figyelni, hogy ne egy ősrégi, lepukkant kút legyen, ahol még Noé idejében kerültek a föld alá a tartályok.

Ezt felejtsétek el...a föld alatti tartályokra is meg vannak az előirások és szabványok, bizonyos időközönként nyomáspróbázzák is őket és cserélni is kell, ha már olyan, szóval ez kizárt dolog, hogy olyan ősrégi kutat találj....ráadásúl mutass olyan kutat, ahol nincs forgalom..kis hazánkba a 320Ft os benya is úgy fogyottt mint ha ingyen adnák...és "szarabbul élünk"...gomba mód szaporodnak az új autók, nőnek ki a hypermarketek a földből, hitelből megyünk még WC re is....a bankok most meg csináltak egy műbalhét (a millárdos nyereségeik mellé, amit már legalább egy évtizede folyamtosan realizálnak évről-évre....érdekes máshol nincs válság csak nálunk? sehol a környező országokban nem hallani ilyen mértékű változásokat....

Azt nem tudom egy része most hogy jöt ide..de kijött :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt felejtsétek el...a föld alatti tartályokra is meg vannak az előirások és szabványok, bizonyos időközönként nyomáspróbázzák is őket és cserélni is kell, ha már olyan, szóval ez kizárt dolog, hogy olyan ősrégi kutat találj....ráadásúl mutass olyan kutat, ahol nincs forgalom..kis hazánkba a 320Ft os benya is úgy fogyottt mint ha ingyen adnák...és "szarabbul élünk"...gomba mód szaporodnak az új autók, nőnek ki a hypermarketek a földből, hitelből megyünk még WC re is....a bankok most meg csináltak egy műbalhét (a millárdos nyereségeik mellé, amit már legalább egy évtizede folyamtosan realizálnak évről-évre....érdekes máshol nincs válság csak nálunk? sehol a környező országokban nem hallani ilyen mértékű változásokat....

Azt nem tudom egy része most hogy jöt ide..de kijött :D

az egyik kb 2 éves

Link to comment
Megosztás:

Ezt felejtsétek el...a föld alatti tartályokra is meg vannak az előirások és szabványok, bizonyos időközönként nyomáspróbázzák is őket és cserélni is kell, ha már olyan, szóval ez kizárt dolog, hogy olyan ősrégi kutat találj....ráadásúl mutass olyan kutat, ahol nincs forgalom..kis hazánkba a 320Ft os benya is úgy fogyottt mint ha ingyen adnák...és "szarabbul élünk"...gomba mód szaporodnak az új autók, nőnek ki a hypermarketek a földből, hitelből megyünk még WC re is....a bankok most meg csináltak egy műbalhét (a millárdos nyereségeik mellé, amit már legalább egy évtizede folyamtosan realizálnak évről-évre....érdekes máshol nincs válság csak nálunk? sehol a környező országokban nem hallani ilyen mértékű változásokat....

Azt nem tudom egy része most hogy jöt ide..de kijött ;)

  1. Ősi magyar szokás ezek kijátszásából, megkerüléséből sportot űzni. :D És egy tsz-majorból kialakított kútra sem állnék be nagy bizalommal, mert ami jó egy Belorusznak, Zetornak, az nem feltétlen jó egy CDTI-be v. DTI-be.
  2. Azt, hogy ekkora van ideig-óráig nálunk is próbálták elhallgatni, de már hallani, hogy más, az eurozónán kívüli EU tagországok is nyakig vannak a kutyagumiban (pl. RO, BG).

Link to comment
Megosztás:

Shell benzinnel vagyok én a bajban nem tudom eldönteni hogy melyik lenne a frankobb.

V-power meg ilyesmi.

Szerintetek megéri a drágább vagy csak humbuk ez az egész.

szerintem elég a Shell normal 95, nekem V-powerel sem volt számotevöen alacsonyabb fogyasztásom, az ember talpa/az út hossza a mérvadó. :D

Link to comment
Megosztás:

szerintem elég a Shell normal 95, nekem V-powerel sem volt számotevöen alacsonyabb fogyasztásom, az ember talpa/az út hossza a mérvadó. :D

Én is valami ilyesmire jutottam.

Mondjuk egyszer tankoltam 100-ast omv-nél és szerintem pici külömbség de volt.

Link to comment
Megosztás:

Én is valami ilyesmire jutottam.

Mondjuk egyszer tankoltam 100-ast omv-nél és szerintem pici külömbség de volt.

Egy próbát megérne a MobilPetrolnál tankolnod a Guba Sándor úton (ex Toponári Út). Én oda járok amióta létezik és a gázolaját bárkinek ajánlhatom. Sokan járnak oda benyáért is. Bár üzemanyagot ettől sem fog termelni a gépsárkány, és a minimum -6 Ft/l egy nagysóhajos tankolásnál (50 liter) nem nagy megtakarítás (300 Ft), de hosszú távon sok x 300 Ft ...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.