Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Jó reggelt !

Egy kérdéssel fordulok most hozzátok van egy astram két hete meg sem mozdult a parkolóból ma reggel vittem vizsgázni és az inditás volt fura.

szóval az első dolog beinditottam be is indult a fordulatszám felment olyan 8-900 körülre aztán kb 0,5-1 másodperc után leállt majd újra próba az oninditó teker teker és még mindig de nem indul csak akkor indult amikor elkezdtem a gázt is nyomni neki akkor viszont pár másodperc után beindult.

ez mitől lehet (olyan mintha nem lett volna benya a rendszerbe és meg kell várni még oda ér a cucc)

valami ötlet??

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt !

Egy kérdéssel fordulok most hozzátok van egy astram két hete meg sem mozdult a parkolóból ma reggel vittem vizsgázni és az inditás volt fura.

szóval az első dolog beinditottam be is indult a fordulatszám felment olyan 8-900 körülre aztán kb 0,5-1 másodperc után leállt majd újra próba az oninditó teker teker és még mindig de nem indul csak akkor indult amikor elkezdtem a gázt is nyomni neki akkor viszont pár másodperc után beindult.

ez mitől lehet (olyan mintha nem lett volna benya a rendszerbe és meg kell várni még oda ér a cucc)

valami ötlet??

Köszi

Én hideg motornál úgy járok el ,hogy indítózás előtt nyomok egy nagy gázt!

Nagyon hidegnél koppgázt,langyosnál félgázt.Lehet hülyeség,de nálam eddig bevált.

Link to comment
Megosztás:

Ez gondolom csak az X-es motorokra vonatkozik!? A bovdenes pedál miatt?

Azt nem tom,de már anno a Corsánál is így csináltam ,az Z10XEP volt-tehát villanyos!

Hát baja nem lett tőle az biztos.

Valamilyen autós cikkben olvastam a hidegindításról és abban volt a technika,ott nem írtak

bovdenes meg elektromos gázpedálról.

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt !

Egy kérdéssel fordulok most hozzátok van egy astram két hete meg sem mozdult a parkolóból ma reggel vittem vizsgázni és az inditás volt fura.

szóval az első dolog beinditottam be is indult a fordulatszám felment olyan 8-900 körülre aztán kb 0,5-1 másodperc után leállt majd újra próba az oninditó teker teker és még mindig de nem indul csak akkor indult amikor elkezdtem a gázt is nyomni neki akkor viszont pár másodperc után beindult.

ez mitől lehet (olyan mintha nem lett volna benya a rendszerbe és meg kell várni még oda ér a cucc)

valami ötlet??

Köszi

Szerintem ez a megoldás kulcsa. Két hét alatt visszaszivárgott, leürült. Néha be kéne indítani még akkor is, ha nem akarsz menni vele.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tom,de már anno a Corsánál is így csináltam ,az Z10XEP volt-tehát villanyos!

Hát baja nem lett tőle az biztos.

Valamilyen autós cikkben olvastam a hidegindításról és abban volt a technika,ott nem írtak

bovdenes meg elektromos gázpedálról.

Régi a cikk, még nem ismerték! <_< Elektromost minek taposni?

Link to comment
Megosztás:

Gyári gyertya kereskedés: 2030Ft/Db

NGK 2 pólusú BIRNER: 1250Ft...

Asszem akkor lesz bele NGK, én abban még sosem csalódtam, motorom mindegyik azzal ment, semmi gond nem volt vele...

Ma megjött az árajánlat a szombathelyi kereskedésből, ugyanaz a gyertya+ csere 6e.

Nevetséges , nem?

Link to comment
Megosztás:

[Köszönöm a gyors választ akkor jól gondoltam.

A néhai beinditásba az a baj,hogy a 4.-en lakom lift NINCS tehát elég nehezen tudom rávenni magam meg a zasszonyt is erre a nemes feladatra mert fel kell mászni a kulcsért. <_<

Ha van 2 kulcsod, akkor az egyik legyen mindig nálad és munkából hazafelé indítsd be..... :/

Link to comment
Megosztás:

[Köszönöm a gyors választ akkor jól gondoltam.

A néhai beinditásba az a baj,hogy a 4.-en lakom lift NINCS tehát elég nehezen tudom rávenni magam meg a zasszonyt is erre a nemes feladatra mert fel kell mászni a kulcsért. <_<

Na de komolyan: két hétig ki se jössz a házból?

Csak elszaladsz pár naponta a postára, v. a boltba, v. csak megnézni a postaládát?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 hete vettem egy Opel Astra G-t 1.4 90 LE (2005-ös)

Olyan problémám lenne hogy a motor hőfoka nem megfelelő!Próbáltam már nagy sebességet tartani(120-130) hosszabb távon de 72C fok lett belőle!

Ha 90-100 km/h-s sebességgel haladok épphogy megmozdul a mutató,ami kicsivel több mint 60C fok!

Megkérdeztem egyik ismerősömet,azt mondta a termosztát lehet a baja!

Ha jól tudom 85-92C fok között neki ideális a hőfok!

A másik kérdésem meg az lenne hogy teljesen fel van állítva lámpa magassága de még így sem vagyok vele megelégedve,a corsán sokkal jobb!

Mit lehet vele tenni?

Minden segítséget megköszönök!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 hete vettem egy Opel Astra G-t 1.4 90 LE (2005-ös)

Olyan problémám lenne hogy a motor hőfoka nem megfelelő!Próbáltam már nagy sebességet tartani(120-130) hosszabb távon de 72C fok lett belőle!

Ha 90-100 km/h-s sebességgel haladok épphogy megmozdul a mutató,ami kicsivel több mint 60C fok!

Megkérdeztem egyik ismerősömet,azt mondta a termosztát lehet a baja!

Ha jól tudom 85-92C fok között neki ideális a hőfok!

A másik kérdésem meg az lenne hogy teljesen fel van állítva lámpa magassága de még így sem vagyok vele megelégedve,a corsán sokkal jobb!

Mit lehet vele tenni?

Minden segítséget megköszönök!

Szia,

El kell vinni a kocsit egy szervizbe, ahol műszerrel beállítják neked a fényszórókat (2.000 Ft).. Megoldhatod magad is, de akkor légyszi ne mászkálj velem szemben. <_< A fényszóró tetején van 2 imbusz csavar (besüllyeztve). Középen lévővel állítod a magasságot, a szélén lévővel pedig oldalirányban tudod mozgatni.

Azért nem biztos, hogy termosztát lesz a gond. Lehet, hogy a műszered szar (bár ennek nem tudom mennyi az esélye).

Ki kell venni a termosztátot és meg kell vizsgálni forró vízbe mártva. Leengeded a hűtővizet, majd 1-2 bilincset kell oldani, levenni a fűtéscsöveket, utána 3db e-torx csavar fogja a temorszátot. 10-15 perc az egész. Mondjuk ha rossz a termosztát és tényleg nyitva van, akkor azt rögtön lehet látni miután kiszerelted.

Ha folyamatosan nyitva van a termosztát attól még fel kellene melegednie a motornak nem...maximum jóval lassabban. Ezért gondoltam, hogy a műszered vagy valami hőfokmérőd lehet a rossz.

Link to comment
Megosztás:

A másik kérdésem meg az lenne hogy teljesen fel van állítva lámpa magassága de még így sem vagyok vele megelégedve,a corsán sokkal jobb!

Mit lehet vele tenni?

Minden segítséget megköszönök!

Ilyen a G lámpa,eléggé szórja a fényt szana szét.Nézesd meg,de sok javulást ne várj.A régi B corsámnak szebben világítottak a lámpái <_<

Link to comment
Megosztás:

Lehet érezni a vizkörön, h mikor nyit a termosztát, vagy egyenletesen melegszik az egész kör?

A tesóm B Corsáján tél elején cseréltünk termosztátot. Igaz hogy 1.0-ás motor, de egy mm-t sem mozdult meg a hőfokmérő és nem is fűtött. Kinyomott állásban volt megszorulva. Kalapáccsal sem ment vissza. Újat kellet belerakni. Most pedig szépen látni a mutatón, hogy mikor nyit és mikor zár. Kis tartományban szépen bandukol föl-le terhelés illetve sebesség függvényében. Meg persze, hogy milyen idő van kint. G-n nem láttam még ilyet. Ott áll mint a cövek ha egyszer felment. Azelőtt soha nem kapcsolt be a Corsán hűtőventilátor sem, még a nyári 30 foknál sem. Valószínűleg durván túl van méretezve a hűtőrendszer. csere óta minden jó. (Tegnap egyébként megtudta hogy láncos a X10XE <_<)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.