Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Inkább városban használod a kocsit?(ha igen akkor én nem aggódnék)Az a 20-25 km. az semmi, attól biztos nem múlik el (szerintem) a kicsapódás.

Az AGR az enyémen (X16XEL),ha szembe állsz a kocsival akkor a motor jobb oldalán fenn van a hátsó oldalán,

általában 2 csavar fogja és egy csatlakozó megy rá.Gondolom az X14XE-n is hasonló!Ja:brigeciol esetleg ha ez nincs akkor benzin,csak marja a kokszot.

Szinte csak városban van használva az autó. Köpi a gyertyákat is, ha 100km-t lemegyek vele csak városban, emelkedőn kettesben nem bír felmenni. Gyertyapucolás után, vagy ha kimozdulok a városból, akkor minden a régi. A gyertya piszkolódását okozhatja a kokszos AGR?

Link to comment
Megosztás:

Mostanában nem nagyon volt téma,úgyhogy kicsit frissíteném a dolgot: elhallgatott a tankszellőztetőm :lol:

Pár napja azt vettem észre,hogy néha csend van :D Próbáltam vezetési stílussal tesztelni,mert egyszer annak tulajdonítottam a jelenséget,aztán néztem tele-félig-majdnem üres tankkal,de nem lehetett összefüggésbe hozni a kettőt. Most végre ismét csend van :D

Link to comment
Megosztás:

Mostanában nem nagyon volt téma,úgyhogy kicsit frissíteném a dolgot: elhallgatott a tankszellőztetőm :lol:

Pár napja azt vettem észre,hogy néha csend van :D Próbáltam vezetési stílussal tesztelni,mert egyszer annak tulajdonítottam a jelenséget,aztán néztem tele-félig-majdnem üres tankkal,de nem lehetett összefüggésbe hozni a kettőt. Most végre ismét csend van :D

Lehet közrejátszanak az időjárási tényezők is, nem?

Szárazabb az idő mostanában, meg nincs is "annyira" hideg.

Vagy ez hülyeség?

Link to comment
Megosztás:

Lehet közrejátszanak az időjárási tényezők is, nem?

Szárazabb az idő mostanában, meg nincs is "annyira" hideg.

Vagy ez hülyeség?

Volt mínusz is (nálunk pl perpill -6 fok van),plusz is,nem befolyásolta. Amikor nekem elkezdte,akkor még javában plusz volt.

Amúgy persze lehet,hogy ez baj,hogy most nem végzi a dolgát,én meg örülök mégis :D

Link to comment
Megosztás:

Volt mínusz is (nálunk pl perpill -6 fok van),plusz is,nem befolyásolta. Amikor nekem elkezdte,akkor még javában plusz volt.

Amúgy persze lehet,hogy ez baj,hogy most nem végzi a dolgát,én meg örülök mégis :D

Tudom, nálunk is! :lol:

Akkor passz.. Lehet végleg beadta a kulcsot.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Friss fórum tag vagyok, és nem régi Opel tulaj. A G astra -m 2 éves múlt. Két gondom van vele!

Az egyik ahogy látom nem új keletű, de inkább leírom pontosan mi a gond és akkor remélem pontosabb választ is kapok rá valamely szakitól :D

A futómű fekvőrendőrröl való leérkezéskor amikor a súly az első tengelyekre nehezedik egy "nyekkenő, reccsenő" hangot ad.

Ismerős szervizben nézték, öreg szaki azt mondta túl új fiam az a baja :)Öreg szaki már lehet belefásult a melóba!Ez szerintem szilenthiba,próbáld meg először szilikonnal befújni,hátha elhallgat.A nyikorgás amúgy a jó idő beálltával elmúlik,ha nem túl kopott még,legalábbis én így tapasztaltam.

Egyik alakalommal ugyanígy fekvőrendőr után lassú guruláskor égtelen, a kerék forgásával ütemes fémes hangot adott olyat mintha a kocsiban egy bovden vagy egy drót feszült volna szakadás közeli állapotig. Megálltam mert azt hittem szétesik, vagy kiesik belőle valami. Benéztem a kocsi alá de semmi. Üresbe téve toltam egy kicsit visszafelé és a feszülő recsegő hang továbbra is a kerék gurulásával ütemesen hallatszott. Egy két méter után elhallgatott. Elindultam vel és azóta semmi, csak a régi megszokott hang maradt a fekvőrendőröknél.Ez szvsz.vagy a fékkopásjelző vagy van ott egy ilyen meghajlított takarólemez a kerék mögött és az hajlott el és ért bele ahova nem kellene neki.

Főleg hideg, éppen beindított autónál, de még ha pár percig járatom is, egyest nem igazán akarja venni. Hátramenetet kapcsolva full kinyomott kuplungnál is reccsennek a fogaskerekek mikor beveszi a sebessséget. Ha elindultam, egyesben kipörgetve, pár másodpercig nem tudom kivenni és kettest kapcsolni, mintha satuba lenne fogva a sebváltó, ha gyengén csak két három ujjal fogom a kart és gyngéden húzom ki egyesből, van hogy félúton megakad és ismét talákoznak a fogaskerekek recsegve.Ezt már hallottam én is,sőt az F Astrám is ilyen volt,de annál csak annyit kellett tenni,hogy egyes előtt kicsit megmozgattam,betettem 2 be és utána már könnyebben vette az egyest is, szóval nem volt ilyen súlyos.

