Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Mermér ??

Mér kell azt a belsőt levegőkeringtetést kapcsolgatni ?

Én soha nem kapcsolgattam a régin sem.

Vagy van amikor magától kapcsolódik ?

Igen, van. A szélvédőre irányítva nem lehet belső keringtetésen. Tehát, ha egyébként belsőre volna kapcsolva (mondjuk, hogy az előtted álló ne füstölje tele az utasteret vagy csak hamarabb szeretnél meleget érezni), akkor a szélvédőre irányítva visszaállítja külső levegőre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Gondom van a külső hőmérséklet jelzőmmel. Három vízszintes vonalat mutat, néha számokat is. Kérdésem az, hogy egyszerű érzékelő cserével orvosolható a probláma? Vagy más gond is lehet vele?

igen,de azért nézd meg a csatit is nem-e oxidáció viccelődik :excl:

Link to comment
Megosztás:

Igen, van. A szélvédőre irányítva nem lehet belső keringtetésen. Tehát, ha egyébként belsőre volna kapcsolva (mondjuk, hogy az előtted álló ne füstölje tele az utasteret vagy csak hamarabb szeretnél meleget érezni), akkor a szélvédőre irányítva visszaállítja külső levegőre.

Igazad van, ezt a szitut elfelejtettem. :excl:

Dízelnél használtam a belső keringtetést, hogy hamarabb fűtsön.

Jut eszembe..

Van az autómban gyári ülésfűtés.

Bekapcsolom, de nem érzek semmilyen meleget, hogy fűtene..

Hogy lehet tesztelni, tényleg működik-e ?

Link to comment
Megosztás:

Ez komoly? :lol: Azt sem tudod mire adtál ki nem kevés pénzt? :( :lol:

Próbálkozz az autó hátulján olvasható CDTI jelzés dekódolásával. :lol:

Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :lol: .

Link to comment
Megosztás:

Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :( .

Nemtom jó-e a topik..

Meg Nem okoskodásképpen..

Először én egy twinportosban gondolkodtam. Mondom kérek egy kis segítséget valamely banktól.

2 héttel a vásárlás után, most azt mondom, okosan döntöttem hogy csak nyóccszázhuszonötér vásároltam:-)

Link to comment
Megosztás:

Jól tetted! :excl:

Most kellet volna CHF alapú hitelt felvenni, de a bankok most azt mondanák, hogy azért nem adnak, hogy Téged megvédjenek az árfolyamkockázattól.

Csak azt nem értem, hogy ez miért nem volt nekik fontos 140-160 forintos frankárfolyamnál?

K.pják be!

Link to comment
Megosztás:

Én azt hittem, hogy egyértelmű a kérdés. :excl:

Most megkérdezem pontosabban:

A honlapon található 4 cég közül melyiknek a rendszere dolgozik a z17dtl motorokban?

Én a bosch-ra tippelek, de nem vagyok benne biztos.

Azért kocsivásárlás előtt egy kicsit utánajártam az adagolós és a közös nyomócsöves rendszereknek, így sok utánajárás után döntöttem úgy, hogy erre a kocsira adom ki a nem kevés pénzt, illetve kérem meg a CIB lízinget, hogy támogasson meg anyagilag. Bár ne tettem volna!

Most töredelmesen bevallom, hogy kocsivásárlás előtt nem magoltam be azt, hogy adott autógyárnak melyik cég a beszállítója. Ezért az orbitális hibáért Én kérek elnézést :( .

denso rendszer müködik a z17dtl be.

az opelek közül a legjobb rendszer, a legkevesebb meghibásodással.

10 bosch romlik el amig 1 denso.

cserébe drágább javitani, de nem kell.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új fórumozó vagyok, igaz vendégként sokat olvastam már. Sajnos eddig még nem találtam a problémámra választ a fórumon. Nekem egy kombi 1.4 16V astrám van Z14XE motorkóddal. A probléma a következő,: -Indításkor szinte azonnal bepöccen, de azonnal fulladozni kezd, illetve lefullad. Ha tartom gázzal az 1500-2000 fordulatot el tudok indulni és 300-500 méter megtétele után, helyreáll a rend. Van alapjárat, megy rendesen addig míg le nem állítom, akkor ugyanis kezdődik elölről. A szerelőm azt mondta, valószinű, hogy a motorvezérlőt kell javítani, mert rengeteg hibakódot küld egyszerre, igaz a check engine lámpa nem ég. Szeretném kérdezni valakinek van e valami ötlete, a problémámra.

Köszönöm: Pityke

Link to comment
Megosztás:

Aha!!!

Megint itt van a nem megfelelő fordulaton való használat....

Ez az egyik kedvenc témám :excl:

Nem elkiabálni akarom, de kb olyan 1,5 éve úgy használom az autót, hogy minden sebességben 3000 ig pörgetem mielőtt váltanék. városban csak 3. ig váltok fel :( plusz végre a megfelelő olaj van benne :lol: igaz többet eszik kicsivel 7-7,5 de nem érdekel mert ezek után nem jött már elő a hiba. Lehet szép lassan leégett a dzsuva. Legalábbis bízom benne. kopp kopp kopp :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új fórumozó vagyok, igaz vendégként sokat olvastam már. Sajnos eddig még nem találtam a problémámra választ a fórumon. Nekem egy kombi 1.4 16V astrám van Z14XE motorkóddal. A probléma a következő,: -Indításkor szinte azonnal bepöccen, de azonnal fulladozni kezd, illetve lefullad. Ha tartom gázzal az 1500-2000 fordulatot el tudok indulni és 300-500 méter megtétele után, helyreáll a rend. Van alapjárat, megy rendesen addig míg le nem állítom, akkor ugyanis kezdődik elölről. A szerelőm azt mondta, valószinű, hogy a motorvezérlőt kell javítani, mert rengeteg hibakódot küld egyszerre, igaz a check engine lámpa nem ég. Szeretném kérdezni valakinek van e valami ötlete, a problémámra.

Köszönöm: Pityke

Szia,üdv itt !

Majd kitaláljuk itt,hogy mi a gubanc.Én csak azt nem értem most,hogy mit jelent az,hogy

sok hibakódot küld ,de a sárga nem világít!Próbáltad kivillogtatni amúgy?Tudod a gáz+ fék és gyújtást rá.

Lehet,hogy ki van égve vagy netán kiiktatva a sárga veszedelem?

Link to comment
Megosztás:

Szia,üdv itt !

Majd kitaláljuk itt,hogy mi a gubanc.Én csak azt nem értem most,hogy mit jelent az,hogy

sok hibakódot küld ,de a sárga nem világít!Próbáltad kivillogtatni amúgy?Tudod a gáz+ fék és gyújtást rá.

Lehet,hogy ki van égve vagy netán kiiktatva a sárga veszedelem?

A sárga biztosan működik nincs kiégve és kiiktatva sem. A szerelő mondta, hogy sok hibakódot küld egyszerre. Nem voltam ott. Állítólag kitörölték a hibakódokat és indítás után egyszerre jött vissza az összes. Elhoztam az autót azt mondta teszteljem, ha visszajön a hiba akkor ecu javítás, most jó igaz csak hazajöttem vele. Ma megpróbálom kivillogtatni.

Köszi: Pityke

Link to comment
Megosztás:

A sárga biztosan működik nincs kiégve és kiiktatva sem. A szerelő mondta, hogy sok hibakódot küld egyszerre. Nem voltam ott. Állítólag kitörölték a hibakódokat és indítás után egyszerre jött vissza az összes. Elhoztam az autót azt mondta teszteljem, ha visszajön a hiba akkor ecu javítás, most jó igaz csak hazajöttem vele. Ma megpróbálom kivillogtatni.

Köszi: Pityke

És mit csinált rajta a hibakódtörlésen kívül?Ja és hol lax,merrefelé?

Link to comment
Megosztás:

És mit csinált rajta a hibakódtörlésen kívül?Ja és hol lax,merrefelé?

Most kicsit el vagyok bizonytalanodva. Újpesten lakom és több mint tíz éve hordom ugyanahoz a szerelőhöz az autóimat, eddig mindig korrekt volt és én elégedet. Azt mondta tisztították a rendszert, igaz most itt a bizonytalanságom oka. Tehát: Nem tudtam jelen lenni a művelet alatt a munkám okán, délelőttre ígért telefonos információt, 14:30 kor azt mondta, még nem jöttek rá a hiba okára, most teszik fel műszerre. 15:50 kor hívott, hogy mehetek az autóért, most jó, de szerinte motorvezérlős lesz, mert a sok kitörölt hibakód egyszerre jött vissza és nem egyenként. Valóban a hazaútkor, minden rendben volt, mikor hazaértem újraindítottam és jó volt. Csak félek, hogy visszajön a hiba mert 50 ezret mondott a javításra. Ma lemegyek villogtatni és tesztelni utána írom a tapasztalatokat.

Link to comment
Megosztás:

Most kellet volna CHF alapú hitelt felvenni, de a bankok most azt mondanák, hogy azért nem adnak, hogy Téged megvédjenek az árfolyamkockázattól.

Csak azt nem értem, hogy ez miért nem volt nekik fontos 140-160 forintos frankárfolyamnál?

K.pják be!

A bank nem jótékonysági intézmény, hanem az ördög jobbkeze... :excl: Pont le...ja, hogy az ügyfelet meg kell-e védeni, meg mi, hogy jó neki, neki a dudva kell vissza, kamattal.

Ha egy mód van rá, én kerülnék mostanában (is) minden hiteles ügyletet (tán ingatlant kivéve, mert ott sajnos sokszor szükséges rossz). Nem jó túlnyújtozkodni a takarón...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Ma kora reggel kellett elindulnom amikor még sehol sem volt eltakarítva a hó. Kb 20 km után az egyik városban arra lettem figyelmes, hogy fura hang jön a bal hátsó keréktől. Olyan volt mintha deffektem lenne (sebességtől függően mély ritmusos hang és még a kormányon is éreztem). Kiszálltam és semmit sem láttam. Megemeltem az autót, megrángattam a kereket, megnéztem a csavarokat és aláfeküdtem amennyire csak tudtam, de semmit sem láttam. Elindultam hazafelé elakadásjelzővel, majd észrevettem, hogy minél gyorsabban megyek, annál kevésbé érezni meg hallani valamit. Mire hazaértem teljesen megszűnt a jelenség. Arra gondolok, hogy valami latyak belement valahova és az adta ki a hangot, de nem hiszem el, hogy ez ilyet okozhatna. Találkozott már valaki ilyennel?

Sziasztok,

Erre senki nem tud választ?

Link to comment
Megosztás:

Most kicsit el vagyok bizonytalanodva. Újpesten lakom és több mint tíz éve hordom ugyanahoz a szerelőhöz az autóimat, eddig mindig korrekt volt és én elégedet. Azt mondta tisztították a rendszert, igaz most itt a bizonytalanságom oka. Tehát: Nem tudtam jelen lenni a művelet alatt a munkám okán, délelőttre ígért telefonos információt, 14:30 kor azt mondta, még nem jöttek rá a hiba okára, most teszik fel műszerre. 15:50 kor hívott, hogy mehetek az autóért, most jó, de szerinte motorvezérlős lesz, mert a sok kitörölt hibakód egyszerre jött vissza és nem egyenként. Valóban a hazaútkor, minden rendben volt, mikor hazaértem újraindítottam és jó volt. Csak félek, hogy visszajön a hiba mert 50 ezret mondott a javításra. Ma lemegyek villogtatni és tesztelni utána írom a tapasztalatokat.

Kérdezd meg, hogy miket pucoltak (AGR-t, fojtószelepházat, ...). (Hidegebb időben pl. trafóhíd-vacakolás is jobban előjöhet, de hibakódokig ez is csak ötletelés).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Erre senki nem tud választ?

Esetleg kő/kavics szorult a gumiba, aztán letört belőle egy darab, vagy egy idő után kiköpte. Esetleg nézd át a futófelületet, nincs-e valahol nyoma ennek. (Szálszakadás esetleg, de az meg nem gyógyul meg magától...) :excl:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.