wessz Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Ilyen esetben lenne valami hátránya annak, ha az ember az AC relét direktben gyujtásra köti, azon kívül, hogy így az AC nem járó motornál de ráadott gyujtásnál is állandóan megy? hát akkor ac örökké menni fog gyujtásnál nem egészséges Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi25Bp Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Üdv! Korábban már említettem még tavasszal, hogy van egy kettős üzemű (gázos) autóm, amivel 2 márkaszervízt is megjártam már, de nem adtak rá választ miért lomha és miért durrog néha hidegen. Mindez kb. 100e Ft-omba került akkor. Gyújtósor csere megvolt, gyertyacsere megvolt, eredmény ugyanaz... A problémám a következő: Indításkor mintha nem menne 1 henger. Nem tart fordulatot, hanem hullámzik. Ha felpörgetem, csúsztatott kuplunggal tudok közlekedni, de akkor is lassul és fullad, durrog. Amint átkapcsol gázra, mint a Knight Rider-ban a Turbo Boost gomb... Szóval gázzal tökéletes... volt! Amióta havi 2e km-t teszek meg vele, egyre romlik és gyorsításhoz a gázhoz még benzint is fecskendez, ami miatt mostanában sokkal rosszabbul gyorsul, hiszen a benzines része valamiért teljesen össze-vissza megy, erőtlen még melegen is. Szakszervízbe már nem akarom vinni, hogy ismét megrövidítsenek, használnám csak gázzal (ameddig még meleg van és indul rendesen), de nem tudom, mert a benzin a gázos működésbe is belerondít. Mi lehet a probléma? Próbáltam csak benzinesen is járni vele. Amellett hogy városi forgalomban balesetveszélyes a lefulladásai miatt, hosszabb autópályán sem javult semmi (nem koszos). Manapság amikor rálépek a gázra, a szívótorok felöl hallok hörgést, mintha szét akarna esni valami. Várom a tanácsokat, ötleteket, lehetőleg olyat, ami a motortérbe nyúl bele és nem a pénztárcám mélyére. <_< Ja és már csak 1 kis apróság... már a 2. távirányító romlik el 1 hónap alatt. Új elem, mégis 1x nyit, 1x nem. Van hogy csak felvillan a LED rajta, van hogy hosszan világít, van hogy látszólag jól működik, de mégsem csinál semmit a kocsi... olyankor gyújtás rá, gomb hosszan nyom, bezár, kinyit. Kb. 1-2 órát működik ezután hibátlanul, majd megint rövidet villan, hosszan ég, stb. de nem nyit/zár. Szia! Nem rég néztem egy 1.2 corsa-t aminek ugyanezek a tünetei voltak. Abban BRC típusú gázellátó rendszer volt. Azt derítettem ki, hogy a benzines rész azért hülyül meg teljesen mert gázüzem alatt a lambda szabályozás állandóan a szegény tartományban van, 600 mv fölé nem is nagyon ment a szonda. Emiatt a motorvezérlő teljen eltolja a hosszú és rövidtávú keverék szabályozást a lamda integrátorokkal. Ha vissza állítottam a vezérlőegységben a lambda szabályozás tanult értékeit akkor újra jó lett a benzinnel, de amint átváltottak gázra megint el kezdett eltanulni. Ezt nektek is ki kellene próbálni, hogy ilyenkor mit csinál. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
Starhill Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 vagy megtudom javitani...... köszi a választ, meg tudnád irni kb. a javitás az mibe fáj?Addig megyek keresek 1 hosszú kötelet........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 köszi a választ, meg tudnád irni kb. a javitás az mibe fáj?Addig megyek keresek 1 hosszú kötelet........... 90000ft ajvitás plusz merre vagy? esetleg házhoz is mehetek...programozhatok az egy 10-es plusz utiköltség nem olcsó de gari 1 év ujban meg250-280 ezerig megy plusz programozás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Sziasztok Meg tudná nekem mondani valaki hogy milyen méretű szénkefe kell a belső fűtőventilátorba? köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Starhill Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 90000ft ajvitás plusz merre vagy? esetleg házhoz is mehetek...programozhatok az egy 10-es plusz utiköltség nem olcsó de gari 1 év ujban meg250-280 ezerig megy plusz programozás.... uhhhh.... Én a Budai oldalon lakom pontosan, de egyenlőre még jó vagyok gyalog egyenlőre <_< Szólok ha esetleg aktuális a dolog de lehet hogy marad a "hackelt " megoldás számomravagy csak csak simán a kötél...... :) még egyszer thanks az infot üdv,G Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 uhhhh.... Én a Budai oldalon lakom pontosan, de egyenlőre még jó vagyok gyalog egyenlőre <_< Szólok ha esetleg aktuális a dolog de lehet hogy marad a "hackelt " megoldás számomravagy csak csak simán a kötél...... :) még egyszer thanks az infot üdv,G hát ha itt vagy budán akkor 100-ban megáll cakkk pakk de a hackelt megoldást kiprobáltam és utána viszi sorba a többi dolgot..... végülis egy ideig ketyeg igy.