Harmadik évben van a gép minél előbb lépni akarok ez ügyben, de ha előtte tudnátok valamit segíteni azt megköszönném, cserébe én is szivesen segítek mobiltelefonos kérdésekben (mobil szerviztechnikus vagyok)Ezt majd lehet kihasználnám. :lol:

Tomee

Link to comment
Megosztás:

Inkább városban használod a kocsit?(ha igen akkor én nem aggódnék)Az a 20-25 km. az semmi, attól biztos nem múlik el (szerintem) a kicsapódás.

Az AGR az enyémen (X16XEL),ha szembe állsz a kocsival akkor a motor jobb oldalán fenn van a hátsó oldalán,

általában 2 csavar fogja és egy csatlakozó megy rá.Gondolom az X14XE-n is hasonló!Ja:brigeciol esetleg ha ez nincs akkor benzin,csak marja a kokszot.

Én még erről nem olvastam,de lehetséges.

Szia corsIKA!

Helyesbitem a tegnapi leírásomat,nem hideg mocinál kell megnyomatni,hanem azt írja,hogy üzem meleg motornál végezzük el ezt a megnyomatást,de inkább nézd meg a leírást. Igy csináld-ban a 210-ik oldalon (nem a kezelési kézikönyvben ahogy tegnap írtam). SORRY,próbáltam belinkelni ide,de sajna az ilyen másolgatós,belinkelős dolgokban nem nagyon vagyok otthon.

Még egyszer bocsi a téves infóért :D

Link to comment
Megosztás:

Ma tovább nyomoztuk ezt a rángatás dolgot, és marha érdekes dolgot véltem felfedezni. A tegnap megvett GM gyertyát betéve a motorba eszméletlenül rángat de csak 1100-2500 között utána már tökéletes. De ha visszateszem az NGK-kat akkor azzal szinte tökéletes. Legalábbis 10ed annyit sem csinálja. Kérdem én ez mitől lehet? A gyújtó TR már a kétpólusú gyertyához gyenge? Esetleg annyival másabb a gyújtásképe hogy az esetlegesen gyengébb üzemanyagot nem gyújtja úgy meg mint az NGK? Nem értem meg azt sem hogy miért rángat. WESS, UHUHU a ti véleményetekre is kíváncsi volnék!!

Link to comment
Megosztás:

Mi a pontos menete a folyamatnak?

Megállsz az udvaron,kézifék,kiékeled,szerszámokat elő(2 db 18-s kulcs,egyik jó ha crova,emelő,kerékkulcs,kerék meglazít,kocsi megemel,kerék leszed,csavarlazító,mert tuti össze van rohadva a csavar,először felül,azután alul (én így csináltam)leszeded 18-s kulccsal,kettő kell,mert forog a fej a műanyag karban,kiszedni a régit,betenni az újat,kicsit emelni,vagy lenyomni a stab rudat,hogy bemenjen az új,csavarok meghúz,kerék vissza,csavarok meghúzva,kocsi leenged,csavarok ráhúzása,ékek kivétele,szerszámok elpakolása.

ennyi :D

Link to comment
Megosztás:

Megállsz az udvaron,kézifék,kiékeled,szerszámokat elő(2 db 18-s kulcs,egyik jó ha crova,emelő,kerékkulcs,kerék meglazít,kocsi megemel,kerék leszed,csavarlazító,mert tuti össze van rohadva a csavar,először felül,azután alul (én így csináltam)leszeded 18-s kulccsal,kettő kell,mert forog a fej a műanyag karban,kiszedni a régit,betenni az újat,kicsit emelni,vagy lenyomni a stab rudat,hogy bemenjen az új,csavarok meghúz,kerék vissza,csavarok meghúzva,kocsi leenged,csavarok ráhúzása,ékek kivétele,szerszámok elpakolása.

ennyi :D

Köszönöm a pontos leírást. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma tovább nyomoztuk ezt a rángatás dolgot, és marha érdekes dolgot véltem felfedezni. A tegnap megvett GM gyertyát betéve a motorba eszméletlenül rángat de csak 1100-2500 között utána már tökéletes. De ha visszateszem az NGK-kat akkor azzal szinte tökéletes. Legalábbis 10ed annyit sem csinálja. Kérdem én ez mitől lehet? A gyújtó TR már a kétpólusú gyertyához gyenge? Esetleg annyival másabb a gyújtásképe hogy az esetlegesen gyengébb üzemanyagot nem gyújtja úgy meg mint az NGK? Nem értem meg azt sem hogy miért rángat. WESS, UHUHU a ti véleményetekre is kíváncsi volnék!!

Erre vki vmit???

Link to comment
Megosztás:

Megállsz az udvaron,kézifék,kiékeled,szerszámokat elő(2 db 18-s kulcs,egyik jó ha crova,emelő,kerékkulcs,kerék meglazít,kocsi megemel,kerék leszed,csavarlazító,mert tuti össze van rohadva a csavar,először felül,azután alul (én így csináltam)leszeded 18-s kulccsal,kettő kell,mert forog a fej a műanyag karban,kiszedni a régit,betenni az újat,kicsit emelni,vagy lenyomni a stab rudat,hogy bemenjen az új,csavarok meghúz,kerék vissza,csavarok meghúzva,kocsi leenged,csavarok ráhúzása,ékek kivétele,szerszámok elpakolása.

ennyi :D

Hát ez igen precíz leírás volt, köszönöm én is.

Azt még meg tudja valaki mondani, mennyibe fáj egy ilyen kar?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.