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mr. V. Elküldve Július8, 2009 Megoszt Elküldve Július8, 2009 Hello! Már próbáltam mindent nullázni, de független ettől. Próbáltam úgy is, hogy a lambdát teljesen leszedtem a gáz (ami egyébként Tartarini típusú) részről , semmi eredmény. Az én szervízprogimmal nem lehet ilyen tanult számokat törölni, csupán a szelepkopogást lehet vele nullázni. A lambda szerinte szépen hullámzik, viszont amíg hideg, teljesen mindegy, hiszen addig fix értéket ad csak ki. Olyan, mintha benzinnel 1 henger nem menne, viszont a gyújtás hengerenkénti kikapcsolgatásánál nem lehet észrevenni, hogy melyik lehet az. Olyan hangja van hidegen, mint egy traktornak és a szívótorok felől erős szétesés hang jön, meg néha arra is mintha visszadurranna, szóval valami komolyabb gond lehet arra... viszont injektorhiba nem lehet, mert akkor max befolyik a benzin, de nem visszadurrog a szívótorokba. Szia! Nem rég néztem egy 1.2 corsa-t aminek ugyanezek a tünetei voltak. Abban BRC típusú gázellátó rendszer volt. Azt derítettem ki, hogy a benzines rész azért hülyül meg teljesen mert gázüzem alatt a lambda szabályozás állandóan a szegény tartományban van, 600 mv fölé nem is nagyon ment a szonda. Emiatt a motorvezérlő teljen eltolja a hosszú és rövidtávú keverék szabályozást a lamda integrátorokkal. Ha vissza állítottam a vezérlőegységben a lambda szabályozás tanult értékeit akkor újra jó lett a benzinnel, de amint átváltottak gázra megint el kezdett eltanulni. Ezt nektek is ki kellene próbálni, hogy ilyenkor mit csinál. Üdv: András Link to comment Megosztás: More sharing options...
teroe Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Hello mindeki!Az a problémám,hogy amikor elindulok 1. fokozatban,lassan engedem fel a kuplungot és halk kattanás hallatszik ami érezhető a pedálon is.Mintha a kuplung félúton megakadna egy kicsit.Volt már valakinek hasonló gondja? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Hello mindeki!Az a problémám,hogy amikor elindulok 1. fokozatban,lassan engedem fel a kuplungot és halk kattanás hallatszik ami érezhető a pedálon is.Mintha a kuplung félúton megakadna egy kicsit.Volt már valakinek hasonló gondja? :) kuplung csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
teroe Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 kuplung csere Ahhh.Amúgy így járok vele már több mint egy éve,se jobb,se rosszabb.És mibe kerül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Ahhh.Amúgy így járok vele már több mint egy éve,se jobb,se rosszabb.És mibe kerül? gyári szett 50000ft 30000 munkadij plusz olaj hm azon gondolkodok hogy a csapágy mennyi de ha jól tudo gm-est szerzek 15 eft-ért mert a szettben nics csapágy csak szerkezet meg tárcsa Link to comment Megosztás: More sharing options...
teroe Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 gyári szett 50000ft 30000 munkadij plusz olaj hm azon gondolkodok hogy a csapágy mennyi de ha jól tudo gm-est szerzek 15 eft-ért mert a szettben nics csapágy csak szerkezet meg tárcsa 100000ft!Akkor eljárok vele még egy darabig.Az a baj,hogy a klímája most vett ki a zsebemből 70000-t.De köszi a felvilágosítást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 100000ft!Akkor eljárok vele még egy darabig.Az a baj,hogy a klímája most vett ki a zsebemből 70000-t.De köszi a felvilágosítást! szarabbul jársz,ha véletlenül szétmegy a csapágy ne adj ur isten,szétszóródik belül a sok golyó,ami mindennél keményebb,ami ott mozog,és esetleg szétrepeszti a váltóházat,vagy akármi mást..... a végére járnék a helyedben Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Már kétszer voltam a szervízben hogy beállítsák a bal első ajtómat, mert a felső részen 90 fölött süvít a menetszél, de mindkétszer sikertelen volt a beállítás:( Van valakinek hasonló panasza, esetleg tud valaki valamilyen megoldást? A kocsi nincs még 2 éves. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Már kétszer voltam a szervízben hogy beállítsák a bal első ajtómat, mert a felső részen 90 fölött süvít a menetszél, de mindkétszer sikertelen volt a beállítás:( Van valakinek hasonló panasza, esetleg tud valaki valamilyen megoldást? A kocsi nincs még 2 éves. Köszi. Hát ez gáz,valószinű hogy porrá volt törve vagy a kocsi,vagy az ajtó,normális esetben nem süvit a szél,amugy nézd meg,hogy a felső zsanér alatt vannak e hézagolók... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Már kétszer voltam a szervízben hogy beállítsák a bal első ajtómat, mert a felső részen 90 fölött süvít a menetszél, de mindkétszer sikertelen volt a beállítás:( Van valakinek hasonló panasza, esetleg tud valaki valamilyen megoldást? A kocsi nincs még 2 éves. Köszi. Érzed is vagy csak hallod? Mert 90 fölött a tükör is szokott ilyen hangot adni. Azzal nincs mit tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Gondolom az ajtó kéder rossz állapota (szakadás, anyagfáradás, elmozdulás) csak feltűnt volna valakinek. Persze egy alig 2 éves autónál ez annyira valószínűtlen, mint a törés a tulaj tudta nélkül. Gondolom Zolinho az első tulaj. Van szélterelő az ablakon? Behajtott tükörrel próbáltad? Tüneti kezelésnek jó a rádió, CD, mp3, stb. hangereje! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Menet közben az újheggyel megnyomom kicsit a gumit az ajtó találkozásánál, akkor megszünik. Egy nagyon pici ponton van a süvítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
capcorse Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 2007/1.4 G Astrát. Alapvetően nincs gond, de: Menet közben - főleg lassú tempónál, de lehet, hogy nagyobb sebességnél is, de akkor már nem hallom - a bal első kerék felől (legalábbis én onnan hallom) valamilyen "kelepelő" hang hallatszik minden kerékfordulatnál, hasonló mint amikor egy kavics szorul a gumiba . A gumit átnéztem, úgy tűnik nem az okozza, egyéb dolgot nem veszek észre ránézésre. Tudom, hogy ezek a hangok nehezen belőhetők, de hátha vkinek van valamilyen ötlete. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 2007/1.4 G Astrát. Alapvetően nincs gond, de: Menet közben - főleg lassú tempónál, de lehet, hogy nagyobb sebességnél is, de akkor már nem hallom - a bal első kerék felől (legalábbis én onnan hallom) valamilyen "kelepelő" hang hallatszik minden kerékfordulatnál, hasonló mint amikor egy kavics szorul a gumiba . A gumit átnéztem, úgy tűnik nem az okozza, egyéb dolgot nem veszek észre ránézésre. Tudom, hogy ezek a hangok nehezen belőhetők, de hátha vkinek van valamilyen ötlete. Köszi Hello! Nekem is volt ilyesmi hang, kerékcsapágyat kellet cserélnem ,de nekem van 150ezer km a kocsimba! Meg kell emelni a kocsit és megpörgetni a kereket, hátha valmi jobban kivehető! Talán igy jobban beazonosítható a hang forrása! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kalocs Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Sziasztok! Eddig csak olvasgattam az Opel G tulajok hozzászólásait és nagyon sok segítséget kaptam anélkül,hogy kérdeznem kellett volna bármit is.Ezt nem is tudom igazán meghálálni! Én ebben a hónapban ünnepelem az 1 éves szülinapját az Opikámnak és eddig semmilyen hiba nem jött elő(a hátsó ajtó zörgése és a fékek nyiszorgásán kívül), ezért ha valaki tud választ adni a kérdésemre azt megköszönném,:Mennyibe fáj mostanában az 1 éves felülvizsgálat?(18000 Km,1.4.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Sziasztok! Eddig csak olvasgattam az Opel G tulajok hozzászólásait és nagyon sok segítséget kaptam anélkül,hogy kérdeznem kellett volna bármit is.Ezt nem is tudom igazán meghálálni! Én ebben a hónapban ünnepelem az 1 éves szülinapját az Opikámnak és eddig semmilyen hiba nem jött elő(a hátsó ajtó zörgése és a fékek nyiszorgásán kívül), ezért ha valaki tud választ adni a kérdésemre azt megköszönném,:Mennyibe fáj mostanában az 1 éves felülvizsgálat?(18000 Km,1.4.) Nekem IVANITS & BÁRKÁNY-nál 20000 volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Sziasztok! Eddig csak olvasgattam az Opel G tulajok hozzászólásait és nagyon sok segítséget kaptam anélkül,hogy kérdeznem kellett volna bármit is.Ezt nem is tudom igazán meghálálni! Én ebben a hónapban ünnepelem az 1 éves szülinapját az Opikámnak és eddig semmilyen hiba nem jött elő(a hátsó ajtó zörgése és a fékek nyiszorgásán kívül), ezért ha valaki tud választ adni a kérdésemre azt megköszönném,:Mennyibe fáj mostanában az 1 éves felülvizsgálat?(18000 Km,1.4.) olyan 20-25 ezer körül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Nekem IVANITS & BÁRKÁNY-nál 20000 volt az ivanics az megszünt mint opel szerviz. nem? /ugytudom/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts